Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Οι υπηρεσίες του Κέντρου Στήριξης
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Οδηγός Ανάπτυξης Εξαγωγών Δημήτρης Καραβασίλης Σκοπός του Οδηγού Ανάπτυξης Εξαγωγών Σκοπός του Οδηγού είναι να εντοπίσει, να συγκεντρώσει και να αναλύσει.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κύρια Ευρήματα Μελετών

Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding

1 Ο ΒΗΜΑ Συσχέτιση και αντιστοιχία κωδικών NACE με το HS Coding System & διασταύρωση των αποτελεσμάτων με τα στοιχεία διάρθρωσης των εθνικών εξαγωγών 2 Ο ΒΗΜΑ Προσδιορισμός των κυριότερων εξαγώγιμων προϊόντων / υπηρεσιών των επιχειρήσεων του Δήμου Αθηναίων & των μεγαλύτερων εισαγωγών – χωρών σε εθνικό επίπεδο 3 Ο ΒΗΜΑ Προσδιορισμός και αξιολόγηση των κυριότερων αγορών – στόχων για κάθε προϊόν / υπηρεσία 4 Ο ΒΗΜΑ Προσδιορισμός και ανάλυση των βασικών αγορών – στόχων για τα προϊόντα / υπηρεσίες των επιχειρήσεων του Δήμου Αθηναίων στο σύνολό τους ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΒΑΣΗ HS CODING Φάρμακα HS κωδικός: 30 Καλλυντικά HS κωδικός: 33 Ιχθυηρά HS κωδικός: 03 Γαλακτοκομικά HS κωδικός: 04 Κρέας και προϊόντα Κρέατος - HS κωδικοί: 02, 1601, 1602 Φρούτα & λαχανικά HS κωδικοί: 07, 08 Ζαχαρώδη & είδη σοκολατοποιίας HS κωδικοί: 17,18 Γυαλικά & είδη Πορσελάνης - HS κωδικοί: 6911, 7013 Κοσμήματα - HS κωδικοί: 7113, 7117, 91 Ποτά HS κωδικός: 22 Ενδύματα - HS κωδικοί: 61, 43 Ηλεκτρονικό και ηλεκτρολογικό υλικό HS κωδικοί: 85, 8304, 8410, 8472 Προγραμματισμός Η/Υ & Software HS κωδικός: 262 Ιατρικός τουρισμός HS κωδικός: 241 Θαλάσσιος τουρισμός Συνεδριακός τουρισμός

Κυριότερες αγορές - στόχοι

Ο προσδιορισμός των κυριότερων αγορών – στόχων για τα προϊόντα / υπηρεσίες των επιχειρήσεων του Δήμου Αθηναίων έγινε βάσει της συσχέτισης της συνολικής αξίας των Ελληνικών εξαγωγών και αντίστοιχα εισαγωγών στις χώρες εισόδου (διασταύρωση) σε κάθε κατηγορία προϊόντων / υπηρεσιών σε 60 χώρες (Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική, Ευρωπαϊκή Ένωση, Βόρεια και Υποσαχάρια Αφρική, Μέση Ανατολή, Ασία, Αυστραλία) και κατόπιν αξιολόγησής τους από πολύ εξειδικευμένα εργαλεία (όπως τα DK Qualitative Viewer TM και DK Country Targeting Triangle TM )

DK Country Triangle TM

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Εξωστρέφειας του Κέντρου Στήριξης Επιχειρηματικότητας

Η ανάπτυξη επιτυχημένης εξαγωγικής δραστηριότητας δεν βασίζεται σε τυχαίες πωλήσεις στο εξωτερικό, αλλά στην οργανωμένη, μεθοδευμένη, συνεπή και συνεχή εφαρμογή της στρατηγικής του εξαγωγικού μάρκετινγκ. Η διαχείριση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, Η αναπροσαρμογή της εταιρικής εικόνας, Η εσωτερική αναδιοργάνωση, Η παρακολούθηση των ξένων αγορών / ανταγωνιστών, Η έρευνα αγοράς και Η ανάπτυξη εξαγωγικής ενδοεπιχειρησιακής κουλτούρας είναι μερικοί από τους παράγοντες που συντελούν στην εξαγωγική επιτυχία της επιχείρησης. Στην επίτευξη αυτής της εξαγωγικής ετοιμότητας αποσκοπούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες εξωστρέφειας που προσφέρονται από το ΚΣΕ του Δήμου Αθηναίων.

Διάγνωση και αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης και εξαγωγικής ετοιμότητας οργανωτικής δομής, ανθρωπίνων πόρων & προϊόντων/υπηρεσιών Υποστήριξη στον σχεδιασμό αναγκαίων προσαρμογών οργάνωσης Υποστήριξη στον σχεδιασμό αναγκαίων προσαρμογών οργάνωσης στο ανθρώπινο δυναμικό Υποστήριξη / προετοιμασία για συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις & επιχειρηματικές αποστολές Οργάνωση και διαχείριση συστήματος πηγών πληροφόρησης για την παρακολούθηση των ξένων αγορών / ανταγωνιστών Υποστήριξη της ανάπτυξης Διεθνούς Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ για την είσοδο σε συγκεκριμένη αγορά - στόχο

Η υπηρεσία περιλαμβάνει την αναλυτική καταγραφή και αξιολόγηση της υφιστάμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας και της εξαγωγικής ετοιμότητας της επιχείρησης ως προς A.την οργανωτική δομή B.τους ανθρώπινους πόρους / στελεχικό δυναμικό C.τα προϊόντα / υπηρεσίες. ΔΙΑΓΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Η υπηρεσία περιλαμβάνει την παροχή κατευθυντήριων γραμμών και συμβουλευτικής υποστήριξης στην επιχείρηση για τον σχεδιασμό των απαιτούμενων αλλαγών / προσαρμογών σε: A.Εσωτερική οργάνωση, B.Προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, καθώς και στο σύνολο των λειτουργιών και πρακτικών της επιχείρησης που χρήζουν βελτίωσης ή αναδιάρθρωσης

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ Η υπηρεσία αφορά την υποστήριξη της επιχείρησης ως προς τις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό για την επίτευξη εξαγωγικής ετοιμότητας καθώς και ανάπτυξη εξαγωγικής ενδοεπιχειρησιακής κουλτούρας στα στελέχη της επιχείρησης, η οποία συνοδεύεται από συνεχή υποστήριξη των εταιρειών στην υλοποίηση του εξαγωγικού πλάνου ενεργειών που έχουν σχεδιαστεί.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ Η υπηρεσία περιλαμβάνει την παροχή υποστηρικτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών ως προς την επιλογή διεθνών εκθέσεων για συμμετοχή της εταιρείας ως εκθέτης καθώς και προετοιμασία της παρουσίας στην έκθεση με σαφή προσδιορισμό πλάνου ενεργειών. Επιπλέον, περιλαμβάνει και συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση των εταιρειών για τη συμμετοχή τους σε επιχειρηματικές αποστολές στις στοχευμένες αγορές.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΗΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ / ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ Η υπηρεσία περιλαμβάνει την αναλυτική καταγραφή και αναδιοργάνωση του υφιστάμενου συστήματος διαχείρισης πληροφοριών της επιχείρησης. Η συλλογή της πληροφορίας και η αξιοποίησή της, αποτελεί τη βάση για την τοποθέτηση της εταιρείας στον χάρτη του ανταγωνισμού, την επιλογή των προϊόντων / υπηρεσιών προς εξαγωγή αλλά και της αγοράς- στόχου και γενικότερα για τη χάραξη της στρατηγικής πολιτικής εξωστρέφειας και του μάρκετινγκ που υποστηρίζει την εξαγωγική προσπάθεια.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ – ΣΤΟΧΟ Μέτα από την ανάλυση των δυνατών σημείων της επιχείρησης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται για αυτήν σε αγορές του εξωτερικού, την αξιολόγηση και αναδιάρθρωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, και την ανάλυση των κινήτρων και των επιδιωκόμενων στόχων εξωστρέφειας της επιχείρησης, η εν λόγω υπηρεσία παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη για την χάραξη διεθνούς στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ και των τακτικών ενεργειών που θα ακολουθήσει η επιχείρηση.

Ευχαριστώ πολύ Δημήτρης Καραβασίλης