Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εγώ και τα τροχοφόρα

2 Χάρτης

3 Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια

4 Ερωτηματολόγιο με τα Μ.Μ.Μ.

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15 Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Υβριδικό αυτοκίνητο Θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δυο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνηση του και είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον.

16 Πλεονεκτήματα Είναι φθηνότερο στη συντήρηση Εξοικονόμηση καυσίμου Λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου Επαναφόρτιση μπαταριών Επιτρέπεται στις περιοχές του δακτυλίου Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας

17 Μειονεκτήματα Ακριβότερο από τα συμβατικά Αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών

18 Λειτουργία Αποθηκεύει ενέργεια Χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα ή βενζινοκινητήρα (Το συμβατικό) δεν χρειάζεται να μπει στη πρίζα

19 Μπαταρίες Σε παλιό υβριδικό η μπαταρία πέφτει και αυξάνεται ο χρόνος επαναφόρτισης Είναι μεγάλου βάρους Καταλαμβάνουν μεγάλο μέγεθος Η λειτουργία του υβριδικού με ηλεκτροκινητήρα είναι αθόρυβη

20 Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Χρησιμοποιεί ηλεκτρικούς κινητήρες και ηλεκτρική ενέργεια (αντί των μηχανών εσωτερικής καύσης)

21 Πλεονεκτήματα Κανένα είδος ρύπων Μείωση της χρήσης του πετρελαίου Είναι αθόρυβο Χαμηλότερο κόστος Σπάνια αλλαγή λαδιών Σπάνια συντήρηση σε μηχανικά μέρη Αυτόματη φόρτιση

22 Μειονεκτήματα Υψηλή τιμή πώλησης λόγω αυξημένων δαπανών κατασκευής Πραγματοποίηση περιορισμένης απόστασης Μεγάλος χρόνος επαναφόρτισης Περιορισμένη διάρκεια ζωής μπαταριών

23 Πράσινος δακτύλιος Επιτρέπεται σε αυτόν η κίνηση οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων Απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Αττική των οχημάτων άνω των 2,2 τόνων Για όσα οχήματα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτές τις κατηγορίες θα κυκλοφορούν με το σύστημα >

24 Μ.Μ.Μ Τα σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν μειώσει πολύ τα συγκοινωνιακά προβλήματα και έχουν παίξει ρόλο στη μείωση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας

25 Αστικά λεωφορεία Συνδέουν τους δήμους της Αθήνας και του Πειραιά

26 Προαστιακά και υπεραστικά Συνδέουν την Αθήνα με τη υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα

27 Τραμ Συνδέει την Αθήνα με τα νότια προάστια και τη Γλυφάδα

28 Αττικό μετρό Ενώνει τον ηλεκτρικό Αθήνας-Πειραιά με το προαστιακό σιδηρόδρομο

29 Προαστιακός Συνδέει το Πειραιά με το Κιάτο τη Κόρινθο και το αεροδρόμιο Σπάτων

30 Συμπέρασμα Η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς έχει αυξηθεί κατά μεγάλο ποσοστό σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες και διευκολύνουν στη γρήγορη και οικονομική μετακίνηση των πολιτών. Επίσης η βελτίωση της τεχνολογίας ήταν ραγδαία τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τη κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, γιατί είναι ειδικά σχεδιασμένα για την οικολογική μετακίνηση. Επιπλέον η χρήση των αυτοκινήτων μειώθηκε αισθητά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

31 Λόγω της χρηματοδότησης από την ευρωπαϊκή ένωση προς τους δήμους για τη κατασκευή των ποδηλατοδρόμων καθώς επίσης και της άρσης της απαγόρευσης των ποδηλάτων στο μετρό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της χρήσης ποδηλάτου. Βέβαια υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης της ιδέας της οικολογικής μετακίνησης.

32 Προτάσεις εναλλακτικής αυτοκίνησης  Υβριδικό  Ηλεκτρικό  Με κυψέλες υδρογόνου  Φυσικό αέριο  Υγραέριο  Με τα πόδια Η αυτοκίνηση του μέλλοντος Οι ενεργειακές κυψέλες μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό.

33 Μελλοντικό μετρό Συνολικός αριθμός των σταθμών του δικτύου: 54 Οι τρεις γραμμές του μετρό συνδέονται με το δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου και του τραμ της Αθήνας Από 1 Ιουλίου 2011 το μετρό, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ συνενώθηκαν στην εταιρία Σταθερές Συγκοινωνίες(ΣΤΑΣΥ)

34 Επεκτάσεις Δημιουργία γραμμής 4 Αφετηρία: Άλσος Βεΐκου (Παρεμβολή 20 σταθμών) Τερματισμός: Μαρούσι Μετρό


Κατέβασμα ppt "Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google