Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Ειδική αγωγή και εκπαίδευση Θεσμικό πλαίσιο-εκπαιδευτική παρέμβαση
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
Η διαδικασία αξιολόγησης μαθητών σχολικής ηλικίας στο Κ.Δ.Α.Υ. Έβρου
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
Παρουσίαση με θέμα: Ο ρόλος του ΚE.Δ.Δ.Υ. Στην Εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων 7 Νοεμβρίου 2008 Ξενοδοχείο Alexander Beach Αλεξανδρούπολη.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Στοιχεία Ε.Α.Ε. Πηγή :Χαρτογράφηση Ειδικής Αγωγής, ΥΠΕΠΘ ΕΑΕ  Βασιζόμενοι στα ποσοστά συμπτωματολογίας σε σχέση με το γενικό πληθυσμό.  φαίνεται ότι.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΚΕ στην Εκπαίδευση Εκπαίδευση Κομοτηνή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση Στελεχών Δ/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισα 3/09/2015 Κυρατσώ Τσιόπα.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΛΥΤΡΙΑΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΕΔΔΥ ΚΑΒΑΛΑΣ.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Ανιχνεύοντας και εκπαιδεύοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Μαθητές με βαρηκοΐα στην 8η ΕΑΕ Δίον 18/9
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013 Το Νομοθετικό πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής και τα νέα δεδομένα

Στην Ελλάδα, παρά την έλλειψη επιδημιολογικών ερευνών ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός μαθητών παραπέμπεται κάθε χρόνο στις ειδικές διαγνωστικές-υποστηρικτικές υπηρεσίες (ΚΕΔΔΥ, Κ.Ψ.Υ, Ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες) προς υποστήριξη και βοήθεια για ζητήματα που αφορούν σε μαθησιακές, κοινωνικές και συμπεριφορικές δυσκολίες (Κουρκούτας, Η.(2011).

Με βάση τόσο τα διεθνή στοιχεία όσο και τα ελληνικά δεδομένα, ανάλογα με τη σοβαρότητα, την έκταση και το μέγεθος των δυσκολιών, καθώς και των δευτερογενών δυσλειτουργιών που προκαλούνται, ένα ποσοστό 3% έως 25% του συνολικού μαθητικού πληθυσμού χρήζει ιδιαίτερων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και πιθανώς εξειδικευμένης υποστήριξης.

Τα προβλήματα συμπεριφοράς ανήκουν στο χώρο της Ειδικής Αγωγής; Ερώτημα Τα προβλήματα συμπεριφοράς ανήκουν στο χώρο της Ειδικής Αγωγής;

Προβλήματα συμπεριφοράς και Ειδική Αγωγή Μαθητές με κοινωνικά, οικογενειακά προβλήματα, και τυχόν δευτερογενή χαμηλή επίδοση ή λιγότερο ήσυχοι από το αναμενόμενο, δεν αφορούν εν πρώτης την Ειδική Αγωγή.

Δεν εμπίπτουν οι μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση που συνδέεται αιτιωδώς με εξωγενείς παράγοντες, όπως γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

Η προβληματική συμπεριφορά είναι μια δευτερογενής εκδήλωση Η προβληματική συμπεριφορά είναι μια δευτερογενής εκδήλωση. Η πρωτογενής αιτία μπορεί να βρίσκεται στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, μπορεί να βρίσκεται σε κάποιο άλλο χώρο. Σημαντικό για μας να έχουμε ενσυναίσθηση του πρωτογενούς προβλήματος.

Ερώτημα Τι κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε μαθητή με προβληματική συμπεριφορά;

Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι αυτές που αφορούν την Ειδική Αγωγή Ποιοι είναι;

Σύμφωνα με το Άρθρο 3 του Νόμου 3699 (ΦΕΚ 199) 2-10-2008 1. νοητική αναπηρία, 2. αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), καθώς και αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), 3. κινητικές αναπηρίες, 4. χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, 5. διαταραχές ομιλίας, λόγου, 6. ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία,

7. σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, 8 7. σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, 8. διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), 9. ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες. 10. Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας. 11. Μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα.

Ερώτημα Τι κάνουμε όταν έρχεται ειδικός παιδαγωγός για ΤΕ ή παράλληλη στήριξη στο σχολείο μας;

ερώτημα Ποια διαδικασία πρέπει να τηρηθεί πριν την παραπομπή ενός μαθητή στο ΚΕΔΔΥ;

Ενδοσχολική αντιμετώπιση Προσπάθεια αντιμετώπισης απ’ το δάσκαλο με την αρωγή της οικογένειας Εμπλέκεται ο εκπαιδευτικός του ΤΕ όπου υφίσταται Περιγραφική παιδαγωγική έκθεση(ΠΠΕ), εμπλέκεται ο διευθυντής Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης (ΒΠΠ), για 4-8 εβδομάδες

ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (Β.Π.Π.) Για το μαθητή-τρια: της τάξης Συνοπτική περιγραφή θέματος: Διάρκεια προγράμματος: Συμμετέχοντες (π.χ. εκπ/κος τάξης, γονείς) Βραχυπρόθεσμος στόχος: Μέσα που χρησιμοποιήθηκαν: Περιγραφή Β.Π.Π.: Αποτελέσματα Βραχύχρονου Προγράμματος Παρέμβασης: Προτάσεις για επιπλέον ενέργειες που μπορούν να γίνουν: Επιπλέον παρατηρήσεις:

Εμπλέκεται και ο σχολικός σύμβουλος ΕΑΕ Καλείται ο γονέας και ζητείται να κάνει αίτηση αυτοπροσώπως στο ΚΕΔΔΥ Το ΚΕΔΔΥ ζητάει απ’ το σχολείο την ΠΠΕ και το ΒΠΕ και προχωρά η διαδικασία αξιολόγησης Προχωράμε απευθείας στην παραπομπή όταν υπάρχει υποψία για σοβαρή ΕΕΑ που χρήζει άμεση παρέμβαση(πχ αυτισμός)

Ερωτήματα Εγγραφή μαθητή στο σχολείο με εισήγηση για ειδικό πλαίσιο. Εγγραφή μαθητή στο σχολείο με εισήγηση για ειδικό πλαίσιο. Μπορούμε να αρνηθούμε την εγγραφή; Δικαιούται ο μαθητής να φοιτήσει στο ΤΕ; Τι κάνουμε όταν διαταράσσεται το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης; Δικαιούται η οικογένεια να βάλει δικό της βοηθό;

Ν4115/2013 Πιλοτική ανάπτυξη Σχολικών Δικτύων Σχολικά δίκτυα με έδρα ΣΜΕΑΕ, Προϊστάμενος και Συντονιστής ο διευθυντής της ΣΜΕΑΕ ΕΔΕΑΥ σε Σχολεία με ΤΕ με μέλη: α) Διευθυντής β) Δάσκαλος ΕΑΕ γ) Ψυχολόγος της ΣΔΕΥ δ)Κοινωνικός Λειτουργός ΣΔΕΥ

ΣΔΕΥ ΣΧΟΛΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΔΡΑ ΣΜΕΑΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ

ΕΔΕΑΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ α) Διευθυντής β) Δάσκαλος ΕΑΕ γ) Ψυχολόγος της ΣΔΕΥ δ)Κοινωνικός Λειτουργός ΣΔΕΥ ΔΙΑΓΝΩΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης Υποστήριξης Επιτροπές Διαγνωστικής Αξιολόγησης Υποστήριξης ΣΔΕΥ ΕΔΕΑΥ

Τι γίνεται στα σχολεία που δεν υπάρχει ΕΔΕΑΥ; Ερώτημα Τι γίνεται στα σχολεία που δεν υπάρχει ΕΔΕΑΥ;

Τμήματα ένταξης-μαθητές Μόνο με εισήγηση απ’ το ΚΕΔΔΥ Μαθητές με Μ.Δ Μαθητές με ειδικές Μ.Δ (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία) Μαθητές που παρακολουθούν μέχρι και 15 ώρες στο Τμήμα Ένταξης

Ερώτημα Σχετικά με το ωράριο και την παραμονή του ειδικού παιδαγωγού στο σχολείο(πχ σχολεία διευρυμένου ωραρίου) Απόφαση από σύλλογο διδασκόντων

Τμήματα ένταξης-εκπαιδευτικοί Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ αναπληρώνει ισομερώς με το υπόλοιπο προσωπικό. Διδακτικό και εργασιακό ωράριο εκπαιδευτικών των ΤΕ Φάκελοι μαθητών

ερωτήματα Ποιος είναι ο μέγιστος αριθμός μαθητών που μπορεί να φοιτήσει στο ΤΕ; Ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για να συνεχίζει να λειτουργεί το ΤΕ Πόσοι μαθητές χρειάζονται για να ιδρυθεί ένα ΤΕ

Παράλληλη στήριξη-μαθητές Σύμφωνα με τον Ν3699 παράλληλη στήριξη δίνεται σε μαθητές «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης» Αυτισμός και ΔΕΠΥ

Παράλληλη στήριξη- εκπαιδευτικοί Ενημέρωση Ημερολόγιο καταγραφής Τετράδιο επικοινωνίας Βοηθός δασκάλου Διδακτικός και εργασιακός χρόνος Τελική έκθεση

Προφορικές εξετάσεις Για τους μαθητές που έχουν γνωμάτευση για προφορική εξέταση (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαρηθμησία,δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, πρόβλημα όρασης, κινητική αδυναμία άνω άκρων, φάσμα αυτισμού): Εξετάζονται στα ίδια θέματα με το ίδιο πρόγραμμα και την ίδια διάρκεια εξέτασης με αυτούς που εξετάζονται γραπτά.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ-ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: Στους μαθητές που πάσχουν από βαρηκοϊα (σε ποσοστό 67% και πάνω) δε λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί της ξένης γλώσσας και της μουσικής, στις προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις και στο γενικό βαθμό τους. Για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου που παρουσιάζουν προβλήματα διαταραχής στο λόγο (κεκεδισμός, δυσαρθρία), ο βαθμός τους στη μουσική και στην ξένη γλώσσα δεν υπολογίζεται στην προαγωγή ή απόλυσή τους ούτε στο γενικό βαθμό προαγωγής ή απόλυσης.

Ειδικά σχολεία Ειδικό δημοτικό Ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο Ειδικό επαγγελματικό λύκειο Εργαστήριο ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης(ΕΕΕΕΚ)

Ν4186/17-9-2013/άρθρο 28 Αποκλειστική αρμοδιότητα τα ΚΕΔΔΥ για φοίτηση, κατάταξη, μετεγγραφή, εγγραφή Γνωμάτευση μέσα σε 45 ημέρες. Τα ΤΕΕ μετονομάζονται σε ΕΕΓ και αυξάνουν τα χρόνια φοίτησης σε πέντε. Θεσμοθετούνται τα ΕΕΛ με τετραετή φοίτηση και συνυπάρχουν με τα ΕΕΓ. Τα ΕΕΕΕΚ αυξάνει η φοίτησή τους σε έξι χρόνια.

ευχαριστώ