Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Φορολογικη λογιστικη ι
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και στην επιχειρηματικότητα 3 Ιουλίου 2013 Kλικ για επεξεργασία του τίτλου Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Speaker’s Logo 3 Ιουλίου 2013 Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και στην επιχειρηματικότητα Speaker’s Logo Συνέργειες στα Logistics : προκλήσεις για τις Ελληνικές εταιρείες Γιάννης Σαραντίτης / Μπάμπης Σιαφλάς SARMED

Speaker’s Logo 2 Η αγορά τα τελευταία 10 χρόνια:  Ανάπτυξη του 3PL και των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (μέσος όρος ετήσιας αύξησης 9-12%)  Αύξηση του ανταγωνισμού στον κλάδο 3PL  Οικονομική κρίση και συρρίκνωση των logistics (την τελευταία 4ετία ο μέσος όρος ετήσιας μείωσης είναι της τάξεως 10-15%) Η αγορά τα τελευταία 10 χρόνια:  Ανάπτυξη του 3PL και των υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (μέσος όρος ετήσιας αύξησης 9-12%)  Αύξηση του ανταγωνισμού στον κλάδο 3PL  Οικονομική κρίση και συρρίκνωση των logistics (την τελευταία 4ετία ο μέσος όρος ετήσιας μείωσης είναι της τάξεως 10-15%)

Speaker’s Logo 3 Τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων του κλάδου: 1.Εξωστρέφεια 2.Συνέργειες μεταξύ οργανισμών 3.Συνδυασμένες υπηρεσίες 3PL Τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων του κλάδου: 1.Εξωστρέφεια 2.Συνέργειες μεταξύ οργανισμών 3.Συνδυασμένες υπηρεσίες 3PL

Speaker’s Logo 4 1. Εξωστρέφεια:  Συνεργασίες μεταξύ εμπορικών και βιομηχανικών εταιρειών  Συνεργασίες μεταξύ εταιρειών 3PL  Συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και αρμόδιων κρατικών οργανισμών 1. Εξωστρέφεια:  Συνεργασίες μεταξύ εμπορικών και βιομηχανικών εταιρειών  Συνεργασίες μεταξύ εταιρειών 3PL  Συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και αρμόδιων κρατικών οργανισμών

Speaker’s Logo 5 2. Συνέργειες μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων:  Σε πωλήσεις  Σε δίκτυα διανομής  Σε αγορές από προμηθευτές (πρώτες ύλες, εξοπλισμός κτλ.)  Σε διαδικασίες logistics 2. Συνέργειες μεταξύ εμπορικών επιχειρήσεων:  Σε πωλήσεις  Σε δίκτυα διανομής  Σε αγορές από προμηθευτές (πρώτες ύλες, εξοπλισμός κτλ.)  Σε διαδικασίες logistics

Speaker’s Logo 6 3. Συνδυασμένες υπηρεσίες Logistics (εταιρείες 3PL):  Σε αποθήκευση  Σε μεταφορές  Σε υπηρεσίες διαχείρισης 3. Συνδυασμένες υπηρεσίες Logistics (εταιρείες 3PL):  Σε αποθήκευση  Σε μεταφορές  Σε υπηρεσίες διαχείρισης

Speaker’s Logo 7 Οφέλη για εμποροβιομηχανικές επιχειρήσεις:  Μείωση κόστους κτίσης προϊόντων  Μείωση κόστους πωλήσεων  Μείωση κόστους logistics  Αύξηση παραγωγικότητας  Αύξηση ανταγωνιστικότητας  Ικανοποίηση πελατών Οφέλη για εμποροβιομηχανικές επιχειρήσεις:  Μείωση κόστους κτίσης προϊόντων  Μείωση κόστους πωλήσεων  Μείωση κόστους logistics  Αύξηση παραγωγικότητας  Αύξηση ανταγωνιστικότητας  Ικανοποίηση πελατών

Speaker’s Logo 8 Οφέλη για εταιρείες 3PL:  Αύξηση του όγκου μεταφοράς ανά σημείο διανομής  Μείωση κόστους προμηθειών και λειτουργικών εξόδων  Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση των χρόνων παράδοσης (lead times)  Ικανοποίηση τελικού σημείου και άρα ικανοποίηση πελατών  Αύξηση πληρότητας των αποθηκών με αποτέλεσμα την μείωση κόστους αποθήκευσης ανά αποθηκευτική μονάδα  Αύξηση ανταγωνιστικότητας Οφέλη για εταιρείες 3PL:  Αύξηση του όγκου μεταφοράς ανά σημείο διανομής  Μείωση κόστους προμηθειών και λειτουργικών εξόδων  Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση των χρόνων παράδοσης (lead times)  Ικανοποίηση τελικού σημείου και άρα ικανοποίηση πελατών  Αύξηση πληρότητας των αποθηκών με αποτέλεσμα την μείωση κόστους αποθήκευσης ανά αποθηκευτική μονάδα  Αύξηση ανταγωνιστικότητας

Speaker’s Logo 9 Case studies: 1.UCB και BAXTER : συνέργεια στις υπηρεσίες logistics - έχουν "χτίσει" κοινό στόλο διανομής και συνεργάζονται με την ίδια εταιρεία 3PL 2.Coca Cola : Η χρησιμοποίηση του δικτύου διανομής της στην Αφρικανική ήπειρο από φαρμακευτικές εταιρίες! Case studies: 1.UCB και BAXTER : συνέργεια στις υπηρεσίες logistics - έχουν "χτίσει" κοινό στόλο διανομής και συνεργάζονται με την ίδια εταιρεία 3PL 2.Coca Cola : Η χρησιμοποίηση του δικτύου διανομής της στην Αφρικανική ήπειρο από φαρμακευτικές εταιρίες!

Speaker’s Logo 10  Οι συνέργειες μεταξύ των ελληνικών εταιρειών σε όλα τα επίπεδα μόνο οφέλη μπορούν να προσφέρουν και τέτοιες στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν πρόκληση για όλους τους κλάδους.  Ο Έλληνας επιχειρηματίας & manager πρέπει να σκεφτεί out of the box και να δει τον ανταγωνιστή του ως ευκαιρία για win win συνεργασία.  Workshop ΣΕΒ - ΕΕL - KANTOR  Οι συνέργειες μεταξύ των ελληνικών εταιρειών σε όλα τα επίπεδα μόνο οφέλη μπορούν να προσφέρουν και τέτοιες στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν πρόκληση για όλους τους κλάδους.  Ο Έλληνας επιχειρηματίας & manager πρέπει να σκεφτεί out of the box και να δει τον ανταγωνιστή του ως ευκαιρία για win win συνεργασία.  Workshop ΣΕΒ - ΕΕL - KANTOR

Speaker’s Logo 11 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ