© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας το πρόσθετο του Outlook για το Lync, αν χρησιμοποιείτε το Outlook. Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Outlook, οργανώστε συσκέψεις χρησιμοποιώντας το Lync Web Scheduler, το οποίο είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση Για να προγραμματίσετε μια σύσκεψη με το Outlook: 1.Ανοίξτε το ημερολόγιο του Outlook και στην Κεντρική καρτέλα, κάντε κλικ στο κουμπί Νέα σύσκεψη Lync. 2.Στην πρόκληση σε σύσκεψη, προσθέστε παραλήπτες, θέμα, ημερήσια διάταξη και ημερομηνία/ώρα. Η πρόσκληση σε σύσκεψη περιέχει τη σύνδεση της σύσκεψης και, εάν οι παράμετροι του λογαριασμού σας έχουν ρυθμιστεί για διάσκεψη με κλήση σύνδεσης, πληροφορίες ήχου τις οποίες ο συμμετέχων μπορεί να χρησιμοποιήσει για να συμμετάσχει στη σύσκεψη. Ορισμός των επιλογών σύσκεψης Μπορείτε να προσαρμόσετε ορισμένες επιλογές σύσκεψης, στις οποίες περιλαμβάνονται τα άτομα που μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση, να γίνουν παρουσιαστές και να κάνουν κοινή χρήση βίντεο κατά τη διάρκεια μιας μεμονωμένης σύσκεψης, καθώς και εάν είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων (IM). Οι επιλογές που μπορείτε να ορίσετε διαφέρουν ανάλογα με το εάν χρησιμοποιείτε το Outlook. Εάν χρησιμοποιείτε το Outlook, ορίστε τις επιλογές από την πρόσκληση σε σύσκεψη για μια σύσκεψη που οργανώνετε. Ανοίξτε την πρόσκληση σε σύσκεψη και στην Κεντρική καρτέλα, κάντε κλικ στο στοιχείο Επιλογές σύσκεψης. Στη συνέχεια, ορίστε τις κατάλληλες επιλογές για τα στοιχεία "Πρόσβαση", "Παρουσιαστής", "Ήχος" και "Τηλέφωνο". Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Outlook, μπορείτε να αλλάξετε ορισμένες επιλογές για τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια μιας σύσκεψης στην οποία είστε παρουσιαστής. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην ενότητα Διαχείριση συμμετεχόντων παρακάτω σε αυτόν τον οδηγό. Συμμετοχή σε σύσκεψη του Lync 1.Κάντε οποιαδήποτε από τις εξής ενέργειες: Στο κύριο παράθυρο του Lync, επάνω από το πλαίσιο αναζήτησης, κάντε κλικ στο εικονίδιο Συσκέψεις και, στη συνέχεια, στη λίστα συσκέψεων, επιλέξτε Συμμετοχή. Στην πρόσκληση σε σύσκεψη, κάντε κλικ στην επιλογή Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync. Στην υπενθύμιση της σύσκεψης, κάντε κλικ στην επιλογή Συμμετοχή σε σύνδεση. Εάν η πρόσκληση σε σύσκεψη περιλαμβάνει πληροφορίες σύνδεσης, μπορείτε να καλέσετε στη σύσκεψη από ένα τηλέφωνο. 2.Εάν δεν καλέσετε μέσω τηλεφώνου, στο παράθυρο Συμμετοχή στον ήχο σύσκεψης, επιλέξτε ένα από τα παρακάτω. Χρειάζομαι κάποιο PIN, αριθμό ή εσωτερικό εργασίας; Τις περισσότερες φορές που καλείτε για να συμμετάσχετε σε μια σύσκεψη, συνδέεστε αμέσως. Εάν σας ζητηθεί κάποιο PIN, χρησιμοποιήστε το πληκτρολόγιο του τηλεφώνου σας για να εισαγάγετε τον αριθμό σας και το PIN. Εάν δεν θυμάστε τον αριθμό PIN, κάντε κλικ στην επιλογή Ξεχάσατε το PIN κλήσης σύνδεσης; στην πρόσκληση σε σύσκεψη και ακολουθήστε τις οδηγίες στη σελίδα για την επαναφορά του. Συσκέψεις Lync Χρήση του Lync (ολοκληρωμένη εμπειρία ήχου και βίντεο) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ήχο και βίντεο υπολογιστή, μέσω των ενσωματωμένων συσκευών του υπολογιστή σας ή με ακουστικά και κάμερα. Να γίνεται κλήση προς εμένα στο: Το Lync σάς καλεί στον αριθμό που δίνετε. (Μόνο εάν η δυνατότητα διάσκεψης με κλήση σύνδεσης είναι διαθέσιμη για το λογαριασμό σας. Για λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη στο χώρο εργασίας σας.) Χωρίς σύνδεση ήχου Επιλέξτε αυτήν τη ρύθμιση εάν αποφασίσετε ότι θέλετε να καλέσετε τη σύσκεψη μέσω τηλεφώνου (και η πρόσκληση σε σύσκεψη περιλαμβάνει λεπτομέρειες κλήσης) ή να συμμετάσχετε στο ηχητικό τμήμα αργότερα. Για να καλέσετε, χρησιμοποιήστε τους αριθμούς και το αναγνωριστικό διάσκεψης που υπάρχουν στην πρόσκληση. Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Κοινή χρήση της επιφάνειας εργασίας ή προγράμματος Κατά τη διάρκεια μιας σύσκεψης Lync, μπορείτε να μοιραστείτε την επιφάνεια εργασίας σας ή ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. 1.Στο παράθυρο της σύσκεψης, τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στο κουμπί παρουσίασης (οθόνη). 2.Στην καρτέλα Παρουσίαση, κάντε κλικ στις επιλογές: Επιφάνεια εργασίας, για να εμφανίσετε ολόκληρο το περιεχόμενο της επιφάνειας εργασίας σας. Πρόγραμμα και, στη συνέχεια, επιλέξτε με διπλό κλικ το πρόγραμμα που θέλετε. 3.(Προαιρετικά) Κάντε κλικ στην επιλογή Παραχώρηση ελέγχου στη γραμμή εργαλείων κοινής χρήσης στο επάνω μέρος της οθόνης για να μοιραστείτε τον έλεγχο της περιόδου λειτουργίας κοινής χρήσης με έναν άλλο συμμετέχοντα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ Μπορείτε να αναλάβετε και πάλι τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στην επιλογή Παραχώρηση ελέγχου και μετά στην επιλογή Ανάκτηση ελέγχου. 4.Όταν ολοκληρώσετε την παρουσίαση, κάντε κλικ στην επιλογή Διακοπή παρουσίασης στη γραμμή εργαλείων. Κοινή χρήση παρουσίασης PowerPoint 1.Τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στο κουμπί παρουσίασης (οθόνη). 2.Στην καρτέλα Παρουσίαση, κάντε κλικ στην επιλογή PowerPoint και αποστείλτε το αρχείο στη σύσκεψη. 3.(Προαιρετικά) Κάντε οποιαδήποτε από τις εξής ενέργειες: Για να μετακινήσετε τις διαφάνειες, κάντε κλικ στην επιλογή Μικρογραφίες και, στη συνέχεια, επιλέξτε τη διαφάνεια που θέλετε να εμφανίσετε ή χρησιμοποιήστε τα βέλη στο κάτω μέρος του παραθύρου σύσκεψης. Για να δείτε τις σημειώσεις παρουσιαστή, κάντε κλικ στην επιλογή Σημειώσεις. Κάντε κλικ στο κουμπί Σχόλια στην επάνω δεξιά πλευρά της διαφάνειας για να ανοίξετε τη γραμμή εργαλείων και να χρησιμοποιήσετε επισημάνσεις, σφραγίδες, το δείκτη λέιζερ και ούτω καθεξής. Εγγραφή και αναπαραγωγή της σύσκεψης Η λειτουργία εγγραφής του Lync καταγράφει ήχο, βίντεο, άμεσα μηνύματα (IM), την κοινή χρήση προγραμμάτων, παρουσιάσεις PowerPoint και πίνακες. 1.Στο παράθυρο της σύσκεψης, κάντε κλικ στο στοιχείο Περισσότερες επιλογές και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Έναρξη εγγραφής. 2.Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία ελέγχου στο κάτω μέρος της αίθουσας σύσκεψης για παύση, συνέχιση ή διακοπή της εγγραφής. Όταν η εγγραφή διακοπεί, το Lync την αποθηκεύει αυτόματα σε μια μορφή με δυνατότητα αναπαραγωγής στο Windows Media Player και το Zune. Για αναπαραγωγή, μετονομασία ή διαγραφή μιας εγγραφής, επιλέξτε Διαχείριση εγγραφών στο μενού Περισσότερες επιλογές και κάντε κλικ στην επιλογή σας. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στην επιλογή Αναζήτηση για να μεταβείτε στη θέση της εγγραφής και να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο του αρχείου, προκειμένου να το δημοσιεύσετε σε μια κοινόχρηστη θέση για προβολή από άλλα άτομα. Διαχείριση συμμετεχόντων Στο παράθυρο της σύσκεψης, τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στο κουμπί ατόμων και κάντε οποιαδήποτε από τις εξής ενέργειες: Για να διαχειριστείτε ένα συμμετέχοντα, στην καρτέλα Συμμετέχοντες κάντε δεξί κλικ στο όνομα ενός ατόμου και χρησιμοποιήστε τις επιλογές για σίγαση, διακοπή σίγασης, κατάργηση κ.λπ. Για να διαχειριστείτε όλους τους συμμετέχοντες, στην καρτέλα Ενέργειες κάντε κλικ στις επιλογές: o Πρόσκληση περισσότερων ατόμων, για να προσθέσετε συμμετέχοντες. o Σίγαση ακροατηρίου, για να αποκλείσετε το θόρυβο παρασκηνίου. o Δεν υπάρχουν άμεσα μηνύματα σύσκεψης, για να απενεργοποιήσετε τα άμεσα μηνύματα o Χωρίς βίντεο παρευρισκομένων, για να αποκλείσετε την έναρξη του βίντεο από τους συμμετέχοντες. o Απόκρυψη ονομάτων, για να αποκρύψετε τα ονόματα στις εικόνες. o Όλοι παρευρισκόμενοι, εάν έχετε πάρα πολλούς παρουσιαστές. o Πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για αποστολή προσκλήσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε επιπλέον άτομα.