Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Η ερώτηση στην διδασκαλία
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
07/09/ Διδακτική της Πληροφορικής ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης (ΕΜΕ.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Σχεδιασμός διδασκαλίας
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Σχεδιασμός έμμεσης διδασκαλίας 5η διάλεξη

Βασικές θέσεις έμμεσης διδασκαλίας (Βrunner) Δημιουργία στάσεων ετοιμότητας Κατανόηση της δομής της γνώσης Επιλογή κατάλληλης διάταξης διδακτικού αντικειμένου Καθοριστικό ρόλο ποινών και αμοιβών στη μαθησιακή διαδικασία.

Έμμεση διδασκαλία Συνδυασμός «περιεχομένου – διαδικασίας» Επίτευξη διεπιστημονικότητας, διαθεματικότητας, αναπλαισίωση της σχολικής γνώσης Ο εκπαιδευτικός επιχειρεί μέσα από τις διαδικασίες σκέψης την (καθοδηγούμενη) διερεύνηση των μαθητών με στόχο τη σταδιακή οικοδόμηση της γνώσης.

Έμμεση διδασκαλία = Meaningful learning Η νέα γνώση αποκτά νόημα και αξία σε συνάρτηση με τις σχέσεις που αναπτύσσει το άτομο με τον κόσμο και τον εαυτό του. Οι διαδικασίες μάθησης αποτελούν διαδικαστικό μέρος του μαθήματος διότι η ανακατασκευή της βιωματικής γνώσης επιδιώκει διεπιστημονικές συσχετίσεις και διαθεματικές προεκτάσεις

Έμμεση διδασκαλία ~ αναπλαισίωσης της γνώσης Πρωτογενείς πληροφορίες (Το πρωτογενές υλικό επί του οποίου γίνονται οι διαδικασίες επεξεργασίας) Πραγματολογική γνώση Εννοιολογική γνώση (έννοιες, γενικεύσεις, κρίσεις) – Τα σχήματα, οι μακρο-έννοιες, οι μακρο-γενικεύσεις και οι μακρο-δομές προωθούν τη διεπιστημονική συσχέτιση. Δια- μαθητική επικοινωνία (Brunner)

Πλαίσιο δεξιοτήτων μάθησης Ανακατασκευή της βιωματικής γνώσης Ενδο-κλαδική συνοχή , διεπιστημονική συσχέτιση και τη διαθεματική προέκταση Ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων αυτορυθμιζόμενης μάθησης (δια βίου μάθηση) ώστε το άτομο να γίνεται ικανό να προγραμματίζει, να καθοδηγεί, να ελέγχει και να αξιολογεί τόσο τη διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα της επεξεργασίας των διαθέσιμων δεδομένων.

Πλαίσιο ανάλυσης κριτικής σκέψης Βασικές γνωστικές δεξιότητες Συλλογή Δεδομένων (Παρατήρηση, αναγνώριση, ανάκληση). Οργανωτική επεξεργασία: Αλληλοσυσχετίσεις οργάνωσης δεδομένων (Σύγκριση, κατηγοριοποίηση, διάταξη, ιεράρχηση). Αναλυτική επεξεργασία: Ενδοσυσχετίσεις ανάλυσης δεδομένων (Ανάλυση δομικών στοιχείων, διάκριση σχέσεων, διάκριση γεγονότων από εκτιμήσεις και κριτική αξιολόγηση, διευκρίνιση) Παραγωγική επεξεργασία: Υπέρβαση δεδομένων (Επεξήγηση, πρόβλεψη, υπόθεση, συμπερασμός, επαλήθευση, εντοπισμός αντιφάσεων-αντιθέσεων, διοργάνωση γνώσης, αντιμεταχώρηση, αξιολόγηση).

Μεταγνωστική επεξεργασία Λειτουργία συνειδητοποίησης και ελέγχου του γνωστικού συστήματος που επιτρέπει στο άτομο να προγραμματίζει, να προβλέπει , να κατευθύνει και να αξιολογεί τις σκέψεις του. Μετάγνωση (= γνώση σχετικά με τη λειτουργία του γνωστικού συστήματος και τις στρατηγικές επεξεργασίας δεδομένων). Μεταγνωστικές δεξιότητες

Μεταγνωστικές δεξιότητες Να προσδιορίζει τη φύση του προβλήματος και να το αναλύει στα δομικά του στοιχεία. Να στοχάζεται για το τι γνωρίζει (τι αγνοεί) σχετικά με τη λύση του προβλήματος Να καταστρώνει σχέδιο δράσης για την επίλυση του προβλήματος. Να υλοποιεί και να κατευθύνει το σχέδιο δράσης επιφέροντας τις αναγκαίες αλλαγές. Να ελέγχει το αποτέλεσμα της οργανωμένης παρέμβασής του. Να επανέρχεται με διορθωτικές παρεμβάσεις, διατηρώντας σε όλες τις παραπάνω φάσεις την ικανότητα να συντονίζει τη δράση του και να τη συσχετίζει με τα δεδομένα και τους επιδιωκόμενους στόχους.

Μεταγνωστικές δεξιότητες Αναγνώριση προβλημάτων Επιλογή διεργασιών κατάλληλων για το συγκεκριμένο πρόβλημα Επιλογή κατάλληλων για το πρόβλημα στρατηγικών Η κατάλληλη διευθέτηση του χρόνου και των ενεργειών Η ρύθμιση της πορείας της σκέψης Η ευαισθησία στην ανατροφοδότηση Η διορθωτική παρέμβαση και Η ολοκλήρωση του σχεδίου δράσης Οι μεταγνωστικές δεξιότητες καθιστούν το άτομο αυτόνομο στο χώρο της μάθησης («αυτο-κατευθυνόμενη» μάθηση) Αναπτύσσουν στο άτομο μια θετική στάση προς τη γνώση, τους εκπαιδευτικούς φορείς και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ο εκπαιδευτικός ζητεί από τους μαθητές να αναφέρουν τι θα κάνουν ή τι έκαναν για να ολοκληρώσουν ένα συγκεκριμένο έργο και γι αυτό υποβάλλει «μετα-γνωστικές» ερωτήσεις:

«Μεταγνωστικές» ερωτήσεις Ερωτήσεις προγραμματισμού σκέψης Ερωτήσεις καθοδήγησης της σκέψης Ερωτήσεις αξιολόγησης της σκέψης Ερωτήσεις ανάλυσης των συναισθημάτων. Ερωτήσεις ανάλυσης των γνωστικών έξεων (συνηθειών). Άσκηση Σχεδιάστε τη διδασκαλία του μαθήματος που αντιστοιχεί στο κεφάλαιο «κόστος ευκαιρίας» χρησιμοποιώντας τις παραπάνω ερωτήσεις.

Ενδεικτική στρατηγική Επαγωγικής Διδασκαλίας Ψυχολογική και μαθησιακή προετοιμασία Ο εκπαιδευτικός γνωστοποιεί και αιτιολογεί τη στοχοθεσία. Ο εκπαιδευτικός ενεργοποιεί το μαθητικό ενδιαφέρον Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει παραδείγματα Οι μαθητές διατυπώνουν υποθέσεις και τις επαληθεύουν Οι μαθητές ορίζουν την έννοια Αντιδιαστολή και διαφοροποίηση συναφών εννοιών

Ενδεικτική στρατηγική Επαγωγικής Διδασκαλίας (συνέχεια) Οι μαθητές αναγνωρίζουν θετικά /αρνητικά παραδείγματα Οι μαθητές διατυπώνουν θετικά / αρνητικά παραδείγματα Λεκτική ανακεφαλαίωση Σχηματική ανακεφαλαίωση Απολογιστική ανακεφαλαίωση Ο εκπαιδευτικός αξιολογεί ΜΑΘΗΣΗ Ο εκπαιδευτικός υποβάλλει μεταγνωστικές ερωτήσεις.

Ενδεικτική στρατηγική Επαγωγικής Διδασκαλίας (συμπέρασμα/βασικές φάσεις) Προετοιμασία ψυχολογική και γνωσιολογική Επαγωγικο-υποθετική επεξεργασία Ορισμός έννοιας Εφαρμογές Ανακεφαλαίωση Μαθησιακή και μεταγνωστική αξιολόγηση.

Ενδεικτική στρατηγική Απαγωγικής Διδασκαλίας Ψυχολογική και μαθησιακή προετοιμασία Ο εκπαιδευτικός γνωστοποιεί και αιτιολογεί στοχοθεσία και ενεργοποιεί το ενδιαφέρον. Ο εκπαιδευτικός ονομάζει όρο της έννοιας. Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει διδακτικό ορισμό της έννοιας και εξηγεί τα βασικά χαρακτηριστικά της. Ο εκπαιδευτικός συνδέει έννοια με τις γνωστές συνάλληλες και υπάλληλες έννοιες.

Ενδεικτική στρατηγική Απαγωγικής Διδασκαλίας (συνέχεια) Ο εκπαιδευτικός αναλύει την έννοια και τα βασικά χαρακτηριστικά της. Ο εκπαιδευτικός δίνει θετικά παραδείγματα και εντοπίζει βασικά χαρακτηριστικά. Ο εκπαιδευτικός δίνει τέτοια παραδείγματα («αρνητικά») που εντοπίζουν απουσία χαρακτηριστικών. Ο εκπαιδευτικός ζητεί από τους μαθητές να κατηγοριοποιήσουν θετικά και αρνητικά παραδείγματα.

Ενδεικτική στρατηγική Απαγωγικής Διδασκαλίας (συνέχεια) Ο εκπαιδευτικός ζητεί από τους μαθητές να διατυπώσουν θετικά και αρνητικά παραδείγματα. Ο εκπαιδευτικός ανατροφοδοτεί την κατανόηση Λεκτική ανακεφαλαίωση Σχηματική ανακεφαλαίωση Απολογιστική ανακεφαλαίωση. Ο εκπαιδευτικός κάνει αξιολόγηση της ΜΑΘΗΣΗΣ. Ο εκπαιδευτικός υποβάλλει ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ερωτήσεις.

Ενδεικτική στρατηγική Απαγωγικής Διδασκαλίας (συμπέρασμα/βασικές φάσεις) Προετοιμασία ψυχολογική Παρουσίαση έννοιας Ανάλυση – επεξεργασία Εφαρμογές – Ανατροφοδότηση της κατανόησης Ανακεφαλαίωση Μαθησιακή και μεταγνωστική αξιολόγηση.

Εργασίες - Ασκήσεις Συγκρίνατε τις ενδεικτικές στρατηγικές επαγωγικής και απαγωγικής διδασκαλίας. Σχολιάστε τα βήματα των κοινών φάσεων των ενδεικτικών στρατηγικών επαγωγικής και απαγωγικής διδασκαλίας. Μελετείστε και εμπλουτίστε το σχέδιο διδασκαλίας που περιγράφεται στο βιβλίο καθηγητή (μάθημα 2.2.: Ο νόμος της ζήτησης – ατομική και αγοραία καμπύλη ζήτησης) έτσι ώστε ο μαθητής να αποκτά μεταγνωστικές δεξιότητες.

Σχέδιο 2.2. «Ο νόμος της ζήτησης – Ατομική και Αγοραία καμπύλη ζήτησης» Τίτλος ωριαίας ενότητας: Στόχοι (Να μπορούν οι μαθητές: α) Να διατυπώνουν τον Νόμο της ζήτησης και να αιτιολογούν την ισχύ του. β) Να υπολογίζουν και να σχεδιάζουν από πίνακα ατομικών καμπυλών την αγοραία καμπύλη ζήτησης. Εποπτικά μέσα (πίνακας-χρωματιστές κιμωλίες – διαφάνειες) Εισαγωγή – σύνδεση με τα προηγούμενα (Υπενθυμίζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή στην επιδίωξή του να μεγιστοποιεί την χρησιμότητα που απολαμβάνει από την κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών. Ο ορθολογικός καταναλωτής- Ισορροπία καταναλωτή) Παρουσίαση (α) Βασικές έννοιες, β) Πίνακας τιμών, γ) Διατύπωση του νόμου της ζήτησης, δ) κατασκευή της ατομικής καμπύλης ζήτησης με δεδομένα του πίνακα (β),.

Σχέδιο 2.2. «Ο νόμος της ζήτησης – Ατομική και Αγοραία καμπύλη ζήτησης» (συνέχεια) Εφαρμογές ( α)Προβολή διαφάνειας με διαγράμματα ατομικών καμπυλών ζήτησης. β) Να σχολιαστεί η κλίση της καμπύλης ζήτησης). Έλεγχος (Φωτοτυπία που διανέμεται στους μαθητές με σωστές – λάθος προτάσεις). Ανάθεση εργασίας (Φωτοτυπία που διανέμεται στους μαθητές. Οι μαθητές: α) κατασκευάζουν διαγράμματα ζήτησης με βάση στοιχεία πινάκων που τους δόθηκαν και β) καταγράφουν τα στοιχεία των πινάκων βάση των οποίων προέκυψαν τα διαγράμματα ζήτησης που τους δόθηκαν).