Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Οδηγίες για τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων Δρ. Πόπη Κονιδάρη
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Διδακτικοί Στόχοι Η εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
Σχολικό εργαστήριο και θέματα ασφάλειας Βασικές έννοιες δικτύων  Πρότυπο αναφοράς TCP/IP  TCP πρωτόκολλο ελέγχου αναφοράς  IP πρωτόκολλο Διαδικτύου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων.
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill and practice) Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία 1

Πρακτικές συμβουλές για τη χρήση του Στα φύλλα εργασίας: Προσοχή στο κείμενο: μέγεθος, γραμματοσειρά, και γενικά στη μορφοποίηση. Έλεγχος των υπερσυνδέσμων: να είναι ενεργοί και να κατευθύνουν στη σωστή ιστοσελίδα. Οι ήχοι, οι εικόνες και κάθε είδους εφέ θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ.Θα πρέπει να νοούνται ως εργαλεία κι όχι ως διακοσμητικά στοιχεία. 2 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Τεχνικές χρήσης του word Παρακολούθηση των αλλαγών (συνεργατική συγγραφή κειμένων) Χρήση ορθογραφικού-γραμματικού ελέγχου και Θησαυρός (διευκολύνει τη δημιουργία κειμένων χωρίς πολλά ορθογραφικά –γλωσσικά λάθη) Εισαγωγή σχολίων (διευκολύνει τη συνεργατική συγγραφή) Χρήση εξωτερικών και εσωτερικών υπερδεσμών (για χρήση εξωτερικών πηγών πληροφόρησης) Αξιοποίηση πινάκων (για πινακοποίηση πληροφοριών) Συνδυασμός εικόνας και κειμένου 3 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Παράδειγμα Διδακτική πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας για τη ζωή και το χαρακτήρα του Cromwell με χρήση επεξεργαστή κειμένου: 4 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

Δραστηριότητες 1 η δραστηριότητα παρακολούθηση αλλαγών 1 η δραστηριότητα Οι μαθητές-τριες αναλαμβάνουν την ετοιμασία ενός κειμένου που θα περιλαμβάνει μια πρόταση για μια σχολική εκδήλωση που πρόκειται να αναλάβουν. Το κείμενο περνά σταδιακά από τον ένα μαθητή,τρια στον άλλον ή από ομάδα σε ομάδα προκειμένου να προταθούν τροποποιήσεις ή βελτιώσεις στο υπάρχον κείμενο οι οποίες θα είναι ορατές μέσα από την παρακολούθηση αλλαγών (track changes).Κάθε μαθητής,τρια βλέπει το σχολιασμό του προηγούμενου και προσθέτει το δικό του σχολιασμό. Αρχικό κείμενο Κείμενο με παρακολούθηση αλλαγών 5 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 2 η δραστηριότητα 2 η δραστηριότητα Δίνεται στους μαθητές-τριες ένα κείμενο σε ψηφιακή μορφή (μια σύντομη ιστορία ή ένα απόσπασμα από βιβλίο). Ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα: Εκείνοι,ες αναλαμβάνουν να κάνουν Highlight στο δύσκολο λεξιλόγιο και χρήση της εισαγωγής σχολίων. (ή με online λεξικό) Αρχικό κείμενο χωρίς σχόλια Τελικό κείμενο με χρήση σχολίων Έχουν επίσης τη δυνατότητα εισαγωγής screen tips κατά την εισαγωγή υπερδεσμών για να δώσουν τον ορισμό των λέξεων ή να τις αναγνωρίσουν γραμματικά. Μετά οι μαθητές- τριες διαβάζοντας και βλέποντας τις εντοπισμένες λέξεις, χωρίς κλικ μπορούν σε αναδυόμενα παράθυρα να βλέπουν το υποστηρικτικό υλικό που έχουν προσθέσει. Αρχικό κείμενο χωρίς συμβουλές οθόνης Τελικό κείμενο με συμβουλές οθόνης  Μια άλλη ιδέα: Αν το κείμενο είναι ιστορικό, μπορούν οι μαθητές-τριες να δώσουν ιστορικές αναφορές με πληροφορίες για πρόσωπα ή να παραπέμψουν σε κάποια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. 6 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 3 η δραστηριότητα 3 η δραστηριότητα Δίνεται στους μαθητές-τριες ένα κείμενο με οδηγίες για πρόσβαση σε πληροφορίες ή προτείνεται βιβλιογραφία και δικτυογραφία. Παράδειγμα: Για το μάθημα της ιστορίας προτείνεται η επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού ή σε Μουσεία Για το Γλωσσικό μάθημα προτείνεται η επίσκεψη στο σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού στη Βιβλιοθήκη του Π.Ι 7 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 4 η δραστηριότητα 4 η δραστηριότητα Ζητείται από τους μαθητές-τριες να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία σχεδίασης και το Word Art προκειμένου να δημιουργήσουν μια σελίδα με οριζόντιο προσανατολισμό χωρισμένη σε τέσσερις στήλες για να παραστήσουν ένα διαφημιστικό φυλλάδιο για κάποιο ταξιδιωτικό προορισμό. Κάθε στήλη θα πρέπει να παρέχει τις παρακάτω πληροφορίες:  Μια περιγραφή του ταξιδιωτικού προορισμού (1 η στήλη)  Προτάσεις για δραστηριότητες αναψυχής-ψυχαγωγίας που προσφέρονται (2 η στήλη)  Τι εφόδια θα πρέπει να έχει μαζί του ο ταξιδιώτης (3 η στήλη)  Συστάσεις μετακίνησης-πώς θα φτάσει (4 η στήλη) 8 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δραστηριότητες 5 η δραστηριότητα 5 η δραστηριότητα Ζητείται από τους μαθητές-τριες να κατασκευάσουν: Ημερολόγιο με χρήση πίνακα στον οποίο θα περιέχονται κείμενα,εικόνες, αρχεία ήχου και βίντεο Δημιουργία εφημερίδας με συνεντέυξεις, φωτογραφίες, γεγονότα επικαιρότητας, μαθητικές δραστηριότητες… Δημιουργία λεξικού όρων 9 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD) Δικτυογραφία Σελίδα με πλούσιο υλικό σχετικά με τη χρήση των λογισμικών του Office Σχέδια μαθημάτων εκ των οποίων πολλά είναι βασισμένα στη χρήση του word d=35 Ιδέες για χρήση του word στην τάξη και σύνδεσμοι σε άλλες σελίδες 10 Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση των Εκπ/κών στην χρήση και αξιοποίση των ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία