ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Διδακτικό πλάνο μαθήματος
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Διδακτικά σενάρια.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ HY-302 “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ” ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ : 15 ΛΕΠΤΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ; ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ; ΠΟΙΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗΝ;

ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ Ή GROUP MΑΘΗΤΩΝ; ΟΤΑΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ (ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΤΛ) ΤΟΤΕ GROUP ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΤΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ή ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΦΟΔΙΑ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ “ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ” ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ ΚΡΙΤΙΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΩΘΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΑΞΗΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Ο ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ’ ΟΨΗΝ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

ΗΥ-302 ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ Α.Μ. : 1106