Δοκιμασία 1 Παράδοση και Αυτό-αξιολόγηση CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 Marios Mitsiou Pt, MSc.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μελέτη της αναπνοής Πατήστε ESC να σταματήσει η παρουσίαση.
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δοκιμασία 1 Παράδοση και Αυτό-αξιολόγηση CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 Marios Mitsiou Pt, MSc

Πλάνο διάλεξης Λόγοι για μια εποικοδομητική αξιολόγηση και αυτό- αξιολόγηση Συζητήστε το περιεχόμενο και τη δομή της απάντησης στη Δοκιμασία 1 Βάλτε κριτήρια βαθμολόγησης στο δικό σας πόνημα/ γραπτό Παραδώστε το – βεβαιωθείτε ότι το έχετε υπογράψει CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 2

Σκοπός της κατάρτισης αυτό-αξιολόγησης  Μέρος της ωρίμανσης που διέπει την προσέγγισή σας στην εκπαίδευση- προσωπική ευθύνη  Φύγετε μακριά από την αξιολόγηση, για το καλό των αξιολογήσεων, αλλά δείτε το ως τμήμα της μαθησιακής διαδικασίας.  Συνδέεται άμεσα με την αυτόνομη μάθηση – να μην χρειάζεσαι πάντοτε να σου λέμε εάν είσαι σωστός ή εάν κάνεις λάθος- ανέπτυξε τις δικές σου μεθόδους  Διευκολύνει την αντανακλαστική πρακτική – είναι αναγκαίο να γίνεις ένας αποτελεσματικός κλινικός γιατρός CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _ 12 3

Σκοπός αυτής της ερώτησης Να διευκολύνουμε την κατανόησή σας σχετικά με το τι έχουμε καλύψει έως τώρα To Να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε τα κριτήρια βαθμολόγησης του τμήματος σε μια δεδομένη ερώτηση Να σας δώσουμε feedback Στόχος για την εβδομάδα 12 CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 4

Δοκιμασία 1 Ο αναπνεόμενος όγκος ενός ενήλικα είναι περί τα 500 κυβικά χιλιοστά Αξιοποιώντας τις γνώσεις ανατομίας, φυσιολογίας και εμβιομηχανικής, περιγράψτε τους μηχανισμούς που δρουν στο πλαίσιο του θώρακος στη διάρκεια του κύκλου αναπνοής, ώστε αυτός ο όγκος του αέρα εσωτερικά και εξωτερικά των πνευμόνων σε ένα φυσιολογικό και υγιή ενήλικα σε κατάσταση ηρεμίας. Σύνολο λέξεων 675+/- 10% των λέξεων Word count: 675 +/- 10% words Χρησιμοποιώντας τα κριτήρια αξιολόγησης για την εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος (επίπεδο 4) που περιέχονται στο έγγραφο της φόρμας αξιολόγησης για την Δοκιμασία 1 (σας παρακαλούμε δείτε το έγγραφο στις Πληροφορίες του Μαθήματος- Φάκελος Αξιολόγησης) και βαθμολογείστε τον εαυτό σας ΚΑΙ σε 100 λέξεις το μέγιστο (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στο ολικό σύνολο λέξεων) εξηγείστε το βαθμό που βάλατε στη δεξιά στήλη του φύλλου με τα κριτήρια βαθμολόγησης. Πρόκειται για ένα πανομοιώτατο φύλλο βαθμολόγησης που το επιτελείο διδασκόντων θα χρησιμοποιήσει για να βαθμολογήσει την εργασία σας. CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_125

6 Περίγραψε Ενήλικας Φυσιολογικός Υγιής Εφαρμόστε… Μηχανισμοί που δρουν στο θώρακα Σημαντικές λέξεις Όγκος του αέρα που μετακινείται στη διάρκεια της εισπνοής και της εκπνοής Ανατομία Φυσιολογία Εμβιομηχανική Η διατύπωση θέτει τη βάση της ερώτησης Statement forms the basis of the question Να θυμάστε τις ποινές για τον αριθμό λέξεων Remember word count penalties Σημαντικές Λέξεις

Δείκτες επιπέδου για το Επίπεδο 4 Level Descriptors for Level 4 Από το πρόγραμμα διδασκαλίας/ τις δεξιότητες μελέτης/ και τη συγγραφή ακαδημαϊκού From Programme Point/teaching resources/study skills/writing for academic credit Μια έγκυρη γνώση των βασικών αρχών που διέπουν το δικό τους τομέα μελέτης, και ικανότητα να αξιολογήσουν και να μεταφράσουν όλα αυτά στο πλαίσιο του τομέα μελέτης τους Μια ικανότητα να παρουσιάζουν, να αξιολογούν και να μεταφράζουν ποιοτικές και ποσοτικές πληροφορίες, και να εντοπίζουν τις σχέσεις μεταξύ αυτών των πληροφοριών και των δεδομένων που χρησιμοποιούν προσδιορισμένες τεχνικές με/ ή χωρίς καθοδήγηση· Μια ικανότητα να κάνουν υγιείς κρίσεις σύμφωνα με τις βασικές θεωρίες και έννοιες του αντικειμένου μελέτης τους. CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_127

Δείκτες επιπέδου για το Επίπεδο 4 Εκείνοι που τυπικά έχουν την πιστοποίηση για το Επίπεδο 1 θα πρέπει να είναι σε θέση να: Να εκτιμούν την καταλληλότητα διαφορετικών προσεγγίσεων για την επίλυση προβλημάτων του δικού τους τομέα μελέτης· E Να κοινοποιούν τα αποτελέσματα/ ευρήματα της μελέτης τους επακριβώς και αξιόπιστα, και με επιχειρήματα με δομή και συνοχή· Να κάνουν περαιτέρω μετεκπαιδεύσεις και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες σε ένα δομημένο και ελεγχόμενο περιβάλλον. CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_128

Θυμηθείτε να κοιτάξετε τους στόχους της εργασίας του μαθήματος  Να βοηθήσετε τους μαθητές να εμπεδώσουν τη γνώση τους και την αντίληψή τους σχετικά με την ανατομία, τη φυσιολογία και την εμβιομηχανική της αναπνοής  Να δώσετε στους μαθητές την εμπειρία της χρήσης των κριτηρίων βαθμολόγησης του Τμήματος  Να βοηθήσετε τους φοιτητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται, για να αναλύουν την ποιότητα της δικής γραπτής εργασίας  Να δώσετε έγκαιρα feedback στους φοιτητές σχετικά με τις δεξιότητες γραφής τους και την κατανόηση των όσων έχετε ήδη καλύψει στο Καρδιοαναπνευστικό Μάθημα CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_12 9

Παρουσίαση Presentation  Είναι; Is it?  (είναι δαχτυλογραφημένη στο word ή απλώς δαχτυλογραφημένη) Λέξη επεξεργασμένη ή δαχτυλογραφημένη;  Διπλό κενό  Εσωκλεισμένη σε απλό πλαστικό χαρτοφυλάκιο, χωρίς συραπτικό  Με παραπομπές referenced  Σε σχήμα και διάταξη βάσει της φόρμας στο StudyNet  Έχουν Are the?  τα έγγραφα υποβληθεί ηλεκτρονικά σωστά- π.χ. τα κριτήρια βαθμολόγησης, η δοκιμασία και ο κατάλογος των παραπομπών έχουν όλα αριθμό υποψηφίου ‣ Έχει Does it?  Το έγγραφο τον αριθμό υποψηφίου σας στην επικεφαλίδα κάθε σελίδας  Το έγγραφο τον αριθμό της σελίδας στο υποσέλιδο; CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 10

Τώρα ως προς το περιεχόμενο Now onto content! Η σειρά δεν χρειάζεται να είναι όπως η ακόλουθη, αλλά θα πρέπει να είναι ένα δομημένο κείμενο που να ρέει. Όχι μια σειρά προτάσεων που τις έχετε αντιγράψει από βιβλία κ.τ.λ. (θυμηθείτε την εφαρμογή των λέξεων) – θα είναι ξεκάθαρο εάν το έχετε κατανοήσει και εάν σας έχει πάρει χρόνο να διατυπώσετε την απάντησή σας Ο σχετικά χαμηλός αριθμός λέξεων σκοπό είχε την ενθάρρυνση σκέψης με συνοχή CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09 _1 2 11

Αξιοποιώντας τις γνώσεις ανατομίας, φυσιολογίας και εμβιομηχανικής, περιγράψτε τους μηχανισμούς που δρουν στο πλαίσιο του θώρακος στη διάρκεια του κύκλου αναπνοής, ώστε αυτός ο όγκος του αέρα εσωτερικά και εξωτερικά των πνευμόνων σε ένα φυσιολογικό και υγιή ενήλικα σε κατάσταση ηρεμίας Δομή του θωρακικού κλοβού- ονομάστε τα βασικά οστά και τους μύες Υπεζωκότα – ονομάστε δύο  Υγρό των υπεζωκότων Φυσιολογική αρνητική πίεση στην κοιλότητα των υπεζωκότων, ονομαζόμενη ενδοϋπεζωκοτική πίεση- γιατί είναι αρνητική σε σχέση με την ατμοσφαιρική πίεση Πνεύμονες Lungs Αεραγωγοί διεξαωγής/ μετάδοσης Απολυμαντικό (Ουσία για τη ρύθμιση της επιφανειακής τάσης των διαλυμάτων) (Νεύρα- συνοπτικά- όχι βασικά) CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_12 12

Εισπνοή  (Νευρικός παλμός)  Σύσπαση των μυών – κατάσταση  Κίνηση των πλευρών, στέρνο και διάφραγμα  αύξηση στους θωρακικούς όγκους (3 κατευθύνσεις)  Το υγρό των υπεζωκότων κρατά τους πνεύμονες έναντι του εσωτερικού του θωρακικού κλοβού  Η ενδοϋπεζωκοτική πίεση γίνεται περισσότερο αρνητική – οι πνεύμονες πιέζονται προς τα έξω   μείωση σε ενδοθωρακική πίεση / ενδοπνευμονική πίεση –σχετικά με την Ατμοσφαιρική πίεση (Boyles Law) προκαλεί :-  ο αέρας κινείται μέσα στους πνεύμονες κάτω από την κλίση της πίεση Air  (Ανταλλαγή αερίων ΔΕΝ απαιτείται) CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_1213

Εισπνοή στην εκπνοή  Τέλος της εισπνοής η ενδοπνευμονική πίεση ισοδυναμεί με τη ν ατμοσφαιρική συνοπτικά  Εκπνοή: είναι κυρίως παθητική διαδικασία- ανάπαυση εισπνευστικών μυών και ελαστικός εκφυλισμός του πνευμονικού ιστού --> Μείωση στο θωρακικό όγκο --> Αύξηση της ενδοπνευμονικής πίεσης (Boyles Law)  Ο αέρας κινείται έξω από το θώρακα κάτω από την κλίση της πίεσης έως  Ενδοπνευμονική πίεση = Ατμοσφαιρική πίεση στο τέλος της εκπνοής  Η ενδοϋπεζωκοτική πίεση παραμένει αρνητική αλλά γίνεται σχετικά περισσότερο θετική στη διάρκεια της εισπνοής CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_1214

Κριτήρια Βαθμολόγησης Marking criteria Γνώση και Κατανόηση/ Αντίληψη Ανάλυση/ Σύνθεση Analysis Δομή / Παρουσίαση Structure Παραπομπές-δεν χάνεται κανένας βαθμός από αυτές, αλλά έως το τέλος του πρώτου έτους θα αρχίσουν να χάνονται Να θυμάστε τις ποινές του συνόλου των λέξεων- αυτές δυναμικά/ μελλοντικά μπορούν να επηρεάσουν το βαθμό σας Έστω ότι οι λέξεις είναι 675 +/- 10% = καμία ποινή = 5% μείον από το βαθμό 812 and above = ένα επιπλέον 5% θα αφαιρεθεί από το συνολικό βαθμό CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_1215

Τώρα Κρατείστε σημειώσεις σχετικά με τον προηγούμενο βαθμό σας και κάνετε σχόλια ενόψει της συζήτησης που θα προκύψει στη διάρκεια της διάλεξης Σχόλια επί της διαδικασίας Παραδώστε την Hand it in !! Διαβεβαιωθείτε ότι την έχετε υποβάλει ηλεκτρονικά έως τις 6 μ.μ. (συνήθως την ίδια ώρα με το αντίγραφο της εργασίας) Καμιά απορία; CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 09_1216

Αποτελέσματα μάθησης  Στο τέλος του μαθήματος ο επιτυχημένος φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση να:  Να αναγνωρίζει τα κριτήρια βαθμολόγησης identify the marking criteria used for written work by the Department of Physiotherapy at UH  identify the Level Descriptors used in the Department of Physiotherapy  apply these Criteria and Level Descriptors to their own written work in their answer to Focussed Topic 1  identify the ‘guidelines for compiling references and bibliography’ (see Programme Handbook) given by the Department of Physiotherapy at UH  apply these guidelines to their own written in the form of Focussed Topic 1  discuss the content, level and depth of information required to address Focussed topic 1  analyse the mark that they have previously allocated to their assignment (Focussed Topic 1) in light of the discussions during the Lecture and make a written comment on it prior to handing in the assignment at the end of the Lecture CResp Wk 9. Essay 1 Lecture. 10_1117