ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών
Advertisements

EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Ενεργειακά δεδομένα, Συγκριτική Αξιολόγηση και Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
«ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Κεντρική Υποδομή Διασύνδεσης (SIX)»
Εναλλασσόμενα Ρεύματα
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΑΝΙΑ,
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Συστήματα Α.Π.Ε..
Παπαδόπουλος, ποτηρίδης, βέις. Η αιολική ενέργεια χρησιμοποιεί την ενέργεια του ανέμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα αιολικής ενέργειας.
4Ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ : ΑΤ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 22/01/2014 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΟΥΠΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
Φωτοβολταϊκά συστήματα Παραδείγματα εφαρμογών ενσωμάτωσης σε κτίρια
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Ήπιες Μορφές Ενέργειας ΙΙ
30/10/001 Η Απελευθέρωση της Ενεργειακής Αγοράς Παντελή Κάπρου Προέδρου Ρ.Α.Ε. Καθηγητή ΕΜΠ.
ΙΣΧΥΣ Η χρονική συνάρτηση της στιγμιαίας ισχύος προκύπτει από τη σχέση
(α) εξηγεί τη λειτουργία του μετασχηματιστή υπό φορτίο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικό Πρόγραμμα Φωτοβολταϊκά σε Κτίρια Ν. 3734/2009 Άρθρο 27 Α παρ.8 Ψηφίσαμε ειδική.
Κεφάλαιο 25 Ηλεκτρικό Ρεύμα και Αντίσταση
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ, ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
Μέτρηση Ηλεκτρικής Ενέργειας. Εισαγωγή Η Ηλεκτρική Ενέργεια στην Ελλάδα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Παραγωγή, Μεταφορά και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΕΣ ΑΝΤΛΙΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
Ανόρθωση, εναλλασσόμενου ρεύματος
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
1 Μέγιστη αξιοποίηση χώρων συγκέντρωσης αποβλήτων Μεικτή διαχείριση αποβλήτων - χώροι συγκέντρωσης αποβλήτων (ΧΣΑ)‏
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να αναφέρει το μέγεθος της τάσης που αναπτύσσεται σε ένα φωτοβολταϊκό στοιχείο πυριτίου αναφέρει παράγοντες από τους οποίους.
Φωτοβολταϊκό σύστημα Αποτελείται από ένα ή περισσότερα πάνελ φωτοβολταϊκών στοιχείων , μαζί με τις απαραίτητες συσκευές και διατάξεις για τη μετατροπή.
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Φωτοβολταϊκό στοιχείο
αναφέρει την ανάγκη ύπαρξης των μετασχηματιστών.
Κωνσταντίνος Γάλλος (Σπουδαστής Σχολής ΗΜ&ΜΥ, ΕΜΠ)
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 2: Πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 2: Ασύγχρονος Τριφασικός Κινητήρας Αρχή Λειτουργίας Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
2o Γενικό Λύκειο Αργοστολίου
Ανάλυση φωτοβολταϊκού συστήματος 10kW για οικιακή χρήση
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Παραγωγή, Μεταφορά και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας Φέγγου Μαρία-Άννα Τμήμα Α’ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΡΗΤΗ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΟΙΚΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
Ιωάννης Φαλέκας Επένδυση Ενεργειακής Αναβάθμισης
2nd EcoMobility Conference 22 Ιανουαρίου 2019
Προστασία του Περιβάλλοντος. Προστασία του Περιβάλλοντος.
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ & ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Το ηλ. όχημα δεν επιλύει το πρόβλημα των εκπομπών, το μετατοπίζει στην εύρεση οικολογικών λύσεων για τη φόρτιση των μπαταριών. Στα πλαίσια αυτά οι απαιτήσεις για τη διαδικασία φόρτισης συνοψίζονται στα ακόλουθα: Ασφάλεια Λειτουργικότητα Λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον – χαμηλές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ Χρόνος ολοκλήρωσης διαδικασίας 10 – 15 λεπτά Απαίτηση κατασκευής μηχανισμού ο οποίος θα αυτοματοποιεί τη διαδικασία αντικατάστασης, πρακτικά αδύνατο στην υπό εξέταση περίπτωση Η αντικατάσταση θα γίνεται χειρωνακτικά Προβλήματα στο σχεδιασμό των εγκαταστάσεων

“ΜΗΧΑΝΙΚΗ” ΦΟΡΤΙΣΗ – ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΥ/ΑΕΡΟΣ Η “επαναφόρτιση” επιτυγχάνεται με την αντικατάσταση του αρνητικού ηλεκτροδίου και του ηλεκτρολύτη Το αρνητικό ηλεκτρόδιο μεταφέρεται σε κεντρικό “σταθμό αποκατάστασης“ και στη συνέχεια είναι έτοιμο για χρήση Ως τεχνολογία δεν είναι ακόμη ώριμη

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΓΩΓΙΜΗ ΦΟΡΤΙΣΗ Ηλεκτρομαγνητικό φαινόμενο Μεγαλύτερη ασφάλεια υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες Μη ώριμη τεχνολογία Απαιτεί καλωδίωση μεταξύ οχήματος και διάταξης Υπάρχουν πρότυπα και κανονισμοί Επενδύονται μεγάλα ποσά από κορυφαίους κατασκευαστές Αποτελεί την κατεύθυνση της αγοράς

ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Αργή Φόρτιση: Χρονική διάρκεια άνω των δύο ωρών. Εφαρμογή κυρίως σε κατοικίες Κανονική Φόρτιση: Χρονική διάρκεια 1 – 2 ώρες. Εφαρμογή σε μεγάλα υπαίθρια ή υπόγεια parking, χώρους συνάθροισης κλπ. Γρήγορη Φόρτιση: Χρονική διάρκεια έως 20 λεπτά, ιδανικά 10 – 15 λεπτά. Εφαρμογή σε μεγάλους σταθμούς φόρτισης, π.χ. βενζινάδικα

Φορτίσεις Ηλ. Οχημάτων: Η σημασία των προτύπων Προδιαγραφή μιας διαδικασίας ασφαλούς και φιλικής προς τους χρήστες Εξασφάλιση συμβατότητας μεταξύ οχήματος και διάταξης φόρτισης Δυστυχώς παρουσιάζεται μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση προτύπων και κανονισμών από τους αρμόδιους οργανισμούς. Δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού μεταξύ Ευρωπαϊκής & Ιαπωνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου, εις βάρος των καταναλωτών. Διαφαίνεται η πρόθεση η Ευρώπη να διαφοροποιηθεί ακολουθώντας κατά κανόνα κοινή τεχνολογική γραμμή. Στα πλαίσια αυτά και η Ελλάδα θα πρέπει να ακολουθήσει τα υπάρχοντα και υπό έκδοση ευρωπαϊκά πρότυπα.

Φορτίσεις Ηλ. Οχημάτων: Ελληνικά & Διεθνή Πρότυπα ISO 6469, Μέρος 1,2 & 3: Γενικές προδιαγραφές ασφαλείας ηλ. οχημάτων IEC 61851, Μέρος 1,21 & 22: Γενικές προδιαγραφές συστημάτων αγώγιμης φόρτισης ΕΛΟΤ EN 62196 – 01: Προδιαγραφές για τον απαιτούμενο δευτερεύοντα εξοπλισμό φόρτισης (ρευματοδότες, ρευματολήπτες κλπ.)

Τυπική Διάταξη Φόρτισης Ηλ. Οχημάτων

Τυπικός Εξοπλισμός Φόρτισης

IEC 61851 – 1: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΓΩΓΙΜΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΑΣΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΤΑΣΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 1 16 Α 250 V/1Φ ή 400V/3Φ a.c 2 32 Α 250 V/1Φ ή 400V/3Φ a.c. 3 - 4 400 Α 600 V d.c.

IEC 61851 – 1: ΤΥΠΟΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Α

IEC 61851 – 1: ΤΥΠΟΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Β

IEC 61851 – 1: ΤΥΠΟΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Γ

IEC 61851 – 1: ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ

IEC 61851 – 1: ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ Τυπική Διάταξη Διασύνδεσης Βασική Διάταξη Διασύνδεσης Καθολική (Universal) Διάταξη Σύνδεσης Διάταξη Σύνδεσης Φόρτισης Συνεχούς Ρεύματος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΑΣ ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ Επιβεβαίωση ορθής συνδεσμολογίας Επιτήρηση συνέχειας αγωγού γείωσης Ενεργοποίηση & απενεργοποίηση διαδικασίας φόρτισης Επιλογή ταχύτητας δικτύου Επικοινωνία οχήματος – δικτύου, διάχυση ενέργειας και προς τις δύο κατευθύνσεις

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ & ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Βαςικη ΔΙαΤΑΞΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ AC/DC Εξασφάλιση δυνατότητας μονοφασικής φόρτισης από εναλλασσόμενη πηγή Εξασφάλιση δυνατότητας τριφασικής φόρτισης από εναλλασσόμενη πηγή Εξασφάλιση δυνατότητας φόρτισης από πηγή συνεχούς ρεύματος

ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ Οικιακές Εγκαταστάσεις Σταθμοί Αγώγιμης Φόρτισης Σταθμοί ανεφοδιασμού συμβατικών αυτοκινήτων Χώροι Συνάθροισης (εμπορικά κέντρα, γήπεδα κλπ.) Τηλεφωνικοί Θάλαμοι Σταθμοί Αγώγιμης Φόρτισης Σταθμοί ανεφοδιασμού συμβατικών αυτοκινήτων Χώροι συνάθροισης

ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Αυτονομία οχήματος: 150 – 200 km Ενέργεια μπαταριών: 60 kWh Αποδεκτό βάθος εκφόρτισης: 20% αρχικής κατάστασης (≈ 10 kWh) Ταχεία φόρτιση: Φόρτιση στο 80% της συνολικής ενέργειας της μπαταρίας (≈ 50 kWh)

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΓΩΓΙΜΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

1. ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Εξασφάλιση καλών τιμών αντίστασης γείωσης Εγκατάσταση Δ.Δ.Ε. 30mA Ευνοϊκή συγκυρία η απαίτηση ελέγχων κατά ΕΛΟΤ HD384 από τη ΔΕΗ για νέες ηλεκτροδοτήσεις Η διαδικασία της εγκατάστασης θα πρέπει να υπόκειται σε έλεγχο από επαγγελματία κατάλληλης ειδικότητας Προτείνεται χρήση εξοπλισμού βιομηχανικού τύπου

ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ

ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ

ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ώρες) ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ώρες) ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ 50% 100% ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΗ 8 13,5 ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ 2,5 4,5 ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ AC/DC

2. ΧΩΡΟΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗΣ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Φ/Β ΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ

ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Φ/Β ΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Χρήση διάταξης φόρτισης η οποία τροφοδοτείται απευθείας από τον inverter της εγκατάστασης Χρήση inverter a.c./d.c. ο οποίος φροντίζει για τη φόρτιση συστοιχίας μπαταριών στην οποία αποθηκεύεται η παραγόμενη ενέργεια όταν δε χρησιμοποιείται Διαστασιολόγηση σταθερής συστοιχίας μπαταριών ώστε να μπορεί να αποθηκεύσει το σύνολο της παραγόμενης ενέργειας για μια ηλιόλουστη μέρα χωρίς ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες (best case scenario)

ΔΙΑΤΑΞΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC/DC

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΓΕΙΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΜΟΥ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ώρες) ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ώρες) ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ 50% 100% ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΗ 8 13,5 ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ 2,5 4,5 ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ AC/DC

3. ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΓΩΓΙΜΗΣ (ΤΑΧΕΙΑΣ) ΦΟΡΤΙΣΗΣ: ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Η παραγόμενη ενέργεια αποδίδεται απευθείας στο δίκτυο μέσης τάσης Ο σταθμός λειτουργεί ως “αντίβαρο” στην αύξηση της κατανάλωση ενέργειας, απόρροια της φόρτισης των οχημάτων Πιθανές καθυστερήσεις στην αδειοδοτική διαδικασία εξαιτίας του μεγέθους της εγκατάστασης Η παραγόμενη ενέργεια αξιοποιείται για τη φόρτιση των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων Η αδειοδοτική διαδικασία είναι αρκετά πιο γρήγορη εν συγκρίσει με το διασυνδεδεμένο σύστημα

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Χρήση διατάξεων ταχείας φόρτισης οι οποίες τροφοδοτούνται απευθείας από τους inverters της εγκατάστασης Χρήση inverters a.c./d.c. οι οποίοι φροντίζουν για τη φόρτιση συστοιχίας μπαταριών στην οποία αποθηκεύεται η παραγόμενη ενέργεια όταν δε χρησιμοποιείται Διαστασιολόγηση σταθερής συστοιχίας μπαταριών ώστε να μπορεί να αποθηκεύσει το σύνολο της παραγόμενης ενέργειας για μια ηλιόλουστη μέρα χωρίς ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες (best case scenario)

ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC/DC

ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (min.) ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (min.) ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ 50% 100% ΤΡΙΦΑΣΙΚΗ 6,25 12,5 ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ AC/DC

4. ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΓΩΓΙΜΗΣ (ΤΑΧΕΙΑΣ) ΦΟΡΤΙΣΗΣ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ

Εγκατάσταση Μικρο-Τουρμπινων Φυσικό Αέριο: Μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 50% σε σχέση με το λιγνίτη. Μικρά ποσά εκπομπών σε ότι αφορά τα υπόλοιπα αέρια του θερμοκηπίου Compact κατασκευή: Το σύνολο της εγκατάστασης στο ίδιο κατασκευαστικό “πακέτο” Μηδενική πιθανότητα ασυμβατότητας εξοπλισμού Ευελιξία στην επεκτασιμότητα της εγκατάστασης Δυνατότητα αύξησης της απόδοσης με Σ.Η.Θ.

Θερμοδυναμικός Κύκλος

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Σταθερή συστοιχία μπαταριών επί του σταθμού: Από αυτή θα πραγματοποιείται η φόρτιση των μμπαταριών των ηλ. οχημάτων Ηλεκτροπαραγωγή με στόχο την ήπια φόρτιση της σταθερής συστοιχίας. Το σενάριο των ήπιων φορτίσεων επιτρέπει την “υποδιαστασιολόγηση” της εγκατάστασης ηλεκτροπαραγωγής άρα και τη μείωση του κόστους Εγκατάσταση και μίας διάταξης ταχείας φόρτισης ac/dc για την αντιμετώπιση αιχμών Επιλογή γεννητριών με χαρακτηριστικά εξόδου όμοια με του δικτύου. Πιθανότητα συμμετοχής στις αγορές στρεφόμενης εφεδρείας και αιχμής.

ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ Σταθερή συστοιχία ικανότητας φόρτισης είκοσι οχημάτων (1,2 MWh) Εγκατάσταση γεννητριών ικανή να φορτίσει τη σταθερή συστοιχία μπαταριών σε τρείς ώρες (400 kW) Αναλογία τάσης συστοιχιών 1,2 (τάση σταθερής/τάση σ. αυτ.) Ενδεικτικά για τους σκοπούς της μελέτης θα χρησιμοποιηθεί μικρο-τουρμπίνα της εταιρείας Turbec, τύπου Τ100 – P&H

Χαρακτηριστικά Λειτουργίας

Εγκατάσταση Μικρο-Τουρμπίνων με βάση τον Κ.Ε.Ε.Φ.Α

Μονογραμμικό Διάγραμμα Φόρτισης από συστοιχία σε συστοιχία