Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Βιολογία Γυμνασίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Που και πως ψάχνουμε.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοργανώνουμε ένα συνέδριο

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια.  Χώρος: εσωτερικός.  Υλικά: φωτοτυπία με τις οδηγίες.

Διοργανωτές (3 μαθητές)  Οι διοργανωτές ετοιμάζουν το πρόγραμμα του Συνεδρίου. Πώς θα διαμορφωθεί, τί θα περιλαμβάνει; Ακόμη καταρτίζουν ένα φύλλο αξιολόγησης του Συνεδρίου για να το συμπληρώσουν όλοι όσοι θα το παρακολουθήσουν.  Πρέπει να αναζητήσουν προγράμματα Συνεδρίων για να δουν με ποια σειρά θα μπουν οι ομιλίες, αν θα περιλαμβάνονται άλλες δράσεις, πώς θα είναι ο τίτλος, το έντυπο, οι χρόνοι ομιλίας, ο χώρος, η συνεννόηση με τους ομιλητές και το κοινό. Όλα πρέπει να είναι έτοιμα την ημέρα του Συνεδρίου και όλα πρέπει να δουλεύουν στην εντέλεια. Από την επιτυχία του Συνεδρίου εξαρτώνται πολλά για αυτούς. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση προγραμμάτων συνεδρίων από γονείς, γνωστούς, διαδίκτυο.  Καταγραφή ιδεών  Συζήτηση με τον εκπαιδευτικό  Σχεδιασμός του συνεδρίου και γραπτές ανακοινώσεις στους συμμετέχοντες  Θέματα χώρου, υλικών, χρόνου κ.λπ.  Έντυπο υλικό  Οργάνωση του Συνεδρίου  Πραγματοποίηση Συνεδρίου.

Πολιτικοί (1 μαθητής)  Ο πολιτικός καλείται να χαιρετήσει στην έναρξη του Συνεδρίου, διότι συνήθως τα συνέδρια υποστηρίζονται από πολιτικούς φορείς ή διενεργούνται σε δημόσιους χώρους. Σύντομα διενεργούνται εκλογές και πρέπει να είναι σοβαρός και συγχρόνως αγαπητός. Μπορεί με μία παρουσία να κερδίσει το ειδικό κοινό του Συνεδρίου;  Πρέπει να γραφεί ένας σύντομος λόγος πολιτικού που να αφορά το συνέδριο. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση σχετικών κειμένων από εκδόσεις, διαδίκτυο κ.λπ.  Καταγραφή ιδεών  Συνεννόηση με τους διοργανωτές για χρόνο, πρόσκληση  Σύνταξη λόγου-χαιρετισμού  Εκφώνηση

Επιστήμονες διαφόρων κλάδων (10 ΜΑΘΗΤΕΣ)  Οι επιστήμονες αναλαμβάνουν σύντομα και περιεκτικά να μιλήσουν στο συνέδριο για τα θέματα που αναλαμβάνουν: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ  Η θέση των λαϊκών στην λατρεία της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας  Η θέση των λαϊκών στη σύγχρονη λατρεία  Τρόποι επαναλειτουργίας της Εκκλησιαστικής κοινότητας με συμμετοχή όλων των χριστιανών.  Η γυναίκα στην ιστορία της Εκκλησίας.  Η θέση της γυναίκας στην Εκκλησία σήμερα. Θέσεις και αντιθέσεις. Πρέπει να συντάξουν σύντομη ομιλία (3-4 σελίδες) στην οποία να εκθέτουν εμπεριστατωμένα όλες τις απόψεις και φυσικά τη δική τους για το θέμα που αναλαμβάνουν. Σε ένα συνέδριο πρέπει να πείσουν για τις απόψεις τους και να είναι έτοιμοι να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις. Από αυτήν την ομιλία τους και την επιτυχία της μπορεί να κρίνεται όλη η καριέρα τους. Τρόπος εργασίας  Αναζήτηση βιβλιογραφίας (σχολικό βιβλίο, διαδίκτυο, βιβλία σε βιβλιοθήκες, από γνωστούς, εκκλησία κ.λπ.)  Συζήτηση με τον εκπαιδευτικό για τις πηγές που θα χρησιμοποιήσουν  Ανάγνωση της βιβλιογραφίας και καταγραφή σημειώσεων-απόψεων  Σχεδιασμός ομιλίας και συζήτηση με τον εκπαιδευτικό  Σύνταξη ομιλίας και υποβολή στους κριτές του Συνεδρίου (Εκπαιδευτικός-διοργανωτές)  Έγκριση ή διορθώσεις  Συμμετοχή στο Συνέδριο

Δημοσιογράφοι (4 ΜΑΘΗΤΕΣ)  Οι δημοσιογράφοι είναι ειδικοί πάνω στα θέματα του Συνεδρίου κι έχουν σταλεί από τα Μ.Μ.Ε. στα οποία εργάζονται για να καλύψουν το Συνέδριο. Μπορούν να κάνουν ερωτήσεις, κατά τη συζήτηση, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν το άρθρο τους ή το ρεπορτάζ τους με μεγαλύτερη συνέπεια. Από αυτή την εργασία τους κρίνεται η θέση τους, καθώς νέο αίμα έχει εισέλθει στην εφημερίδα, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση και πρέπει να δείξουν ότι είναι πραγματικά μάχιμοι δημοσιογράφοι. Τρόπος εργασίας:  Ενημέρωση για τα θέματα του Συνεδρίου  Αναζήτηση και ανάγνωση σχετικών άρθρων, απόψεων  Καταγραφή ερωτήσεων  Σύνταξη άρθρων και ρεπορτάζ (2-2) μετά το Συνέδριο

Συμμετέχοντες  Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο, θα το αξιολογήσουν και, κυρίως, θα διαμορφώσουν άποψη, την οποία θα εκθέσουν γραπτά στο μάθημα.

 Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί συγκεκριμένη ώρα και σε συγκεκριμένο τόπο.  Πώς θα είναι η διοργάνωση; Ποιος είναι ο τρόπος που διάλεξαν οι ομιλητές να παρουσιάσουν τους λόγους τους; Πώς θα αντιδράσουν οι συμμετέχοντες στις απόψεις που ακούγονται και τι θα γράψουν οι δημοσιογράφοι; Πώς θα εξελιχθεί το Συνέδριο; Θα είναι μια ανούσια παρουσίαση ή μία συναρπαστική εμπειρία για όλους; ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ!

 Κάθε μαθητής δηλώνει με σειρά προτεραιότητας δύο ρόλους που επιθυμεί  Στο επόμενο στάδιο διανέμονται οι ρόλοι και επαναλαμβάνονται οι οδηγίες.  Καθορίζεται τακτική ενημέρωση του εκπαιδευτικού-συντονιστή από τις επιμέρους ομάδες στο πρώτο πεντάλεπτο μίας διδακτικής ώρας, κάθε εβδομάδα. Η συνεχής επιστασία και επαναξιολόγηση θα βοηθήσει ώστε να εργαστούν αποτελεσματικά όλοι και να γίνονται διορθώσεις και παρεμβάσεις.  Φυσικά, στο τέλος πραγματοποιείται το συνέδριο, όπως τα ίδια τα παιδιά το έχουν διοργανώσει. [Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Εκπαιδευτικοί εν δράσει, Εκδ.Γρηγόρη, Αθήνα 2010, σ.σ ]