Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Achilles Tatius Leucippé et Clitophon Dominique Augé.
Advertisements

2.
Γιώργος Κάκαρης Γ
Η περιγραφή της μάχης του
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )
Αρχαίας Μεγάλης Ελλάδας
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (20/5/2014)
1ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη Φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας) Διευθύντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων Πνευματικά Δικαιώματα: Αμαλία Κ.
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης ΠΤΔΕ ΑΠΘ.
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΡΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ- ΘΕΣΗ ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΘΕΣΗ.
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΓΙΑΝΝΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΓΙΑΣΛΑΚΙΩΤΗ ΣΙΛΙΑ Γ΄1
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
Ελισάβετ Μουτζάν - Μαρτινέγκου
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Θεοδώρα Μπαφα Ε2 gr/Page_04-01.asp Αρχαία Θέατρα.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
Αρχαίο Δράμα Εισαγωγή.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΣΟΥΛΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΣ
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Από τους μαθητές: Βασσάλου Σαββίνα Γκουβέλη Περσεφόνη Μπότσικα Κώστα Κολάι Τζόι.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΙΤΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΑΣΣΑΣ
ΜΑΡΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
QUIZ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΕΝΟΣ Α2 ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ.
Καραγιάννη Μαρία Κόλλια Ελεάνα 1. Γενικά Βίος Δραματικοί Αγώνες Καινοτομίες Έργα 2.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΑΡΚΑ.
Σοφοκλής Λύγκα Φωτεινή,Μηλαίου Έλενα Γ’3. Ο Σοφοκλής που έζησε περίπου 496 π.Χ π.Χ.Ήταν Έλληνας τραγικός ποιητής της κλασικής εποχής.
Τάξη Δ1 Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος Κωμωδία και δράμα.
Ο Π ΕΡΣΙΚΟΣ Κ ΙΝΔΥΝΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ : τις αφορμές και τις αιτίες των περσικών πολέμων την 1 η εκστρατεία των Περσών τη 2 η εκστρατεία.
Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ ) Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ )
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Ενότητα 6a : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) O ρέστεια Χοηφόροι : Ο νόστος του διαδόχου και η μητροκτονία Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου.
Παιχνίδι με ερωτήσεις Ο Μ. Αλέξανδρος έζησε α β γ δ Α Λάθος Β Λάθος Γ Σωστό Δ Λάθος.
Ἀ φίσταμαι, ἀ πέστην, ἀ ποστας I revolt from. ε ἰ σρέω I flow in.
ΚΦΑ 14 Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και Θρησκεία
Τεοντόρα Κίρινα Νίκη Κήτινγκ
H όψις του δράματος της κλασικής εποχής : προβλήματα σύγχρονης επαναλειτουργίας των αρχαίων ελληνικών θεάτρων Νίκος Κ. Μπάρκας αναπληρωτής καθηγητής.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
ΘΗΒΑ Σχολείο : 6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Τάξη : Β4
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΦΑΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
για να σχηματίσω τη λέξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Μπαλωμένου Γ’3

 Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας

Όταν πέθανε, ο Αισχύλος, ζήτησε να στηθεί στο τάφο του ένα επίγραμμα που έγραφε: Α ἰ σχύλον Ε ὐ φορίωνος Ἀ θηνα ῖ ον τόδε κε ῦ θει μν ῆ μα καταφθίμενον πυροφόροιο Γέλας· ἀ λκ ὴ ν δ' ε ὐ δόκιμον Mαραθώνιον ἄ λσος ἄ ν ε ἴ πο κα ὶ βαθυχαιτήεις Μ ῆ δος ἐ πιστάμενος. Στα νεότερα ελληνικά: Τον γιο του Ευφορίωνα τον Αθηναίο Αισχύλο κρύβει νεκρόν το μνήμα αυτό της Γέλας με τα στάρια· την άξια νιότη του θα ειπεί του Μαραθώνα το άλσος κι ο Μήδος ο ακούρευτος οπού καλά την ξέρει.

 Πρώτη νίκη: Μεγάλα Διονύσια το 484 π.Χ και την ακολούθησαν άλλες 12.  Πέρσες: Το 472 π.Χ πήρε την νίκη στην Αθήνα.  Δεύτερη θέση: Το 468 π.Χ διαγωνίστηκε με τον Σοφοκλή.  467 π.Χ: νίκησε με τη Θηβαϊκή τριλογία.  458 π.Χ: νίκησε με την Ορέστεια.

Η αισχυλική δραματουργία εξελίσσεται από τα πρώιμα στα ωριμότερα σωζόμενα έργα του. Οι καινοτομίες που εφάρμοσε θα μπορούσαν να συνοψισθούν ως εξής:  προσθήκη του δεύτερου υποκριτή (δευτεραγωνιστή),  μείωση των χορικών  έξαρση του λόγου  σύσταση της τριλογίας ενιαίου περιεχόμενου, Όλες αυτές οι διαφοροποιήσεις από την πρώιμη γραφή του οδήγησαν στην τελική ποιητική του περίοδο, η οποία αποτυπώνεται στη μνημειώδη Ορέστεια.

 Πέρσαι (472 π.Χ) (πρωτ. κείμενο)  Επτά επί Θήβας (467 π.Χ) (πρωτ. κείμενο)  Ικέτιδες (463 ; π.X.) (πρωτ. κείμενο)  Προμηθεύς Δεσμώτης (;) (πρωτ. κείμενο)  Ορέστεια (458 π.Χ)  Αγαμέμνων (πρωτ. κείμενο)  Χοηφόροι (πρωτ. κείμενο)  Ευμενίδες (πρωτ. κείμενο) Το έργο Προμηθεύς Δεσμώτης αμφισβητείται ότι είναι του Αισχύλου.