Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Μυτιλήνης Πανεπιστημίου Αιγαίου Μυτιλήνη, Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013 2ο Εκπαιδευτικό Συμπόσιο Φυκολογίας Συντονίστρια Εκπαιδευτικός:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διαχείριση απορριμμάτων
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
«Έλαβαν μέρος 8 Λύκεια του Νομού Χανίων » ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Ralleiosinschooldevelopment.wikispaces.com.
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μολάων (Κ.Π.Ε. Μολάων)
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Δράση: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΟΚΙΝΗΣΗ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Δομές και υποδομές Ομάδα:1
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Μυτιλήνης Πανεπιστημίου Αιγαίου Μυτιλήνη, Παρασκευή 29 Μαρτίου ο Εκπαιδευτικό Συμπόσιο Φυκολογίας Συντονίστρια Εκπαιδευτικός: Μαρία Κακαρίδου – Φυσικός Συμμετέχων Εκπαιδευτικός: Δημήτρης Αϊβαλιώτης - Βιολόγος Παρουσίαση:  Δημήτρης Ματθαίου (Β΄ τάξη)  Ελευθερίου Βασιλική (Β΄ τάξη)  Βουλμές Εφραίμ (Α΄ τάξη)  Κωνσταντάρας Απόστολος (Β΄ τάξη)  Μιχαήλ Αντωνιάδης (Α΄ τάξη)  Στρατής Βούλγαρης (Α΄ τάξη) Συμμετοχή:

Συντελεστές της δράσης: Η δράση οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από ιδρυτικά και απλά μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας το Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Μυτιλήνης Πανεπιστημίου Αιγαίου Αϊβαλιώτης Δημήτρης – Βιολόγος Μουζτουρέλλη Ειρήνη – Αγγλ. Φιλολογίας Οι καθηγητές: Κακαρίδου Μαρία – Φυσικός Κουκούτα Βαρβάρα – Οικονομολόγος Η διευθύντρια του σχολείου Σκαλοχωρίτου Γεωργία – Μαθηματικός Ο πρόεδρος του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου Φίκιας Παναγιώτης Συνολικά συμμετείχαν: 18 μαθητές της Β΄τάξης 25 μαθητές της Α΄τάξης Η δράση υποστηρίχθηκε ηθικά και υλικά από το Δήμο Λέσβου, με εκπρόσωπό του τον κ.Τσακίρη Ιωάννη

Περιβαλλοντική Ομάδα του Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Μυτιλήνης Δημιουργήθηκε με απόφαση ομάδας μαθητών και καθηγητών και επικυρώθηκε με Πράξη Συλλόγου Διδασκόντων με αριθμό: 26/ Η ιδέα γεννήθηκε μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος του σχολείου μας να συμμετάσχει στο «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου», ένα διαγωνισμό μεταξύ σχολείων για το συνολικό «πρασίνισμα» του σχολείου (Αριθ. Πράξης συλλόγου: 18/ ). Σκοπός:  Η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των μελών της σχολικής μας κοινότητας και η οργάνωση και πραγματοποίηση δράσεων με στόχο τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς την αειφορία. Λίγα λόγια για την …

Γιατί να καθαρίσουμε μια παραλία … Όλα τα απορρίμματα που καταλήγουν στο θαλάσσιο και παράκτιο περιβάλλον, είτε λόγω εσκεμμένης απόρριψης, είτε λόγω ελλιπούς διαχείρισης, έχουν μία κοινή προέλευση, τον άνθρωπο. Υπολογίζεται ότι 8 εκατομμύρια απορρίμματα καταλήγουν κάθε ημέρα στη θάλασσα, δημιουργώντας ένα παγκόσμιο πρόβλημα. Το 80% αυτών των απορριμμάτων προέρχεται από ανθρώπινες δραστηριότητες στη στεριά και το υπόλοιπο 20% από δραστηριότητες στη θάλασσα (Πηγή: HELMEPA 2011). Το πρόβλημα των απορριμμάτων που καταλήγουν στη θάλασσα είναι παγκόσμιο. Οι θάλασσες και οι ωκεανοί δεν έχουν σύνορα και λειτουργούν ως ένα ενιαίο σύστημα. Ανεξαρτήτως του πού και πώς ζούμε, μας επηρεάζει και μας απειλεί όλους, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο. … Από πού έρχονται τα σκουπίδια;

Εμείς προβληματιζόμαστε και νοιαζόμαστε… Τα απορρίμματα βλάπτουν σοβαρά το θαλάσσιο οικοσύστημα και τον άνθρωπο με πολλούς και ποικίλους τρόπους, ανάλογα με το είδος τους και τη συμπεριφορά τους στο θαλάσσιο περιβάλλον. Σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο οι επιπτώσεις είναι σοβαρές, αφού τα απορρίμματα αποτελούν: Πηγή αισθητικής ρύπανσης και υποβαθμίζουν το τοπίο, επηρεάζοντας αρνητικά τη διάθεσή μας. Αποτρέπουν την προσέλκυση τουριστών και προκαλούν σημαντικές οικονομικές απώλειες στις παράκτιες κοινότητες που εξαρτώνται από τον τουρισμό. Επιβαρύνουν τους φορολογούμενους και τις δημόσιες αρχές με τεράστια ποσά για τον καθαρισμό και την απομάκρυνσή τους από τις ακτές. Προκαλούν ζημιές σε αλιευτικό εξοπλισμό και προπέλες σκαφών. … και αναλαμβάνουμε δράση!

Το ιστορικό της δράσης… Η αρχική πρόταση για τον καθαρισμό μιας παραλίας οδήγησε στην ιδέα της ταυτόχρονης υιοθεσίας και ανάδειξης της επιλεγμένης ακτής. Μετά από συζήτηση για την επιλογή της κατάλληλης παραλίας, καταλήξαμε στην πρόταση για την υιοθεσία της ακτής στο «Καλαμάρη». Πλεονεκτήματα: Μικρή απόσταση από το κέντρο της πόλης Πάνω σε κεντρικό οδικό άξονα Περιοχή που θεωρείται υποβαθμισμένη Ύπαρξη δομών από προηγούμενη προσπάθεια ανάδειξης

Οργάνωση της δράσης … Α) Επαφή και συνεργασία με το Δήμο Λέσβου, ο οποίος: Υποστήριξε από την αρχή τη δράση Μας εξασφάλισε απορριμματοφόρο όχημα για την αποκομιδή των απορριμμάτων που συγκεντρώθηκαν. Μας προμήθευσε αρκετές μεγάλες σακούλες σκουπιδιών και μερικά ζευγάρια γάντια εργασίας Ανέλαβε την δημοσιοποίηση της δράσης Β) Αγορά υλικών ( π.χ. χρώματα, πινέλα, γάντια, κ.λ.π ) Γ) Οργάνωση των ομάδων εργασίας Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες των 5-6 ατόμων, ορισμός συντονιστή κάθε ομάδας και ανάθεση συγκεκριμένης εργασίας σε κάθε ομάδα. Ορίστηκαν: ένας μαθητής υπεύθυνος βιντεολήψης, ένας μαθητής υπεύθυνος φωτογράφησης και μία μαθήτρια υπεύθυνη φαρμακείου.

Εικόνες που αντικρίσαμε… Εικόνες εγκατάλειψης…… εγκατάλειψης και αδιαφορίας Εικόνες ντροπής…… φθοράς και διάβρωσης

Μαθητές και μαθήτριες εν δράσει…

Μαζεύτηκαν σκουπίδια και κλαδιά…

Καθαρίστηκαν και βάφηκαν σκίαστρα και παγκάκια …

Καθαρίστηκαν και πλύθηκαν τα αποδυτήρια… … ετοιμάστηκαν χώροι για δενδροφύτευση

Τα σκουπίδια φορτώθηκαν στο απορριμματοφόρο…

… και η εικόνα της ακτής άλλαξε

Συνοψίζοντας: Η παραλία ήταν εγκαταλειμμένη αλλά όχι τόσο βρώμικη όσο περιμέναμε, εξαιτίας και της γεωγραφικής της θέσης. Πιθανόν γιατί στη διάρκεια των προηγούμενων μηνών οι άνεμοι ήταν συχνά Νότιου και όχι Βόρειου τομέα. Στην ακτή δεν υπήρχε ιδιαίτερη συσσώρευση νεκρής Ποσειδωνίας και δεν χρειάστηκε να μαζέψουμε τα φύκια για λόγους αισθητικούς ή έντονης οσμής από σήψη. Υπήρχαν τρία σκίαστρα και τρία παγκάκια εκ των οποίων το ένα σε πολύ άσχημη κατάσταση. Υπήρχαν τρία αποδυτήρια πολύ βρώμικα λόγω ανθρώπινης λανθασμένης χρήσης (!), με προβλήματα στατικά στο ένα κυρίως από αυτά. Υπάρχουν πλακόστρωτοι διάδρομοι σε καλή κατάσταση και νερό στο ντους. Υπάρχει χώρος στάθμευσης, στάση λεωφορείου και τηλεφωνικός θάλαμος. Υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης και κάδοι απορριμμάτων. Υπάρχει περίπτερο.

Υπάρχει και συνέχεια… Προτάσεις προς το Δήμο: Να επιδιορθωθεί η οροφή των αποδυτηρίων. Να αντικατασταθεί το κατεστραμμένο παγκάκι. Να περιληφθεί η ακτή στο πιλοτικό πρόγραμμα περισυλλογής των υλικών από τους κάδους ανακύκλωσης. Να γίνεται συχνή αποκομιδή των σκουπιδιών από τους υπόλοιπους κάδους, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες. Να γίνεται τακτικός έλεγχος της καθαρότητας των νερών κολύμβησης από αρμόδια υπηρεσία και τα αποτελέσματα να ανακοινώνονται, ώστε να πειστούν οι επισκέπτες της ακτής για την καταλληλότητά τους. Και η συνέχεια των δικών μας ενεργειών: Θα φυτέψουμε αλμυρίκια και πικροδάφνες στο χώρο. Θα βαφούν τα αποδυτήρια και θα τοποθετηθούν κρεμαστράκια. Για τους καλοκαιρινούς μήνες θα τοποθετηθούν καλαμωτές στα σκίαστρα. Με άδεια του Δήμου θα σχεδιαστεί γκράφιτι με οικολογικό μήνυμα. Θα προσπαθήσουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους κατοίκους της περιοχής με ανακοινώσεις στον τύπο και οργάνωση δραστηριοτήτων στην ακτή. Θα είναι και για μας ένας τόπος συνάντησης και αναψυχής.

Αλλάζουμε στάση… Η λύση του προβλήματος των σκουπιδιών στις ακτές περνάει από το χέρι και το μυαλό καθενός από εμάς. Είναι καθήκον μας να συνεισφέρουμε στην προστασία των ακτών και των θαλασσών μας από τα σκουπίδια. Είμαστε υπεύθυνοι των πράξεών μας. Ενημερωνόμαστε για το πρόβλημα και τις επιπτώσεις του. Προσπαθούμε να εφαρμόζουμε στην καθημερινή μας ζωή την πράσινη αρχή «Μειώνω – Επαναχρησιμοποιώ –Ανακυκλώνω» ώστε να μειώσουμε τον όγκο και την ποσότητα των απορριμμάτων που παράγουμε. Αποφεύγουμε και καταδικάζουμε ασυνείδητες συμπεριφορές και δίνουμε το παράδειγμα στους γύρω μας, προσπαθώντας να ενισχύσουμε την περιβαλλοντική συνείδηση του γείτονα, του συμμαθητή, του συναδέλφου και του παιδιού δίπλα μας. Ραντεβού όλοι την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου σε μια αγαπημένη κοντινή σας παραλία, να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών, που εδώ και πάνω 20 χρόνια συντονίζει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος. … Αναλαμβάνουμε δράση

Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Μυτιλήνης Πανεπιστημίου Αιγαίου Μυτιλήνη, Παρασκευή 29 Μαρτίου ο Εκπαιδευτικό Συμπόσιο Φυκολογίας