Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ I. Ο χώρος
Advertisements

Τζιάγκαλος Αλέξανδρος To Μαύρο θέατρο Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Εύα Ζαρκογιάννη, ΠΕ 02.
Ήταν ηχητικά ισχυροί οι θεοί στο αρχαίο δράμα ;
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Τίτλος Εργασίας: "Ο σκαντζόχοιρος,η χελώνα,η αράχνη και η μέλισσα»
Η ιστορία του Θεατρικού Μουσείου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΠΑΔΗ Γ’2 BLACK AND WHITE THEATRE ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Της Αγγελίνας Παπαδημητρίου Τμήμα Ε2 ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
 Η τέχνη της δημιουργίας στη σκηνή αίσθησης τόπου και χρόνου όπως τους οραματίστηκε ο συγγραφέας του θεατρικού έργου που παίζεται. Η αίσθηση αυτή αποκτάται.
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Κωνσταντίνα Ριτσάτου Επίκουρη καθηγήτρια Θεατρολογίας-Ιστορίας Θεάτρου
Θεατρικό εργαστήρι βασισμένο στο δημοτικό τραγούδι «ο Μενούσης»
Bάσεις σχεδιασμού (μια πολύ μικρή εισαγωγή).
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΟΜΑΔΑ 4 ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ & ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Ελεύθεροι πολιορκημένοι! Ένα θεατρικό δρώμενο για την 25η Μαρτίου.
Δραματική ποίηση, Ευριπίδη Ελένη Α΄ Στάσιμο, στίχ
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
Ερευνητικές εργασίες: Συνοπτικά οι αρχές και διαδικασίες για την οργάνωση και εφαρμογή τους ΟΧΗΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Συνοπτικά στοιχεία όπως προέκυψαν.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ορισμοί και συνδέσεις - Πως δημιουργεί ο σκηνογράφος ΣΚΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Θεατρική Αγωγή- Οδηγός Σπουδών :
ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΑριστοτEλειο ΠανεπιστΗμιο ΘεσσαλονΙκηΣ ΣχολΗ ΚαλΩν ΤεχνΩν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ 1. ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ

Στόχοι: Οι μαθητές: Να γνωρίσουν βασικές αρχές σκηνογραφίας Να δουν είδη θεατρικών σκηνών και να αντιληφθούν τις ιδιαιτερότητες του κάθε είδους ως προς τη σκηνογραφική τέχνη Να σχεδιάσουν σκηνικά με αφορμή θεατρικά κείμενα και δοσμένο σκηνικό χώρο Να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και να εκφραστούν δημιουργικά

Για τη δημιουργία ενός σκηνικού: Μελέτη του έργου Οι ανάγκες του έργου Ιστορική εποχή Σκηνοθετική φόρμα Σκευή Διαστάσεις και είδος σκηνής Αναγκαία περάσματα Χρώματα Ατμόσφαιρα Φωτισμός Κοστούμια και σκηνικό

Αρένα

Τριμέτωπη σκηνή

Σκηνογραφική διάταξη σε μια τριμέτωπη σκηνή

Προσκήνιο

Περιστρεφόμενη σκηνή

Το ύφασμα στη σκηνογραφία

Τοποθέτηση αντικειμένων στη σκηνή

Αφαιρετικό σκηνικό: Λειτουργικότητα και βασικές αρχές

Ο φωτισμός ως σκηνογραφικό «όπλο»

2. Το θεατρικό κοστούμι Μια φωτογραφική ιστορική αναδρομή

Το θεατρικό κοστούμι: Είναι εφήμερη μορφή τέχνης και «ζει» όσο και η θεατρική παράσταση Κάνει το σκηνικό να δείχνει «τρισδιάστατο» Ακολουθεί κανόνες ενδυματολογίας Διευκολύνει την ερμηνεία του ρόλου Μεταφέρει με αληθοφάνεια στο κλίμα του έργου και βοηθά σημαντικά στην αναπαράσταση του χρόνου Είναι αποτέλεσμα συνεργασίας σκηνοθέτη – σκηνογράφου- ενδυματολόγου

Κοστούμια του 1700

Κοστούμια του 1800

Κοστούμια 19ου αι.

Κοστούμια του 20ου αιώνα

1930

1940

1950

1960