Η ναυμαχία της Σαλαμίνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Advertisements

ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου
Ελληνο – Περσικοί Πόλεμοι
 [16] Εμείς, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούσαμε τη χώρα του Πέρση βασιλιά και βαδίζαμε με τα πλοία τους εναντίον της Χίου και της Εφέσου και ετοιμαζόμασταν.
Λακεδαιμόνιοι Ναύτες Το ημερολόγιο μας.
Η περιγραφή της μάχης του
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Π ε ρ ι κ λ ή ς ε μ φ ύ λ ι ο ς λ ό γ ι α ο ι ρ ο π μ ε
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ (499 – 498 π.Χ.)
ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
H ναυμαχία της Σαλαμίνας
ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
Οι κυριότερες φάσεις του πολέμου Βασικά σημεία του μαθήματος.
To περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Περσικοί πόλεμοι.
Αθηναϊκό Ναυτικό.
Η’ Δημοτικό Σχολείο Πάφου - Ιορδάνειο Ιστορία Δ’ Τάξης
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης
Γιώργος Φοίβος Κωνσταντίνος Δημήτρης Λέντι
1ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Ιστορία Δ’ Τάξης
Διάλογος Αθηναίων - Μηλίων
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Λακεδαιμόνιοι Ναύτες Το ημερολόγιο μας.
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας πειρατής που είχε χάσει τον παπαγάλο του σ ‘ένα νησί.
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 431π.Χ π.Χ..
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΡΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ- ΘΕΣΗ ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΘΕΣΗ.
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ – Ο ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
490 π.Χ. - η δεύτερη επίθεση των Περσών
ΓΙΑΝΝΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΓΙΑΣΛΑΚΙΩΤΗ ΣΙΛΙΑ Γ΄1
Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Η αντίδραση των Τούρκων Τον Απρίλιο του 1822 η Χίος καταστράφηκε ολοκληρωτικά και οι περισσότεροι από τους κατοίκους της σφαγιάστηκαν.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: Οι τεχνολογίες της.
ΤΑ ΙΕΡΑ ΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
H Ιωνική Επανάσταση.
Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη Βασικά σημεία του μαθήματος.
Γιώργος Φοίβος Κωνσταντίνος Δημήτρης Λέντι
Φανή Λαζάρου – Τρανού Δ2 1 ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Η μάχη των Θερμοπυλών!
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας Οι πρωταγωνιστές
Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
Η Αθήνα γίνεται η πιο ισχυρή πόλη
Το τέχνασμα του Θεμιστοκλή
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Κυπροκλασική Περίοδος
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
H ηγεμονία της Θήβας Βασικά σημεία του μαθήματος.
ΚΥΠΡΟΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ π.Χ. Ιστορία Δ’ Τάξης Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Στέλιος Οδυσσέως.
Ταξίδι στον χρόνο. Περσική Αυτοκρατορία Σακκα, Ν. (μτφ) (2002). Εγκυκλοπαίδεια του Αρχαίου Κόσμου, Αθήνα: Άγκυρα, σ.52.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΑΡΚΑ.
Ο Π ΕΡΣΙΚΟΣ Κ ΙΝΔΥΝΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ : τις αφορμές και τις αιτίες των περσικών πολέμων την 1 η εκστρατεία των Περσών τη 2 η εκστρατεία.
Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ ) Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ )
Ιωνική Επανάσταση - Μηδικά
‘’ ΚΥΠΡΟΣ-ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ’’
ΥΦΑΝΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΙΟΣ ΠΕΤΡΗΣ ΝΙΚΟΣ ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΘΗΒΑ Σχολείο : 6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Τάξη : Β4
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα…
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΣΑΚΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΙΑΝΤΩΝΗΣ ΕΛΕΝΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.
Ο Λεωνίδας Α’ της Σπάρτης γεννιέται περί το 540 π. x
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ναυμαχία της Σαλαμίνας Βασικά σημεία του μαθήματος

Ο Ξέρξης συνεχίζει… Μετά τη νίκη του στις Θερμοπύλες, ο Ξέρξης κατευθύνεται προς την Αθήνα. Θα τη βρει όμως άδεια, γιατί τα γυναικόπαιδα πήγαν σε άλλες περιοχές για να προστατευθούν και οι άντρες ήταν ετοιμοπόλεμοι στα πλοία τους με αρχηγό τον Αθηναίο Θεμιστοκλή.

Το σχέδιο του Θεμιστοκλή Ο Θεμιστοκλής υποστήριζε ότι οι Πέρσες έπρεπε να αντιμετωπιστούν στο στενό της Σαλαμίνας, εκεί όπου οι Πέρσες με τα μεγάλα τους καράβια δε θα μπορούσαν να κινηθούν εύκολα. Αντίθετα, για τους Έλληνες θα ήταν πολύ πιο εύκολο λόγω των μικρών, ευέλικτων ελληνικών καραβιών, τις τριήρεις.

Το στενό της Σαλαμίνας Τριήρης

Η ήττα των Περσών Ο βασιλιάς Ξέρξης σίγουρος για τη νίκη του ανέβηκε στο βουνό Αιγάλεω για να δει τη ναυμαχία από ψηλά. Τα ελληνικά πλοία επιτέθηκαν στα περσικά, αλλά καθώς αυτά δεν μπορούσαν να κινηθούν στο στενό, υποχώρησαν. Έτσι, οι Έλληνες νίκησαν.