Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Burnout Εκπαιδευτικών
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Θέμα: > ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-Υπ. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. 2 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΣΙΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Msc. Υπ. ΚΕ.Σ.Υ.Π.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. Eλληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός στην εκπαίδευση και απασχόληση : Επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου του θεσμού στο σύγχρονο οικονομικό, κοινωνικό και επιστημονικό γίγνεσθαι»

ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. Eλληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Αγωγή Σταδιοδρομίας : Θέσεις, Στάσεις, Προβλήματα Προτάσεις για βελτίωση του Προγράμματος Μιχάλης Λαγουδάκος Ανθή Φουντουκά Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Υπ. ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Ν. ΙΩΝΙΑΣ

Eισαγωγή καινοτόμων δράσεων στα σχολεία Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση: διάφορες αλλαγές μεταξύ των οποίων και την εισαγωγή καινοτόμων δράσεων στα σχολεία Στόχος να ανοίξουν τις πόρτες του σχολείου και οι μαθητές να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, συνεργασίες μεταξύ σχολείου και τοπικής κοινωνίας Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Σταδιοδρομίας, Αγωγή Υγείας, Αγωγή Καταναλωτή, Πολιτιστικά Θέματα.

Στόχοι και Θεματολογία των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας Να βοηθήσει τους μαθητές στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές Να τους στηρίξει στην προσπάθεια για μια πορεία δια βίου ανάπτυξης και, ειδικότερα, για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής. Θέματα εργασιακό περιβάλλον οικονομική δραστηριότητα της τοπικής κοινωνίας εργασιακές σχέσεις τομείς επαγγελμάτων ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης- απασχόλησης .

Προβλήματα στην εφαρμογή των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας φόβο μήπως αποκαλυφθούν αδυναμίες ανασφάλεια και ανησυχία για το άγνωστο που κομίζει η αλλαγή θίγονται συμφέροντα προκαλείται εργασιακή επιβάρυνση (μετά το σχολ. πρόγρ.) πίεση και συγκρούσεις, δημιουργούνται ομάδες κοινών συμφερόντων .

Προτάσεις… Διαπίστωση: Το πλήθος των προγραμμάτων των σχολικών δραστηριοτήτων και ιδιαίτερα η Α.Σ. ακολουθεί φθίνουσα πορεία Επιμόρφωση - Ενημέρωση όλων των Διευθυντών Επιμόρφωση - Ενημέρωση- Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών Εισαγωγή πέμπτου πυλώνα με θέματα ΣΕΠ - Αγωγής Σταδιοδρομίας στις Ερευνητικές Εργασίες Εισαγωγή της Αγωγής Σταδιοδρομίας μαζί με τις άλλες σχολικές δραστηριότητες στο Δημοτικό Σχολείο.

Προτάσεις… Συστηματική αξιολόγησή των προγραμμάτων, καταγραφή των αποτελεσμάτων από την εφαρμογή τους Η σύνδεση των προγραμμάτων με τις ανάγκες κάθε σχολικής μονάδας και του ευρύτερου κοινωνικού χώρου Ενίσχυση των εκπαιδευτικών με κίνητρα ώστε να ασχοληθούν με τις καινοτόμες δράσεις (π.χ στο πλαίσιο της αξιολόγησης).

Ερευνητικό Πλαίσιο

Αντικείμενο και Μεθοδολογία της Έρευνας Αντικείμενο και Μεθοδολογία της Έρευνας Μέθοδος συλλογής δεδομένων: Ερωτηματολόγιο Α΄ (3 /2012) : 55 καθ. ΣΕΠ-ΑΣ-Στελέχη ΣΕΠ Β΄ (10/2012) : 30 καθ. ΣΕΠ Στόχοι του ερωτηματολογίου : Ατομικά - γενικά δημογραφικά στοιχεία Εργασιακά στοιχεία Σπουδές - μετεκπαιδεύσεις - επιμορφώσεις ΣΕΠ Διερεύνηση θέσεων - στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι σε καινοτόμες δράσεις, Αγωγή Σταδιοδρομίας - ΣΕΠ Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών Πρoγρ.Α.Σ.- ΣΕΠ.

Συμπεράσματα

Κλάδος - Ειδικότητα εμπλέκονται κυρίως οι ειδικότητες που έχουν πρόβλημα αναθέσεων .

Κίνητρα για την ανάληψη προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων Κίνητρα για την ανάληψη προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων Κίνητρα που ώθησαν στην ανάληψη προγράμματος καινοτόμων δράσεων Συχνότητα Ποσοστό (%) Ενδιαφέρον για κάτι διαφορετικό 33 51,56 Περιέργεια 3 4,69 Συμπλήρωση ωραρίου 20 31,25 Ωρολ.Πρόγραμμα 8 12,50

Σχολικές Δραστηριότητες Συγκρίνοντας… . Πίνακας : Προγράμματα υλοποίησης σχολικών δραστηριοτήτων καθ. ΣΕΠ Σχολικές Δραστηριότητες Συχνότητα Ποσοστό (%) Περιβαλλοντική 32 28,07 Αγωγή Υγείας 24 21,05 Αγωγή του Καταναλωτή 4 3,51 Πολιτιστικών Θεµάτων 20 17,54 Αγωγή Σταδιοδρομίας 34 29,82 Τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας δεν υλοποιούνται σε ικανοποιητικό βαθμό, ούτε από τους καθηγητές που εμπλέκονται στο ΣΕΠ .

Κίνητρα ενασχόλησης με τον ΣΕΠ Αγωγή Σταδιοδρομίας Κίνητρα ενασχόλησης με τον ΣΕΠ Αγωγή Σταδιοδρομίας . 80% Συμπλήρωση ωραρίου, ανάγκες προγράμματος .

Εξέλιξη Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων - Αγωγής Σταδιοδρομίας Συγκρίσεις … . 2011-12: 378 Προγρ. Α.Σ. από 79 ΚΕΣΥΠ - 35 ΝΕΑΠΟΛΗ Δ.ΘΕΣ & 19 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ- ΠΕΙΡΑΙΑ .

Αναζητώντας τις αιτίες … ελαττώθηκαν οι ώρες απασχόλησης (από 4 σε 2) δεν διατίθενται ώρες για υπερωρία και δεν δικαιολογούνται αναλώσιμα καταργήθηκαν: ΓΡΑΣΕΠ-ΓΡΑΣΥ, το μάθημα του ΣΕΠ στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ τα ΚΕΣΥΠ λειτούργησαν υποστελεχωμένα με ένα εκπαιδευτικό, που θα έπρεπε : - να καλύψει και τα ραντεβού με μαθητές-γονείς, νέους - να πληροφορήσει : σπουδές, επαγγέλματα, μηχανογραφικό - να έχει την επιστημονική και συμβουλευτική στήριξη των καθηγητών ΣΕΠ Οι απαιτήσεις και οι υποχρεώσεις πολλαπλασιάσθηκαν διότι καταργήθηκαν τα ΓΡΑΣΕΠ-ΓΡΑΣΥ, το μάθημα του ΣΕΠ στα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ δημιουργήθηκε προβληματισμός για το μέλλον και την δυνατότητα παρέμβασης του θεσμού.

Ικανοποίηση από την ενασχόληση με το Σ.Ε.Π - Α.Σ Ικανοποίηση από την ενασχόληση με το Σ.Ε.Π - Α.Σ . Θετική η αποτίμηση των καθηγητών στην ενασχόλησή τους με το θεσμό του Σ.Ε.Π-Α.Σ. (61,8%). Προέχει η επικοινωνία-συνεργασία με τους μαθητές 69,1%) .

Επιμόρφωση ΣΕΠ . Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ΣΕΠ ( 93% ) έρευνα ( 2012/10) δεν έχει ουσιαστική επιμόρφωση

Αναγκαιότητα παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων σχετικά με τον ΣΕΠ . Αναγκαία η επιμόρφωση σε … Εξοικείωση με τα ψυχομετρικά Εργαλεία (ΤΕΣΤ Π.Ι) (78,2%) Απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων Συμβουλευτικής (76,4%) Σωστή ενημέρωση για την αγορά Εργασίας (70,9%).

Ειδικά θέματα επιμόρφωσης ΣΕΠ . Δεξιότητες Συμβούλου (70,9%) Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού ΣΕΠ (60%) στη τελευταία θέση η … Μεθοδολογία Υλοποίησης Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας (43,6%) .

Περιεχόμενο ενός επιμορφωτικού προγράμματος Μορφή επιμορφωτικού προγράμματος

Προτάσεις

Ενημέρωση και συντονισμός από υπηρεσιακούς παράγοντες των διευθύνσεων εκπαίδευσης, των διευθυντών των σχολικών μονάδων Κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων αγωγής σταδιοδρομίας με βιωματικό χαρακτήρα Δημιουργία δικτύου ενημέρωσης ΣΕΠ - Προγραμμάτων Α.Σ, για πληροφόρηση, παρακολούθηση, συντονισμό, με υποδείξεις, καλές πρακτικές και με ανταλλαγή απόψεων (ΠΙ-Nestor) .

5. Ένταξη της Α.Σ. στις Ερευνητικές Εργασίες (Ε.Ε.) 4. Να διερευνηθεί η δυνατότητα ένταξης των προγραµµάτων, στα πλαίσια του προγράµµατος του σχολείου. 5. Ένταξη της Α.Σ. στις Ερευνητικές Εργασίες (Ε.Ε.) Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (Ε.Θ.Δ) Στις Ε.Ε λειτουργούν τέσσερις κύκλοι: α) «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες» β) «Τέχνη και Πολιτισμός» γ) «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και δ) «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» Θεωρούμε ότι θα μπορούσε στα Λύκεια να προστεθεί και πέμπτος κύκλος που θα αφορούσε θέματα αγωγής σταδιοδρομίας .

Ανθρωπιστικές - Κοινωνικές Επιστήμες project Ανθρωπιστικές - Κοινωνικές Επιστήμες Τέχνη και Πολιτισμός Αγωγή Σταδιοδρομίας Ερευνητικές Εργασίες (projects) Μαθηματικά, Φυσική Τεχνολογία Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη

Στα ΕΠΑΛ στη Β΄τάξη Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Στα ΕΠΑΛ στη Β΄τάξη Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Οι μαθητές μπορούν, μεταξύ άλλων, να εκπονούν μελέτες ή να αναλαμβάνουν την εκτέλεση έργων μικρής κλίμακας, να εφαρμόζουν προγράμματα επιχειρηματικότητας, π.χ. μελέτες περίπτωσης, δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων κ.α. Θέματα της Ε.Θ.Δ θα μπορούσε να είναι: Εργασιακές σχέσεις , Εργασιακό Περιβάλλον του τομέα. Επαγγελματικά δικαιώματα τομέα, άσκηση επαγγέλματος στην Ελλάδα και την Ε.Ε. Διαδικασίες ανοίγματος εργαστήριου, ατομικής επιχείρησης. Αναζήτηση Εργασίας (Σύνταξη αίτησης, βιογραφικού, κλπ)

Τα επιμορφωτικά προγράμματος ΣΕΠ/Συμβουλευτικής – 5. Είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός πλαισίου λειτουργίας και αξιολόγησης της πορείας και της αποτελεσματικότητας, των προγραμμάτων αγωγής σταδιοδρομίας 6. Εκπαίδευση στελεχών ΣΕΠ, πιστοποίηση προσόντων, διασφάλιση ποιότητας Τα επιμορφωτικά προγράμματος ΣΕΠ/Συμβουλευτικής – Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας πρέπει να έχουν πρακτικό ενδιαφέρον και βιωματικό χαρακτήρα (87,3%) Η μορφή του προγράμματος επιμόρφωσης που προτιμούν οι εκπαιδευτικοί είναι συνδυασμός συμβατικής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Σ+ΕξΑπΕκ) .

Ευχαριστούμε πολύ Αγωγή Σταδιοδρομίας Μιχάλης Λαγουδάκος Ανθή Φουντουκά Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Υπ. ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Αγωγή Σταδιοδρομίας