e-Learning meets e-Commerce

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Έργων Καθαρής Ενέργειας © Minister of Natural Resources Canada 2001 – Η “Ανάλυση Έργων καθαρής Ενέργειας” αποτελεί ένα σεμινάριο.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Microsoft Dynamics CRM 3.0
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Ταξινόμηση Πληροφοριακών Συστημάτων. Μοντέλο Μελέτης των ΠΣ Επιχειρηματικά Θέματα Τεχνολογικά Θέματα Κοινωνικά Θέματα Πληροφοριακά Συστήματα.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

e-Learning meets e-Commerce Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Εργαστήριο Λογισμικής μηχανικής e-Learning meets e-Commerce Παρουσίαση στο μεταπτυχιακό μάθημα: e-Commerce Networks and Applications Αναστάσιος Γεωργούλιας

Στόχοι της εργασίας Ανάδειξη του αντικειμένου της ηλεκτρονικής μάθησης ως μία ιδιάζουσα μορφή ηλεκτρονικού εμπορίου Παρουσίαση κοινών θεμάτων μεταξύ e-learning και e-commerce

Δομή παρουσίασης Μέρος Ι – Εισαγωγή Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Ορισμός e-Commerce (πλεονεκτήματα) Ορισμός e-Learning (πλεονεκτήματα) Παραλληλισμός e-Commerce & e-Learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Καταμερισμός στην αγορά στο e-learning Φαινόμενα συγχωνεύσεων και συνεργασιών παρόχων υπηρεσιών e-learning Value Change στο e-learning Αφοσίωση πελατών στο e-learning

Μέρος Ι – Εισαγωγή Ορισμός e-commerce The uses of communication technologies to transmit business information and transact business. www.dis.wa.gov/portfolio/Definitions.htm

Μέρος Ι – Εισαγωγή Πλεονεκτήματα e-commerce Σημαντικές προοπτικές για λιανικό εμπόριο και μεσιτεία (π.χ. η Dell αναφέρει παραπάνω από ένα εκατομμύριο δολλάρια από πωλήσεις μέσω του internet) Η τεχνολογία του διαδικτύου βελτιώνει κατά έναν παράγοντα μεταξύ του 5 και του 10: Την εύρεση νέων πελατών Την ταχύτητα πραγματοποίησης των συναλλαγών Το κόστος διεκπεραίωσης της κάθε συναλλαγής

Μέρος Ι – Εισαγωγή Ορισμός e-learning E-Learning is the use of Internet and digital technologies to create experiences that educate our fellow human beings (Horton, 2001) If someone is learning in a way that uses information and communication technologies, they are using e-learning (Department for Education and Skills, 2003) The use of electronic technology to deliver, support and enhance teaching and learning (Learning and Skills Development Agency, 2003)

Μέρος Ι – Εισαγωγή Πλεονεκτήματα e-learning The four any’s: Anyone Anything Anywhere Anytime Έχουν ως αποτέλεσμα: Μειωμένο κόστος παροχής υπηρεσιών μάθησης Μειωμένο χρόνο επίτευξης μάθησης Άμεση μάθηση Συλλογή της παραγόμενης γνώσης Εξατομικευμένη μάθηση Δυναμικό προσαρμόσιμο εκπαιδευτικό περιεχόμενο Παροχή υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο

Μέρος Ι – Εισαγωγή Παραλληλισμός e-L και e-C Η ηλεκτρονική μάθηση συνδυάζει την επικοινωνία, την πληροφόρηση, την ακαδημαϊκή και εταιρική εκπαίδευση αποτελώντας μία επιτυχημένη στρατηγική για το ηλεκτρονικό επιχειρείν (Cisco) Δύο είναι τα βασικά σημεία: Διάκριση της εκπαίδευσης σε ακαδημαϊκή (παραδοσιακοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί όπως σχολεία, πανεπιστήμια) και σε εταιρική (εταιρικοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί, σεμινάρια, εκπαίδευση σε ειδικά εταιρικά τμήματα εκπαίδευσης) Αναγνώριση της ηλεκτρονικής μάθησης ως στρατηγικής e-commerce και μάλιστα επιτυχημένης. Δηλαδή: Τόσο εταιρικοί όσο και ακαδημαϊκοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί προκειμένου να επιτύχουν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν εφαρμόζουν την ηλεκτρονική μάθηση επιτυχώς.

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2C e-Learning providers B2B e-Learning providers

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2C e-Learning providers (1) Real – Time Micro Learning ‘I want education and I want it now’ Παραδείγματα: www.askjeeves.com www.learn2.com www.knexa.com

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2C e-Learning providers (2) Part-time Professional Development for Credit Εκπαιδευτικά προγράμματα ημιαπασχόλησης Παραδείγματα: A+ Certification, Microsoft Certified System Engineer, Cisco Certification Ή και μέσω διαδικτύου: www.gofcs.com (FirstClass Systems Corporation) www.royalsroads.a/mcpa/aboutrru.default.htm (Royal Roads University)

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2B e-Learning providers (1) Strategy Centric Υιοθέτηση e-learning για αύξηση intellectual capital, αύξηση της ταχύτητας μάθησης του οργανισμού. Υλοποίηση με την δημιουργία κάποιου τμήματος μάθησης. Αρχική εστίαση στην ανάπτυξη διαδικασιών ηλεκτρονικής μάθησης, αγορά συμβουλών για την επιλογή στρατηγικής. Υλοποίηση στρατηγικής, αγορά συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης Παράδειγμα: www.eduprise.com (Eduprise)

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2B e-Learning providers (2) Infrastructure Build Υλοποίηση με βασικό ενδιαφέρον την καταγραφή και διαχείριση της μάθησης Αγορά κάποιου εμπορικού συστήματος διαχείρισης της μάθησης (LMS) Σύνδεση του συστήματος με ERPs Ανάπτυξη περιεχομένου πάνω στο LMS. Παρακολούθηση και καταγραφή εκπαιδευτικών επιθυμιών, δραστηριοτήτων, εγγραφή σε μαθήματα Ηγεσία από τμήματα HR και IT Παραδείγματα: www.headlight.com (Headlight) www.saba.com (Saba) www.docent.com (Docent)

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2B e-Learning providers (3) Portals Υλοποίηση χωρίς επένδυση μεγάλου όγκου κεφαλαίου στην τεχνολογία της ηλεκτρονικής μάθησης για την μεταβολή της εσωτερικής δομής Παραδείγματα: www.trainingnet.com (TrainingNet) www.hungryminds.com (Hungry Minds) www.smartplanet.com (Smart Planet)

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2B e-Learning providers (4) Παραγωγή e-learning από CBT Επεκτείνοντας την εμπειρία στην αίθουσα διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής μάθησης

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning Αναγνώριση τριών ρόλων στην αγορά (Partow, 2001): B as business C as consumer E as educator

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning E2C Educator to Consumer Δημόσια εκπαίδευση B2C Business to Consumer Educommerce (Connell, 2001): Άμεσος στόχος της εκπαίδευσης η αύξηση του κέρδους και όχι η εκπαίδευση του πελάτη.

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning E2E Educator to Educator Εκπαίδευση των εκπαιδευτών E2B Educator to Business Παροχή εκπαίδευσης σε υπαλλήλους εταιριών από εκπαιδευτές μέσα και έξω από τις εταιρίες

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα. Διαμόρφωση της αγοράς στο e-learning B2E Business to Educators Διάθεση εκπαιδευτικών προϊόντων (λογισμικών, προγραμμάτων, προτύπων, προδιαγραφών) σε εκπαιδευτές ή εκπαιδευτικούς οργανισμούς B2B Business to Business Απόρροια του educommerce, σε αναλογία με το B2C

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Προγράμματα συγχωνεύσεων και συνεργασιών παρόχων υπηρεσιών e-learning Εκμίσθωση ηλεκτρονικού περιεχομένου ή υπηρεσιών στον μικρό πάροχο από τον μεγαλύτερο με κάποιο κόστος Χρήση από τον μικρό πάροχο προϊόντων που πριν ήταν εκτός των οικονομικών δυνατοτήτων του Επέκταση προϊόντων μεγάλων παρόχων σε μεγαλύτερη αγορά Διατήρηση της αναλογίας φοιτητών ανά γνωστικό αντικείμενο με ανακατεύθυνση παραπάνω φορτίου σε άλλους παρόχους Παράδειγμα: SmartForce

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Value Change στο e-learning Εκπαιδευτική διαδικασία: μεταφορά αξίας από τον πάροχο στον εκπαιδευόμενο. Η αξία εδρεύει στο προϊόν και στην υπηρεσία. Το προϊόν είναι η πληροφορία που θα επιφέρει την γνώση Η μάθηση είναι η υπηρεσία που παρέχεται Γιατί το e-learning είναι ιδιάζουσα περίπτωση: Εξαιρετικά μεγάλη εξάρτηση της αξίας της υπηρεσίας από το ίδιο το προϊόν Συνήθως η προστιθέμενη αξία βρίσκεται στο ίδιο το προϊόν και όχι στην ποιότητα της υπηρεσίας

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Αφοσίωση πελατών στο e-learning (1) Dilution of Loyalty problem Αύξηση του αριθμού παρόχων εκπαιδευτικών υπηρεσιών Αναγνώριση εικονικών πανεπιστημίων Υποκατάσταση κλασικού μοντέλου πανεπιστημίου Θα οδηγήσουν στο πρόβλημα της ‘διάλυσης της πίστης’: Δύσκολη αρχικοποίηση και θεμελίωση δεσμών παρόχου πελάτη Δεν αναπτύσσονται προσωπικές δεσμεύσεις Δεν αναπτύσσονται ισχυρές σχέσεις κατοχής μεταξύ ομάδας και μέλους μέσω του διαδικτύου

Μέρος ΙΙ – Ενδεικτικά θέματα Αφοσίωση πελατών στο e-learning (2) Λύσεις στο πρόβλημα: Συσχέτιση παρόχων ηλεκτρονικής μάθησης με αξιόπιστους και αναγνωρισμένους παραδοσιακούς οργανισμούς Χτίσιμο αξιοπιστίας και αναγνώρισης προϊόντων από την αρχή. Ανάλυση συμπεριφοράς, προτιμήσεων, προσδοκιών πελατών. Δημοσίευση αναφορών και αποτελεσμάτων ως προς τις υπηρεσίες και το περιεχόμενο, συνοδευόμενες από αξιολογήσεις από εκπαιδευόμενους ή και ανεξάρτητες αρχές.

Τέλος Ερωτήσεις - Παρατηρήσεις Τέλος Ερωτήσεις - Παρατηρήσεις