Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ  ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

2 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Του Πετράκη Σταύρου
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Του Πετράκη Σταύρου   ΘΕΜΑ: «Ο ρόλος και η ανάγκη επιμόρφωσης των Διευθυντών του Δημοτικού Σχολείου. Το παράδειγμα της Εύβοιας»

3 ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ταρατόρη Ελένη, Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Επιβλέπουσα Βιτσιλάκη Χρυσή, Αν. Καθηγήτρια Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μέλος Ράπτης Νικόλαος, Διδάσκοντας 407/80 Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μέλος Ρόδος 2008

4 Μέρος Πρώτο Θεωρητικό πλαίσιο

5 1.Διοίκηση των σχολικών μονάδων
2.Ο ρόλος και το έργο του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου 3.Επιμόρφωση

6 1. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
1.1 Εκπαιδευτικά συστήματα 1.2 Ιστορία και βασικά χαρακτηριστικά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος 1.3 Εξέλιξη του θεσμού του Διευθυντή σχολικής μονάδας 1.4 Η επιλογή των Διευθυντών τα τελευταία χρόνια

7 2. Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2.1 Ο Διευθυντής ως διαμορφωτής του σχολικού οράματος 2.2 Ο Διευθυντής ως διαμορφωτής της σχολικής κουλτούρας 2.3 Ο Διευθυντής ως ηγετική παρουσία 2.4 Διευθυντής και οργάνωση σχολείου 2.5 Διευθυντής και προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου 2.6 Διευθυντής και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου 2.7 Διευθυντής και λήψη αποφάσεων 2.8 Διευθυντής και διαχείριση ανθρώπινου παράγοντα 2.8.1 Μάθηση και διαπαιδαγώγηση μαθητών 2.8.2 Διευθυντής και Σύλλογος Διδασκόντων Διευθυντής και διαχείριση συγκρούσεων Διευθυντής και δημιουργία σχολικού κλίματος Διευθυντής και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 2.8.3 Σχέση με γονείς και τοπική κοινωνία

8 3. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 3.1 Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και επιμόρφωση 3.2 Αναγκαιότητα της επιμόρφωσης 3.3 Η έννοια της επαγγελματικής ανάπτυξης 3.4 Μορφή της επιμόρφωσης 3.5 Η επιμόρφωση μέσα από τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος των Εκπαιδευτικών 3.6 Διεθνής πραγματικότητα της επιμόρφωσης 3.6.1 Ζητήματα που προβληματίζουν 3.7 Ελληνική πραγματικότητα

9 Μέρος Δεύτερο Έρευνα

10 1.Αφετηρία, στόχοι και μεθοδολογία της έρευνας
2.Ανάλυση των δεδομένων της έρευνας 3.Συμπεράσματα - Προτάσεις

11 1. Αφετηρία, στόχοι και μεθοδολογία της έρευνας
1.1 Αφετηρία της έρευνας 1.2 Στόχος της έρευνας 1.3 Μέθοδος και δείγμα της έρευνας

12 2. Ανάλυση των δεδομένων της έρευνας
2.1. Παρουσίαση και συζήτηση των πορισμάτων της έρευνας από την ανάλυση συχνοτήτων των απαντήσεων των Υποκειμένων 2.1.1 Τα Υποκείμενα του δείγματος της έρευνας 2.1.2 Οι θεματικές ενότητες της έρευνας 2.2 Παρουσίαση και συζήτηση των πορισμάτων από την ανάλυση των δεδομένων με τη μέθοδο των διασταυρωμένων πινάκων

13 3. Συμπεράσματα – Προτάσεις
3.1 Συμπεράσματα 3.2 Προτάσεις


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google