ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ HY-302 “ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ” ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ : 15 ΛΕΠΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ; ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ; ΠΟΙΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗΝ;
ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ Ή GROUP MΑΘΗΤΩΝ; ΟΤΑΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ (ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΤΛ) ΤΟΤΕ GROUP ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΤΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΟΠΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ή ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΦΟΔΙΑ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΝΕΡΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΑΚΕΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ “ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ” ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ ΚΡΙΤΙΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΩΘΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΑΞΗΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Ο ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ’ ΟΨΗΝ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΗΥ-302 ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ Α.Μ. : 1106