Διαχείριση Έργων Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ε.Ε.ΚΟΥΣΚΟΥΝΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Λειτουργίες διοίκησης
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Λειτουργίες διοίκησης
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 10 Εισαγωγή - Υλοποίηση Έργων Πληροφορικής & Διαχείριση Αλλαγών

Παράγοντες που επηρεάζουν την εισαγωγή της Τεχνολογίας Το είδος της τεχνολογίας Κανάλια επικοινωνίας μεταξύ εμπλεκομένων Ταχύτητα με την οποία υιοθετείται η νέα τεχνολογία Η επίδραση της τεχνολογίας στο κοινωνικό σύστημα και ο ρόλος εσωτερικών διαμορφωτών γνώμης και εξωτερικών παραγόντων αλλαγής. Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Διαδικασία Υιοθέτησης Τεχνολογίας Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Βαθμός συμβατότητας της τεχνολογίας με τις υπάρχουσες αξίες, την εμπειρία και τις ανάγκες των χρηστών Βαθμός δυσκολίας στην κατανόηση και χρήση της νέας τεχνολογίας που αναμένουν οι χρήστες (πολυπλοκότητα) Αξιοπιστία του νέου συστήματος Σχετικό πλεονέκτημα που αναμένουν οι χρήστες από το νέο σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Χαρακτηριστικά του έργου Δυνατότητα της τεχνολογίας να υποστηρίξει αποδοτικά και αποτελεσματικά το ρόλο της (task efficiency) Καταλληλότητα της τεχνολογίας σε σχέση με τις ανάγκες των χρηστών Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Ρυθμός υιοθέτησης τεχνολογίας Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Χαρακτηριστικά των οργανισμών Δεν έχουν όλοι οι οργανισμοί τις ίδιες δυνατότητες προώθησης και υποστήριξης της εισαγωγής μιας νέας τεχνολογίας Οι μεγαλύτεροι οργανισμοί είναι πιο πιθανό να διαθέτουν πιο εξειδικευμένο προσωπικό Οι μικρότεροι οργανισμοί είναι συνήθως περισσότερο ευέλικτοι και υιοθετούν τις αλλαγές πιο γρήγορα. Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας Σχεδιασμός σε όλες τις φάσεις και προσαρμογές όπου χρειάζονται Επαρκής υποστήριξη της πληροφοριακής υποδομής και κατάλληλη στελέχωση Η υποστήριξη της διοίκησης είναι απαραίτητη Η παρουσία ενός προσώπου που προωθεί τα πλεονεκτήματα (champion) Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Παράγοντες του περιβάλλοντος Η ωριμότητα και η διαθεσιμότητα των προμηθευτών και της αγοράς διαφέρει από τεχνολογία σε τεχνολογία Η γεωγραφική τοποθεσία και το επιχειρηματικός τομέας επηρεάζουν την επιλογή και τη χρήση της τεχνολογίας Οι προμηθευτές έχουν διαφορετικές δυνατότητες υποστήριξης και εκπαίδευσης Τα χαρακτηριστικά των πελατών διαφέρουν Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Αναδυόμενες τεχνολογίες Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11 Πίνακας προτεραιοτήτων στην επιλογή τεχνολογίας Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11 Υλοποίηση Ένα νέο πληροφοριακό σύστημα ενέχει αλλαγές στις τρέχουσες επιχειρηματικές διαδικασίες Πρέπει να γίνει προσεκτικός σχεδιασμός της μετάβασης στη χρήση του νέου συστήματος Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Στρατηγικές υλοποίησης Άμεση μετάβαση Παράλληλη λειτουργία Πιλοτική εφαρμογή Σταδιακή εφαρμογή Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Επιτυχία και αποτυχία έργων πληροφορικής 30 έως 70% Έργα συστημάτων ERP (Enterprise Resource Planning) και CRM (Customer Relationship Management) έχουν υψηλά ποσοστά αποτυχίας λόγω της πολυπλοκότητας και του μεγέθους της αλλαγής που εισάγουν Αναδιοργάνωση διαδικασιών Αλλαγές στις γνώσεις και τις δεξιότητες των χρηστών Αλλαγές στον έλεγχο Σημασία της επικοινωνίας Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία έργων πληροφορικής Υποστήριξη της ανώτερης διοίκησης, διάθεση αναγκαίων πόρων Επίπεδο επικινδυνότητας, που εξαρτάται από το μέγεθος του έργου, τη δομή, την πολυπλοκότητα και το συνολικό όγκο εργασίας που απαιτείται Εκπαίδευση των χρηστών Αποδοχή από τους χρήστες, ενισχύεται όταν οι χρήστες εμπλέκονται στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου Χρήση κινήτρων Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Η υλοποίηση του έργου πρέπει να.... μην υπερβαίνει τον προϋπολογισμό ολοκληρωθεί έγκαιρα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών παρέχει τη λειτουργικότητα που αναμένουν οι χρήστες Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11 Διαχείριση αλλαγών Δομημένη προσέγγιση για τη μετάβαση από την τρέχουσα στην επιθυμητή κατάσταση. Αντιμετώπιση της αντίδρασης των χρηστών στις αλλαγές που προκύπτουν για τον οργανισμό και τα συστήματα. Αντιμετωπίζει τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εμπλεκομένων Ενέχει συμβιβασμούς Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Οι εμπλεκόμενοι σε ένα έργο μπορεί να... παρακρατούν πόρους προσδιορίζουν εσκεμμένα λάθος πρόσωπα για να μετέχουν στο έργο προβάλλουν συνεχώς αντιρρήσεις στις απαιτήσεις του έργου αλλάζουν τις προδιαγραφές ή απαιτήσεις για το έργο επεκτείνουν το εύρος ή και την πολυπλοκότητα του έργου Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Μοντέλα διαχείρισης αλλαγών Τα περισσότερα στηρίζονται στο γενικό μοντέλο του Kurt Lewin: αποσταθεροποίηση, αλλαγή, επανα-σταθεροποίηση Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Μοντέλο οργανωσιακής αλλαγής του Kotter Δημιουργία αισθήματος επιτακτικής ανάγκης για αλλαγή Σχηματισμός ισχυρών συμμαχιών για την καθοδήγηση των αλλαγών Δημιουργία οράματος Επικοινωνία του οράματος Ενίσχυση εμπλεκομένων για την επίτευξη του οράματος Σχεδιασμός και επίτευξη βραχυπρόθεσμων επιτυχιών Ενσωμάτωση βελτιώσεων και δημιουργία νέων αλλαγών Θεσμοθέτηση των νέων προσεγγίσεων Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Βασικές αρχές διοίκησης αλλαγών Αντιμετώπιση της ανθρώπινης διάστασης των αλλαγών και προσαρμογή του έργου όταν απαιτείται Εμπλοκή της ανώτερης διοίκησης από την αρχή Εμπλοκή όλων των διοικητικών επιπέδων, καθώς οι αλλαγές μεταδίδονται προς τα κατώτερα ιεραρχικά επίπεδα Σαφής διατύπωση στόχων Οι υπεύθυνοι κάθε φάσης αναλαμβάνουν πλήρη ευθύνη – ιδιοκτησία Χρήση διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας με όλους τους εμπλεκόμενους με στόχο την κατανόηση των στόχων Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Βασικές αρχές διοίκησης αλλαγών Αξιολόγηση της κουλτούρας του οργανισμού (αξίες, συμπεριφορές, αντιλήψεις) σε σχέση με την ετοιμότητα για αλλαγή, τα θέματα που μπορεί να προκαλέσουν αντιδικίες και να εγείρουν αντιδράσεις Προετοιμασία για απρόβλεπτες καταστάσεις που ενδέχεται να προκύψουν Διάλογος με τους εμπλεκόμενους σε προσωπικό επίπεδο Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11 Ζητήματα διοίκησης Συχνά η υλοποίηση ενός έργου πληροφορικής έχει ως αποτέλεσμα απώλειες θέσεων εργασίας, την ανάγκη επανεκπαίδευσης ή μεταφοράς προσωπικού προετοιμασία εμπλεκομένων; πώς επηρεάζονται άτομα μεγαλύτερης ηλικίας; H κουλτούρα αποτελεί ισχυρό παράγοντα διαμόρφωσης των αλλαγών Αντιμετώπιση πιθανών κινδύνων Διαχείριση Έργων Πληροφορικής 2010-11