Πολιτικές και Εκπαιδευτικές Διεργασίες στην Ε.Ε. Συνθήκες-Στρατηγικές : Μάαστριχτ 1992 Άμστερνταμ 1997 Λισαβόνα 2000 Βαρκελώνη 2002 Συνθήκες-Στρατηγικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτικές και Εκπαιδευτικές Διεργασίες στην Ε.Ε. Συνθήκες-Στρατηγικές : Μάαστριχτ 1992 Άμστερνταμ 1997 Λισαβόνα 2000 Βαρκελώνη 2002 Συνθήκες-Στρατηγικές : Μάαστριχτ 1992 Άμστερνταμ 1997 Λισαβόνα 2000 Βαρκελώνη 2002 Διακηρύξεις-Διεργασίες: Σορβόννη 1998 Μπολόνια 1999 Πράγα 2001 Βερολίνο 2003 Διακηρύξεις-Διεργασίες: Σορβόννη 1998 Μπολόνια 1999 Πράγα 2001 Βερολίνο 2003 Επιδιωκόμενοι Στόχοι: Ανάπτυξη – Ανταγωνισμός Κοινωνία γνώσης Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης Εκπαίδευση εκπαιδευτικών Επιδιωκόμενοι Στόχοι: Ανάπτυξη – Ανταγωνισμός Κοινωνία γνώσης Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης Εκπαίδευση εκπαιδευτικών

Καθορισμός των χαρακτηριστικών του Ευρωπαίου Εκπαιδευτικού της Τ.Ε.Ε. Το επάγγελμα του «στοχαζόμενου» Ευρωπαίου εκπαιδευτικού προϋποθέτει:  ολοκληρωμένη επιστημονική οντότητα με ερευνη- τική διάθεση, κριτική σκέψη και ευρύτητα στην καινο- τομία  επιστημονικές γνώσεις σε ανώτερο βαθμό των διδακτικών του αντικειμένων  άριστες γνώσεις στις επιστήμες της Αγωγής  άριστες διδακτικές δεξιότητες  άριστες διαχειριστικές δεξιότητες και εμπειρίες για την καθοδήγηση και υποστήριξη των μαθητών © Getty Images

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά στοιχεία υλοποιούνται σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα κοινού συστήματος δύο (τριών) διεθνοποιημένων κύκλων σπουδών: 1 ος Κύκλος: προσφέρει Πρόγραμμα Σπουδών Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και απονέμει τον ακαδημαϊκό τίτλο Bachelor 2 ος Κύκλος: προσφέρει Πρόγραμμα Σπουδών Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και απονέμει τον ακαδημαϊκό τίτλο Master 3 ος Κύκλος:προϋποθέτει ατομική ερευνητική ικανότητα, δεν απαιτεί πιστωτικές μονάδες, αλλά συνήθως χρονικό περιορισμό και απονέμει τον ακαδημαϊκό τίτλο Doctor (Dr. ή PhD) Καθορισμός των χαρακτηριστικών του Ευρωπαίου Εκπαιδευτικού της Τ.Ε.Ε.

Ενδεικτικά Εκπαιδευτικά Μοντέλα: Η εκπαίδευση του εκπαιδευτικού της Τ.Ε.Ε. ολοκληρώνεται σε δύο φάσεις: 1. Ακαδημαϊκή 2. Βιωματική Μοντέλα ακαδημαϊκής εκπαίδευσης: Μαθητεία (χρόνος άσκησης) Master Επιστήμες αγωγής + διδακτική γνωστικού αντικειμένου Πρακτικές ασκήσεις Β γνωστικό αντικείμενο Bachelor Σπουδές στον επιστημονικό κλάδο Μαθητεία (χρόνος άσκησης) Master Επιστήμες αγωγής + διδακτική γνωστικού αντικειμένου Πρακτικές ασκήσεις Εμβάθυνση Α γνωστικού αντικειμένου Β γνωστικό αντικείμενο Bachelor Σπουδές στον επαγγελματικό & επιστημονικό κλάδο Επαγγελματικ ήπαιδαγωγική διδακτική Β γνωστικό αντικείμενο Συμπληρωματικό Μοντέλο Συγχρονικό Μοντέλο

Πιστωτικές Μονάδες και ανθρωποώρες του Μοντέλου (Bachelor, Master) Bachelor Πιστωτικές ΜονάδεςΏρες Εργασίας Επαγγελματική ειδικότητα (ηλεκτρολογία) Δευτερεύον Γν. αντικείμενο (φυσική) Επιστήμες Αγωγής Α20600 Διδακτική ειδικότητας Β5150 Διδακτική ειδικότητας Γ5150 Διπλωματική εργασία10300 ( Master) Επαγγελματική ειδικότητα30900 Δευτερεύον Γν. αντικείμενο20600 Επιστήμες Αγωγής20600 Διδακτική ειδικότητας15450 Διδακτική ειδικότητας15450 Γλώσσα5150 Διπλωματική Εργασία15450 Συνολικός αριθμός πιστωτικών μονάδων 300

Ποιοτική Διασφάλιση της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικούς σκοπούς Περιεχόμενα Δεξιότητες Είδος και μορφές εξέτασης Αξιολόγηση Τα μοντέλα προσφέρουν προγράμματα σπουδών διαρθρωμένα και διαβαθμισμένα σε πρότυπα δομικά στοιχεία (Module). Κάθε δομικό στοιχείο καθορίζει: Απαιτούμενο έργο σε ανθρωποώρες

Τα Εκπαιδευτικά πρότυπα…..προσανατολίζονται αφενός σε συγκεκριμένα επιστημονικά περιεχόμενα και αφετέρου σε διαφοροποιημένες περιοχές δεξιοτήτων. Για κάθε πεδίο είναι απαραίτητο να διαμορφώνονται πρότυπα που χρησιμοποιούνται ως κριτήρια αξιολόγησης. Γνωστικές Ανακλαστικές (αποδόμηση - ανασύνθεση) Κοινωνικές επικοινωνιακές Κρίση (διαγνωστικές - υποστηρικτικές) Επιστήμες διδασκαλίαs (γνωστικά αντικείμενα) √√√√ Διδακτική γνωστικών αντικειμένων √√√√ Επιστήμες αγωγής √√√√ Σχολικές Πρακτικές Ασκήσεις √√√√ ΠεδίαΔεξιότητες Πηγή: Terhart 2002

Βιωματική Εκπαίδευση..είναι θεσμός έξω από το Πανεπιστήμιο. Παρέχεται από το κράτος ή εντεταλμένους φορείς με τη συνεργασία σχολείων και την ύπαρξη εποπτεύοντος καθηγητή (Μέντορα). Περιλαμβάνει: παρακολούθηση σεμιναρίων προετοιμασίες σχεδίων μαθημάτων τεχνικές αξιολόγησης συνεντεύξεις παρακολουθήσεις πρότυπων διδασκαλιών εργαστηριακές και πειραματικές ασκήσεις, κλπ. Ακόμη.. διέπονται από κανονισμούς σπουδών και εξετάσεων λειτουργούν σύμφωνα με εκπαιδευτικά πρότυπα με επίκεντρο-διδακτικές στρατηγικές, διοίκηση/καθοδήγηση τάξης, διάγνωση υποστήριξη, διδακτικά σενάρια, κλπ.

Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα χωρίζεται σε 2 βασικές μεγάλες κατηγορίες: 1.στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών της Γενικής Εκπαίδευσης που πραγματοποιείται στα Πανεπιστημιακά Τμήματα 2.στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών της Τ.Ε.Ε. που πραγματοποιείται στα Τμήματα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Η Σχολή διαθέτει: Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. είναι Ανώτατο Μη Πανεπιστημιακό εκπαιδευτικό ίδρυμα σύμφ. με το ν.3027/02 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. 7 Τμήματα 5 Τμ. Εκπαιδευτικών, 1 Τμ. Παιδαγωγικών Μαθημάτων & 1 Τμ. Γεν. Μαθημάτων 2 Μεταπτυχιακά Προγράμματα Το Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων έχει 2 τομείς: 1. Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. 2. Π.Ε.ΣΥ.Π. (σε 8 Παραρτήματα) Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Τα 5 Τμήματα Εκπαιδευτικών: Ηλεκτρονικής, Μηχανολογίας, Πολιτικών Δομικών Έργων, Πολιτικών Έργων Υποδομής, Ηλεκτρολογίας. Τα 5 Τμήματα Εκπαιδευτικών: Ηλεκτρονικής, Μηχανολογίας, Πολιτικών Δομικών Έργων, Πολιτικών Έργων Υποδομής, Ηλεκτρολογίας.

Τα Μοντέλα Εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Πεδία Επιστημών Αγωγής Α) Πεδίο Σπουδών Αγωγής: Γενική και Επαγγελματική Παιδαγωγική Ψυχολογία Διοίκηση και ΠολιτικήΔιδακτική Μεθοδολογία Εκπαιδευτική ΑξιολόγησηΕκπαιδευτική Έρευνα Εκπαιδευτική τεχνολογία-πολυμέσαΦιλοσοφία της Παιδείας Συμβουλευτική και Προσανατολισμός Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/ΥΣύγχ. Διδακτικές Κατευθύνσεις Β) Ειδική Διδακτική Διδακτική επαγγελματικών μαθημάτων Γ) Πρακτική Άσκηση Διδασκαλίας Πολύμορφη ατομική δοκιμασία για κάθε σπουδαστή και περιλαμβάνει: τρεις μικρο-διδασκαλίες, δύο προκαταρκτικές διδασκαλίες μία τελική και μία πτυχιακή, που πραγματοποιούνται σε πραγματικές τάξεις των συνεργαζόμενων σχολείων. είκοσι παρακολουθήσεις σε διδασκαλίες εικονικών τάξεων δώδεκα παρακολουθήσεις σε πραγματικές τάξεις, και επισκέψεις σε σχολικά εργαστήρια.

Τα Μοντέλα Εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πτυχίο Μηχανικού της Εκπαίδευσης 240 ΠΜ 7200 ΑΩ Α Σπουδές στην επαγγελματική ειδικότητα Β Επιστήμες Αγωγής Επαγγελματικής Παιδαγωγικής Γ Διδακτική Γνωστικού αντικειμένου Δ Πρακτική Άσκηση

Συμπεράσματα ΑΣΠΑΙΤΕ «καλός» εκπαιδευτικός ΕΕ «στοχαζόμενος» εκπαιδευτικός πρακτική άσκηση για τη σύνδεση των ακαδημαϊκών σπουδών με τη διδακτική πράξη στην τάξη βιωματική εκπαίδευση εφαρμοσμένων εκπαιδευτικών διδακτικών και οργανωτικών στρατηγικών διαβαθμισμένη και διεθνοποιημένη 5ετή πανεπιστημιακή εκπαίδευση μη κατάρτιση εκπαιδευτικών προτύπων και μη διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δρώμενα μη διεθνοποιημένοι τίτλοι σπουδών μη βιωματική εκπαίδευση μη πλήρης πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση Εκπαιδευτικός με «δημοσιο- υπαλληλική» αίσθηση Επιστημονική οντότητα με καινοτόμα διάθεση

…με γνώμονα τη διαπίστωση ότι τα προγράμματα της ΑΣΠΑΙΤΕ σε γενικές γραμμές παρουσιάζουν συμβατότητα με την ΕΕ: α) η Ελληνική Πολιτεία και το Υπουργείο Παιδείας οφείλουν να οραματιστούν και να νομοθετήσουν β) η ΑΣΠΑΙΤΕ οφείλει να αναλάβει πρωτοβουλίες, ώστε με γνώμονα τις κοινωνικές αναγκαιότητες τις τεχνολογικές εξελίξεις και τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά δρώμενα να καταρτίσει νέα προγράμματα για το μελλοντικό προφίλ του εκπαιδευτικού.