Ερευνητική Εργασία (project) Β6

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το Διαδίκτυο Τσιρίλα Σταυρούλα Τσίπη Ιωάννα Σενγκιέργκη Παναγιώτα
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία (project) Β6 2Ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία (project) Β6 Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης

Ομάδες Εργασίας 1η Ομάδα – Ορισμός Σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης , πότε εμφανίστηκαν, δημοφιλή, κατάσταση στην Ελλάδα. Σκουμάντζος Κων/νος Κουτρούμπας Άγγελος Στρεμμένος Χρήστος Πολίτης Αναστάσιος 2η Ομάδα – Θετικές Επιδράσεις των Σελίδων κοινωνικής Δικτύωσης Παλιούρας Γιάννης Μπιρλής Ηρακλής Κουκογιάννης Βασίλειος Κουτσομπίνας Σωτήριος Φουντούλης Ιωάννης 3η Ομάδα – Αρνητικές Επιδράσεις των Σελίδων κοινωνικής Δικτύωσης, επίδραση στους νέους, τελικά συμπεράσματα Κανιώτης Κων/νος Μακρυγιάννη Κων/να Νικόλλα Μάριο Ζαγγανάς Θωμάς

Ορισμός Σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης , πότε εμφανίστηκαν, δημοφιλή, κατάσταση στην Ελλάδα. Κοινωνική δικτύωση Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή « social networking sites », όπως τα πολύ δημοφιλή στη χώρα μας Facebook, Twitter, Hi5 και Myspace, αποτελούν καθημερινή συνήθεια των νέων. Στις ιστοσελίδες αυτές, παιδιά, νέοι, αλλά και μεγαλύτεροι χρήστες μέσα από τα εικονικά τους προφίλ λειτουργούν διαδραστικά με άλλους χρήστες, δημοσιεύουν τις φωτογραφίες και τα βίντεό τους, γίνονται μέλη σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων (groups), δημοσιεύουν και ανταλλάσουν τις καλλιτεχνικές τους δημιουργίες (μουσική, εικαστικά έργα κ.λπ.), επισκέπτονται σελίδες άλλων χρηστών και χρησιμοποιούν πλήθος εφαρμογών (κουίζ, παιχνίδια, κ.λπ.). Επιπλέον, το «social networking» ως νέος τρόπος κοινωνικής διαδραστικότητας και συμμετοχής επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν οι ίδιοι περιεχόμενο στο Διαδίκτυο και να το μοιράζονται με άλλους χρήστες, χωρίς να έχουν εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις.

Δημοφιλείς σελίδες Στα top 15 πιο δημοφιλή social networks βρίσκονται: Facebook Twitter LinkedIn MySpace Ning Google+ Tagged Orkut Hi5 MyYearBook MeetUp Badoo Bebo MyLife Friendster

Πόσο δημοφιλές είναι αυτό το Facebook; Ο αστρονομικός σχεδόν αριθμός των 132,1 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών τα λέει όλα. Κι αυτό, σύμφωνα με τη μέτρηση που έγινε μόλις τον Ιούνιο του 2008 από τη διαδικτυακή εταιρεία marketing «comScore». Πέραν τούτου, όμως, το Facebook έχει τιμηθεί με βραβεία, όπως η τοποθέτησή του στις «Top 100 Κλασσικές Ιστοσελίδες» από το περιοδικό PC Magazine το 2007, καθώς και το «People’s Voice Award» στα πλαίσια των Webby Awards (βραβείων που αφορούν τη δραστηριότητα στο Internet) το 2008. Μάλιστα, σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2005 από τη Student Monitor, μια εταιρία με έδρα το New Jersey που ειδικεύεται στην έρευνα της πανεπιστημιακής αγοράς, το Facebook μαζί με τη μπύρα (!) κατατάχτηκε στη 2η θέση των πιο δημοφιλών δραστηριοτήτων των φοιτητών με μικρή διαφορά από το πρώτο, το iPod. Τέλος, ο δημιουργός της ιδιαίτερα επιτυχημένης αμερικανικής σειράς «West Wing», Aaron Sorkin, έχουν ήδη εκφράσει με τη Sony Pictures την επιθυμία να πραγματοποιήσουν μια ταινία με θέμα «τους ιδρυτές του επικοινωνιακού διαδικτυακού τόπου του Facebook»

Κατάσταση στην Ελλάδα Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, διαδίκτυο στην Ελλάδα σημαίνει Facebook και Youtube, όπου το δεύτερο οι περισσότεροι το ανακάλυψαν μέσω του πρώτου. Ακόμα και αν αυτό πλέον επεκταθεί και σε εταιρείες οι οποίες προσπαθούν να προβληθούν η χρήση του και πάλι δεν είναι σωστή. Η extend-graphics.com, δημιούργησε ένα ινφογράφημα, με στοιχεία μέχρι την 30η Απριλίου (2012), σχετικά με την χρήση του Facebook στην Ελλάδα. Μιλάμε για 3 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και αυτό οδηγεί την Ελλάδα στην 30η θέση στην κατάταξη! Είναι τρομερά τα νούμερα, αναλογικά με τον πληθυσμό της χώρας μας. Απογοητευτικά δείχνουν και τα στατιστικά χρήσης ιδιαίτερα από επιχειρήσεις, όσο αφορά την χρήση και προώθηση.

Θετικές Επιδράσεις των Σελίδων κοινωνικής Δικτύωσης 'Όπως έχει προαναφερθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα το facebook έχει τα θετικά και τα αρνητικά τoυ. Πέρα όμως από τα αρνητικά που έχει δημιουργήσει, αποτελεί και θετικό μέσο καθώς μας ενημερώνει για το τι συμβαίνει στον κόσμο. Αρχικά, μέσω του facebook έχουμε τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε για τα κοινωνικά δρώμενα, όπως για παράδειγμα για εκδηλώσεις μνήμης, για διάφορες κινητοποιήσεις. Οι πρώτες μάλιστα εκδηλώσεις μνήμης και κινητοποιήσεις έχουν ήδη οργανωθεί, με γνωστή ως ορόσημο στο facebook την 5η Μαΐου. Με τις σημερινές συνθήκες που επικρατούν, έχουν δημιουργηθεί διάφορα γκρουπ, μέσα από τα οποία ο καθένας διαμαρτύρεται για τις συνθήκες εργασίας, για τους μειωμένους μισθούς κάνοντας κινητοποιήσεις διαδικτυακές, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την αγανάκτηση τους και πως δεν θα πάψουν να παλεύουν για τα δικαιώματα τους. Ο δημοφιλής χώρος συνάντησης του ίντερνετ έχει αποδειχτεί και αποτελεσματικό μέσο στον εντοπισμό και στην σύλληψη διαρρηκτών. Πρώτη φορά αυτό πραγματοποιήθηκε στην Αυστραλία και μάλιστα με πρωτοβουλία της αστυνομίας για την σύλληψη ενός διαρρήκτη θησαυροφυλακίων. Σε μία επόμενη απόπειρα διάρρηξης το πρόσωπο του ταυτοποιήθηκε και έτσι ο παραβάτης εντοπίστηκε. Αξίζει να ειπωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται το facebook για τον εντοπισμό διαρρηκτών. Επίσης με το facebook μπορούμε να συνομιλούμε με φίλους μας από άλλες χώρες, μπορούμε να παίξουμε διάφορα παιχνίδια που μας αρέσουν και μας ψυχαγωγούν.  Βλέπουμε επίσης εικόνες φίλων μας που μπορεί να τους έχουμε ξεχάσει…

Ακόμη, το facebook αποτελεί μέσο κοινωνικοποίησης αλλά και ψυχαγωγικής αποφόρτισης καθώς μπορείς να εκφράσεις συναισθήματα, απόψεις και σκέψεις. Έχεις τη δυνατότητα να γνωρίσεις άτομα με κοινά ενδιαφέροντα. Τα 7 τελευταία χρόνια το facebook έχει γνωρίσει τεράστια απήχηση από τον κόσμο. Καθημερινά όλο και περισσότεροι γίνονται χρήστες αυτού του κοινωνικού ιστότοπου. Έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητας τους, όχι μόνο της νέας γενιάς αλλά και μεγαλύτερων ανθρώπων. Φαίνεται λοιπόν ότι τους παρέχει πολλές δυνατότητες και διευκολύνσεις καθώς πρόκειται για μία πρωτοφανή μέθοδο κοινωνικοποίησης. Το facebook, σύμφωνα με τον E. Wenger, βοηθά το σημερινό άνθρωπο να ξεπεράσει τις δυσκολίες του και να ξεχάσει τα προβλήματα του, καθώς η ζωή έχει αλλάξει πολύ τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. Έτσι, μέσω του facebook οι χρήστες ανακαλύπτουν άτομα με ίδιες ασχολίες και έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν ελεύθερα τη γνώμη τους και τις πολύπλευρες απόψεις τους και προσωπικότητες.

Αρνητικές Επιδράσεις των Σελίδων κοινωνικής Δικτύωσης, επίδραση στους νέους, τελικά συμπεράσματα Ωστόσο, υπάρχουν και τα αρνητικά συμπεράσματα .Το Facebook τέθηκε υπό φωτιά την περασμένη εβδομάδα, όταν 15 άτομα ιδιώτες της οργάνωσης προστασίας των καταναλωτών υπέβαλε καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου , ότι η τιμολόγηση και ο χώρος, μεταξύ άλλων, χειρίζεται τις ρυθμίσεις απορρήτου για να κάνουν τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών διαθέσιμες για εμπορική χρήση.Σε μια τόσο εξαιρετική περίπτωση το δυναμικό για το έγκλημα είναι πραγματικό. Σύμφωνα με το Internet Crime Καταγγελία Center , τα θύματα του Διαδικτύου που σχετίζονται με εγκλήματα έχουν χάσει συνολικά 559 εκατομμύρια δολάρια το 2009!. Μιλάμε για μια άυξηση της τάξης των 110% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αρνητικές επιδράσεις σελίδων κοινωνικής δικτύωσης Αποξένωση To facebook, όπως και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα, κάνουν εφικτό ένα σύγχρονο παράδοξο: ενώ οι χρήστες απογυμνώνονται κοινωνικά και ψυχικά, ξετιλύγωντας δημοσίως πολυποίκιλες πτυχές της προσωπικότητας τους και του ιδιωτικού τους βίου, παράλληλα είναι πιο κλειστοί στον εαυτό τους από ποτέ. Οι χρήστες μπορεί να έχουν εκατοντάδες "φίλους" εγγεγραμμένους στο προφίλ τους. Πόσοι όμως εξ αυτών είναι πραγματικοί τους φίλοι; Με πόσους εξ αυτών μπορεί να έρθει σε πραγματική πρόσωπο με πρόσωπο επαφή, να μοιραστεί τις ανησυχίες του, τα συναισθήματα του, τους φόβους και τις ανησυχίες του; Η αντικατάσταση του προσώπου από την οθόνη του υπολογιστή οδηγεί στην αποξένωση. Τα παιδιά δεν παίζουν πια σε δρόμους και πλατείες, ούτε καν ομαδικά παιχνίδια στα σπίτια. Απομονώνονται στο δωμάτιο τους, μπροστά στο ψυχρό μηχάνημα του ηλεκτρονικού υπολογιστή παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια μόνοι τους ή στην καλύτερη περίπτωση με τους φίλους τους που βρίσκονται «συνδεδεμένοι» Δολοφονίες-Παιδεραστία Το facebook προσφέρει ένα ελεύθερο πεδίο για γνωριμίες με αμέτρητα άτομα από όλον τον κόσμο. Τα άτομα αυτά μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να είναι επικίνδυνα και να παρασύρουν ανυποψίαστους χρήστες. Η ταυτότητα των χρηστών είναι κάτι το οποίο κατασκευάζεται αποκλειστικά από τους ίδιους χωρίς να υπόκειται σε κανέναν ουσιαστικό έλεγχο. Κατά συνέπεια, οποιοσδήποτε επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το facebook για τους δικούς του "αρρωστημένους" λόγους, μπορεί πολύ εύκολα να κατασκευάσει μία πλαστή ταυτότητα που θα εξυπηρετεί τα εκάστοτε συμφέροντα του. Αυτό ήταν το σύνηθες χαρακτηριστικό των υποθέσεων παραπλάνησης, βιασμού και δολοφονίας που είδαν το φως της δημοσιότητας, όταν ανυποψίαστοι χρήστες έπεσαν θύματα των κακόβουλων αυτών ατόμων.

Αρνητικές επιδράσεις σελίδων κοινωνικής δικτύωσης Άλλες αρνητικές επιπτώσεις των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης είναι οι παρακάτω: Αλλοίωση της γλώσσας Όξυνση κοινωνικών ανισοτήτων Κίνδυνος χειραγώγησης, μαζοποίησης & εκμετάλλευσης Ρατσισμός / Υβριστικοί χαρακτηρισμοί & Εκβιασμός Παραβίαση προσωπικών δεδομένων Εθισμός

Συμπεράσματα Είδαμε τα θετικά των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, αναλύσαμε και τις αρνητικές τους επιπτώσεις και ίσως μας φόβισαν κιόλας…. Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Καλώς ή κακώς το διαδίκτυο αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όχι μόνο των νέων αλλά και των μεγαλύτερων ηλικιακά ανθρώπων. Κάποιος που απέχει από αυτές τις δραστηριότητες μένει πίσω στις εξελίξεις, δεν ενημερώνεται επαρκώς και αντίθετα από ότι νομίζει δεν είναι καθόλου προστατευμένος από τα αρνητικά της σημερινής κοινωνίας. Οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν εκτός των άλλων και ένα είδους σχολείου για τους νέους αφού μέσω αυτών βλέπουν και τις απειλές που υπάρχουν γι αυτούς, οι οποίες δεν υπάρχουν απαραίτητα μόνο στο διαδίκτυο. Σε τελική ανάλυση όταν είμαστε προσεκτικοί σε αυτά που δημοσιεύουμε όταν δεν παρασυρόμαστε εύκολα σε υποσχέσεις και σε εικονικές φιλίες και όταν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης τις χρησιμοποιούμε με μέτρο, τότε αυτές θα γίνουν διασκεδαστικές, επιμορφωτικές και ένα μέσο εξέλιξης και βελτίωσης του χαρακτήρα μας.

Ευχαριστούμε!!