ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
«Ταξιδεύοντας στη χώρα των Παραμυθιών…»
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δημιουργία παρουσίασης:
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Kindspiration
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
…Και αφού διαβάσαμε το βιβλίο και τρομάξαμε και γελάσαμε και ταυτιστήκαμε με τους ήρωες, μάς ήρθε να τραγουδήσουμε. Έτσι, λοιπόν, γίναμε στιχουργοί και.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΚΟΥΛΑ, Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ANIMATIONS Συνεργασία : 5 ου Νηπιαγωγείου Χρυσούπολης 1 ου Δημ. Σχολείου Καρδίας Β΄Τάξη Πρόγραμμα eTwinning ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
ΕΝΑΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Πρώτη Εργασία: Βιβλία για το βιβλίο Θέλετε να εντάξετε ένα βιβλίο στη δανειστική βιβλιοθήκη. Συνοδεύετε το βιβλίο με μία δραστηριότητα για να πραγματοποιηθεί.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Πώς να φτιάξω το δικό μου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Ο θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2) ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (δ3) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013-14 «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ : ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»

Ακολούθησαν ερωτήσεις επιφανειακής κατανόησης: Πώς λένε τον ήρωα; 1Η ΔΡΑΣΗ Αρχικά, έγινε ανάγνωση από τον εκπαιδευτικό με παράλληλη επίδειξη εικόνων του βιβλίου. Ακολούθησαν ερωτήσεις επιφανειακής κατανόησης: Πώς λένε τον ήρωα; Τι ήταν το πρώτο πράγμα που είδε μόλις ξύπνησε; Πώς αντέδρασε; Τι συνάντησε στο δρόμο για το σχολείο; Ποια ιδέα του ήρθε στο μυαλό όταν επέστρεψε στο σπίτι; Για ποιο λόγο απογοητεύτηκε; Έπειτα, συνεχίσαμε με προβολικές ερωτήσεις – ερωτήσεις αιτιολόγησης: Φανταστείτε σε ποια απίθανα μέρη θα μπορούσατε να ανοίξετε τρύπες. Αν θέλατε να ανοίξετε κι εσείς μια τρύπα στο νερό πώς πιστεύετε θα το καταφέρνατε;  

2Η ΔΡΑΣΗ Γράψαμε ένα γράμμα στο Γιάννη για να του προτείνουμε κι εμείς τρόπους ν’ ανοίξει μια τρύπα στο νερό. Βρήκαμε άλλες εκφράσεις σε σχέση με «τρύπα» και «νερό», αινίγματα και παροιμίες. Με τις λέξεις που είναι με έντονα γράμματα στο βιβλίο φτιάξαμε μια δική μας ιστορία. Φανταστήκαμε τρύπες μεγάλες, μεσαίες, μικρές στο νερό αληθινές ή και φανταστικές και τις ζωγραφίσαμε. Παρουσιάσαμε τις τρύπες που σχεδιάσαμε μέσα από ένα χαρτόκουτο τηλεόρασης. Πήραμε συνέντευξη από τις τρύπες που φτιάξαμε.

3Η ΔΡΑΣΗ Καταγράψαμε παροιμιώδεις φράσεις που γνωρίζουμε (π.χ. σιγά τον πολυέλαιο, του άλλαξε τα φώτα κ.α. ) και τη σημασία τους. Κάναμε έρευνα και συγκεντρώσαμε από διάφορες πηγές (διαδίκτυο, βιβλία, λεξικά κλπ.) και άλλες τέτοιες φράσεις, που είτε μας είναι γνωστές είτε όχι. Φτιάξαμε έναν κατάλογο με το σύνολο των φράσεων, τη σημασία τους και πότε χρησιμοποιούνται, καθώς και την ιστορία τους, πως δηλαδή προέκυψαν και πως έφτασαν σ’ εμάς. Επιλέξαμε μετά ποιες από τις φράσεις αυτές θα μπορούσαμε να εντάξουμε στο κείμενο του βιβλίου χωρίς ν’ αλλάξουμε το νόημά του. Ξαναγράψαμε το κείμενο με τις παροιμιώδεις φράσεις στις οποίες καταλήξαμε. Διαβάσαμε το νέο κείμενο που προέκυψε.

4Η ΔΡΑΣΗ Ντύσαμε το κείμενο με ήχους, χρησιμοποιώντας μουσικά όργανα του σχολείου ή άλλα κατασκευασμένα από εμάς. Κάθε παιδί πήρε από ένα μουσικό όργανο. Διαβάσαμε το κείμενο προσεκτικά και εντοπίσαμε όλες τις τρύπες που εμφανίζονται σε αυτό. Κάθε φορά που συναντούσαμε μια τρύπα παίζαμε την ίδια νότα, για παράδειγμα στο μεταλλόφωνο. Βρήκαμε έπειτα ήχους που υπάρχουν στο κείμενο (π.χ. ο ήχος της φλογέρας) και αποφασίσαμε με ποιο όργανο μπορούμε να αποδώσουμε τον καθένα απ’ αυτούς. Ξαναδιαβάσαμε το κείμενο, επενδύοντάς το παράλληλα με ήχους που παίζαμε με τα μουσικά μας όργανα.

5Η ΔΡΑΣΗ Αφήσαμε τα παιδιά έπειτα να διαλέξουν μια εικόνα – όποια εκείνα θέλουν - από το βιβλίο. Προσπάθησαν να διηγηθούν μια δική τους ιστορία εμπνευσμένα από την εικόνα που διάλεξαν.

6Η ΔΡΑΣΗ Ζητήσαμε από τα παιδιά να φανταστούν πως είναι μια τρύπα και να τη φτιάξουν με τα χέρια τους. Τους ζητήσαμε να κάνουν και άλλα σχήματα με τα χέρια τους (τετράγωνα, τρίγωνα, ορθογώνια κ.α.) Παράλληλα μπορούσαν να πιαστούν χέρι χέρι και να κάνουν ένα μεγάλο κύκλο. Μπορούσαν να τραγουδήσουν και τραγουδάκια που να έχουν μέσα τη λέξη κύκλο (όπως π.χ. Αν όλα τα παιδιά της Γης πιάναν γερά τα χέρια, ο κύκλος θα γινότανε…) και να κινούνται συγχρόνως κυκλικά.