Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Νταλούκας, Κ. Κωνσταντούλας
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Μια υλοποίηση διδακτικού περιβάλλοντος με τη χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο πρόγραμμα moodle Β. Νταλούκας, Θ. Χρονόπουλος, Σ.Συρμακέσης.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε. Λιακοπούλου, Β. Νταλούκας

Πληροφορική στη Δ/θμια Εκπ/ση Στόχοι: Διδακτικού αντικειμένου Διδακτικού αντικειμένου Ενεργοποίηση μαθητή Ενεργοποίηση μαθητή Ανακάλυψη γνώσης Ανακάλυψη γνώσης Απόκτηση κριτικών/μεθοδολ. δεξιοτήτων Απόκτηση κριτικών/μεθοδολ. δεξιοτήτων Οι ΤΠΕ εργαλεία μάθησης & σκέψης Οι ΤΠΕ εργαλεία μάθησης & σκέψης Προετοιμασία για δια βίου εκπαίδευση Προετοιμασία για δια βίου εκπαίδευση

Προϋποθέσεις Εργαστήρια Πληροφορικής Εργαστήρια Πληροφορικής Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Λογισμικό Εργαστηρίων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Τίτλοι λογισμικού Τίτλοι λογισμικού Άδειες χρήσης Άδειες χρήσης ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΛ/ΛΑΚ ΕΛ/ΛΑΚ

Πλεονεκτήματα ΕΛ/ΛΑΚ Άδειες χρήσης/Πρόσβαση Άδειες χρήσης/Πρόσβαση Μη εξάρτηση από εταιρείες Μη εξάρτηση από εταιρείες Όχι συνεχείς αναβαθμίσεις Όχι συνεχείς αναβαθμίσεις Συνεργατικότητα/εθελοντισμός Συνεργατικότητα/εθελοντισμός Στάση ενάντια στην πειρατεία Στάση ενάντια στην πειρατεία

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: Παιδαγωγικά Παιδαγωγικά Διδακτικά αντικείμενα Διδακτικά αντικείμενα Παιδαγωγική αξιοποίηση ΤΠΕ Παιδαγωγική αξιοποίηση ΤΠΕ ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΕΛ/ΛΑΚ ΕΛ/ΛΑΚ Web 2.0 Web 2.0 E-learning E-learning

Πλεονεκτήματα (1) Web 2.0 / e-learning Προσελκύουμε το ενδιαφέρον των μαθητών Προσελκύουμε το ενδιαφέρον των μαθητών Ενεργοποιούμε όλους τους μαθητές Ενεργοποιούμε όλους τους μαθητές Δημιουργούμε ομαδοσυνεργατικό κλίμα Δημιουργούμε ομαδοσυνεργατικό κλίμα Αξιοποιούμε βιώματα των μαθητών Αξιοποιούμε βιώματα των μαθητών

Πλεονεκτήματα (2) Web 2.0 / e-learning Συνδέουμε το σχολείο με τη ζωή Συνδέουμε το σχολείο με τη ζωή Δυνατότητες εφαρμογής & αναστοχασμού Δυνατότητες εφαρμογής & αναστοχασμού Μείωση ψηφιακού χάσματος Μείωση ψηφιακού χάσματος Ωθούμε το μαθητή να μάθει πώς να μαθαίνει Ωθούμε το μαθητή να μάθει πώς να μαθαίνει

Επιμόρφωση εκπ. Πληροφορικής ΤΙ ΕΓΙΝΕ: 1 δράση επιμόρφωσης το δράση επιμόρφωσης το 2008 ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ: E-learning, blended learning E-learning, blended learning

Πρόταση επιμόρφωσης ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Δ/νση Δ.Ε. Αρκαδίας Δ/νση Δ.Ε. Αρκαδίας Δ/νση Δ.Ε. Δωδεκανήσων Δ/νση Δ.Ε. Δωδεκανήσων 1 ο Γραφείο Δ.Ε. Ηλείας 1 ο Γραφείο Δ.Ε. Ηλείας ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: ΕΑΙΤΥ ΕΑΙΤΥ ΤΕΙ Μεσολογγίου ΤΕΙ Μεσολογγίου ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ: Εθελοντές εκπαιδευτικοί Εθελοντές εκπαιδευτικοί

Χαρακτηριστικά επιμόρφωσης Blended learning Blended learning 26 ενότητες μέσω Moodle 26 ενότητες μέσω Moodle 5 δια ζώσης συναντήσεις 5 δια ζώσης συναντήσεις 130 μικρές εργασίες 130 μικρές εργασίες Επιτυχής ολοκλήρωση με Επιτυχής ολοκλήρωση με 70% Δυνατότητες επανυποβολής Δυνατότητες επανυποβολής CD/DVD με ΕΛ/ΛΑΚ CD/DVD με ΕΛ/ΛΑΚ Έμφαση στην επικοινωνία Έμφαση στην επικοινωνία

Αντικείμενο επιμόρφωσης Δημιουργία μαθημάτων με Moodle Δημιουργία μαθημάτων με Moodle Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ

Δικτυακός τόπος επιμόρφωσης

Εμβέλεια επιμόρφωσης 3 ο έτος επιμόρφωσης 3 ο έτος επιμόρφωσης Επέκταση σε 3 νομούς Επέκταση σε 3 νομούς Ηλεία Αρκαδία Δωδεκάνησα

Απήχηση επιμόρφωσης ΝομόςΑρκαδίαςΔωδεκανήσωνΗλείας Προτεινόμενο μέγεθος τμήματος 15 Αριθμός αιτήσεων * Πραγματικό μέγεθος τμήματος * Στα 2 προηγούμενα έτη, επιμορφώθηκαν στην Ηλεία 82 εκπαιδευτικοί

Δημιουργία μαθημάτων με Moodle. Τι; Εκπαιδευτικό υλικό (κείμενο, αρχεία, λεξικό) Εκπαιδευτικό υλικό (κείμενο, αρχεία, λεξικό) Σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες Σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες Επικοινωνία Επικοινωνία (μήνυμα, chat, ) (μήνυμα, chat, φόρουμ) Υποβολή εργασίας Υποβολή εργασίας Αξιολόγηση Αξιολόγηση (ερ.κλειστού τύπου) (ερ.κλειστού τύπου) Εκπαιδευτικά παιχνίδια Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Δημιουργία μαθημάτων με Moodle. Γιατί; Υποστήριξη διδασκαλίας Υποστήριξη διδασκαλίας Επέκταση έξω από το σχολείο Επέκταση έξω από το σχολείο Συμμετοχή & αυτενέργεια Συμμετοχή & αυτενέργεια Εφαρμογή Εφαρμογή Επικοινωνία Επικοινωνία Αίσθημα κοινότητας Αίσθημα κοινότητας Προετοιμασία για τη ΔΒΜ Προετοιμασία για τη ΔΒΜ

Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Τι; Linux/Ubuntu Linux/Ubuntu OpenOffice OpenOffice Firefox Firefox Gimp Gimp Audacity Audacity CmapTools CmapTools Wink Wink

Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Γιατί; Άδειες χρήσης Άδειες χρήσης Πειρατεία Πειρατεία

Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ. Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ. Τι; Δημιουργία ιστοσελίδας Δημιουργία ιστοσελίδας Ιστολόγιο Ιστολόγιο Wiki Wiki

Συμπεράσματα Web 2.0 E-learning ΕΛ/ΛΑΚ Αποτελεσματικότητα διδασκαλίας Πληροφορικής ενισχύουν

Μελλοντικοί στόχοι Αξιολόγηση Αξιολόγηση Βελτίωση ποιότητας Βελτίωση ποιότητας Εξακτίνωση της επιμόρφωσης Εξακτίνωση της επιμόρφωσης Δημιουργία και άλλων σεμιναρίων Δημιουργία και άλλων σεμιναρίων Διάδοση καλών πρακτικών Διάδοση καλών πρακτικών προς ΥΠΔΒΜΘ προς ΥΠΔΒΜΘ

τέλος