1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Η μόχλευση σε ανταγωνιστική και χωρίς φόρους οικονομία
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάρτιση και ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (IFRS)
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η Πρώτη σας Επιλογή για Ομορφότερη Ζωή
Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Εξαμήνου 2012 (6Μ 2012): • Το 2012 συνεχίστηκε ακόμα εντονότερη η ύφεση της ελληνικής οικονομίας, ενώ τα συνεχώς.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
16- 1 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Venture Capital  ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (The Initial Public Offering)  ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου 4 ο τρίμηνο & λογιστική κατάσταση 31/12/2003.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση 31/12/2004 & 4ου Τριμήνου 2004.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ισχυρή, συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία στα Βαλκάνια Ταχύτατα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα στον κλάδο χαλυβδοσωλήνων Πάγια.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΘΕΜΑΤΑ Θεωρία Χαρτοφυλακίου κατά Markowitz
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Α’ Εξαμήνου 2004 & Β’ Τριμήνου 2004 Φωτισμός Μνημείων Ακροπόλεως.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ισολογισμός Ομίλου 31/12/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Οικονομικά μεγέθη του 2004 * Κύκλος εργασιών -8,9% στα €476,9 εκ * Μικτό κέρδος -6,9%
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Γ’ τρίμηνο & Εννιάμηνο 2003.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Εννεαμήνου & Γ’ Τριμήνου 2004 Σταθμός Αυτοκινήτων Πλατείας Κάνιγκος.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα Ομίλου Α’ Τρίμηνο Α’ Τρίμηνο: Κύρια Σημεία & Εξελίξεις Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών Ομίλου - Συνολικός κύκλος εργασιών +20,1% στα.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Α’ Τριμήνου 2004 Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
Στοιχεία Μετοχής Αριθμός Μετοχών: (ΚΟ) Τιμή Μετοχής (€): 1,00 (28/11/07) Κεφαλαιοποίηση (€ εκατ.): 27,8 % Δ από 29/12/2006: -52,2% 52 wk high.
ΟΜΙΛΟΣ NOTOS COM Οικονομικά Αποτελέσματα 6μήνου 2005.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
IR RELEASE 6M Αυγούστου 2011 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΚΡΗΣ & ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Εμπόριο - Εμπόριο Ενδυμάτων SPDr.AT SPRDER GA ΣΠΡΙ H SPRIDER STORES αποτελεί.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Γιώργος Παπάζογλου, CEO
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
10 Νοεμβρίου 2003 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΚΥΠΡΟΥ.
Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2012 (Q1 2012): Το πρώτο τρίμηνο του 2012 συνέχισε να χαρακτηρίζεται όπως και το σύνολο της περσινής χρονιάς.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
1 Παρουσίαση Αναλυτών Ιούνιος Περιεχόμενα 1.Όραμα 2. Σκοπός 3. Η ΕΥΑΘ Α.Ε. Σήμερα 4. Οικονομικά Αποτελέσματα & Μετοχή 5. Στρατηγική Ανάπτυξης.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Χρηματοοικονομική ανάλυση της Microland Α.Ε.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Παρουσίαση Ομίλου – 6M 2006 Σεπτέμβριος 2006 Γιώργος Κατσαρός, Treasurer & IRO

2 Οι πληροφορίες που παρατίθονται σε αυτή τη παρουσίαση βασίζονται στα εταιρικά στοιχεία γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σε εφημερίδες και αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Ομίλου. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώσει για οποιεσδήποτε αλλαγές που αφορούν τις πληροφορίες που περιέχονται στην παρουσίαση. Η εκπόνηση της παρούσας παρουσίασης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν της ‘NotosCom Συμμετοχές ΑΒΕΕ’. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η χρησιμοποίηση και διανομή του εν λόγω προϊόντος χωρίς την έγγραφη άδεια της. Αποποίηση Ευθύνης

3 Το Όραμα μας Η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας ώστε αυτά να αποτελούν την πρώτη επιλογή για κάθε καταναλωτική συνήθεια που ομορφαίνει τη ζωή. Το slogan μας: Η πρώτη σας επιλογή για ομορφότερη ζωή για ομορφότερη ζωή

4 Οι δραστηριότητες μας (SBU’s) Η Notos Com Holdings δραστηριοποιείται στη Λιανική και Χονδρική Διανομή καταναλωτικών προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών Βασικό Σκεπτικό της Διοίκησης είναι η Διαχείριση Δυναμικών Παγκοσμίων Φιρμών με Υψηλά Περιθώρια Κέρδους και Μεγάλη Διείσδυση Αγοράς Τα κύρια Strategic Business Units (SBUs) είναι: Πολυκαταστήματα Notos Galleries Καλλυντικά / Είδη Προσωπικής Φροντίδας Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Λιανική Ένδυσης / Υπόδηση Γραφικά Διεθνείς Δραστηριότητες

5 ΕΥΡΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Δυναμικό Επιχειρηματικό Μοντέλο ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΙΡΜΩΝ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ευρύ Δίκτυο Διανομής SBU6 Διεθνείς Δραστηριότητες SBU1 Πολυκαταστήματα Notos Galleries SBU3 Λιανική Ένδυση Υπόδηση SBU5 Γραφικά SBU2 Καλλυντικά, Είδη Προσωπικής Φροντίδας SBU4 Χονδρική Ένδυση Υπόδηση

6 Εδραιωμένο Δίκτυο Διανομής Διεθνώς αναγνωρίσιμα Brands Οργανωτική Δομή Low Operational Risk Πολλαπλά κανάλια Διανομής Πολυκαταστήματα Μαγαζιά Λιανικής Χονδρική Ξένες Αγορές Διάρθρωση του brand χαρτοφυλακίου Διάρθρωση Προϊόντων Γεωγραφική διασπορά Διασπορά στα δίκτυα διανομής Χαμηλότερο κόστος και λειτουργικά έξοδα, λόγω των συνεργιών στην προώθηση των προϊόντων Τεχνογνωσία στη διαχείριση των brands Πολύχρονη εμπειρία της Διοίκησης Τα πλεονεκτήματα μας Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Ισχυρά brand names Upscale brands με μεγάλα περιθώρια

7 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδας  Kolynos  Revlon  Faber Castell  Βest Friends  Hawaiian Tropic  Bburago Toys  Jordan  Marvel Επιλεκτική Διανομή Ευρεία Διανομή  Lancaster  YSL  Chanel  Revlon  Eliz. Arden  Davidoff  Ιssey Miyake  J.P. Gaultier  Clarins  Bvlgari  Stendhal  Moschino  Van Cleef  Hermes  Givenchy  Guerlain  Kenzo  Jennifer Lopez  Sisley  Thierry Mugler  Max Factor  Fendi  Stella Mc Cartney  Ferragamo  Nikos  Jil Sander  Isabella Roselini  Chopard  Joop!  Azzaro  Ungaro  Alessandro del’Aqua  Elizabeth Taylor  Roget & Gallet  Oscar de la Renta  Jean Patou  Alexander Mc Queen  Ermenegildo Zegna  FCUK  L’Occitane  Jean Piaubert  Boucheron  Johji Jamamoto  Emmanuel Ungaro  Gres  Chantal Tomass  Calvin Klein  Karl Lagerfeld

8 Ένδυση / Υπόδηση Brand Χαρτοφυλάκιο Χονδρικής Brand Χαρτοφυλάκιο Λιανικής  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Keds  French Connection UK  Lubiam  Murphy & Nye  Persona  Sperry  Lacoste  Polo Ralph Lauren  The Bostonians  Alain Manoukian  Cerruti Jeans  Henry Cottons  Trussardi Jeans  Trussardi Sport  Newman  Gant  Polo Jeans  Kookai  Keds  Max Mara  Marina Rinaldi  Swatch  Springfield

9 Strategic Business Units SBUs

10 Πολυκαταστήματα Notos Galleries Notos Galleries Λαμπρόπουλος Ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά 3 Πολυκαταστήματα με συνολική επιφάνεια ανωδομής 20,718τμ Σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη Ιστορία πάνω από 100 χρόνια Shop in a shop επιχειρηματικό μοντέλο Notos Galleries Home Άνοιξε το Δεκέμβριο 2003 στο κέντρο της Αθήνας Το μοναδικό “Home” furniture πολυκατάστημα στην Ελλάδα Συνολική επιφάνεια ανωδομής 17,100 τμ Στεγάζει 100 προμηθευτές με πάνω από 250 προϊόντα κατοικίας

11 Καλλυντικά/Είδη Προσωπικής Φροντίδα Δίκτυο Διανομής –250 σημεία πώλησης καλλυντικών επιλεκτικής διανομής –3000 σημεία πώλησης καλλυντικών ευρείας διανομής Δύο στρατηγικά JV με Lancaster & YSL Beaute Υψηλά περιθώρια και ισχυρό cash flow Αποκλειστική Αντιπροσώπευση και Διανομή καλλυντικών επιλεκτικής και ευρείας διανομής

12 Χονδρική Ένδυση / Υπόδηση Χονδρική Διανομή επιλεγμένων brands ένδυσης και υπόδησης Χαρτοφυλάκιο με διεθνούς φήμης brands Αποκλειστική συνεργασία με προμηθευτές Ευρύ δίκτυο Διανομής: Boutiques = 103 Shop in Shop - Corners = 222 Σημεία Πώλησης (ένδυση)= 813 Σημεία Πώλησης (υπόδηση) = 239 Συνολικά σημεία πώλησης = 1.377

13 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση Δίκτυο λιανικής 54 καταστημάτων Monobrand και multibrand καταστήματα Μαγαζιά στα πλέον κεντρικά σημεία πώλησης στις μεγαλύτερες πόλεις Τα μαγαζιά διαχειρίζονται κεντρικά από την Notos Com «Re brand» μαγαζιών όταν χρειάζεται με στόχο την αύξηση παραγωγικότητας και πωλήσεων ανά τ.μ. Μη εξάρτηση από ένα και μόνο brand Ευέλικτο Business Model

14 Λιανική Ένδυση / Υπόδηση

15 Βουλγαρία 1993 Τσεχία 1994 Ρουμανία 2001 Σλοβακία 1998 Κύπρος 1997 Αυστρία 2003 Πολωνία 1998 Κροατία 2003 F.Y.R.O.M Αλβανία 2005 Τουρκία 2005 Ουγγαρία 2003 Μάλτα 2005 Πρώην Γιουγκοσλαβία Σλοβενία 2003 Θυγατρικές Εξωτερικού

16 Διεθνείς Δραστηριότητες 57 καταστήματα λιανικής πώλησης Μαγαζιά σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων Αποκλειστική αντιπροσώπευση brands (Lacoste, Gant) Εξαγωγή του επιτυχημένου ελληνικού επιχειρηματικού μοντέλου Η Notos Com δραστηριοποιείται στη λιανική διανομή ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών στην Αυστρία, Κύπρο και Ανατολική Ευρώπη

17 Γραφικά Η Notos Com δραστηριοποιείται στον κλάδο γραφικών με: Χονδρική Διανομή Μαγαζιά «Πάλλης Γραφικά», Λιανική Διανομή Πάλλης Εξοπλισμός Γραφείου-B2B Ισχυρό brand name με ιστορία άνω των 100 ετών 4 καταστήματα σε κεντρικά σημεία πώλησης στην Αθήνα Αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή διεθνών brands (Faber Castel)

18 Going Forward - Ελλάδα Εμπλουτισμός του brand χαρτοφυλακίου Ανάπτυξη του Notos Galleries Home Άνοιγμα νέων μαγαζιών λιανικής Εκμετάλλευση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Αγορά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών της Η Notos Com έχει τις απαραίτητες και αναγκαίες προδιαγραφές για την προσέλκυση νέων διεθνών brands καθώς προσφέρει καθετοποιημένα δίκτυα διανομής Εκτεταμένο Δίκτυο Χονδρικής Σημεία Λιανικής Πώλησης Πολυκαταστήματα Πόρους για διαφήμιση και Προώθηση Notos Galleries: Άμεση έναρξη 2 νέων μικρών πολυκαταστημάτων και επέκταση με 4 ακόμα Notos Galleries Home: Ανάπτυξη και αύξηση της πελατειακής αναγνωρισιμότητας. Σημαντική αύξηση σε λίστες γάμου (40% μερίδιο αγοράς) Νέα Μαγαζιά με τα νέα brands Re-brand μαγαζιών με στόχο την αύξηση πωλήσεων ανά τμ Εξάπλωση σε νέες εμπορικές συνοικίες με τα υπάρχοντα Brands

19 Going Forward – Διεθνής Δραστηριότητες Η αγορά Σύγκλιση των αγορών Αν. Ευρώπης στην ευρωπαϊκή Ένωση Βελτίωση στην Ποιότητα Ζωής Χαμηλή διείσδυση των upscale brands στις αγορές Αν. Ευρώπης Σύγκλιση καταναλωτικών συνηθειών με τη δυτική Ευρώπη Εξαγωγή του ελληνικού Επιτυχημένου Μοντέλου στις ξένες αγορές δραστηριοποίησης Αύξηση του λιανικού δικτύου Σταδιακή δραστηριοποίηση σε χονδρική Εκμετάλλευση συνεργιών κόστους με την Ελληνική Δραστηριότητα Επιχειρηματικό Μοντέλο

20 Οικονομική Ανασκόπηση – 6Μ 2006

21 Οικονομικά Σημεία Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε ενοποιημένο επίπεδο. Οι κλάδοι των Notos Galleries, Καλλυντικών και Ένδυσης (χονδρική & λιανική) αποτέλεσαν τη βασική δυναμική το Ομίλου κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

22 Notos Com S.A. – Πωλήσεις Οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,74% στα EUR 131,8 εκ. το 1ο εξάμηνο του Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 3,93% στο 1ο εξάμηνο του 2006, με το μικτό περιθώριο κέρδους οριακά χαμηλότερα στο 45,33%.

23 Notos Com - EBITDA Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στα EUR 14,94 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, χαμηλότερα κατά 19,07% συγκριτικά με το 1ο εξάμηνο του 2005, κυρίως λόγω έκτακτων εσόδων το 1ο εξάμηνο του 2005 και αυξημένων εξόδων διαφήμισης και προώθησης. Το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε στα 11,34% το 1ο εξάμηνο του 2006, έναντι 14,81% το 1ο εξάμηνο του 2005.

24 Notos Com - EBIT Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν στα EUR 9,97 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, χαμηλότερα κατά 27,91% συγκριτικά με το 1ο εξάμηνο του Σαν αποτέλεσμα, το περιθώριο EBIT ανήλθε σε 7,56% το 1ο εξάμηνο του 2006 ενάντια του 11,10% το 1ο εξάμηνο του 2005.

25 Notos Com – Κ.Μ.Φ. Τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν κατά 31,44% στα EUR 5,32 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006 λόγω των έκτακτων φόρων ύψους € 1,8 εκ. μετά την ολοκλήρωση του φορολογικού ελέγχου των ετών 2003 και Αποτέλεσμα ήταν, το περιθώριο καθαρού κέρδους σε ενοποιημένη βάση να μειωθεί στο 4,04% στο εξάμηνο του 2006 συκριτικά με 6,23% το 1ο εξάμηνο του 2005.

26 Notos Com – Στοιχεία Ισολογισμού Σε ενοποιημένη βάση, ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ανήλθε στα EUR 76 εκ. το 1ο εξάμηνο του 2006, από EUR 74,36 εκ. το 12M Τα αποθέματα αυξήθηκαν κατά 9,28% στα EUR 76,10 εκ. Υπενθυμίζεται ότι αποθέματα που δεν πωλούνται στα πολυκαταστήματα, επιστέφονται στους προμηθευτές στο τέλος εποχής χωρίς υποχρέωση. (Μοντέλο ‘shop in a shop’).

27 Ενοποιημένες Πωλήσεις ανά Κλάδο Δραστηριότητας Notos Galleries, Χονδρική και Λιανική Ένδυση / Υπόδηση παρουσίασαν ιδιαίτερα θετικά ποσοστά αύξησης σε ετήσια βάση. Οι Διεθνείς δραστηριότητες παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.

28 Ενοποιημένες Πωλήσεις Τα Πολυκαταστήματα, Ένδυση και Υπόδηση και Καλλυντικά παρέμειναν οι κύριοι άξονες προσφοράς στις συνολικές ενοποιημένες πωλήσεις κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

29 Ενοποιημένο Μικτό Κέρδος ανά κλάδο Δραστηριότητας Ο κλάδος της Λιανικής Ένδυσης / Υπόδησης παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση του μικτού κέρδους σε ετήσια βάση. Οι Διεθνείς Δραστηριότητες, αν και με μικρή προσφορά στο μικτό κέρδος, παρουσίασαν ετήσια αύξηση κατά 103,85%.

30 Ενοποιημένο Περιθώριο Μικτού Κέρδους ανά Κλάδο Δραστηριότητας Οι κλάδοι των Λιανική Ένδυση / Υπόδηση και Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν βελτίωση στα περιθώρια μικτού κέρδους, ενώ τα Καλλυντικά & τα Είδη Προσωπικής Φροντίδας παρουσίασαν μικρή μείωση.

31 Ενοποιημένο Μικτό Κέρδος Ένδυση και Υπόδηση (χονδρική και λιανική), Καλλυντικά και Πολυκαταστήματα είναι οι κύριοι συντελεστές στο συνολικό μικτό κέρδος κατά το 1ο εξάμηνο του 2006.

32 Ενοποιημένο EBITDA ανά Κλάδο Δραστηριότητας Λιανική Ένδυση & Υπόδηση και οι Διεθνείς Δραστηριότητες παρουσίασαν βελτίωση των μεγεθών EBITDA, ενώ οι κλάδοι των Καλλυντικών και Προσωπικής Φροντίδας παρουσίασαν μικρές πτώσεις.

33 Ενοποιημένες Πωλήσεις ανά Γεωγραφική Περιοχή Η Ελλάδα παραμένει μία σχετικά ώριμη χώρα, ενώ η Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία και Ρουμανία παρουσίασαν ισχυρά ποσοστά ανάπτυξης.

34 Προοπτικές 2006 Ο Όμιλος στοχεύει στη διατήρηση και σταδιακή βελτίωση του μεριδίου του στη σχετικά ώριμη ελληνική αγορά. Το εγχώριο δίκτυο καταστημάτων λιανικής ένδυσης θα ενισχυθεί με 4 νέα καταστήματα μέχρι τέλος του χρόνου, 3 από τα οποία θα βρίσκονται στο νέο Mall στη Θεσσαλονίκη. Η Notos Com θα συνεχίσει να διαχειρίζεται ενεργά τη λειτουργία του δικτύου της λιανικής ένδυσης, εκμεταλλευόμενη την ευρεία γκάμα προϊόντων πού αντιπροσωπεύει. Ο Όμιλος στοχεύει στη δυναμική επέκταση της παρουσίας του στις διεθνείς αγορές με συνεχή επέκταση του δικτύου καταστημάτων.

35 Προσάρτημα

36 NOTOS COM HOLDINGS S.A. Θυγατρικές και Συμμετοχές

37 Οργανόγραμμα SBU 1 Cosmetics / Personal Care Διοικητικό Συμβούλιο EXECUTIVE COMMITTEE Internal Audit STAFF POSITIONS GROUP BUDGET GROUP ACCOUNTING & TAXATION GROUP TREASURY & INVESTOR RELATIONS GROUP ADMINISTRATION & PURCHASING GROUP HR SBU 2 Wholesale of Apparel / Footwear SBU 6 Foreign Subsidiaries SBU 5 Stationery SBU 4 Department Stores SBU 3 Retail of Apparel / Footwear Central GROUP FINANCE

38 Διοικητικό Συμβούλιο Εκτελεστικά Μέλη Χρήστος Παπαέλληνας (Πρόεδρος) Αλέξανδρος Στράτος (Αντιπρόεδρος) Γεώργιος Παπάζογλου (Διευθύνων Σύμβουλος) Μιχάλης Παπαέλληνας (Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) Βαρβάρα Βερνίκου (Μέλος) Αριστείδης Γουναράς (Μέλος) Ανεξάρτητα Μη Εκτελεστικά Δημήτριος Φραγγέτης (Μέλος) Νικόλαος Καλογιάννης (Μέλος) Γεράσιμος Βασιλάτος (Μέλος)

39 Χρηματιστηριακή Εικόνα Μέρισμα Μέρισμα 2005=0,12 € Μερισματική Απόδοση : 3,45% Μέσο Ημερήσιο Time Spread =0,66% (01/04/ / 08 /2006) Δείκτες: FTSE - International FTSE Mid Cap – 40 ICB Classification – Subsector 5373 Broadline Athens Stock Exchange General Index FTSE All World Index FTSE World Index ex- Multinationals FTSE Euro Small Cap FTSE Med – 100 Eurobank Mid Cap Private Sector – 50

40 Μετοχική Σύνθεση FREE FLOAT = 59,08 %

41 Σύνολο Προσωπικού:2160 Διοίκηση: 25% Beauticians: 33% Πωλητές: 42% Ανθρώπινο Δυναμικό

42 Επισκεφθείτε μας στο Contact: Γ. Κατσαρός Μενεξέδων Κηφισιά Τηλ: Φαξ: Η Πρώτη σας Επιλογή για Ομορφότερη Ζωή