Η Εξέλιξη της Εκπαίδευσης των Μηχανικών στη σύγχρονη Ευρώπη Οι θέσεις της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για την Εκπαίδευση των Μηχανικών-SEFI Οι θέσεις της Ευρωπαϊκής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS για Νέους Επιχειρηματίες Αρτέμης Σαϊτάκης Διευθυντής, Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Enterprise and.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Καλως Ήρθατε στο CERN!.
Νέες υπηρεσίες/ ανακοινώσεις από τον ΟΒΙ. DESIGN VIEW O Ενιαίο διαδικτυακό εργαλείο αναζήτησης κατατεθειμένων design στην Ευρώπη, βασισμένο σε πληροφορίες.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πληροφορίες.
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
Καλώς Ήρθατε στο CERN! Χρήστος Λαζαρίδης University of Wisconsin-Madison.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
Χάρτης Χώρες Πληθυσμός
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Γεράσιμος Λιαρόπουλος JADE Hellas International Manager, 2006 Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Νεανικών Επιχειρήσεων.
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Από ποιες θάλασσες βρέχεται η Ευρώπη; Ποιο είναι το μήκος της ακτογραμμής της; Τι έχουν προκαλέσει οι πάγοι στις ακτές της Βόρειας Σκανδιναβίας;
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Οι κοινωνικές διαστάσεις της ανώτατης εκπαίδευσης: η περίπτωση της Μπολόνια.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μέλος Δ. Σ. Διεθνούς Διαφάνειας Ελλάδος
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 25 ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.
ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Εξέλιξη της Εκπαίδευσης των Μηχανικών στη σύγχρονη Ευρώπη Οι θέσεις της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για την Εκπαίδευση των Μηχανικών-SEFI Οι θέσεις της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για την Εκπαίδευση των Μηχανικών-SEFI Καθηγητής Άρης Αβδελάς, Δρ. Πολ. Μηχανικός Μέλος του Δ.Σ. του SEFI

Ιδρύθηκε το 1973 ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός και είναι σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο ιδρυμάτων ανώτατης τεχνικής εκπαίδευσης στην Ευρώπη. Ιδρύθηκε το 1973 ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός και είναι σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο ιδρυμάτων ανώτατης τεχνικής εκπαίδευσης στην Ευρώπη. Société Européenne pour la Formation des Ingénieurs European Society for Engineering Education

Ιδρύματα - Μέλη Αυστραλία1 Αυστραλία1 Αυστρία 1 Αυστρία 1 Βέλγιο 10 Βέλγιο 10 Δανία 6 Δανία 6 Εσθονία 1 Εσθονία 1 Ελβετία 7 Ελβετία 7 Γαλλία 25 Γαλλία 25 Γερμανία 6 Γερμανία 6 Ουγγαρία 5 Ουγγαρία 5 Ισπανία 13 Ισπανία 13 Ιρλανδία 5 Ιρλανδία 5 Ιταλία 6 Ιταλία 6 Καζακστάν1 Καζακστάν1 Κροατία1 Κροατία1 Λιθουανία 2 Λιθουανία 2 Μεξικό1 Μεξικό1 Μεγ. Βρετανία 4 Μεγ. Βρετανία 4 Νορβηγία 1 Νορβηγία 1 Νιγηρία1 Νιγηρία1 Ολλανδία 5 Ολλανδία 5 ΠΓΔΜ1 ΠΓΔΜ1 Πολωνία 11 Πολωνία 11 Πορτογαλία 8 Πορτογαλία 8 Ρουμανία 4 Ρουμανία 4 Ρωσία 3 Ρωσία 3 Σλοβακία1 Σλοβακία1 Σουηδία 11 Σουηδία 11 Τουρκία 4 Τουρκία 4 Τσεχία 1 Τσεχία 1 Φινλανδία 9 Φινλανδία 9 Ελλάδα 3: Ελλάδα 3: (ΑΠΘ, ΔΠΘ, ΕΜΠ) (ΑΠΘ, ΔΠΘ, ΕΜΠ)

Συνεργαζόμενα Μέλη Φορείς όπως Φορείς όπως FEANI FEANI European Higher Engineering and Technical Professionals Association-Eureta European Higher Engineering and Technical Professionals Association-Eureta Vlaamse Ingenieurskamer-VIK Vlaamse Ingenieurskamer-VIK The Finnish Association of Graduate Engineers - TEK The Finnish Association of Graduate Engineers - TEK Union of Professional Engineers in Finland Union of Professional Engineers in Finland 4ING 4ING Institution of Engineers of Ireland Institution of Engineers of Ireland Centro Studi del Consiglio Nazionale degli Ingegneri Centro Studi del Consiglio Nazionale degli Ingegneri The Norwegian Society of Engineers and Technologists The Norwegian Society of Engineers and Technologists Engineering Council UK Engineering Council UK Engineering Professors' Council UK Engineering Professors' Council UK European Council of Civil Engineers UK European Council of Civil Engineers UK Institution of Civil Engineers UK Institution of Civil Engineers UK

Παρέχει υπηρεσίες και πληροφορίες σχετικές με την εκπαίδευση των μηχανικών στην Ευρώπη Παρέχει υπηρεσίες και πληροφορίες σχετικές με την εκπαίδευση των μηχανικών στην Ευρώπη Λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στα μέλη του και σε άλλες επιστημονικές εταιρίες και διεθνείς φορείς Λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στα μέλη του και σε άλλες επιστημονικές εταιρίες και διεθνείς φορείς Βελτιώνει την επικοινωνία και τη συνεργασία ανάμεσα σε διδάσκοντες, ερευνητές, φοιτητές και ανάμεσα σε διάφορες μορφές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που ασχολούνται με την εκπαίδευση των μηχανικών Βελτιώνει την επικοινωνία και τη συνεργασία ανάμεσα σε διδάσκοντες, ερευνητές, φοιτητές και ανάμεσα σε διάφορες μορφές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που ασχολούνται με την εκπαίδευση των μηχανικών Προωθεί την Ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης των μηχανικών Προωθεί την Ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης των μηχανικών Προωθεί τη θέση των μηχανικών και της εκπαίδευσής τους στην κοινωνία Προωθεί τη θέση των μηχανικών και της εκπαίδευσής τους στην κοινωνίαΣτόχοι

1. Ομάδες Εργασίας και Επιτροπές (ανοικτές σε όλα τα μέλη) Πώς Έρευνα σε θέματα Εκπαίδευσης των Μηχανικών Έρευνα σε θέματα Εκπαίδευσης των Μηχανικών Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση των Μηχανικών Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση των Μηχανικών Εκπαίδευση των Μηχανικών και Μαθηματικά Εκπαίδευση των Μηχανικών και Μαθηματικά Νέες Τεχνολογίες (ICT) και Εκπαίδευση των Μηχανικών Νέες Τεχνολογίες (ICT) και Εκπαίδευση των Μηχανικών Γυναίκες Μηχανικοί και Ποικιλομορφία Γυναίκες Μηχανικοί και Ποικιλομορφία Θέματα Δεοντολογίας και Εκπαίδευση των Μηχανικών Θέματα Δεοντολογίας και Εκπαίδευση των Μηχανικών Ελκυστικότητα της Εκπαίδευσης των Μηχανικών Ελκυστικότητα της Εκπαίδευσης των Μηχανικών Διασφάλιση Ποιότητας και Πιστοποίηση Διασφάλιση Ποιότητας και Πιστοποίηση

2. Δίμηνη Διεθνή Επιστημονική Έκδοση: "European Journal of Engineering Education" + Ειδικά Τεύχη, όπως: Sustainable design and innovation in engineering education Sustainable design and innovation in engineering education Globalization and its Impact on Engineering Education and Research Globalization and its Impact on Engineering Education and Research Gender Studies in Engineering and Engineering Education Gender Studies in Engineering and Engineering Education New Perspectives and New Methods in Engineering Education New Perspectives and New Methods in Engineering Education New Perspectives of the Engineering Disciplines - Active Learning in Engineering Education New Perspectives of the Engineering Disciplines - Active Learning in Engineering Education Information and Communication Technologies (ICT) in Engineering Education Information and Communication Technologies (ICT) in Engineering Education

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ “ Engineering Education 2020: Meet the Future” 40 th Annual SEFI Conference Θεσσαλονίκη Σεπτεμβρίου και 3. Διεθνή Ετήσια Συνέδρια

Το SEFI δεν είναι επαγγελματική οργάνωση. Κύριο μέλημά του είναι η προώθηση και βελτίωση της εκπαίδευσης των Μηχανικών στην Ευρώπη. Σε πρόσφατο, κοινό με το BEST, κείμενο θέσεων με την ευκαιρία της συνόδου των Υπουργών Παιδείας στο Βουκουρέστι (Απρίλιος 2012) διατυπώνονται οι εξής προτάσεις: Θέσεις του SEFI σχετικές με την Εκπαίδευση των Μηχανικών

Προώθηση της Διεπιστημονικότητας και της Υπερεπιστημονικότητας (Interdisciplinarity and Transdisciplinarity)Προώθηση της Διεπιστημονικότητας και της Υπερεπιστημονικότητας (Interdisciplinarity and Transdisciplinarity) # Στους φοιτητές πρέπει να προσφέρεται αριστεία στην εκπαίδευση, η οποία να τους δίνει τα κίνητρα και τη δυνατότητα να εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα της μάθησης πέρα από κάθε είδους σύνορα, στο πλαίσιο της ειδικότητας μηχανικού που έχουν επιλέξει # Στο ακαδημαϊκό προσωπικό πρέπει να παρέχεται ουσιαστική υποστήριξη, παιδαγωγικές ιδέες, και συγκεκριμένα κίνητρα για να προωθούν τη Διεπιστημονικότητα και την Υπερεπιστημονικότητα στη μάθηση οι οποίες να προκύπτουν από υψηλού επιπέδου έρευνα και εκπαίδευση # Οι κοινωνικοί εταίροι (stakeholders) θα πρέπει να προωθούν τη Διεπιστημονικότητα και την Υπερεπιστημονικότητα

Transdisciplinarity connotes a research strategy that crosses many disciplinary boundaries to create a holistic approach. In German speaking countries, it refers to integration of diverse forms of research, and includes specific methods for relating scientific knowledge in problem- solving. Wider usage: Transdisciplinarity is also used to signify a unity of knowledge beyond disciplines. From Wikipedia

Αφοσίωση και Συμμετοχή στην Εκπαίδευση (Emphasising Engagement)Αφοσίωση και Συμμετοχή στην Εκπαίδευση (Emphasising Engagement) # Οι φοιτητές πρέπει να μαθαίνουν έξω από πλαίσια και να βλέπουν τον κόσμο και την κοινωνία ως ένα τεράστιο χώρο μάθησης. Πρέπει να χρησιμοποιούν και να αναπτύσσουν τις ικανότητές τους οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή # Το ακαδημαϊκό προσωπικό πρέπει να παρέχει και να δημιουργεί ευκαιρίες και δυνατότητες για την ενθάρρυνση των φοιτητών να μαθαίνουν και έξω από την επίσημο μαθησιακό περιβάλλον και να τους προκαλεί να συνδέουν αυτή τη μάθηση με το περιβάλλον διαβίωσης (και πιθανώς εργασίας) Οι κοινωνικοί εταίροι πρέπει να δημιουργούν δράσεις κινητικότητας, όχι μόνο για τις δραστηριότητες της τυπικής μάθησης, αλλά και για τις νέες και προηγμένες δυνατότητες ανάπτυξης ικανοτήτων # Οι κοινωνικοί εταίροι πρέπει να δημιουργούν δράσεις κινητικότητας, όχι μόνο για τις δραστηριότητες της τυπικής μάθησης, αλλά και για τις νέες και προηγμένες δυνατότητες ανάπτυξης ικανοτήτων

Ενθάρρυνση Επιχειρηματικότητας και ΚαινοτομίαςΕνθάρρυνση Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας # Οι φοιτητές μηχανικοί πρέπει να εκπαιδεύονται στο πλαίσιο ενός πιο αφηρημένου και μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος εργασίας. Δεκαετίες απασχόλησης σε ένα και μόνο επάγγελμα δεν είναι πλέον ο κανόνας. Για το λόγο αυτό, πρέπει να δοθεί στους φοιτητές η ευκαιρία να αναπτύξουν άλλες δεξιότητες εκτός του τομέα σπουδών τους. Για να γίνουν καινοτόμοι, οι νέοι πτυχιούχοι θα πρέπει να διαθέτουν μια σειρά κοινωνικών δεξιοτήτων (soft skills), καθώς και διεπιστημονική γνώση. Αυτό θα μπορούσε να προωθηθεί με την ανάπτυξη πιο ευέλικτων προγραμμάτων σπουδών

Ενθάρρυνση Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας 2Ενθάρρυνση Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας 2 # Η εκπαίδευση και κατάρτιση στην Επιχειρηματικότητα πρέπει να ενθαρρυνθούν στα προγράμματα εκπαίδευσης των μηχανικών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διδασκαλία και μάθηση όπου οι φοιτητές θα έχουν πραγματικό ρόλο στη μάθησή τους (student- centred teaching and learning). Το ακαδημαϊκό προσωπικό πρέπει να προωθεί τις επιχειρηματικές δεξιότητες και να διαμεσολαβεί στην ανάπτυξη τέτοιων εμπειριών μάθησης # Οι κοινωνικοί εταίροι πρέπει να ενθαρρύνουν τέτοιες επιχειρηματικές νοοτροπίες και δεξιότητες και να προωθούν νέα μοντέλα διδασκαλίας και μάθησης.

Σας Ευχαριστώ!