ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο O Ιησούς και οι μαθητές του Το πλήθος των μαθητών και οπαδών τον Χριστού γρήγορα αυξήθηκε πολύ. Τον ακολουθούσαν παντού. Και ήταν άντρες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Μάθημα 10. Οι κατακόμβες: τόπος καταφυγής και μνήμης
Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Πασχα!!!!.
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
1. Ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος την εποχή του Χριστού στη γη Ισραήλ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Δυσνόητα Ένα πρωί στη λίμνη, ο σύζυγος επιστρέφει μετά από πολλές ώρες ψαρέματος και παίρνει έναν υπνάκο στο φορτηγάκι. Η σύζυγος, αν και δεν.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Το Πάθος και η Ανάσταση του Χριστού
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
α) Πεντηκοστή : η αποστολή του Παράκλητου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1.Αρχή της παιδοκεντρικότητας. 2.Αρχή της βιωματικότητας 3. Αρχή της εποπτείας.
Γιάννης Θοδωρής Δ1 ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΓΑΪΤΑΝΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΓΗΡΕΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΖΟΥΡΤΟΥΜΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ Το Σάββατο του Λαζάρου γιορτάζουμε την ανάσταση του Λαζάρου. Καθώς ο Χριστός ετοιμαζόταν για το ταξίδι του στα Ιεροσόλυμα έμαθε ότι.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.
Η ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΕΛΙΔΑ 99 ΜΕΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΛΙΔ Α 103 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Τα φυτά της Αγίας Γραφής
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Αγία Σαλώμη η Μυροφόρος
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο O Ιησούς και οι μαθητές του Το πλήθος των μαθητών και οπαδών τον Χριστού γρήγορα αυξήθηκε πολύ. Τον ακολουθούσαν παντού. Και ήταν άντρες και γυναίκες, ηλικιωμένοι και νέοι, άνθρωποι κάθε λογής. Κάποια στιγμή διάλεξε δώδεκα μόνιμους συμβολικά ως εκπροσώπους των παλιών 12 φυλών. Δεν ήταν οι σοφότεροι ούτε οι σπουδαιότεροι των ημερών του. πάντως ήταν αξιόλογοι άνθρωποι. Επί τρία περίπου χρόνια μοιράστηκαν τη ζωή και τη δράση του. 'Εχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε, πώς τους κάλεσε, πώς αυτοί ανταποκρίθηκαν, πώς τους εκπαίδευσε για τη συνέχιση του έργου του κ.ά. Κάποια χαρακτηριστικά στιγμιότυπα, κυρίως από το πρώτο στάδιο της κοινής ζωής και πορείας τους, είναι πολύ διαφωτιστικά για τη μοναδική αυτή ιστορική ομάδα.

1. Η λίμνη της Γαλιλαίας ονομαζόταν και: "Λίμνη της ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 16. Καθώς ο Ιησούς περπατούσε στην όχθη της λίμνης της Γαλιλαίας(1), είδε τον Σίμωνα και τον Ανδρέα, τον αδερφό του Σίμωνα, να ρίχνουν τα δίχτυα στη λίμνη, γιατί ήταν ψαράδες. 1. Η λίμνη της Γαλιλαίας ονομαζόταν και: "Λίμνη της Γενησαρέτ", "Θάλασσα της Γαλιλαίας" ή "της Τιβεριάδας"

18. Κι αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυα και τον ακολούθησαν (2). ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 17. «`Ακολουθήστε με », τους είπε ο Ιησούς, «και θα σας κάνω ψαράδες ανθρώπων». 18. Κι αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυα και τον ακολούθησαν (2). 2. Αυτό το "αμέσως .. τον ακολούθησαν" έχει προϊστορία. Τους γνώριζε ήδη . Διακρίνονταν για τη βαθιά Θρησκευτική τους πίστη. Περίμεναν τον ερχομό του Μεσσία. 'Ηταν γνώριμοι του Ιωάννη του Βαπτιστή, ίσως και μαθητές του. Όταν λοιπόν τούς έγινε το τιμητικό κάλεσμα από τον Ιησού, αυτοί ανταποκρίθηκαν πρόθυμα και έγιναν οι πρώτοι επίσημοι μαθητές του. Ας σημειωθεί ότι ήταν αξιόλογοι επαγγελματίες ψαράδες. Κατείχαν αλιευτικά σκάφη με πληρώματα και ανήκαν σε αλιευτικό συνεταιρισμό. Δεν είναι σωστό αυτό που λέγεται ότι οι μαθητές του Χριστού ήταν αγράμματοι ψαράδες. Π.χ. ο Πέτρος, ο Ιωάννης και ο Ματθαίος είχαν εξαιρετικές πνευματικές ικανότητες. Αυτό φαίνεται από τα βιβλία της Κ. Διαθήκης που έγραψαν.

16. Κι έδωσε στον Σίμωνα το όνομα Πέτρος (3). ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 16. Κι έδωσε στον Σίμωνα το όνομα Πέτρος (3). 3. Τον Σίμωνα μετονόμασε σε Πέτρο, διότι ήταν άνθρωπος με δυναμική προσωπικότητα σαν πέτρα, σαν βράχος.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 19. Αφού προχώρησε λίγο πιο πέρα ο Ιησούς, είδε τον Ιάκωβο τον γιο τον Ζεβεδαίου και τον αδερφό τον τον Ιωάννη να τακτοποιούν κι αυτοί τα δίχτυα μέσα στο ψαροκάικο, 20. και τους κάλεσε αμέσως. Αυτοί άφησαν τότε τον πατέρα τους τον Ζεβεδαίο στο ψαροκάικο με τους εργάτες αλιείας και τον ακολούθησαν. 9. Προχωρώντας ο Ιησούς ... είδε να κάθεται στο τελωνείο ένας άνθρωπος που τον έλεγαν Ματθαίο, και του λέει: "Ακολούθησέ με ". Κι εκείνος σηκώθηκε και τον ακολούθησε.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο Διάλεξε δώδεκα (4), για να είναι μαζί του και να τους στέλνει να κηρύττουν. 4. Αυτοί οι Δώδεκα ήταν οι στενοί, σταθεροί και μόνιμοι μαθητές του. Πέρα από αυτούς υπήρχε και ευρύτερος κύκλος μαθητών. Στο Λκ 10, 1 αναφέρονται εβδομήντα.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 1. Λίγον καιρό αργότερα ο Ιησούς περιόδευε από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό, κηρύττοντας και φέρνοντας το χαρμόσυνο άγγελμα της Βασιλείας του Θεού. Μαζί του ήταν και οι δώδεκα μαθητές του, 2. καθώς και μερικές γυναίκες (5), που είχαν θεραπευτεί από αρρώστιες και βάσανα, από δαιμονικά πνεύματα κατ ασθένειες. 5. Από την αρχή της δράσης μέχρι την Ανάσταση ακολουθούσαν τον Ιησού και γυναίκες. Κάτι τέτοιο ήταν τότε πρωτοφανές και ερχόταν σε αντίθεση με τις απόψεις των ραβίνων. Αυτές διέθεταν τις περιουσίες τους για τη μετακίνηση, συντήρηση και διαμονή του Ιησού και της πολυάριθμης συνοδείας του.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο Αυτές ήταν η Μαρία, που ονομαζόταν Μαγδαληνή (6), από την οποία ο Ιησούς είχε βγάλει εφτά δαιμόνια, 3. η Ιωάννα η γυναίκα τον Χουζά, αξιωματούχοι του Ηρώδη, η Σουσάννα και άλλες πολλές, που τον υπηρετούσαν με τα υπάρχοντά τους. 6. H Μαρία η Μαγδαληνή ήταν μαθήτρια του Ιησού. Καταγόταν από τα Μάγδαλα, κωμόπολη κοντά στη λίμνη Γενησαρέτ . Είναι λάθος να την ταυτίζουμε με τη γυναίκα που άλειψε τα πόδια του Ιησού με μύρο. Η Εκκλησία μας την τιμά ως ισαπόστολο στις 22 Ιουλίου.

6. ... O Ιησούς περιόδευε στα γύρω χωριά και δίδασκε. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 6. ... O Ιησούς περιόδευε στα γύρω χωριά και δίδασκε. 7. Κάλεσε τους δώδεκα μαθητές του κι άρχισε να τους στέλνει δύο δύο... 8. Τους παράγγειλε να μην παίρνουν τίποτε μαζί τους για τον δρόμο: ούτε σακίδιο ούτε φαγητό ούτε χρήματα στο ζωνάρι παρά μόνο ραβδί• 9. να βάλουν σανδάλια στα πόδια τους και να μην πάρουν μαζί τους διπλά ρούχα. 7. "Όπου πάτε, να κηρύττετε λέγοντας πως έφτασε η Βασιλεία του Θεού. 8. Να θεραπεύετε τους αρρώστους, να ανασταίνετε τους νεκρούς, να γιατρεύετε τους λεπρούς, να κάνετε καλά τους δαιμονισμένους. Δωρεάν τα λάβατε, δωρεάν και να τα δίνετε ".

69. Κι εμείς έχουμε πιστέψει κι έχουμε νιώσει πως εσύ είσαι ο Χριστός, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 66. ... πολλοί από τους μαθητές του ξεμάκρυναν (7) και δεν τον ακολουθούσαν πια. 67. Τότε ο Ιησούς είπε στους δώδεκα: "Μήπως θέλετε να φύγετε κι εσείς; " 68. O Σίμων Πέτρος του απάντησε: "Και σε ποιον να πάμε, Κύριε; Εσύ κατέχεις τα λόγια που οδηγούν στην αιώνια ζωή. 69. Κι εμείς έχουμε πιστέψει κι έχουμε νιώσει πως εσύ είσαι ο Χριστός, o Υιός του αληθινού Θεού". 7. Αυτοί που ξεμάκρυναν ανήκαν στον ευρύτερο κύκλο των μαθητών και οπαδών του Χριστού.

Η ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο ΤΕΛΩΝΗΣ AΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΑΥΤΉ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΌΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ…

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΤΩΝ 12 ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ