1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» Νίκος Πολίτης
2 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟΥ 1.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΩΝ 2.ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΩΝ 3.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ SLA ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΩΝ
3 ΣΤΟΧΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 1. Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΛΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ 2. Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΈΝΑ ΣΗΜΕΙΟ 3. Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΌ ΈΝΑ ΣΗΜΕΙΟ 4. ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ 4. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: ΚτΠ Α.Ε. δεν είναιπάροχος η ΚτΠ Α.Ε. δεν είναι πάροχος δικτυακών / τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών πρόληψηόχι«τιμωρία» To SLA έχει ως στόχο πρόληψη προβλημάτων και όχι την «τιμωρία»
4 ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 1.ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ - ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΔΟΧΟΥ - ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΑΔΟΧΟΥ - ΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (PROBES/AGENTS) - ΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (PROBES/AGENTS) 2.AD HOC ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ - ΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (PROBES/AGENTS) - ΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (PROBES/AGENTS) - ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (WORKTOOLS) - ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (WORKTOOLS) 3.ΜΕΤΡΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ 4. ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
5 ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ 1.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 2.ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ - ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΤΠ Α.Ε. - ΣΕ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΤΠ Α.Ε AGENTS MINIMUM ΣΕ ΚΩΚ - 12 AGENTS MINIMUM ΣΕ ΚΩΚ
6 ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ SLA 1.ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ 2. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΡΗΤΡΩΝ 3. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΕΡΓΟΥ
7 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ