Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Αλγοριθμικής – Προγραμματισμού στο Λύκειο
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
Πληροφορική Α’ Τάξης.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Ενσωμάτωση – χρήση του προγράμματος «ΓλωσσοΜάθεια» στην εκπαιδευτική διαδικασία Στοχεύοντας στο να αποκτήσει το μάθημα της Γ’ τάξης Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Η διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο Προς ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων Αθανάσιος Τζιμογιάννης.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ §3.7 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Χρήση του ελεύθερου λογισμικού "Γλωσσομάθεια" για την διδασκαλία εννοιών αλγοριθμικής - προγραμματισμού στη Γ' Γυμνασίου Φουστέρης Νικόλαος Μηχανικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
1 Θεματικό αντικείμενο  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Δομή Επιλογής Μάθημα 4ο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τάξη Γ Οικονομίας & Πληροφορικής Θετικών Σπουδών 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου |
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πακέτο Αλγοριθμικής –Προγραμματισμού Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πακέτο, για Υποστήριξη της Διδασκαλίας Αλγοριθμικής –Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αλγοριθμική και Προγραμματισμός Φανίκος Α. Κουμπούρη Θ. Γεωργόπουλος Α. Κόμης Β. Πολίτης Π. Πύρζα Θ. Τσέλιος Ν.

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Γενικά Στοιχεία Εκπαιδευτικού Πακέτου Έργο:Πλειάδες Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού και Ολοκληρωμένων Εκπαιδευτικών Πακέτων του Επιχειρησιακού Προγράµματος Κοινωνία της Πληροφορίας», Γ΄ΚΠΣ Ενότητα:Νηρηίδες ανάπτυξη ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων, συνόλων από σενάρια για εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αξιοποίηση ΤΠΕ Υποέργο:14 Τίτλος:«Αλγοριθμική και Προγραμματισμός» Γνωστικά αντικείμενα:Πληροφορική Βαθμίδα Εκπαίδευσης / Τάξεις: Γ’ τάξη Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του Ενιαίου Λυκείου, Γ’ Γυμνασίου, Α’ και Β’ Λυκείου.

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Καλλιέργεια της αναλυτικής σκέψης και συνθετικής ικανότητας στην αλγοριθμική ανάπτυξη ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα καλλιέργεια της αυστηρότητας της διατύπωσης και της έκφρασης Σκοπός να εστιάζει στην εκμάθηση συγκεκριμένης γλώσσας προγραμματισμού ΧΩΡΙΣ Σε πλήρη συμφωνία με ΔΕΠΠΣ, ΕΠΠΣ Πληροφορικής και ΑΠΣ μαθημάτων Επομένως

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Θεματολογία Εκπαιδευτικών Σεναρίων Κριτήρια Επιλογής Αναγνωρισμένες μαθησιακές δυσκολίες και παιδαγωγικά εμπόδια Στόχοι που τίθενται στα προγράμματα σπουδών Έμφαση σε Κατανόηση Προβλήματος – Ανάλυση Ανάπτυξη Αλγορίθμου – Σχεδίαση Κωδικοποίηση Αλγορίθμου - Προγραμματισμός

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Θεματολογία Εκπαιδευτικών Σεναρίων ΔραστηριότητεςΔιδακτικέ ς Ώρες 1Εισαγωγικές10 2Εμπέδωσης6 3Εμβάθυνσης24 40

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Θεματολογία Εκπαιδευτικών Σεναρίων Επίπεδο 1: Εισαγωγικές Δραστηριότητες Θεματική ΕνότηταΔιδ.Ώρες 1 Επίλυση προβλημάτων με την ακολουθιακή δομή – η έννοια της Πληροφορικής Μεταβλητής 2 2 Βασικές Αλγοριθμικές Τεχνικές: - Προοδευτικός Υπολογισμός - Αντιμετάθεση 2 3 Δομή Ελέγχου – Συνθήκες Απλή Επιλογή 2 4 Σύνθετη Επιλογή2 5 Δομή Επανάληψης2

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Θεματολογία Εκπαιδευτικών Σεναρίων Επίπεδο 2: Δραστηριότητες Εμπέδωσης Θεματική ΕνότηταΔιδ.Ώρες 6 Αλφαριθμητικά Δεδομένα1 7 Συνθήκες με αλφαριθμητικά δεδομένα 1 8 Λογικοί Τελεστές – Σύνθετες Συνθήκες 2 9 Δομή Επανάληψης – Εντολή ΓΙΑ2

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Θεματολογία Εκπαιδευτικών Σεναρίων Επίπεδο 3: Δραστηριότητες Εμβάθυνσης Θεματική ΕνότηταΔιδ.Ώρ ες 10 Εμφώλευση Δομών Επιλογής3 11 Δομή Επανάληψης – Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ 2 12 Εμφώλευση Επανάληψης σε Επιλογή2 13 Εμφώλευση Επιλογής σε Επανάληψη2 14 Δομές Δεδομένων – Μονοδιάστατοι Πίνακες 2 15 Βασικές επεξεργασίες πινάκων3 16 Αναζήτηση4 17 Ταξινόμηση2 18 Τμημ.Προγραμματισμός Συναρτήσεις 2 19 Τμημ.Προγραμματισμός Διαδικασίες 2

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Τυπική Δομή Δραστηριότητας Περιλαμβάνει: 1) Αρχείο Δραστηριότητας 1) Αρχείο Δραστηριότητας με: –Τους διδακτικούς στόχους –συνδέσμους για το (συνοδευτικό) ψηφιακό υλικό με: Διαγράμματα ροής Προγράμματα Σε μορφή: ημιτελή (για συμπλήρωση από το μαθητή) ή ολοκληρωμένη για έλεγχο / σύγκριση με τη λύση που έδωσαν 2) Οδηγό (Τετράδιο) Μαθητή 2) Οδηγό (Τετράδιο) Μαθητή με: – –Οδηγίες για την εκτέλεση της δραστηριότητας – –Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης / εμπέδωσης 3) Οδηγό για τον εκπαιδευτικό 3) Οδηγό για τον εκπαιδευτικό με: – –Οδηγίες για την εκτέλεση της δραστηριότητας – –οδηγίες παιδαγωγικού περιεχομένου για την αντιμετώπιση αναγνωρισμένων μαθησιακών δυσκολιών – –Απαντήσεις στις ερωτήσεις της δραστηριότητας

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Αρχείο Δραστηριότητας ( Αρχική Οθόνη )

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Δουλεύοντας στο χώρο Δραστηριοτήτων Συνδέοντας τα κομμάτια… ‘κτίζοντας’ τη γνώση

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Δουλεύοντας στο χώρο Δραστηριοτήτων Από το Διάγραμμα … στο προγραμματιστικό περιβάλλον Και βηματική εκτέλεση … αλλά και στο χώρο κωδικοποίησης Στο χώρο διαγραμμάτων …

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Αυτοαξιολόγηση Ποικιλία ερωτήσεων Εκτέλεση Αλγόριθμου Έλεγχος Δημιουργία Αλγόριθμου Σχεδίαση Κατανόηση Προβλήματος Ανάλυση Οδηγός Μαθητή ( Αποσπάσματα ) Παρουσίαση προβλήματος Διατύπωση Στόχων

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό ( Αποσπάσματα ) Οδηγίες παιδαγωγικού περιεχομένου Απαντήσεις στις ερωτήσεις της δραστηριότητας

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Κάθε Δραστηριότητα…μια Διδακτική Πρόταση οπτικοποιήσουν Να οπτικοποιήσουν τις έννοιες με διαγράμματα ροής: συνδέοντας ημι-έτοιμα διαγράμματα δημιουργώντας νέα Για να προσεγγίσουν τις αλγοριθμικές έννοιες οι μαθητές εκτελούν υποθετικά σενάρια στα οποία καλούνται: -> αναλύσουνεπιλέξουν Να αναλύσουν τις συνθήκες ώστε να επιλέξουν την κατάλληλη δομή κωδικοποιήσουν Να κωδικοποιήσουν τον αλγόριθμο σε προγραμματιστικό περιβάλλον Συμπληρώνοντας ημι-έτοιμους αλγόριθμους δημιουργώντας νέους εκτελέσουν Να εκτελέσουν το διάγραμμα ή το πρόγραμμα παρακολουθώντας το αποτέλεσμα των εντολών στη μνήμη ελέγξουν Να ελέγξουν τις γνώσεις τους μέσα από ποικιλία ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Παρουσίαση του Εκπαιδευτικού Πακέτου ΠΤΝ – Πανεπιστήμιο Πατρών

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού Πακέτου Το Στέκι των Πληροφορικών

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Επικοινωνία Κόμης Γεωργόπουλος Κουμπούρη Θ. Πολίτης Πύρζα Τσέλιος Φανίκος Α.

Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Φανίκος Α., Κουμπούρη Θ., Γεωργόπουλος Α., Κόμης Β., Πολίτης Π., Πύρζα Θ., Τσέλιος Ν. Χανιά, 9-10 Μαρτίου 2007 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας & Ελπίζουμε : Οι διδακτικές προτάσεις να βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία του αντικειμένουΟι διδακτικές προτάσεις να βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία του αντικειμένου να υπάρξει μία συνεχής βελτίωση του πακέτου στην καθημερινή διδακτική πράξη μέσα από τις παρατηρήσεις των «μαχόμενων» εκπαιδευτικών από τη χρήση τουνα υπάρξει μία συνεχής βελτίωση του πακέτου στην καθημερινή διδακτική πράξη μέσα από τις παρατηρήσεις των «μαχόμενων» εκπαιδευτικών από τη χρήση του