Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
1o ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Μαΐου, 2013.
Δημαρχιακό Μέγαρο (Πλ. Κοτζιά)
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
Στόχος του προγράμματος
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Αξιοποίηση της Έρευνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΑΣΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΚΟ Α.Ε. Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία.
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
1 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Καρδίτσας 8-10/2/2008 Δρ Παππά Αλίκη Δ/νση Σχεδιασμού και Προγραμματισμού Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Υπουργείο.
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΕΛΛΗΝΟ- ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ KUZEY YUNANİSTAN YUNAN – TÜRK TİCARET ODASI GREEK- TURKISH CHAMBER OF NORTHERN GREECE ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟ-
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Ε. ΣΤΑΥΡΙΝΑΚΗ.
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε. Εισήγηση: Αλκιβιάδης Καλαμπόκης Πρόεδρος Δ.Σ. & Δ/νων Σύμβουλος ΟΠΕ Αθήνα,

Ενίσχυση της Εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων Η ανάπτυξη της εξωστρέφειας και των εξαγωγών αποτελεί έναν από τους βασικούς μοχλούς τόνωσης της εθνικής οικονομίας, συμμετέχοντας ουσιαστικά στην αύξηση του ΑΕΠ. Στο πλαίσιο αυτό η πρωτοβουλία για την ανάπτυξη Προγράμματος Ενίσχυσης της Εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων, έχει ως σκοπό την ανάδειξη, την προβολή και την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ποιοτικών αθηναϊκών προϊόντων και υπηρεσιών με την τόνωση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας, την αναβάθμιση των γενικότερων διεθνών τους εμπορικών και τεχνολογικών συνεργασιών, τη διεθνή δικτύωσή τους και την αναζήτηση συνεργατών, τεχνολογιών, κεφαλαίων, κλπ.

Δράσεις του προγράμματος συμμετοχή με περίπτερα Αθηναϊκών Προϊόντων σε καταξιωμένες διεθνείς εκθέσεις, στοχευμένες επιχειρηματικές αποστολές στο εξωτερικό εκδηλώσεις προβολής προϊόντων (in store promotion) για επιχειρήσεις κλάδου τροφίμων στο εξωτερικό, φιλοξενία ξένων αγοραστών και διοργάνωση roadshow με b2b match- making, παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών για την αναβάθμιση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων και δυνατοτήτων των αθηναϊκών επιχειρήσεων, οι οποίες παρεμβαίνοντας στο Branding και στο Design των προϊόντων έχουν ως στόχο το ‘όραμα’ και τη ‘φιλοσοφία’ της εμπορικής μάρκας στην αγορά δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις θα προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

Δικαίωμα συμμετοχής Δικαίωμα συμμετοχής στις δράσεις έχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στο Δήμο Αθηναίων. Δηλαδή: Εταιρείες που διαθέτουν έδρα στο Δήμο Αθηναίων Εταιρείες που διαθέτουν υποκατάστημα στο Δήμο Αθηναίων Εταιρείες που διαθέτουν παραγωγική μονάδα στο δήμο Αθηναίων

Αναμενόμενα αποτελέσματα Η ανάπτυξη και υλοποίηση του Προγράμματος αναμένεται να: ενισχύσει την προτίμηση των αθηναϊκών προϊόντων από τους ξένους καταναλωτές και έμμεσα να προάγει τις ελληνικές εξαγωγές αναβαθμίσει ποιοτικά και να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων του Δήμου Αθηναίων, ισχυροποιήσει την ταυτότητα του αθηναϊκού προορισμού αναδεικνύοντας τοπικά στοιχεία, ενισχύσει την ποικιλία με την ανάπτυξη προϊόντων ως αποτέλεσμα της ζήτησης από τις αγορές του εξωτερικού Άμεσα επωφελούμενοι από την υλοποίηση της Πράξης είναι οι κλάδοι της αθηναϊκής οικονομίας που συνδέονται τόσο με την παραγωγή, διάθεση, τυποποίηση και μεταποίηση προϊόντων, όσο και με τον τομέα των υπηρεσιών, καθώς και τα ευρύτερα τοπικά παραγωγικά συστήματα υποδοχής και εξυπηρέτησης των χρηστών του τουριστικού προϊόντος

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ