Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και στην επιχειρηματικότητα 3 Ιουλίου 2013 Kλικ για επεξεργασία του τίτλου Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Speaker’s Logo 3 Ιουλίου 2013 Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και στην επιχειρηματικότητα Speaker’s Logo Συνέργειες στα Logistics : προκλήσεις για τις Ελληνικές εταιρείες Γιάννης Σαραντίτης / Μπάμπης Σιαφλάς SARMED
Speaker’s Logo 2 Η αγορά τα τελευταία 10 χρόνια: Ανάπτυξη του 3PL και των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (μέσος όρος ετήσιας αύξησης 9-12%) Αύξηση του ανταγωνισμού στον κλάδο 3PL Οικονομική κρίση και συρρίκνωση των logistics (την τελευταία 4ετία ο μέσος όρος ετήσιας μείωσης είναι της τάξεως 10-15%) Η αγορά τα τελευταία 10 χρόνια: Ανάπτυξη του 3PL και των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (μέσος όρος ετήσιας αύξησης 9-12%) Αύξηση του ανταγωνισμού στον κλάδο 3PL Οικονομική κρίση και συρρίκνωση των logistics (την τελευταία 4ετία ο μέσος όρος ετήσιας μείωσης είναι της τάξεως 10-15%)
Speaker’s Logo 3 Τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων του κλάδου: 1.Εξωστρέφεια 2.Συνέργειες μεταξύ οργανισμών 3.Συνδυασμένες υπηρεσίες 3PL Τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων του κλάδου: 1.Εξωστρέφεια 2.Συνέργειες μεταξύ οργανισμών 3.Συνδυασμένες υπηρεσίες 3PL
Speaker’s Logo 4 1. Εξωστρέφεια: Συνεργασίες μεταξύ εμπορικών και βιομηχανικών εταιρειών Συνεργασίες μεταξύ εταιρειών 3PL Συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και αρμόδιων κρατικών οργανισμών 1. Εξωστρέφεια: Συνεργασίες μεταξύ εμπορικών και βιομηχανικών εταιρειών Συνεργασίες μεταξύ εταιρειών 3PL Συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και αρμόδιων κρατικών οργανισμών
Speaker’s Logo 5 2. Συνέργειες μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων: Σε πωλήσεις Σε δίκτυα διανομής Σε αγορές από προμηθευτές (πρώτες ύλες, εξοπλισμός κτλ.) Σε διαδικασίες logistics 2. Συνέργειες μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων: Σε πωλήσεις Σε δίκτυα διανομής Σε αγορές από προμηθευτές (πρώτες ύλες, εξοπλισμός κτλ.) Σε διαδικασίες logistics
Speaker’s Logo 6 3. Συνδυασμένες υπηρεσίες Logistics (εταιρείες 3PL): Σε αποθήκευση Σε μεταφορές Σε υπηρεσίες διαχείρισης 3. Συνδυασμένες υπηρεσίες Logistics (εταιρείες 3PL): Σε αποθήκευση Σε μεταφορές Σε υπηρεσίες διαχείρισης
Speaker’s Logo 7 Οφέλη για εμποροβιομηχανικές επιχειρήσεις: Μείωση κόστους κτίσης προϊόντων Μείωση κόστους πωλήσεων Μείωση κόστους logistics Αύξηση παραγωγικότητας Αύξηση ανταγωνιστικότητας Ικανοποίηση πελατών Οφέλη για εμποροβιομηχανικές επιχειρήσεις: Μείωση κόστους κτίσης προϊόντων Μείωση κόστους πωλήσεων Μείωση κόστους logistics Αύξηση παραγωγικότητας Αύξηση ανταγωνιστικότητας Ικανοποίηση πελατών
Speaker’s Logo 8 Οφέλη για εταιρείες 3PL: Αύξηση του όγκου μεταφοράς ανά σημείο διανομής Μείωση κόστους προμηθειών και λειτουργικών εξόδων Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση των χρόνων παράδοσης (lead times) Ικανοποίηση τελικού σημείου και άρα ικανοποίηση πελατών Αύξηση πληρότητας των αποθηκών με αποτέλεσμα την μείωση κόστους αποθήκευσης ανά αποθηκευτική μονάδα Αύξηση ανταγωνιστικότητας Οφέλη για εταιρείες 3PL: Αύξηση του όγκου μεταφοράς ανά σημείο διανομής Μείωση κόστους προμηθειών και λειτουργικών εξόδων Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση των χρόνων παράδοσης (lead times) Ικανοποίηση τελικού σημείου και άρα ικανοποίηση πελατών Αύξηση πληρότητας των αποθηκών με αποτέλεσμα την μείωση κόστους αποθήκευσης ανά αποθηκευτική μονάδα Αύξηση ανταγωνιστικότητας
Speaker’s Logo 9 Case studies: 1.UCB και BAXTER : συνέργεια στις υπηρεσίες logistics - έχουν "χτίσει" κοινό στόλο διανομής και συνεργάζονται με την ίδια εταιρεία 3PL 2.Coca Cola : Η χρησιμοποίηση του δικτύου διανομής της στην Αφρικανική ήπειρο από φαρμακευτικές εταιρίες! Case studies: 1.UCB και BAXTER : συνέργεια στις υπηρεσίες logistics - έχουν "χτίσει" κοινό στόλο διανομής και συνεργάζονται με την ίδια εταιρεία 3PL 2.Coca Cola : Η χρησιμοποίηση του δικτύου διανομής της στην Αφρικανική ήπειρο από φαρμακευτικές εταιρίες!
Speaker’s Logo 10 Οι συνέργειες μεταξύ των ελληνικών εταιρειών σε όλα τα επίπεδα μόνο οφέλη μπορούν να προσφέρουν και τέτοιες στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν πρόκληση για όλους τους κλάδους. Ο Έλληνας επιχειρηματίας & manager πρέπει να σκεφτεί out of the box και να δει τον ανταγωνιστή του ως ευκαιρία για win win συνεργασία. Workshop ΣΕΒ - ΕΕL - KANTOR Οι συνέργειες μεταξύ των ελληνικών εταιρειών σε όλα τα επίπεδα μόνο οφέλη μπορούν να προσφέρουν και τέτοιες στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν πρόκληση για όλους τους κλάδους. Ο Έλληνας επιχειρηματίας & manager πρέπει να σκεφτεί out of the box και να δει τον ανταγωνιστή του ως ευκαιρία για win win συνεργασία. Workshop ΣΕΒ - ΕΕL - KANTOR
Speaker’s Logo 11 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ