Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ "ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ” Συγχρηματοδότηση.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ Ηλίας Νίτσος Στέλεχος ΜΟΔΙΠ Διεθνές Πανεπιστήμιο της.
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
2-4/7/2009Σύστημα Διαχείρισης και ελέγχου ΕΠ ΕΣΠΑ1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝ ΙΙ (2007 – 2013) Νίκος Ιωαννίδης ΕΥΔ ΕΠΑΕ Μονάδα Α1.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Erasmus+ International Credit Mobility
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Το κόστος Ποιότητας    
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Βαςικα Οροςημα για την Εφαρμογη του Νομου ΓΙΑ ΤΑ Α.Ε.Ι.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance Manager International Hellenic University

Institutional Review(2) Quality Assurance Agency for Higher Education (QAA) Κύριες αρμοδιότητες:  Αξιολόγηση του έργου των ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης.  Παροχή υποστήριξης και συμβουλών.  Έκδοση οδηγιών και κατευθυντήριων γραμμών για τη διασφάλιση και την ενίσχυση της ποιότητας.  Επίκεντρο εξελίξεων σε θέματα διασφάλισης ποιότητας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Institutional Review(3)  Ενίσχυση της συμμετοχής των φοιτητών στη διασφάλιση ποιότητας.  Διερεύνηση παραπόνων αναφορικά με την εφαρμογή των ακαδημαϊκών προτύπων και την ποιότητα της εκπαίδευσης.

Institutional Review(4) Institutional Review  Μέθοδος αξιολόγησης του έργου του ιδρύματος.  Αξιολογεί κατά πόσο το ίδρυμα ικανοποιεί τις υποχρεώσεις του, εντοπίζει καλές πρακτικές και περιλαμβάνει προτάσεις για βελτιώσεις.  Περιοδική διαδικασία.  Σύνταξη Έκθεσης Αξιολόγησης.  Σχέδιο Δράσης από το υπό αξιολόγηση ίδρυμα.

Institutional Review(5) Ομάδα Αξιολόγησης  4 με 6 μέλη.  Επιλογή μελών: κατόπιν υποβολής υποψηφιότητας βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων της QAA.  QAA trainings.  Οδηγίες QAA σχετικά με το ρόλο και τις υποχρεώσεις των αξιολογητών.

Institutional Review(6) Συμμετοχή των φοιτητών στην αξιολόγηση  Πλήρης ενημέρωση φοιτητών για την αξιολόγηση και τα αποτελέσματά της.  Συμμετοχή τόσο κατά την προετοιμασία για την αξιολόγηση, όσο και κατά την ίδια την αξιολόγηση:  Καθιέρωση του ρόλου του Lead Student Representative.  Συμμετοχή σε συναντήσεις με ομάδα αξιολόγησης.  Υποβολή γραπτής αναφοράς.  Συμμετοχή στην προετοιμασία του Σχεδίου Δράσης του ιδρύματος και στην ετήσια ενημέρωσή του.

Institutional Review(7) Μέρη Αξιολόγησης 1 ο Μέρος αξιολόγησης:  Κατώτατα όρια ακαδημαϊκών προτύπων.  Ποιότητα ευκαιριών μάθησης.  Ποιότητα πληροφοριών.  Ενίσχυση της ποιότητας των ευκαιριών μάθησης.

Institutional Review (8) 2 ο Μέρος αξιολόγησης:  Διερεύνηση συγκεκριμένου θέματος.  Το υπό διερεύνηση θέμα διαφέρει από έτος σε έτος.  Συνεισφορά στη διασφάλιση αλλά και την ενίσχυση της ποιότητας.  Προσδιορισμός καλών πρακτικών στον τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης.

Institutional Review(9) Επισκόπηση Διαδικασίας  Online πακέτο ενημέρωσης.  Προπαρασκευαστική συνάντηση.  Αποστολή των απαιτούμενων εγγράφων στην QAA.  Μελέτη των εγγράφων από την ομάδα αξιολόγησης.  1 η συνάντηση στο ίδρυμα με την ομάδα αξιολόγησης: 1,5 μέρα.  Επίσκεψη Αξιολόγησης: 3-5 ημέρες.

Institutional Review(10)  Ενημέρωση του ιδρύματος και της HEFCE για τα κύρια ευρήματα της αξιολόγησης.  Προσχέδιο έκθεσης στο ίδρυμα.  Έκθεση Αξιολόγησης.  Σχέδιο Δράσης ιδρύματος.  Παρακολούθηση προόδου υλοποίησης.

Institutional Review(11) Κρίσεις ομάδας αξιολόγησης  Επί των τεσσάρων ενοτήτων του πρώτου μέρους της αξιολόγησης.  Διαβαθμίσεις κρίσεων:  Έπαινος  Ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου (Η.Β.)  Απαιτείται βελτίωση για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Η.Β.  Δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Η.Β.

Σήμα Ποιότητας QAA Institutional Review(12)

Institutional Review(13) Στοιχεία Επικοινωνίας Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος 14ο χλμ Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών Θέρμη, Θεσσαλονίκη Τηλ: