ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
2.5. Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με τη συμβολή των Τ.Π.Ε.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Διδακτικά σενάρια.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Η επιστήμη του Web.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδακτική Πληροφορικής
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Σχέδιο εργασίας & φάκελος αξιολόγησης
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
γράψτε το Θέμα Εργασίας
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
H Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΓΕΝΙΚΑ Τάξη………. Διδακτικοί Στόχοι….. Διάρκεια Μαθήματος…(διδακτικές ώρες) Βασικό Λεξιλόγιο…….

ΦΑΣΗ 1: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΙΕΥΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 1: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΙΕΥΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΕΚΜΑΙΕΥΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 2: ΕΝΕΡΓΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΡΧΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ/ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 2: ΕΝΕΡΓΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 3: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ/ ΠΕΙΡΑΜΑ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 4: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 4: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΩΡΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο

ΦΑΣΗ 5: ΑΝΑΔΡΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ….προσθέστε το εκπαιδευτικό υλικό σας ….(κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κλπ) …. Προσθέστε όσες διαφάνειες κρίνετε σκόπιμο