Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer

2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός manager? Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός manager? Με ποιους τρόπους αξιολογούμε την απόδοση του? Με ποιους τρόπους αξιολογούμε την απόδοση του? Πως φτάνει στους στόχους του? Πως φτάνει στους στόχους του?

3 Ποιος είναι ο δρόμος της επιτυχίας?

4 Η επιτυχία ή αποτυχία ενός manager βρίσκεται σε μία (1) λέξη

5 Καταγράψαμε 20 σημαντικές ενέργειες που πρέπει να κάνει ένας manager για να επιτελέσει το έργο του

6 20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANOY MANAGER 1 ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 2 ΔΩΣΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 3 ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ 4 ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 5 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 6 ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ 7 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 8 ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 9 ΙΕΡΑΡΧΗΣΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ 10 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

7 20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANΟΥ MANAGER 11 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 12 ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΩΣΤΑ 13 ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 14 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 15 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ 16 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 17 ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 18 ΘΕΣΤΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 19 ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ 20 ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

8 20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ / ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ MANAGER Τα 10 από τα 20 κριτήρια είναι Τα 10 από τα 20 κριτήρια είναι ή ή χρησιμοποιούν επικοινωνία χρησιμοποιούν επικοινωνία

9 20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANOY MANAGER 1 ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 2 ΔΩΣΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 3 ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ 4 ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 5 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 6 ΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ 7 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 8 ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ 9 ΙΕΡΑΡΧΗΣΤΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ 10 ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

10 20 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ IKANΟΥ MANAGER 11 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 12 ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΩΣΤΑ 13 ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 14 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 15 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ 16 ΕΠΙΔΙΩΞΤΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 17 ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 18 ΘΕΣΤΕ ΓΡΑΠΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 19 ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ 20 ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

11 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ Γιατί παίζει τόσο σημαντικό ρόλο η επικοινωνία στην καθημερινότητα ενός manager;

12 Να θυμάστε πάντα το πλαίσιο που κινείστε

13 Στην επαγγελματική επικοινωνία Καλούμαστε να επικοινωνήσουμε με ανθρώπους διαφορετικού επιπέδου: μόρφωσης εισοδήματος θέσης στην ιεραρχία Με ανθρώπους διαφορετικής : Θρησκείας Εθνικότητας Φυλής

14 Πολλές φορές οι επιχειρήσεις θυμίζουν ένα πολυπολιτισμικό κολάζ

15 Τα μέσα επικοινωνίας

16 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πομπός Μέσον Δέκτης Πομπός Μέσον Δέκτης

17

18 Χρειαζόμαστε έναν εθελοντή

19 QUIZ QUIZ Δώστε όσο πιο σαφείς οδηγίες μπορείτε χωρίς να δείχνετε, ή να κάνετε κάποιο νόημα ή επεξήγηση

20 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ QUIZ

21 Ποια είναι τα πιο σημαντικά εμπόδια στην επικοινωνία; Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας Η υπερφόρτωση Η υπερφόρτωση Τα παράσιτα Τα παράσιτα Ο λίγος χρόνος Ο λίγος χρόνος Ο δογματισμός Ο δογματισμός Η αδυναμία του πομπού Η αδυναμία του πομπού

22 Η χρησιμοποίηση διαφορετικής γλώσσας

23 …remember!

24 Η υπερφόρτωση Είναι τόσο διευρυμένη σήμερα η ροή των πληροφοριών προς τους ανθρώπους που είναι σίγουρο ότι μόνο τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα Είναι τόσο διευρυμένη σήμερα η ροή των πληροφοριών προς τους ανθρώπους που είναι σίγουρο ότι μόνο τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα είναι αυτά που φτάνουν είναι αυτά που φτάνουν τελικά στον δέκτη. τελικά στον δέκτη. (TV, internet, radio, βιβλία)

25 Τα παράσιτα Η τεχνική του να εξοντώνεις τα παράσιτα είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Π.χ. Ένα γράμμα ή μια ανακοίνωση σε αντίγραφα VS ανάρτηση. Η τεχνική του να εξοντώνεις τα παράσιτα είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Π.χ. Ένα γράμμα ή μια ανακοίνωση σε αντίγραφα VS ανάρτηση.

26 Για να μπορείτε να επικοινωνείτε αποτελεσματικά «εξοντώστε» τα παράσιτα. Προκαλούν εκνευρισμό.

27 Ο λίγος χρόνος Σπάνια έχουμε το χρόνο να μιλάμε όσο θα θέλαμε με τους ανθρώπους που επικοινωνούμε. Σπάνια έχουμε το χρόνο να μιλάμε όσο θα θέλαμε με τους ανθρώπους που επικοινωνούμε. Αυτό έχει σαν Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η αποτέλεσμα η επικοινωνία μας επικοινωνία μας να παραμένει να παραμένει ελλιπής. ελλιπής.

28 Η έλλειψη χρόνου…

29 Ο δογματισμός Είναι δύσκολο να αλλάξεις Είναι δύσκολο να αλλάξεις ιδέες που έχουν παγιωθεί ιδέες που έχουν παγιωθεί με την πάροδο του χρόνου. με την πάροδο του χρόνου. “GR Products” Οι φτωχοί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα Οι φτωχοί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα Ο εργοδότης πάντα καταπιέζει Ο εργοδότης πάντα καταπιέζει

30 Ο δογματισμός «σκοτώνει» την επικοινωνία

31 Η αδυναμία του πομπού

32 Όταν διαμαρτυρόμαστε: «μιλάμε και δεν μας καταλαβαίνουν» «κανείς δεν με ακούει» «δεν πείθονται με τίποτα» πρέπει να εξετάσουμε την πιθανότητα επαφής μας σε λάθος τόπο, χρόνο, τρόπο.

33


Κατέβασμα ppt "Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google