ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Alexander Moore.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
11 Διαχείριση έργου Κατερίνα Αδάμ, Μ.Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών 18/1/08 9ο Εξάμηνο,
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σχεδιασμός διαδικασιών
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το κόστος Ποιότητας    
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ LOGISTICS ΜΑΝΘΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΜ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ LOGISTICS

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ «Κάλλιο ποτέ παρά αργά» Η επιβίωση της επιχείρησης είναι εφικτή μόνο όταν έχει ικανοποιημένους πελάτες Μάρκετινγκ και Logistics: δύο έννοιες αλληλένδετες Μάρκετινγκ: επιδιώκει τη δημιουργία, διατήρηση και αύξηση της ζήτησης Logistics: επιδιώκει την ικανοποίηση της ζήτησης Μάρκετινγκ: μεταφορά προϊόντων από τους καταναλωτές προς την επιχείρηση Logistics: μεταφορά των προϊόντων / υπηρεσιών από την επιχείρηση προς τους πελάτες

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Ποιότητα και κόστος θεωρούνται δεδομένα Η ανταποκρισιμότητα στις ανάγκες των πελατών Εξυπηρέτηση πελατών: σύνολο δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης που στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη Συνέεται άμεσα με την εκτέλεση των παραγγελιών

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Παραδείγματα: Αν η επιχείρηση αυξήσει τη συχνότητα παράδοσης στους πελάτες της τότε αυτοί θα λειτουργούν με μικρότερα αποθέματα Αν ο πελάτης δεν βρει αυτά που θέλει τότε: 60% αλλάζει κατάστημα, 28% αγοράζει υποκατάστατα και 12% αναβάλλει την αγορά για άλλη ημέρα Αύξηση αποθεμάτων για την αντιμετώπιση της ζήτησης; Η επιχείρηση που θέλει να αυξήσει το επίπεδο εξυπηρέτησης από 91 σε 93% (αύξηση 2%) πρέπει να αυξήσει το επίπεδο αποθεμάτων της σε 16% Αύξηση αποθεμάτων οδηγεί σε αύξηση κόστους διατήρησης αποθεμάτων (αύξηση αποθηκευτικών χώρων, προσωπικού, κεφαλαίων κίνησης, μέσων μεταφοράς, αύξηση δαπανών που σχετίζονται με τη ροή των προϊόντων

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ «Η συστηματική διαδικασία απόφασης για τον προσδιορισμό και επιλογή της ποιότητας, ποσότητας, τιμής, χρόνου και της πηγής αγοράς για ένα αντικείμενο-υλικό-προϊόν-εμπόρευμα ή υπηρεσία που έχει αποφασιστεί η απόκτησή του και η εφαρμογή κανόνων διασφάλισης ότι το παραλαμβανόμενο είδος ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτούμενες προδιαγραφές» [Κόνταρης, 2002] «Συνιστούν ένα σύνολο ενοποιημένων δραστηριοτήτων για την απόκτηση υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων μιας οργάνωσης» [Williams & Dukes, 2000]

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Ποιότητα: όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος / υπηρεσίας που συμβάλλουν ή συμμετέχουν στη δυνατότητα ικανοποίησης μιας συγκεκριμένης ανάγκης Μία ελκυστική συσκευασία δεν προσφέρει ποιότητα αλλά μια καλά προστατευμένη συσκευασία συμμετέχει στη διαμόρφωση της ολικής ποιότητας του προϊόντος

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Απαιτούνται: Γνώση χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων προϊόντος (γεύση, εμφάνιση, αντοχή, βάρος, διαστάσεις, φιλικότητα προς το περιβάλλον, ανοχές, εικόνα, κλπ. Σύνταξη σωστών προδιαγραφών για να αγοραστούν τα σωστά προϊόντα, με τον καθορισμό των απαιτούμενων χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων Κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό Τυποποίηση (Προτυποποίηση)

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑ ΠΗΓΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Ηλεκτρονικές Προµήθειες Εκµετάλλευση των τεχνολογιών και πρακτικών του διαδικτύου Παροχή δυνατότητας για ηλεκτρονική αποδοχή στοιχείων Εστίαση στις σχέσεις µε προµηθευτές και όχι στη διαδικασία ελέγχου Τυποποίηση προϊόντων / υπηρεσιών σε παγκόσµιο επίπεδο Ολοκλήρωση πληροφοριακών συστημάτων που συμμετέχουν στη διαδικασία προμηθειών

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ Η διαχείριση αποθεµάτων είναι σηµαντική στην: λογιστική, χρηµατοοικονοµικά, ∆ιαχείριση πληροφοριακών συστηµάτων, μάρκετινγκ και πωλήσεις, λειτουργία επιχείρησης, παραγωγή (manufacturing) Απόθεµα δηµιουργείται όταν οι ποσότητες εισαγωγής πρώτων υλών, εξαρτηµάτων, προϊόντων σε ένα σύστηµα (εργοστάσιο, αποθήκη, κτλ.) ξεπερνούν τις ποσότητες εξαγωγής τους από το σύστηµα Απόθεμα δημιουργείται για την κάλυψη του χάσματος χώρου και χρόνου (time gap - place gap)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ «Στην αποθήκη τοποθετούμε τα προϊόντα που δεν χρειαζόμαστε» Φιλοσοφία Just-in-Time (κατασκευή αυτοκινήτων) Φιλοσοφία Just-in-Case (σενάρια) Πρέπει να καθοριστούν τα ανενεργά αποθέματα (αυτά που δεν χρησιμοποιούνται στη ροή των προϊόντων) Δύο μεθοδολογίες: ABC Ανάλυση (Νόμος Pareto): τα προϊόντα C φέρνουν ζημιές Κινητά αθροίσματα

ρυθμός εξάντλησης αποθέματος (ρυθμός ζήτησης) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ απόθεμα ρυθμός εξάντλησης αποθέματος (ρυθμός ζήτησης) Q μέσο κυκλικό απόθεμα Q / 2 παραλαβή παραγγελίας παραλαβή παραγγελίας χρόνος 1 κύκλος

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ Η λειτουργία μιας επιχείρησης, η οποία ασχολείται με τη διατήρηση των αποθεμάτων των προϊόντων μεταξύ του τόπου παραγωγής και του τόπου κατανάλωσης και παρέχει πληροφορίες για την κατάσταση και τη διαθεσιμότητα αυτών

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ Είσοδος αγαθών (παραλαβή, έλεγχος, εκφόρτωση, επιθεώρηση, παραλαβή, αποσυσκευασία / ανασυσκευασία, χώρος τοποθέτησης αγαθών) Κύρια αποθήκευση (τοποθέτηση, ενημέρωση, έκδοση υλικών) Αποθήκη διεκπεραίωσης παραγγελιών (επιλογή υλικού, συσκευασία/έλεγχος, αποθήκευση, ομαδοποίηση αγαθών) Έξοδος αγαθών (φόρτωση, αποστολή)