ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου Σχεδιάζοντας ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΝ ISO 9001:2000 σε μια ελληνική.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 1

Ποιότητα είναι: η δυνατότητα ενός προϊόντος να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών: Taguchi, 1979 η συμμόρφωση ενός προϊόντος στις απαιτήσεις: Crosby, 1980 η ύπαρξη χαρακτηριστικών που τεχνολογικά, ψυχολογικά, ηθικά και δεοντολογικά, καθιστούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία κατάλληλα προς χρήση : Juran, 1986 2

Ποιότητα είναι: η ικανοποίηση των σημερινών και αναμενόμενων αναγκών του πελάτη: Deming 1986 η ικανότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που σχεδιάστηκε (εσωτερική ποιότητα) και στις προσδοκίες των πελατών (εξωτερική ποιότητα) Δ. Μπουραντάς 2002 3

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ 4

Βιομηχανική επανάσταση Μεταπολεμική περίοδος Σύγχρονη εποχή Standards Διασφάλιση ποιότητας Διασφάλιση και συνεχής βελτίωση 5

Υπεροχή, καινοτομία και πρόβλεψη Barker 1992 ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 6

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Δέσμευση του Οργανισμού για συνεχή βελτίωση της ποιότητας με τη συμμετοχή διοίκησης εργαζομένων και πολιτών 7

Συστήματα Διοίκησης Αυταρχικά: Η διοίκηση έχει την εξουσία. Ο εργαζόμενος δεν έχει τίποτα. Πρέπει να υπακούει. Πατερναλιστικά: Η διοίκηση έχει την οικονομική δυνατότητα. Ο εργαζόμενος περιμένει οικονομικές παροχές και ασφάλεια. Νοιώθει εξαρτημένος. Υποστηρικτικά: Η διοίκηση υποστηρίζει την προσπάθεια του εργαζόμενου. Αυτός νοιώθει την ανάγκη να ανταποδώσει. Συστημικά/ συμμετοχικά: Εμπιστοσύνη στους εργαζόμενους, κατανόηση των αναγκών τους, δέσμευση σε κοινούς οργανωσιακούς και κοινωνικούς στόχους, συμμετοχή. 8

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ δέσμευση του οργανισμού για ποιότητα όραμα στρατηγικός σχεδιασμός επιχειρησιακός προγραμματισμός αξιολόγηση και ο επαναπροσδιορισμός πολιτικών, στόχων, δράσης κοινωνική επίπτωση 9

ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εστίαση στον άνθρωπο και στο αποτέλεσμα Ανοικτό πνεύμα για αλλαγές και καινοτομίες Σχεδιασμός με έρευνα αναγκών και δυνατοτήτων, επιστημονική ανάλυση και τεκμηρίωση 10

Συστημική προσέγγιση των προβλημάτων και υλοποίηση ολοκληρωμένων παρεμβάσεων για τη λύση τους Καθολική συμμετοχή 11

ικανή πολιτική και διοικητική ηγεσία για να αναπτύξει την επιθυμία της συμμετοχής και να υποστηρίξει την πραγμάτωσή της στη διαμόρφωση του οράματος στη λήψη των αποφάσεων στην δράση 12

ανθρώπους που να εμπνέουν και να υποκινούν ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ: στην ηγεσία στα στελέχη στους εργαζόμενους στους πολίτες ανθρώπους που να εμπνέουν και να υποκινούν 13

Εμπιστοσύνη και σεβασμός Ανακοίνωση προβληματισμών και όχι αποφάσεων Πρόσβαση όλων στην Πληροφόρηση Προώθηση της ομαδικής εργασίας και των συνεργασιών 14

Εκπαιδευτικά προγράμματα Ενδυνάμωση Πολιτική ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού Εκπαιδευτικά προγράμματα Ενδυνάμωση 15

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Total Quality Management Θεωρία; Πράξη; 16

Καλή δουλειά! Αθανασία Σιαπέρα 30/1/2013