ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ISO 9001
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Το νέο πρότυπο για τη διαχειριστική επάρκεια ΕΛΟΤ 1429 Γρηγόρης Γρηγορόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εκδήλωση ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ - ΣΜΗΒΕ.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO9001:2008 Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001: 2008
Σύστημα Ποιότητας (ΣΠ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Ο ρόλος της Διαπίστευσης στους Φορείς Πιστοποίησης Επαγγελματιών
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
ISO 9001:2000 / Απαιτήσεις 5. Ευθύνη της Διοίκησης 5
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Μετρήσεις (Εσωτερικές / Εξωτερικές) Εντάσσονται σε κάποιο σύστημα ποιότητας λογισμικού Πρότυπα Διευκόλυνση διεθνούς ανταλλαγής.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
To πρότυπο ISO Δρ. Καρκαλούσου Πέτρου Καθηγητή εφαρμογών Κλινικής Χημείας ΤΕΙ Αθηνών Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
Το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ) Ιδρύθηκε με τον N. 3066/2002 και αποτελεί μετεξέλιξη του Εθνικού Συμβουλίου Διαπίστευσης. Είναι ανώνυμη εταιρεία.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
X TÜV AUSTRIA GROUP Η νέα έκδοση του ISO 9001:2015 Σεπτέμβριος 2015.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 7: Φάσεις προς την πιστοποίηση του Σ.Δ.Π. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το κόστος Ποιότητας    
Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διαδικασίες Διαπίστευσης του Ε.ΣΥ.Δ.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2000 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2000 Tι είναι ; Τι θα κερδίσω ; Πόσο θα μου κοστίσει ; Που πρέπει να απευθυνθώ ; ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2000 9001: 2000 Αντικαθιστά τα ΕΝ ISO 9001:1994, ΕΝ ISO 9002:1994 και ΕΝ ISO 9003:1994 ISO International Standard Organization Διεθνής Οργανισμός Τυποποίησης EN European Norm Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΛΟΤ Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΑ; ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΑ; Όλες τις επιχειρήσεις που : Σκοπεύουν να αποδείξουν την ικανότητά τους να παρέχουν με συνέπεια Προϊόντα & Υπηρεσίες που καλύπτουν τις απαιτήσεις των πελατών και τις νομοθεσίας Σκοπεύουν να αυξήσουν την ικανοποίηση των υπαρχόντων πελατών Σκοπεύουν να αποκτήσουν νέα πελατεία Επιθυμούν να είναι ανταγωνιστικοί και ικανοί να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς από φορείς Δημοσίου ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΠΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΌΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ; ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΠΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΌΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ; Εγχειρίδιο Διασφάλισης Ποιότητας Διαδικασίες Διασφάλισης Ποιότητας Οδηγίες Διασφάλισης Ποιότητας Έντυπα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ : Το αντικείμενο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας Τις τεκμηριωμένες διαδικασίες Περιγραφή των διεργασιών του συστήματος και την αλληλεπίδραση των διεργασιών αυτών Διεργασία είναι «το σύνολο αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων, το οποίο μετασχηματίζει εισερχόμενα σε εξερχόμενα ». ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Η Διοίκηση πρέπει να αποδείξει τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη και τη διαρκή βελτίωση του ΣΔΠ. Η Διοίκηση πρέπει να εξασφαλίζει ότι προσδιορίζονται οι απαιτήσεις των πελατών και ότι ικανοποιούνται με σκοπό την αύξηση της ικανοποίησης τους. ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Πρέπει να ορίσει Πολιτική Ποιότητας Πρέπει να καθορίσει αντικειμενικούς σκοπούς Πρέπει να εξασφαλίζει την ακεραιότητα του συστήματος ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 1. ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Πρέπει να καθιερωθεί μια τεκμηριωμένη διαδικασία που να καθορίζει του ελέγχους των εγγράφων: Πότε εγκρίθηκε; Πότε αναθεωρήθηκε; Τι κωδικό έχει το έγγραφο; Που βρίσκεται το κάθε έγγραφο; Ποιος έχει πρόσβαση ; ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

2. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 2. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πρέπει να εξασφαλιστεί ότι οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες καθορίζονται και γνωστοποιούνται εντός του οργανισμού. Πρέπει να οριστεί ένα μέλος της Διοίκησης που είναι υπεύθυνο για την εφαρμογή του ΣΔΠ Πρέπει να υπάρχει εσωτερική επικοινωνία εντός του οργανισμού ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

3. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 3. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η Διοίκηση πρέπει να κάνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα επιθεωρήσεις στα τμήματα του οργανισμού Στις επιθεωρήσεις αυτές εξετάζεται η καταλληλότητα, η επάρκεια και η αποτελεσματικότητα του ΣΔΠ Εξετάζονται : τα παράπονα ή η ικανοποίηση πελάτη, συστάσεις για βελτίωση, συμμόρφωση προϊόντος και υπηρεσιών ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 4. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ 4.1. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ Ποιοι θα προσληφθούν και σε ποιες θέσεις Ποιο είναι το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τους υπόβαθρο; Τι εκπαίδευση θα λάβουν επιπλέον; Γνωρίζει το προσωπικό τη σπουδαιότητα του ΣΔΠ; Συμβάλει στην επίτευξη των στόχων και την ικανοποίηση του πελάτη; ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 4.2. ΥΠΟΔΟΜΗ Είναι επαρκείς οι κτιριακές εγκαταστάσεις; Τηρούνται οι κανόνες ασφάλειας του προσωπικού; Τηρείται ένα αρχείο με τον εξοπλισμό; ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ Ο Οργανισμός πρέπει να καθορίζει τις συσκευές παρακολούθησης και μέτρησης και τη σωστή διακρίβωση τους Η ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ Η’ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ Προσοχή: Επιλέγουμε εταιρεία διακρίβωσης με ISO 17025 ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

5. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 5. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ο οργανισμός πρέπει να σχεδιάσει και να αναπτύξει διεργασίες που χρειάζονται για την υλοποίηση του προϊόντος Να τεθούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Να καθιερωθούν διαδικασίες για τα στάδια παραγωγής Να καθιερωθούν διαδικασίες επαλήθευσης, επικύρωσης, παρακολούθησης, ελέγχων και δοκιμών καθώς και κριτήρια αποδοχής του προϊόντος ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

6. ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 6. ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Ο οργανισμός πρέπει να προσδιορίζει τις σχέσεις του με τους πελάτες Προσφορές – συμβάσεις Έντυπα παραγγελίας Απαιτήσεις πελατών για παράδοση Πληροφορίες για το προϊόν Ανατροφοδότηση από τους πελάτες με : Ερωτηματολόγια ικανοποίησης πελάτη Παράπονα πελατών ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 7.ΑΓΟΡΕΣ – ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Ο οργανισμός πρέπει να αξιολογεί και να επιλέγει τους προμηθευτές με βάση την ικανότητά τους να προμηθεύουν προϊόν σε συμφωνία με τις απαιτήσεις του οργανισμού Αρχείο εγκεκριμένων προμηθευτών Αρχεία αξιολόγησης προμηθευτών Αρχεία πιστοποίησης του προϊόντος τους Κριτήρια επιλογής, αξιολόγησης και επαναξιολόγησης ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

8.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 8.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Ο οργανισμός πρέπει να αποδίδει ταυτότητα στο προϊόν με κατάλληλα μέσα “ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ” ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

9. ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 9. ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ο οργανισμός πρέπει να εξασφαλίζει ότι εντοπίζεται και ελέγχεται προϊόν το οποίο δεν συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του προτύπου, ώστε να προλάβει την μη ενδεδειγμένη χρήση ή παράδοση αυτού Όταν ένα μη συμμορφούμενο προϊόν επιδιορθώνεται, αυτό πρέπει να υπόκεινται σε επανεπαλήθευση για να αποδειχθεί η συμμόρφωσή του με τις απαιτήσεις Όταν ένα μη συμμορφούμενο προϊόν εντοπίζεται μετά την παράδοση, ο οργανισμός πρέπει να αναλάβει τις ενέργειες που ενδείκνυται για τις επιπτώσεις ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ 10. ΒΕΛΤΙΩΣΗ Ο οργανισμός πρέπει να βελτιώνει συνεχώς την αποτελεσματικότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας Διορθωτικές Ενέργειες Για την εξάλειψη των μη συμμορφώσεων Προληπτικές Ενέργειες Για την εξάλειψη των αιτιών των πιθανών μη συμμορφώσεων ώστε να προλαμβάνεται η εμφάνισή τους ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ;;; ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ PROCTER & GAMBLE (Old spice, Pampers, Duracell, Noxzema, Always, Pantene, Swiffer, Tide, Oral-B, Eukanuba, Escada, Gillette, Pringles) O Κος PROCTER δηλώνει : Τρία είναι τα βασικά στοιχεία για τις επιχειρήσεις μεταποίησης και παροχής υπηρεσιών : ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Και τα τρία συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και οδηγούν στην κερδοφορία. Η ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών κάνουν την επιχείρηση πλήρως ανταγωνιστική. Το Συστήμα Διασφάλισης Ποιότητας μειώνει το κόστος από επιστροφές και μη-συμμορφούμενα προϊόντα. Η ποιότητα αυξάνει την παραγωγικότητα, τα κέρδη και άλλα μεγέθη επιτυχίας. Το σημαντικότερο είναι ότι η ποιότητα δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες, οι οποίοι ανταμείβουν την επιχείρηση με συνεχή ευνοιοκρατία και διαφήμιση από στόμα σε στόμα. ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ Οι αντικειμενικοί στόχοι μας περιλαμβάνουν : Κατασκευή των έργων σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις Ποιότητας και προδιαγραφές Διαχείρισης Ποιότητας που θέτει ο πελάτης σε συνδυασμό με την οικονομικότητα της κατασκευής Ελάττωση του κόστους εκτέλεσης των έργων που αναλαμβάνει η Εταιρία με περιοδική αναμόρφωση των δράσεών της, ακόμη και με συνολικό επαναπροσδιορισμό της πολιτικής της Κατασκευή των έργων "στην ώρα τους" και ολοκλήρωση των επιμέρους εργασιών έγκαιρα ώστε να ελαχιστοποιούνται οι εκκρεμότητες Καλό χρονικό προγραμματισμό και συντονισμό των εργασιών και των προμηθειών για την επίτευξη περάτωσης του έργου στα επιθυμητά χρονικά πλαίσια Μείωση του κόστους "αποκλίσεων ή σφαλμάτων" και "επιδιόρθωσης", του παραγόμενου προϊόντος Αξιοποίηση της εμπειρίας που έχει συσσωρευτεί στην εταιρεία προς όφελος του πελάτη. Δυνατότητα γρήγορης αντίδρασης και ευελιξίας στο τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

Ε.ΣΥ.Δ Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης www.esyd.gr (Υπουργείο Ανάπτυξης) ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Ε.ΣΥ.Δ Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης www.esyd.gr (Υπουργείο Ανάπτυξης) ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Δ & Χ. Γαλατσάνος Ο.Ε. 'EQA HELLAS' CS CERTIND S.A. DQS ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε., Εταιρεία Βιομηχανικής Ερευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης Μετάλλων  ΕΚΕΒΥΛ Α.Ε., Ερευνητικό Κέντρο Βιολογικών Υλικών Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. ΕΛΟΤ Α.Ε., Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης EUROCERT Α.Ε., Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ελέγχων και Πιστοποιήσεων Κυπριακή Εταιρία Πιστοποίησης - ΚΕΠΠαν. Ζωγράφος - Αικ. Κωνσταντινίδου Ο.Ε. K2-CERT  Λέτρινα Α.Ε. Lloyd's Register, Νηογνώμων & Βιομηχανικές Υπηρεσίες Α.Ε.  METRON ΣΩΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Α.Ε. NATIONAL QUALITY ASSURANCE HELLAS Ε.Ε.  QMSCERT Ε.Π.Ε. Ρήγου Μ. & Συνεργάτες ΕΕSRAC (Romanian Society for Quality Assurance)  TUV Austria Ελλάς Ε.Π.Ε. TUV Ελλάς (TUVNORD) Α.Ε. ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ; ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS

ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ;; ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟ ΣΔΠ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΛΑΘΟΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΈΝΑ ΣΔΠ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΨΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Μsc IN ECONOMICS