1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εθνικό Κέντρο Europass Παρουσίαση Εγγράφου Κινητικότητας Europass
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΒ –ΕΥΟΠΣ : «ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» ΚΑΧΡΙΜΑΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΟΝ. Δ.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Το συμβατικό πλαίσιο του Μηχανικού. Οι συμβατικές υποχρεώσεις
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για το Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων Δρ Βαγής Σαμαθρακής Επιστημονικός Υπεύθυνος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
ΑΡΧΕΙΟ – ΒΙΒΛΙΑ - ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο Τ.Ε.Ι. Λάρισας Ηλίας Σάββας Επίκουρος Καθηγητής Τμ. Τεχν. Πληρ. & Τηλεπ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Ζαγκαρέτος Λεωνίδας ΑΕΜ: 607 Ραφαηλίδης Δημήτρης ΑΕΜ: 656
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
Διάλεξη 1 Εισαγωγή Επισκόπηση άσκησης Διάλεξη 1 1 Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Ανάπτυξη Λογισμικού Χειμερινό Εξάμηνο
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
1 Διαχείριση Έργων Κλείσιμο του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας»

2 Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαλέξεων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης  Ηλεκτρονική αποστολή του εντύπου της αίτησης μαζί με τις αναλυτικές προδιαγραφές: 11/1/ /1/ /1/ /1/2006.  Περίοδος υποβολής αιτήσεων για τη ανάληψη διάλεξης: 21/1/ /2/ /1/ /2/2006.  Αξιολόγηση των αιτήσεων: 16/2/ /2/ /2/ /2/2006.

3 Συνέχεια χρονοδιαγράμματος…  Ανάθεση των εργασιών και υπογραφή των σχετικών συμβάσεων: 23/2/2006-5/3/ /2/2006-5/3/2006.  Υλοποίηση των διαλέξεων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης: 6/3/ /5/ /3/ /5/2006.  Παράδοση αναφορών υλοποίησης: 6/3/ /6/ /3/ /6/2006.

4 Προδιαγραφές διαλέξεων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης  Κάλυψη μιας διάλεξης διάρκειας δυο ωρών για το γνωστικό αντικείμενο που θα αντιστοιχεί σε: μάθημα που καλύπτεται σε ένα εξάμηνο του κανονικού προγράμματος σπουδών ενός τμήματος του ΤΕΙ Λάρισας. μάθημα που καλύπτεται σε ένα εξάμηνο του κανονικού προγράμματος σπουδών ενός τμήματος του ΤΕΙ Λάρισας.  Η διάλεξη θα γίνεται με χρήση της αίθουσας τηλεκπαίδευσης.  Η διάλεξη μπορεί να υλοποιηθεί είτε από το ΤΕΙ με κοινό σε άλλο ίδρυμα είτε αντίστροφα.  Θεωρείται απαραίτητη η παρουσία σπουδαστών κατά τη διάρκεια της διάλεξης.

5 Συνέχεια προδιαγραφών…  Τα παραδοτέα της κάθε διάλεξης θα είναι: Το καταγεγραμμένο βίντεο της διάλεξης. Το καταγεγραμμένο βίντεο της διάλεξης. Το συνοδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε πχ. το αντίστοιχο αρχείο διαφανειών. Το συνοδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε πχ. το αντίστοιχο αρχείο διαφανειών. Αναφορά υλοποίησης που θα περιγράφει σκοπό, στόχους μεθόδους κλπ. που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και προβλήματα που προέκυψαν. Αναφορά υλοποίησης που θα περιγράφει σκοπό, στόχους μεθόδους κλπ. που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και προβλήματα που προέκυψαν.  Το υλικό θα παραδοθεί σε: DVD (δύο αντίγραφα), DVD (δύο αντίγραφα), 15 ημέρες μετά την πραγματοποίηση της διάλεξης ενώ η αναφορά υλοποίησης μέχρι 15/6/ ημέρες μετά την πραγματοποίηση της διάλεξης ενώ η αναφορά υλοποίησης μέχρι 15/6/2006.

6 Υποστήριξη από την ομάδα διαχείρισης του έργου  Οι υπεύθυνοι των διαλέξεων θα παρακολουθήσουν εκπαιδευτικό σεμινάριο με αντικείμενο τη χρήση της αίθουσας τηλεκπαίδευσης καθώς και τις μεθόδους τηλεκπαίδευσης.  Κατά τη διάρκεια της διάλεξης θα παρέχεται υποστήριξη από τεχνικό της ομάδας διαχείρισης.  Κατά το σχεδιασμό της διάλεξης θα παρέχονται συμβουλές και βοήθεια από την ομάδα διαχείρισης του έργου.

7 Συνέχεια υποστήριξης …  Η ομάδα διαχείρισης του έργου θα αναλάβει την καταγραφή της διάλεξης σε βίντεο.

8 Κριτήρια αξιολόγησης των αιτήσεων για την υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.  Μέγιστη αντιπροσώπευση των Σχολών του ΤΕΙ Λάρισας.  Βαθμός ωριμότητας της αίτησης πχ. ύπαρξη έτοιμων διαφανειών.  Χρόνος υλοποίησης.  Βαθμός συνάφειας της διάλεξης με αντίστοιχες άλλων μαθημάτων των τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάληψη μιας διάλεξης τηλεκπαίδευσης είναι η παρακολούθηση του σχετικού εκπαιδευτικού σεμιναρίου από τον αιτούντα.

9 Ποιοι μπορούν να αναλάβουν μια διάλεξη και ποια είναι η αμοιβή;  Αίτηση για την υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μπορούν να υποβάλουν όλα τα μέλη του ΕΠ του ΤΕΙ Λάρισας ανεξάρτητα με τη βαθμίδα και το τμήμα που ανήκουν.  Η αμοιβή για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας διάλεξης είναι 1500€ και καλύπτει την αμοιβή του συντονιστή και του εισηγητή.  Η αμοιβή θα αποδοθεί μετά την έγκαιρη και επιτυχή υλοποίηση της διάλεξης και την απόδοση των παραδοτέων στην ομάδα διαχείρισης του έργου.