ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΣΚΙΤΣΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
project: οψεις της ψυχολογιας
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Manga & Anime «Σημεία της Ιαπωνικής τέχνης και πολιτισμού» -Project 2-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Συνέντευξη με νήπια.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Στατιστικές Υποθέσεις
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Που και πως ψάχνουμε.
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Ερευνητική εργασία (Project)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΣΚΙΤΣΩΝ Μπόντζος Γιώργος Χάιτας Σπύρος Χολίδης Γιάννης Χιονίδου Αλέξα Τσακάλου Ειρήνη

Σκοπός της Έρευνας Να μάθουμε περισσότερα για τα manga Να αποκτήσουμε μεγαλύτερη εμπειρία πάνω στο θέμα των anime Να μάθουμε την άποψη του κόσμου σχετικά με τα anime/manga Να γνωρίσουμε καλύτερα τον κόσμο των ιαπωνικών σκίτσων

ΤΑ MANGA Manga (漫画) είναι ιαπωνική λέξη που σημαίνει κόμιξ και γελοιογραφία. Με ένα παρόμοιο τρόπο όπως και με τα anime για τους Ιάπωνες manga είναι όλα τα κόμικς αλλά για τον υπόλοιπο κόσμο ως manga χαρακτηρίζονται μόνο τα ιαπωνικά. Ένα λάθος που κάνουν αρκετοί είναι να μπερδεύουν την συγκεκριμένη λέξη, χρησιμοποιώντας τον όρο manga για να χαρακτηρίσουν και τα anime.

ΤΑ ΑΝΙΜΕ Anime (アニメ) είναι ιαπωνική λέξη για τα κινούμενα σχέδια. Είναι η συντόμευση της αγγλικής λέξης animation (アニメーション). Στην Ιαπωνία γενικά ως anime/animation χαρακτηρίζονται όλα τα κινούμενα σχέδια, για τον υπόλοιπο κόσμο όμως έχει καθιερωθεί ως anime να χαρακτηρίζονται τα κινούμενα σχέδια ιαπωνικής παραγωγής.

Πόσες Ώρες Ασχολούνται Οι Μαθητές Με Τα Anime/Manga

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα κινούμενα σχέδια και τα κόμικς είναι γνωστά σε πολλούς αναφερόμενοι μόνο στο ποσοστό που τα έχουν δει ή τα έχουν διαβάσει αντίστοιχα. Τα Anime και τα Manga διαφέρουν αισθητά ως προς τη δομή και τον τρόπο δημιουργίας τους. Πολλοί ευρωπαίοι καλλιτέχνες έχουν επηρεαστεί από την ιαπωνική τέχνη. Τα Manga και τα Anime διαδραματίζουν την ιαπωνική κουλτούρα, τον τρόπο ζωής και σκέψης όχι μόνο των δημιουργών τους αλλά και των κάτοικων της Ιαπωνίας. Ένα αρκετά μεγάλο μέρος των νέων ασχολείται έστω και τυπικά με το θέμα Anime/Manga. Συγκεκριμένα σχεδόν το 75% των μαθητών ενδιαφέρεται από λίγο έως πολύ για τα Anime/Manga ενώ το 25% καθόλου.

Manga & Anime «Σημεία της Ιαπωνικής τέχνης και πολιτισμού» Ηλίας Σεϊνταρίδης Γιώργος Καραντώνης Παναγιώτης Νίκας Γεωργία Ζαφείρη Κωνσταντίνου Μαίρη-Σόφη Γεωργά Μαίρη

-Manga- Manga (μάνγκα) (漫画) ,στα ιαπωνικά σημαίνει "παιχνιδιάρικες εικόνες". Εκτός Ιαπωνίας, ο όρος αναφέρεται συνήθως στα ιαπωνικά κόμικς.

-Manga- Τα Manga αναπτύχθηκαν από την ανάμειξη ουκίγιο-ε και δυτικής τεχνοτροπίας ζωγραφικής, και έφτασαν στη σημερινή τους μορφή λίγο μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο.

Κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, ο όρος μάνγκα αναφέρονταν στα κόμικς, παρόλο που στην Ιαπωνία αυτή η λέξη χρησιμοποιείται για να περιγράψει παιδικά κινούμενα σχέδια. Η αντίστοιχη αγγλική λέξη (comic) είναι περισσότερο χρησιμοποιούμενος όρος .Δύσκολα μπορεί να θεωρηθούν ισοδύναμα με τα αμερικανικά κόμικς, αφού τα μάνγκα είναι πολύ σημαντικό μέρος της ιαπωνικής κουλτούρας από ότι τα κόμικς για την αμερικανική. Χαίρουν σεβασμού τόσο σαν τέχνη όσο και σαν μια μορφή λαϊκής λογοτεχνίας. Όπως και τα αμερικανικά κόμικς, έτσι και τα μάνγκα έχουν υποστεί κριτική τόσο για τα μεγάλα ποσά βίας όσο και για διάφορα σεξουαλικά θέματα που φιλοξενούν στις σελίδες τους. Από την άλλη μεριά, δεν είχε γίνει καμιά επίσημη προσπάθεια η θέσπιση νόμου για να περιορίσει τη θεματολογία των μάνγκα. Αυτού του είδους η ελευθερία επέτρεψε στους δημιουργούς να φτιάξουν μάνγκα για κάθε ηλικία και για πάρα πολλά θέματα.

-Anime- Κάποια μάνγκα που παράγονται στην Ιαπωνία διασκευάζονται σε anime, όταν το εμπορικό ενδιαφέρον έχει ήδη διασφαλιστεί. Συχνά, κάποια στοιχεία τροποποιούνται έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ελκυστικό σε μεγαλύτερο κοινό ή για να ικανοποιεί διάφορους κανονισμούς.

Χαρακτηριστικά Ενώ το σχέδιο μπορεί να φαίνεται πολύ ρεαλιστικό ή πολύ "παιδικό", συχνά παρατηρείται ότι οι χαρακτήρες μοιάζουν "δυτικοποιημένοι" ή ότι έχουν μεγάλα μάτια. Το τελευταίο έχει γίνει μόνιμο χαρακτηριστικό των μάνγκα και των anime.

Επίσης, αρκετοί δημιουργοί μάνγκα πιστεύουν πως οι χαρακτήρες και οι ιστορίες τους δε χρειάζεται να είναι απόλυτα ορισμένοι με σαφήνεια. Έτσι σε πολλές περιπτώσεις έχουμε το στοιχείο της φαντασίας και του υπερφυσικού.

Συνεντεύξεις Στις συνεντεύξεις μας ερωτήθηκαν τόσο έμπειρα πρόσωπα στον τομέα του άνιμε όσο και λιγότερο έμπειρα άτομα. Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι έμαθαν για το ανιμε από κάποιον συγγενή η φίλο τους. Όσοι είχαν κάποιες γνώσεις στον τομέα του ανιμε το σέβονταν ως τέχνη και το προωθούσαν στους γνωστούς τους ενώ οι υπόλοιποι το χαρακτήριζαν ως παιδικό και ανόητο .Τα Μ.Μ.Ε. δεν δίνουν στο ανιμε την δημοτικότητα που αξίζει οδηγώντας στην περιθωριοποίηση του ανιμε και άγνοια του κοινού για την ύπαρξη του.

Συμπεράσματα Μετά από πολύωρη έρευνα και επεξεργασία των πληροφοριών καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το κοινό του ανιμε αποτελείται κατά κύριο λόγο από άτομα που έμαθαν για το ανιμε από φίλους ή συγγενείς του. Αυτό αποτελεί απόδειξη ότι το ανιμε δεν δέχεται την διαφήμιση για να έχει την απήχηση που αξίζει.

ΟΜΑΔΑ 3 Θάνος Τασιάκος Νίκος Κωστόπουλος Άκης Μανάλης Χρήστος Μπόντζος Κων/νος Μουτζουβής

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ο σκοπός της εργασίας μας είναι να μάθουμε περισσότερα πράγμα για τα ανιμε και μάνγκα. Επιπλέον να ερευνήσουμε αν οι νέοι και κυριότερα οι μαθητές ασχολούνται με τα ανιμε και μάνγκα. Τέλος, θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορία των μάνγκα και άνιμε σε όσους δεν γνωρίζουν τίποτα για αυτή.

manga Ιαπωνικά σκίτσα τα όποια εμπνέουν τα άνιμε. Κυκλοφορούν κάθε εβδομάδα σε Κόμικ, και αν εγκριθούν από τους υπευθύνους γίνονται άνιμε και προβάλλονται στην τηλεόραση. Τα μάνγκα διατίθενται σε ασπρόμαυρες εκδόσεις οι οποίες πωλούνται σε επιλεγμένα καταστήματα. Μόλις τα μάνγκα μετατραπούν σε άνιμε παίρνουν έγχρωμη μορφή.

ANIME Τα άνιμε είναι ιαπωνικά κινούμενα σχεδία τα όποια έχουν μεγάλες ακροαματικότητες σε όλο τον κόσμο. Απευθύνονται κυρίως σε μικρότερες ηλικίες, που έχουν μεγαλύτερη φαντασία και εθίζονται πιο εύκολα. Συμπεραίνοντας, τα άνιμε είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία κινούμενων σχεδίων.

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ? Δουλέψαμε ομαδικά και ο καθένας είχε την συμμέτοχη σε αυτό τα project με τον τρόπο του. Φτιάξαμε ερωτηματολόγια και τα μοιράσαμε στα παιδία του σχολείου μας. Έπειτα προσεκτικά επεξεργαστήκαμε τις απαντήσεις. Τις πληροφορίες συμφώνα με την ιστορία των μάνγκα και άνιμε τις αντλήσαμε από τo διαδίκτυο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Πολλοί νέοι ασχολούνται με τα μάνγκα και τα άνιμε. Πολλοί νέοι ασχολούνται με τα μάνγκα και τα άνιμε. Το μεγαλύτερο ποσοστό ήταν κάτω των 18 Μερικοί από αυτούς δεν παρακολουθούν μόνο ιαπωνικά σκίτσα αλλά και ζωγραφίζουν Υπάρχουν όμως και νέοι που δεν γνωρίζουν τι είναι μάνγκα και τα άνιμε Τέλος τα ποιο διάσημα ιαπωνικά σκίτσα είναι Pokémon, Yu-gi-oh

Μαρκουλέσκου Μπιάνκα-Έλενα Ομάδα 4 Αβραμίδου Άννα Βοϊβόντα Κωνσταντίνα Δαμιανίδης Θεόφιλος Δημητρέση Εμμανουέλα Μαρκουλέσκου Μπιάνκα-Έλενα Τσαμαϊδής Χαράλαμπος

Σκοπός της έρευνας/ Ερευνητικά ερωτήματα Ο σκοπός της έρευνάς μας ήταν να πληροφορηθούμε σχετικά με την ιστορία των anime, να σχεδιάσουμε δικά μας manga και να σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της εργασίας μας. Τα ερευνητικά μας ερωτήματα ήταν τα εξής: Ενδιαφέρονται οι νέοι για τα ιαπωνικά σκίτσα; Υπάρχουν στοιχεία πολιτισμού και κουλτούρας μέσα σε αυτά τα σχέδια; Υπάρχουν διαφορές με κόμικς και κινούμενα σχέδια άλλων χωρών; Έχουν επηρεάσει τον τρόπο δημιουργίας των κόμικς και των κινουμένων σχεδίων άλλων χωρών; Έχουν απήχηση σε μεγάλες ηλικίες;

Μεθοδολογία-Συνεντεύξεις Η έρευνά μας ήταν ποιοτική: Χρησιμοποιήθηκε γι' αυτήν ένα ερωτηματολόγιο το οποίο περιείχε ερωτήματα ανοιχτού τύπου που θα έπρεπε ο ερωτώμενος να εκφράζει την άποψή. Αφού έγινε η σύνθεση και η σύνταξη του ερωτηματολόγιου, προσπαθήσαμε οι ερωτήσεις να έχουν σωστή διατύπωση, να είναι στοχευόμενες και να μην κουράζουν τον ερωτώμενο. Οι ερωτήσεις πραγματοποιήθηκαν μέσω συνέντευξης. Η πραγματοποίηση της συνέντευξης έγινε πρόσωπο με πρόσωπο. Οι απαντήσεις καταγράφηκαν λέξη προς λέξη. Μετά τη συμπλήρωση και τη συλλογή των ερωτηματολογίων αναλύσαμε τα αποτελέσματα. Τέλος βγάλαμε συμπεράσματα τα οποία συζητήσαμε και συγκρίναμε με την αρχική μας υπόθεση.

Συμπεράσματα Μετά από ανάλυση των συνεντεύξεων και των δεδομένων της έρευνάς μας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι: Οι νέοι στο σχολείο μας και κατ' επέκταση στη Ελλάδα παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα anime και τα manga. Τα anime δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα κινούμενα σχέδια άλλων χωρών, αφού διαφέρουν σημαντικά ως προς τα γραφικά, τη θεματολογία και τα ηθικά διδάγματα. Τα anime και manga κρύβουν στη θεματολογία τους ένα τεράστιο κομμάτι της ιαπωνικής κουλτούρας, αλλά και τα ίδια αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι αυτής.

Συμπεράσματα Τα ιαπωνικά κινούμενα σχέδια έχουν επηρεάσει καλλιτέχνες όλων των ηπείρων, καθώς πολλοί έχουν προσπαθήσει να αντιγράψουν την τεχνοτροπία τους, άλλοτε επιτυχημένα και άλλοτε χωρίς επιτυχία. Στη χώρα μας τα ιαπωνικά σκίτσα παρακολουθούνται αποκλειστικά από εφήβους και δεν έχουν απήχηση σε μεγαλύτερες ηλικίες, λόγω της άποψης ότι τα κινούμενα σχέδια είναι μόνο για παιδιά, όπως επίσης ότι τα anime έγιναν γνωστά στο ευρύ ελληνικό κοινό κυρίως τα τελευταία χρόνια.

Προτάσεις για μελλοντική έρευνα Λόγω του περιορισμένου χρόνου διεξαγωγής της ερευνητικής εργασίας, ίσως κάποια ερωτήματα έχουν μείνει αναπάντητα. Γι’ αυτό το λόγο, προτείνουμε στους αναγνώστες της έρευνάς μας να ασχοληθούν περαιτέρω με τα εξής θέματα: Με τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα anime από την παγκόσμια βιομηχανία των κινουμένων σχεδίων και να ερευνήσουν σε ποιες χώρες προβάλλονται anime στον κινηματογράφο. Να αναζητήσουν τους επώνυμους σχεδιαστές manga και anime, καθώς επίσης και τα διασημότερα manga και anime. Να εξερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο συνδέεται η τεχνολογία με τα ιαπωνικά σκίτσα και τα σύγχρονα προγράμματα που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή αυτών.