ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Η Πολυκριτηριακή αξιολόγηση στη διαδικασία λήψης περιβαλλοντικών αποφάσεων Δ. Καλιαμπάκος Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Οδηγικό Παιδαγωγικό Πρόγραμμα. Στόχος του θέματος: Η μετάδοση γνώσεων και τρόπου ζωής μέσα από τη διαδικασία σωστής ταξινόμησης ενεργειών και δραστηριοτήτων.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.4.Λήψη αποφάσεων. Οι αποφάσεις χωρίζονται: Απλές ή σύνθετες -ανάλογα το μέγεθός τους Ατομικές ή ομαδικές -ανάλογα το πόσους αφορούν.
Συναισθηματικη αγωγη.
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
ΓραΣΕΠ 65ου Γ/σίου Αθηνών
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Δεξιότητες διαχείρισης της μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Το παιδαγωγικό ζεύγος Ο μαθητής - Ο δάσκαλος. Το παιδί Πλήρης απασχόληση στο σχολείο, καθήκοντα, υποχρεώσεις… Το σχολείο: Καθοριστικός παράγοντας για.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Η θεωρία κοινωνικής μάθησης του Krumboltz
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Το νόημα κατά τη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Βασικές αρχές για την εκπόνηση Α.Π.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Δρ. Πήλιος Σταύρου Κλινικός Ψυχολόγος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Βασική Προϋπόθεση για μια Επιτυχημένη Σταδιοδρομία Στάθης Δημητρόπουλος

2. ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ Έννοια της Σταδιοδρομίας - Η «Επιτυχημένη Σταδιοδρομία» Θέση, Σημασία Σταδιοδρομία και Προσωπικότητα Σταδιοδρομία και Αποφάσεις

3. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Έννοια. Επιλογή vs Εφαρμογή Ταξινομήσεις Αποφάσεων Σημαντικότητα «Απόφαση» ή «Αποφάσεις»; «Σωστές Αποφάσεις»; Αποφάσεις και Προσωπικότητα

4. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Εσω-ατομικοί Εξω-ατομικοί / Περιβαλλοντικοί Ειδικοί της «Κατάστασης Απόφασης» Συνειδητοί vs μη συνειδητοί

5. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Βούληση / Θετική Προδιάθεση / Ετοιμότητα Γνωστική Ωριμότητα Συναισθηματική Ωριμότητα Ισορροπία Γνωστικού-Συναισθηματικού Ένταξη στο όλον: - Προσωπικότητα - Σχεδιασμό Ζωής

6. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΦΑΣΗ ΠΡΙΝ Κατανόηση Προβλήματος. Θετική Προδιάθεση Διασάφηση Σπουδαιότητας Ανάλυση Συνθηκών / Πλαισίου Συγκέντρωση Εναλλακτικών Λύσεων Μελέτη Περιβάλλοντος Μελέτη Εαυτού

7. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (Συνχ.) Πρόβλεψη Πιθανών Επιπτώσεων Αξιολόγηση Σημασίας Εκάστης ΦΑΣΗ ΚΑΤΑ - Επιλογή μιας από τις υπάρχουσες λύσεις ΦΑΣΗ ΜΕΤΑ -Δοκιμαστική Εφαρμογή. Οριστικοποίηση - Δραστηριοποίηση για υλοποίηση

8. ΣΦΑΛΜΑΤΑ Σφάλματα Προϋποθέσεων Σφάλματα Μεθοδολογίας Σφάλματα Γνωστικής Επεξεργασίας - Συνειδητά vs Μη συνειδητά Άλλα Σφάλματα

9. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Προβλήματα Παρώθησης (Πριν) Προβλήματα στη Λήψη Απόφασης / Μεθοδολογικά (Κατά) Προβλήματα Υλοποίησης (Μετά)

10. ΕΦΗΒΟΙ & ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Αποφάσεις στην περίπτωση των εφήβων μαθητών - Ένταξη στις ταξινομήσεις - Ποιος αποφασίζει; Πραγματικότητα και αυταπάτες - Ρόλος των Mαθητών, του Σχολείου, των Γονέων - Ποια είναι καλή απόφαση????