Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Advertisements

Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Ειδικά Θέματα Στατιστικής
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Κοινωνιολογική Έρευνα
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογία Έρευνας 3 ο εξάμηνο Συνάντηση 9 η Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Ποιοτικη συνεντευξη – αναλυση περιεχομενου
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Αναλυση ποιοτικων δεδομενων
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Φροντιστηριακό μάθημα «Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας»
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Φ. Α. Αραβανόπουλος Πρόεδρος ΕΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου

Τίτλος Σεμιναρίου Η ερευνητική στρατηγική της Μελέτης Περίπτωσης στο γνωστικό αντικείμενο της «Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης» Ποιοτική Προσέγγιση Συνάντηση 5η

Πορεία της έρευνας Προτείνεται να ακολουθηθεί το παρακάτω διάγραμμα Ερευνητικές ερωτήσεις Τι πληροφορίες χρειάζομαι; Πως θα συγκεντρώσω τις πληροφορίες αυτές; Ποια μεθοδολογία συλλογής πληροφοριών είναι η πιο κατάλληλη; Λοιπές πληροφορίες Παρατήρηση, ανάλυση εγγράφων,κα.

Πηγές πληροφοριών στις Μελέτες Περίπτωσης Άνθρωποι → άτομα, ομάδες Μέρη → σχολεία, νηπιαγωγεία, η αυλή του σχολείου Πράγματα → χειροτεχνήματα, αντικείμενα Γεγονότα → μια σχολική εορτή, μια συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων Οργανισμοί → ΔΟΕ, ΟΛΜΕ Έγγραφα → Έλεγχοι προόδου μαθητών, Πρακτικά συνεδριάσεων Συλλόγου Διδασκόντων

Ανάλυση Περιεχομένου [Content / Document Analysis] Στοιχεία ανάλυσης εγγράφων (Berg, B. 2004, Qualitative research methods for the social sciences,5 th ed., N.Y. Pearson Education)  Λέξεις  Συζητώμενα θέματα  Συμμετέχοντα Πρόσωπα  Παράγραφοι (σπανιότερα)  Τρόποι αφήγησης-εξιστόρησης γεγονότων (γράμματα, λόγοι, ημερολόγια, συνεντεύξεις, κλπ)  Ιδέες, αξίες, αφηρημένες έννοιες, κλπ  Σημασιολογικές ενότητες

Βαθμιδωτό μοντέλο Ανάλυσης Περιεχομένου  Διατύπωση ερευνητικού ερωτήματος  Προσδιορισμός κατηγοριών ανάλυσης  Επαλήθευση κατηγοριών με βάση τα δεδομένα  Προσδιορισμός κριτηρίων επιλογής για την ένταξη των δεδομένων στις κατηγορίες ανάλυσης  Αριθμητικός υπολογισμός λημμάτων ανά κατηγορία ανάλυσης (με τη χρήση περιγραφικής στατιστικής)  Συσχέτιση ευρημάτων με άλλες έρευνες η θεωρητικά μοντέλα