ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Γίνε ένας «ζωντανός» όμιλος Σχέδιο Ηγεσίας του Ομίλου σου Κωνσταντίνος Κατάκαλος.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Διοίκηση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Θέμα: Αξιολόγηση της Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης Εισηγητής: Σταμάτιος Γιαννουλάκης Μάθημα: Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Διδάσκων: Πέτρος Κωσταγιόλας

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 2 από 21 Σημεία Παρουσίασης Επιχειρηματικότητα Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητα στις υπηρεσίες πληροφόρησης (βιβλιοθήκες, μουσεία και αρχεία) Αξιολόγηση της επιχειρηματικότητας στις υπηρεσίες αξιολόγησης Συμπεράσματα

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 3 από 21 Επιχειρηματικότητα Ορισμός: Η επιχειρηματικότητα στον εντοπισμό των ευκαιριών και τη δημιουργία μιας οργάνωσης που θα τις αξιοποιεί. Η επιχειρηματικότητα αποτελεί κατά κύριο λόγο νοοτροπία. Πρόκειται για την δραστηριοποίηση και την ικανότητα που έχει ένα άτομο, μεμονωμένα ή στο πλαίσιο ενός οργανισμού ώστε να επιτύχει προστιθέμενη αξία ή να έχει οικονομικό όφελος.

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 4 από 21 Στοιχεία για την επιχειρηματικότητα Πηγές Περιβάλ- λον Αξίες Ηγεσία και κουλτούρα Δυνάμεις και αδυναμίες Ευκαιρίες και απειλές

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 5 από 21 Εξόδους από τον οργανισμό Επιχειρηματικές δράσεις Αναγνώριση των νέων ευκαιριών από προστιθεμένη αξία Αναγνώριση απειλών ΕυκαιρίεςΑπειλές Η δυναμική κατάσταση σε ένα ταραχώδες ανταγωνιστικό περιβάλλον Διαχείριση της διαδικασίας αλλαγής Στρατηγική εγρήγορση και μάθηση Δημιουργία ταραχώδους περιβάλλοντος Ανταπόκριση στο ταραχώδες περιβάλλον Τα χαρακτηριστικά της επιχειρηματικής συμπεριφοράς  Σύνθεση πληροφοριών και σημείων σε ένα ανταγωνιστικό όραμα.  Καινοτομία και προστιθεμένη αξία.  Ανταπόκριση στις ευκαιρίες στο χάος. Ανάληψη ρίσκου  Δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.  Θεμελίωση/ παράκαμψη ανταγωνιστικών εμποδίων.  Δικτύωση συμμαχίας.

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 6 από 21 Στρατηγική Ηγεσία Δομή οργανισμού Διοίκηση ελέγχου και σύστημα επιβράβευσης Αρχιτεκτονικός ρόλος Όραμα και κατευθύνσεις Εξουσιοδοτημένοι άνθρωποι Χαρισματικός ρόλος Ενεργοποιημένοι άνθρωποι Αποτελεσματική στρατηγική ηγεσία  Οι άνθρωποι απολαμβάνουν τη δουλεία  Γεγονότα μπορούν να συμβούν και να αλλάξουν γρήγορα  Οι στρατηγικές είναι κύριες  Οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 7 από 21 Αξιολόγηση Ορισμός: Η αξιολόγηση αποτελεί ένα μέτρο ελέγχου του βαθμού στον οποίο ο εργαζόμενος έχει συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από τη διοίκηση, και τους οποίους οφείλει να υπηρετήσει και να επιδιώξει

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 8 από 21 Αξιολόγηση Σύστημα αξιολόγησης χρειάζεται Αντικειμενικότητα Απλότητα Σαφήνεια Προσαρμογή Εξασφάλιση υποστήριξης Προσαρμοστικότητα – ευελιξία

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 9 από 21 Οι στόχοι Παρακολούθηση και έλεγχος Ενθάρρυνση και υποστήριξη ανάπτυξης Παροχή κινήτρων

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 10 από 21 Οφέλη αξιολόγησης 1/2 Για την επιχείρηση: Υπάλληλοι με κίνητρα Εκμετάλλευση προσόντων εργαζομένων Εντοπισμός Προβλημάτων Σφυγμομέτρηση εσωτερικής κατάστασης Για το άτομο: Αναγνώριση προσπάθειας Προβολή συνεισφοράς Ανάπτυξη απόψεων εργαζομένου

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 11 από 21 Οφέλη αξιολόγησης 2/2 Για τον manager: Ενίσχυση σχέσεων Αναγνώριση ατόμου Παροχή κινήτρων Εκτίμηση αποτελεσματικότητας

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 12 από 21 Προσδιοριστικοί παράγοντες συστήματος αξιολόγησης ΜΕΓΕΘΟΣ ΟΡΑΜΑ ΑΞΙΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΔΟΜΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΥΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Σύστημα Αξιολόγησης

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 13 από 21 Επιχειρηματικότητα στις υπηρεσίες πληροφόρησης 1/4 Οι υπηρεσίες πληροφόρησης (βιβλιοθήκες, μουσεία και αρχεία), αντιμετωπίζουν μια νέα πραγματικότητα Μέσα από την επιχειρηματικότητα θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες, ώστε να ανταποκριθούν στο νέο ρόλο τους

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 14 από 21 Επιχειρηματικότητα στις υπηρεσίες πληροφόρησης 2/4 Για τις βιβλιοθήκες: Προβολή εκδοτών μέσα από την ιστοσελίδα Συνεργασία με εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Προσέλκυση δωρεών από χρήστες

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 15 από 21 Επιχειρηματικότητα στις υπηρεσίες πληροφόρησης 3/4 Για τα μουσεία: Αύξηση προσέλευσης μέσα από την προβολή σημαντικών εκθέσεων Διοργάνωση σεμιναρίων εκδηλώσεων Ύπαρξη καφέ-εστιατορίου στο μουσείο Ηλεκτρονικά πωλητήρια Προσέλκυση χορηγών

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 16 από 21 Επιχειρηματικότητα στις υπηρεσίες πληροφόρησης 4/4 Για τα αρχεία: Διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων Υπηρεσίες τεχνογνωσίας Παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών με το ανάλογο κόστος Συνεργασία με Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 17 από 21 Αξιολόγηση επιχειρηματικότητας στις υπηρεσίες πληροφόρησης Όπως φάνηκε και από τα σχήματα 1 και από το σχήμα 4 υπάρχουν κοινά στοιχεία στην αξιολόγηση και την επιχειρηματικότητα14 Για να μπορέσουμε τώρα να αξιολογήσουμε την επιχειρηματικότητα προτείνονται δύο ερωτηματολόγια: Για το ανθρώπινο δυναμικό Για τη διοίκηση

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 18 από 21 Για τη Διοίκηση Υπάρχει επιχειρηματικό σχέδιο; ΝAI  ΟΧΙ  Αν όχι τι ενέργειες χρειάζεται να γίνουν για να δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό σχέδιο Αν υπάρχει επιχειρηματικό σχέδιο μήπως χρειάζεται αναθεώρηση; ΝAI  ΟΧΙ  Αν ναι τι ενέργειες χρειάζονται για να μπορέσει να αναθεωρηθεί: Η υπηρεσία πληροφόρησης έχει σαφές όραμα, στόχους και σκοπούς οι οποίο να είναι γνωστοί στο ανθρώπινο δυναμικό; ΝAI  ΟΧΙ  Αν όχι τι όραμα, στόχους και σκοπούς χρειάζεται να ορίσουμε ή πως μπορούμε να γνωστοποιήσουμε τα παραπάνω στο ανθρώπινο δυναμικό: Ποίες από τις υπηρεσίες που προσφέρει η υπηρεσία πληροφόρησης συμβάλλουν στην επιχειρηματικότητα και πως μπορούμε να τις τονώσουμε ή να προσθέσουμε νέες για αύξηση της επιχειρηματικότητας; Πόσα παράπονα χρηστών έχουμε και τι μπορούμε να κάνουμε, ώστε να εξαλειφθούν τα παράπονα; Κατά πόσο το ανθρώπινο δυναμικό είναι ενημερωμένο, κινητοποιημένο και έχει συμβάλλει στις αλλαγές και στην επιχειρηματικότητα;

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 19 από 21 Για το ανθρώπινο δυναμικό Ενδιαφέρον και αφοσίωση στην εργασία Επαρκές  Αρκετό  Πολύ  Πάρα πολύ  Εξαιρετικό  Πρωτοβουλία-καινοτομίες  Βαθμολογία από 1 έως 10 Ανάληψη ευθυνών ΝAI  ΟΧΙ  Συμπεριφορά στους χρήστες, εξυπηρέτηση χρηστών Επαρκής  Αρκετή  Πολύ  Πάρα πολύ  Εξαιρετική  Επικοινωνία με τους συναδέλφους και τις άλλες υπηρεσίες Επαρκής  Αρκετή  Πολύ  Πάρα πολύ  Εξαιρετική  Ικανότητα να προγραμματίζει, οργανώνει, συντονίζει Επαρκής  Αρκετή  Πολύ  Πάρα πολύ  Εξαιρετική  Ικανότητα να επικοινωνεί, καθοδηγεί, ενημερώνει, παρακινεί τους συναδέλφους του, προσπαθώντας να αναπτύξουν τις ικανότητες Επαρκής  Αρκετή  Πολύ  Πάρα πολύ  Εξαιρετική 

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 20 από 21 Συμπεράσματα Το ζήτημα της αξιολόγησης της επιχειρηματικότητας είναι σημαντικό για τις υπηρεσίες πληροφόρησης Η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι αρκετά ανταγωνιστική, και αν δεν μπορέσουν οι υπηρεσίες πληροφόρησης να ελκύσουν περισσότερους χρήστες και πόρους, δεν θα μπορέσουν να αντέξουν τον ανταγωνισμό Φυσικά για να μπορέσουν να αναπτύξουν σωστή επιχειρηματική δράση χρειάζεται να την αξιολογούν

25/26 Ιουνίου 2006Αξιολόγηση Επιχειρηματικότητας στις Υπηρεσίες Πληροφόρησης 21 από 21 Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή σας