Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το προφίλ των εκπαιδευτικών του ΠΕΑΠ και.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Διδακτική της Πληροφορικής
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης Ευδοκία Καραβά Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ 22-23/10/2012 Αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη», Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

Περιεχόμενο και Υπηρεσίες της Πύλης 2 ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ Διεύθυνση: Διεύθυνση:

3 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Α’, Β’ & Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ Α’, Β’ & Γ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

4 EXTRA! Συμπληρωματικές δραστηριότητες για κάθε κύκλο EXTRA! Συμπληρωματικές δραστηριότητες για κάθε κύκλο

5 Επιπρόσθετο Εκπαιδευτικό Υλικό ‘ΑΒC‘ μέσα στις δραστηριότητες!!! Επιπρόσθετο Εκπαιδευτικό Υλικό ‘ΑΒC‘ μέσα στις δραστηριότητες!!!

6 Κάρτες με γράμματα Φύλλα εργασίας Τραγούδια για κάθε φθόγγο Κάρτες με γράμματα Φύλλα εργασίας Τραγούδια για κάθε φθόγγο

Εκπαιδευτικό Υλικό Γ’ Δημοτικού 7 ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

8

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς ΠΕΑΠ: Προκλήσεις στο σχεδιασμό του : Πρώτος χρόνος εφαρμογής Έλλειψη ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων σχετικά με το σώμα των εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ και τις σχολικές μονάδες Συγχώνευση σχολείων: τα σχολεία του ΠΕΑΠ το αυξήθηκαν σε 960 από 805 που ήταν την πρώτη χρονιά εφαρμογής. Το εκπαιδευτικό προσωπικό στα πιλοτικά σχολεία από την έναρξη του προγράμματος μέχρι την επόμενη σχολική χρονιά άλλαξε κατά 40%. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης απευθύνεται σε μια ομάδα εκπαιδευτικών με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά αλλά και ανάγκες : Δεύτερος χρόνος πιλοτικής εφαρμογής Η διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων (επιμορφωτών ΠΕΑΠ) διήρκεσε 6 μήνες. Καθυστερήσεις στην υλοποίηση σεμιναρίων. Αλλαγές στη σύσταση του σώματος επιμορφωτών 9

Πολλαπλές μορφές επιμόρφωσης  Δια ζώσης σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια του έργου από ειδικά επιμορφωμένους επιμορφωτές /Σχολικούς Συμβούλους  Δια ζώσης σεμινάρια από επιμορφωτές της ομάδας έργου σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο  Ηλεκτρονικά εξ αποστάσεως σεμινάρια (tele-training) από επιμορφωτές της ομάδας έργου σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο  Το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης 10

Το ηλεκτρονικό πρόγραμμα επιμόρφωσης (e-training course for primary school EFL teachers) Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Αγγλικής που διδάσκουν στην Α, Β και Γ Δημοτικού και είναι γραμμένο στην Αγγλική γλώσσα. Σκοπός του προγράμματος επιμόρφωσης είναι να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς με το πώς σκέπτονται και πως μαθαίνουν την γλώσσα οι μικροί μαθητές καθώς και με μεθοδολογικές προσεγγίσεις και διδακτικές πρακτικές κατάλληλες για την συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών και των σχολικών μονάδων Αποτελείται από 10 αυτοδύναμες θεματικές ενότητες που εστιάζουν σε διάφορες μεθοδολογικές προσεγγίσεις και πρακτικές διδασκαλίας σε τάξεις μικρών μαθητών 11

Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος 1)Εισαγωγική (UNPAKCING TEYL) προσφέρει το γενικό θεωρητικό πλαίσιο για διδασκαλία σε τάξεις μικρών μαθητών. Σκοπός αυτής της θεματικής είναι να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς με βασικές αρχές και αποτελέσματα ερευνών σχετικά με την γνωστική, γλωσσική, συναισθηματική, κοινωνική ανάπτυξη μικρών μαθητών και με τρόπους διαχείρισης της σχολικής τάξης 2)5 θεματικές ενότητες που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές και χρήση υλικού για μικρές ηλικίες μαθητών. Τα θέματα των ενοτήτων έχουν βασιστεί σε παιδαγωγικές πρακτικές που προωθούνται συστηματικά στο υλικό του ΠΕΑΠ (χρήση παραμυθιών/ιστοριών, θεατρικού παιχνιδιού, τραγουδιών κλπ). 12

Οι κατηγορίες των θεματικών ενοτήτων 3) Η τρίτη κατηγορία αφορά την ανάπτυξη των πολυγραμματισμών των μικρών μαθητών. Αποτελείται από δύο ενότητες- η πρώτη αφορά κυρίως την εισαγωγή των μαθητών της Β δημοτικού στον σχολικό γραμματισμό και τη χρήση του ανάλογου υλικού που έχει αναπτυχθεί για τη Β δημοτικού. Η δεύτερη θεματική αυτής της κατηγορίας αφορά την ανάπτυξη του σχολικού γραμματισμού των μαθητών της Γ δημοτικού και τη χρήση του βιβλίου της Γ δημοτικού (Magic Book). 4) Η τελευταία κατηγορία αποτελείται από δύο ενότητες (διαχείριση δίγλωσσων μαθητών και η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο γλωσσικό μάθημα για μικρούς μαθητές) που έχουν εμπνευστεί από την πραγματικότητα του ελληνικού δημόσιου σχολείου και είχαν προσδιοριστεί ως ανάγκη επιμόρφωσης από τους εκπαιδευτικούς και τους σχολικούς συμβούλους 13

14 ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών 15

16

Χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού προγράμματος επιμόρφωσης Όλες οι ενότητες μοιάζουν δομικά και ακολουθούν παρόμοιους τρόπους πλοήγησης. Οι ενότητες μπορούν να μελετηθούν με οποιαδήποτε σειρά και όσες φορές θέλουν οι εκπαιδευτικοί. Αναλυτικές πληροφορίες για την πλοήγηση και τις οπτικοακουστικές ρυθμίσεις του υλικού κάθε ενότητας, βρίσκονται στην πάνω δεξιά γωνία κάθε ενότητας πατώντας το σύνδεσμο βοήθειας (ΗΕLP link). Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης έχουν δικαίωμα πρόσβασης όλοι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν Αγγλικά στη Α, Β και Γ δημοτικού αφού εγγραφούν στη πλατφόρμα και αποκτήσουν κωδικό. Η πρώτη εισαγωγική ενότητα είναι «ανοιχτή» σε όλους τους εκπαιδευτικούς και δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης προκειμένου να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με το αντικείμενο και τη μορφή του e-course. 17

18 Η κάθε ενότητα περιέχει πληροφορίες σχετικά με τους στόχους και τα μαθησιακά αποτελέσματα της ενότητας

19 Αναλυτικές πληροφορίες για την πλοήγηση και τις οπτικοακουστικές ρυθμίσεις του υλικού κάθε ενότητας, βρίσκονται στην πάνω δεξιά γωνία κάθε ενότητας πατώντας το σύνδεσμο βοήθειας (ΗΕLP link ).

20 Η κάθε ενότητα περιέχει πληροφορίες σχετικά με τις θεωρητικές αρχές του θέματος που πραγματεύεται

21 Η κάθε ενότητα περιέχει δραστηριότητες αυτοαξιολόγησης

22 Όλες οι δραστηριότητες συνοδεύονται από απαντήσεις ή ανατροφοδότηση στους εκπαιδευτικούς

23 Η κάθε ενότητα περιέχει και δραστηριότητες κριτικής παρατήρησης της διδασκαλίας βασισμένες σε αποσπάσματα από πραγματικά μαθήματα ΠΕΑΠ..

24 Στο τέλος κάθε θεματικής υπάρχει σχετική με το θέμα βιβλιογραφία και πηγές για ανεύρεση υλικού

25 Στο τέλος της θεματικής, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αποστείλουν τα σχόλιά τους συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο, το οποίο βρίσκεται στο τελευταίο πεδίο του πίνακα περιεχομένων κάθε ενότητας, και ως σύνδεσμος στην πάνω αριστερή γωνία (SEND US FEEDBACK link).

Υλικό για δια ζώσης επιμορφωτικά σεμινάρια Οσον αφορά την υλοποίηση δια ζώσης σεμιναρίων από τους επιμορφωτές του προγράμματος, έχει σχεδιαστεί ειδικό πεδίο στη πλατφόρμα επιμόρφωσης όπου μπορούν (εφόσον αποκτήσουν ειδικό κωδικό πρόσβασης) να κατεβάσουν όλες τις δραστηριότητες των θεματικών με τις απαντήσεις τους και όλο το βιντεοσκοπημένο υλικό που χρησιμοποιείται για τις δραστηριότητες παρατήρησης. Οι επιμορφωτές ανάλογα με τον αριθμό των εκπαιδευτικών που έχουν στην περιοχή ευθύνης τους και ανάλογα με το χρόνο που έχουν στη διάθεση τους για τα σεμινάρια, μπορούν να σχεδιάσουν στοχευμένα σεμινάρια χρησιμοποιώντας και προσαρμόζοντας τις πληροφορίες που περιέχονται σε κάθε θεματική και επιλέγοντας τις ανάλογες δραστηριότητες. 26

27

28 Υλικό αποκλειστικά για εγγεγραμμένους σχολικούς συμβούλους

Για την είσοδο σε συγκεκριμένες περιοχές της Πύλης και την πρόσβασή σας στο πλήρες εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό υλικό απαιτείται ΕΓΓΡΑΦΗ ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ή ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ. 29 Για να εγγραφείτε στην Πύλη χρειάζεται να προβείτε στη Δημιουργία Λογαριασμού με τον εξής απλό τρόπο. Βήμα 1 ο : Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας κάνετε κλικ στο πεδίο «Δημιουργία Λογαριασμού»

30 Βήμα 2 ο : Συμπληρώνετε τα πεδία της φόρμας που θα σας εμφανιστεί. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που δηλώνετε είναι ακριβή. Να Επαληθεύετε το που δηλώνετε γιατί εκεί θα σας σταλεί ο κωδικός σας. Αναλυτικές οδηγίες για τη συμπλήρωση της φόρμας μπορείτε να βρείτε κάνοντας κλικ στο «Οδηγίες Εγγραφής»

31 Βήμα 3 ο : Μόλις ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στη φόρμα, θα αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει e- mail με τον ΚΩΔΙΚΟ (PASSWORD) σας. Ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί! Βήμα 4 ο : Για την είσοδό σας στην πύλη συμπληρώνετε το (Όνομα Χρήστη) Username που ορίσατε και τον Κωδικό (Password) που λάβατε στο σας, στα αντίστοιχα πεδία στην αρχική σελίδα.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο αυτής της εισήγησης έχει η ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΠΕΑΠ. Εισηγητής/ρια της παρούσας: (ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΑΒΑ) Επιστημονική υπεύθυνη για το πρόγραμμα επιμόρφωσης του ΠΕΑΠ