Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Τίμος Σελλής (ΕΜΠ) - συντονιστής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Παιχνίδι είναι το Διαδίκτυο
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ)
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Στρογγυλό τραπέζι Διημερίδα.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΤΕ 21,23/2/2005Πληροφοριακή σχεδίαση για πολιτισμική τεκμηρίωση και διαλειτουργικότητα1 Τεκμηρίωση.
Περιεχόμενα του μαθήματος Ενδεικτικά θέματα: Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών Συστήματα και τεχνολογίες πληροφοριών για άτομα με αναπηρίες Συστήματα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΙΚΑΡΟΣ Μοχιανάκης Κωστής Προϊστάμενος πληροφορικής.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΙΠ - ΙΤΕ, Κέντρο Πολιτισμικής Πληροφορικής, Μάρτιος, Τα έγγραφα ως μνημεία και ως πηγές Μαρία Θεοδωρίδου Πάνος Κωνσταντόπουλος Ινστιτούτο Πληροφορικής.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εφαρμογή σε περιφερειακή κλίμακα του συστήματος του Εθνικού Αρχείου Μνημείων: Η περίπτωση της Κρήτης Η πολιτισμική πληροφορική στην υπηρεσία της διάσωσης,
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
HELDiNET1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης της Γνώσης για τις Νέες Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Ανδρέας Μανιάτης ΕΜΠ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Για τις παρεμβάσεις σας
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Τίμος Σελλής (ΕΜΠ) - συντονιστής Κ. Δάλλας (Πάντειο Παν.) Α. Καλπαξής (Παν. Κρήτης) Π. Κωνσταντόπουλος (ΙΠ-ΙΤΕ) Δ. Καλομοιράκης (ΥΠΠΟ)

Ερώτημα 1 ποιά είναι η εμπειρία σας σε εφαρμογές πληροφορικής για τη διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς; –Σύντομη αναφορά σε έργα, τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τι σημαντικό κενό ήρθε να συμπληρώσει η πληροφορική, κλπ.

Ερώτημα 2 ποιά τα "παθήματα και μαθήματα"; –κύρια λάθη που έγιναν, που τα εντοπίζετε, τι θα κάνατε για να μην ξαναγίνουν, κλπ. –έμφαση όχι μόνο στις τεχνολογίες αλλά και σε διαδικασίες, θέματα προσωπικού, κλπ.

Ερώτημα 3 άν ήσασταν εσείς που θα χαράσσατε πολιτική και θα δίνατε κατευθύνσεις που θα δίνατε το βάρος; –θέματα εκπαίδευσης, τεχνολογίας, κύρια σημεία στρατηγικής, κλπ.

Ερώτημα 4 ποιές περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς θεωρείτε ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να τις "ευαισθητοποιήσουμε" στη χρήση της πληροφορικής, και ποιές άλλες να τις αφήσουμε να "ωριμάσουν" χρησιμο- ποιώντας τα (πολλά) αποτελέσματα που κατά καιρούς έχουν βγεί;

Ερώτημα 5 τι πρέπει να πούμε στους "χαράσσοντες πολιτική", στους χρήστες, στις εταιρίες, για να προωθήσουμε τη "πολιτισμική τεχνολογία" στο μέγιστο δυνατό βαθμό;