Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υπόδειγμα στρατηγικού σχεδίου
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Βελτιστοποίηση της Απόδοσής σας Μέσα σε Μια Ομάδα
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Επικοινωνία σε Διεθνή Περιβάλλοντα)
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Εταιρική Διακυβέρνηση
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΙΙ Γενική Διεύθυνση Στήριξης της Βιομηχανίας «Ημέρα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας: Παρουσίαση της Πρωτοβουλίας Startup.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Το κόστος Ποιότητας    
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιτυχία Μέσω Αποτελεσματικής Επιχειρησιακής Επικοινωνίας

ΛήψηΑποφάσεωνΛήψηΑποφάσεωνΑνταπόκρισηΚοινωνικώνΕταίρωνΑνταπόκρισηΚοινωνικώνΕταίρων ΥλικόΠροώθησηςΥλικόΠροώθησηςΡοήΕργασίαςΡοήΕργασίας Παραγωγι-κότηταΠαραγωγι-κότηταΕικόναΕπαγγελ-ματισμούΕικόναΕπαγγελ-ματισμού ΕπίλυσηΠροβλημάτωνΕπίλυσηΠροβλημάτων ΕργασιακέςΣχέσειςΕργασιακέςΣχέσεις ΑποτελεσματικήΕπικοινωνίαΑποτελεσματικήΕπικοινωνία

Τί Προσδοκούν Οι Εργοδότες Ταξινόμηση Ιδεών και Πληροφοριών Ταξινόμηση Ιδεών και Πληροφοριών Συνειρμική και Πει- στική Παρουσίαση Συνειρμική και Πει- στική Παρουσίαση Αποτελεσματική Ακρόαση Αποτελεσματική Ακρόαση Επικοινωνία Με Διαφοροποιημένες Ομάδες Ατόμων Επικοινωνία Με Διαφοροποιημένες Ομάδες Ατόμων

Τί Προσδοκούν Οι Εργοδότες Χρήση Τεχνολογιών Επικοινωνίας Χρήση Τεχνολογιών Επικοινωνίας Κατοχή Ποιοτικής Ομιλίας και Γραφής Κατοχή Ποιοτικής Ομιλίας και Γραφής Εφαρμογή Επαγγελμα- τικής Συμπεριφοράς Εφαρμογή Επαγγελμα- τικής Συμπεριφοράς Ηθική Επικοινωνία Ηθική Επικοινωνία

Χαρακτηριστικά της Αποτε- λεσματικής Επικοινωνίας Παροχή πρακτικών/χρήσιμων πληροφοριών Απόδοση δεδομένων αντί εντυπώσεων Ξεδιάλυνση και συμπύκνωση πληροφοριών Δήλωση ευθυνών με ακρίβεια Πειστικότητα και παροχή συστάσεων

Επικοινωνία σε Οργανωτικά Πλαίσια ΕσωγενήςΕξωγενής Ανεπίσημη Επίσημη Προκαθορισμένη Μέσα στην Επιχείρηση Προκαθορισμένη Μέσα στην Επιχείρηση Ανέμελη Μεταξύ Υπαλλήλων Ανέμελη Μεταξύ Υπαλλήλων Προκαθορισμένη Εκτός Της Επιχείρησης Προκαθορισμένη Εκτός Της Επιχείρησης Ανέμελη με Εξω- τερικούς Παράγοντες Ανέμελη με Εξω- τερικούς Παράγοντες

Επίσημη Δομή Άτυπη Επικοινωνία (Κουτσομπολιό) (Κουτσομπολιό) Εσωγενής Επικοινωνία Επίσημη Ιεραρχία Επίσημες Διασταυρού- μενες Ιεραρχικές Γραμμές Ανεπίσημη Δικτύωση Ανεπίσημες Οδοί Εξουσίας

Επίσημες Επαφές Ανεπίσημες Επαφές Εξωγενής Επικοινωνία Marketing Δημόσιες Σχέσεις Υπάλληλοι Υψηλά Ιστάμενα Στελέχη

Διαδικασία Επικοινωνίας Αποστολέας Συλλαμβάνει Την Ιδέα Αποστολέας Συλλαμβάνει Την Ιδέα 1 Αποστολέας Κωδικοποιεί Την Ιδέα Αποστολέας Κωδικοποιεί Την Ιδέα 2 Αποστολέας Μεταδίδει Την Ιδέα Αποστολέας Μεταδίδει Την Ιδέα 3 Παραλήπτης Λαμβάνει Το Μήνυμα Παραλήπτης Λαμβάνει Το Μήνυμα 4 Παραλήπτης Αποκωδικοποιεί Το Μήνυμα Παραλήπτης Αποκωδικοποιεί Το Μήνυμα 5 Receiver Sends Feedback Receiver Sends Feedback 6 Δίαυλος Η Ανάδραση Πρέπει Επίσης Να Κωδικο- ποιηθεί, Μεταδοθεί και Αποκωδικοποιηθεί

Γιατί Η Επιχειρησιακή Επι- κοινωνία Είναι Μοναδική; ΠαγκοσμιοποίησηκαιΔιαφοροποίησηΠαγκοσμιοποίησηκαιΔιαφοροποίηση Αξία της Πληροφορίας Πληροφορίας Στηρίζεται στην Ομαδικότητα Ομαδικότητα Νέες Επιχει- ρησιακές Δομές Νέες Επιχει- ρησιακές Δομές ΔιάχυσηΤεχνολογίαςΔιάχυσηΤεχνολογίας ΦραγμοίΕπικοινωνίαςΦραγμοίΕπικοινωνίας

Παγκοσμιοποίηση και Διαφοροποίηση του Εργατικού Δυναμικού Διεθνή Σύνορα Κουλτούρες και Εθνικότητες Προϊόντα και Αγορές Επιχειρησιακοί Συναιταιρισμοί Υπάλληλοι και Στελέχη

Αυξανόμενη Αξία της Επιχειρησιακής Πληροφορίας Καταρτισμένο Εργατικό Δυναμικό Δυναμικό Ενόραση στον Ανταγωνισμό Ανταγωνισμό Κανονισμοί και ΚατευθυντήριεςΓραμμές ΚατευθυντήριεςΓραμμές Ανάγκες Πελα- τειακού Κοινού Ανάγκες Πελα- τειακού Κοινού

Διάχυση Τεχνολογίας Διατήρηση των Δεξιοτήτων Σου Τόνωση της Επικοινωνίας Σοφή Χρήση της Τεχνολογίας

Εξελισσόμενοι Οργανισμοί Υψηλές Δομές Υψηλές Δομές Επίπεδες Δομές Επίπεδες Δομές Ελαστικές Δομές Ελαστικές Δομές Επιχειρησιακή Κουλτούρα

Στήριξη στην Ομαδική Εργατικότητα ΙκανοποίησηΥπαλλήλων ΣυλλογικήΕλαστικότητα Ανταπόκριση στον Ανταγωνισμό

Φραγμοί Επικοινωνίας ΠερισπασμοίΠερισπασμοί Πληθώρα Πληροφοριών Διαφορές στην Αντίληψη Γλωσσική Διαφοροποίηση Περιοριστικά Περιβάλλοντα Τακτικές Εξαπάτησης

Αποτελεσματική Επικοινωνία ΒελτίωσηΙκανοτήτωνΒελτίωσηΙκανοτήτων Λήψη και Απόδο- ση Ανάδρασης (Feedback) Λήψη και Απόδο- ση Ανάδρασης (Feedback) ΕφαρμογήΕπαγγελματικήςΣυμπεριφοράςΕφαρμογήΕπαγγελματικήςΣυμπεριφοράς ΕλαχιστοποίησηΠερισπασμώνΕλαχιστοποίησηΠερισπασμών Καθορισμός του Ακροατηρίου Ακροατηρίου

Χρήση της Τεχνολογίας Επιχειρησιακών Επικοινωνιών Internet Απομακρυμένη Πρόσβαση Τηλεφωνητής Διατήρηση Οπτικού Πρίσματος Πρίσματος ΤόνωσηΠαραγωγικότηταςΤόνωσηΠαραγωγικότητας Επανασύνδεση με Άτομα Άτομα

Παρατήρηση της Ηθικής της Επιχειρησιακής Επικοινωνίας Ανήθικες Εφαρμογές ΛογοκλοπήΛογοκλοπήΕπιλεκτικήΠαράφρασηΕπιλεκτικήΠαράφρασηΠαράφρασηΣτοιχείωνΠαράφρασηΣτοιχείωνΠαραποίησηΟπτικώνΣτοιχείωνΠαραποίησηΟπτικώνΣτοιχείων

Επιχειρηματικές Επιλογές Ηθικό Δίλημμα ΚοινωνικοίΕταίροιΚοινωνικοίΕταίροι ΣυγκρουόμενηΑφοσίωσηΣυγκρουόμενηΑφοσίωση Δύσκολες Συναλλαγές Ηθικό Ολίσθημα Εργασιακές Πιέσεις Παράνομες Επιλογές Ανήθικες Επιλογές

Διασφάλιση Ηθικής Επικοινωνίας Υπάλληλοι (Ως Ανεξάρτητα Όντα) Εταιρική Ηγεσία Πολιτικές (Τακτικές) και Διαδικασίες