2 2 ° ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Η Δ ΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙ Δ ΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟ Δ Ο ΚΡΙΣΗΣ Βρυξέλλες, 28/2/2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Region of Western Macedonia Intermediate Managing Authority ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ενδιάμεση.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟ 2018 ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ Ν.Α. ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Τμήμα Πολιτικών Επιστημών Α΄ εξάμηνο Διδάσκουσα : Βιργινία Τζώρτζη
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Βαλκάνια: Οι προϋποθέσεις και τα όρια της χωρικής ολοκλήρωσης Π. Γετίμης και Λ. Δημητροπούλου
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Κριτήρια ένταξης των κρατών στην Ε.Ε. Κριτήρια ένταξης ενός κράτους στην Ε.Ε καθορίστηκαν: Πότε: 1953 Που: στο συμβούλιο της Κοπεγχάγης Ανανέωση: Ευρωπαϊκό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το κύριο χαρακτηριστικό της; 3.6 Κοινή γνώμη και Ομάδες πίεσης /συμφερόντων Τι ονομάζεται «κοινή γνώμη» και ποιο το.
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
«Ξαναδιαβάζοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση με την έκθεση των πέντε προέδρων και την νέα δια-θεσμική συμφωνία: Νέα στρατηγική σε παλιό σκηνικό;» Λουτράκι
ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ Σημειώσεις βασισμένες στο N. Nugent (2010) The Government and Politics of the European Union, 7 th edition.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. Ρόλος της Ε.Ε. στη διεθνή σκηνή πρωταγωνιστικός σημαντικός οικονομικός, εμπορικός και χρηματοδοτικός ρόλος κυριότερος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
EE : Διαχείριση κινδύνων Ενσωμάτωση σε διάφορες πολιτικές –Πολιτική συνοχής –Μεταφορές & ενέργεια –περιβάλλον –Προστασία Κρίσιμων υποδομών –ΒΑΜΕ –Διαχείριση.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
2. Σκοπός της ΕΕ Ειρήνη, αξίες, ευημερία.
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Σεμινάριο Δημοσίου Δικαίου
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
7. Οικονομικές ελευθερίες
Κοινωνικά Δικαιώματα.
8.1. Οικονομική και Νομισματική Πολιτική
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Γενική Θεώρηση των πολιτικών της ΕΕ: Κοινωνική αγορά;
Διεθνής κρίση & ελληνική κρίση
Best practices - Benchmarking
Ευρωπαϊκή Διακυβέρνηση Ακαδ. Έτος
TMHMA NOMIKHΣ TOMEΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
«Εξωτερικές Σχέσεις της Ε.Ε: Δίκαιο και Πολιτικές»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 2 ° ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Η Δ ΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙ Δ ΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟ Δ Ο ΚΡΙΣΗΣ Βρυξέλλες, 28/2/2013

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ: ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ; Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/3/13 ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ; Αρνητικές, αμφίβολες, ανύπαρκτες, αλλαγή, Σταθερές, ευκαιρία για αναθεώρηση, για εκμετάλλευση, απαίτηση για μεγαλύτερο ρεαλισμό, απομυθοποίηση, σύγκρουση με όλα, συνεχίζω την προσπάθεια, αντιστέκομαι, προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις και δεδομένα, θελω να μαθω τι είναι

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 1 ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟΙ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 2 ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟΙ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 3 ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟΙ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 4 ΕΜΕΙΣ ? ΑΛΛΟΙ !

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 5

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΟΙ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 ΑΡΑ: -ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ/ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΕ « 2020 » -ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ -ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΣΤΗ ΘΕΣΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΕΘΝΙΚΟ /ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ- - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

22 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 28/2/13 ΝΟΣ ΕΕ: ΕΝΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ (ΕΣ, ΕΚ, ΕΕπ) σε συγκεκριμένους τομείς ( ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥ ΒΑΣΕΙ ΕΝΙΑΙΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ )

ΕΕ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμικοί ρόλοι και περιορισμοί Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ: ΕΣ και ΕΚ μετά από διαβούλευση με την ΕΟΚΕ και την ΕτΠ ΘΕΣΠΙΖΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ Κ/Μ στους τομείς της ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.

ΕΕ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμικοί ρόλοι και περιορισμοί Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ OΜΩΣ : 27 «ΕΘΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ » ΑΝΑΠΤΥΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ –ατελους- ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΕ ΕΝΑΝ « ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ » ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, ΠΙΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (επαγγελματική η γενική) ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ

ΕΕ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμικοί ρόλοι και περιορισμοί Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ  Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑ « ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ » ΘΕΣΜΙΚΑ Η ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΡΟΛΟΙ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗ

ΕΕ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμικοί ρόλοι και περιορισμοί Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ  ΑΡΑ ΟΙ ΤΡΙΒΕΣ/ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ! ** ΑΝΑΓΚΗ ΛΟΙΠΟΝ ΡΥΘΜΙΣΗΣ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ, Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ;

ΕΕ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμικοί ρόλοι και περιορισμοί Δρ Θεόδωρος ΚΑΛΛΙΑΝΟΣ  *  ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΗ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΓΓΥΛΩΣΕΙΣ  }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} }}}}}}}}}}}}}}}}}}