Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Από το άρθρο των Miriam Catterall & Patrick Ibbotson, School of Management, University of Ulster “Using Projective Techniques.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατερίνα Βασιλικού, PhD Ακαδημία Αθηνών
Advertisements

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Βήματα στην Κατασκευή ενός Ψυχομετρικού Εργαλείου (Μέρος B)
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
O ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Διδάσκοντας Κριτική της Τέχνης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
Ποιοτικη συνεντευξη – αναλυση περιεχομενου
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ποιοτική Έρευνα 7 η Διάλεξη TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Συνέντευξη με νήπια.
Βιβλιογραφική ανασκόπηση μιας συγκεκριμένης διάστασης του θέματος
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Εργασία για το μάθημα «Συγκίνηση και Νόηση»
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Από το άρθρο των Miriam Catterall & Patrick Ibbotson, School of Management, University of Ulster “Using Projective Techniques in Education Research” Δημοσιευμένο στην British Educational Research, Vol 26, No.2, 2000

Εφαρμογή από τους συγγραφείς του άρθρου Στην εκτίμηση του ρόλου της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων της βιβλιοθήκης της πανεπιστημιακής σχολής Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας

Ένας εναλλακτικός τρόπος απέναντι στο ευθύ και δομημένο ερωτηματολόγιο, που χρησιμοποιώντας ασαφή και διφορούμενα ερεθίσματα επιτρέπει στα υποκείμενα της έρευνας να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα Τι είναι ;

Ιστορική αναδρομή Αρχές του 20ου αιώνα στην κλινική ψυχολογία ( Rorschach & Thematic Apperception Test) Στις αρχές της 10ετίας του 40 προσαρμόστηκαν για την έρευνα της γνώμης, στάσης και αγοράς Μετά από μια μείωση του ενδιαφέροντος κατά την 10ετία του 60, σήμερα χρησιμοποιούνται ευρέως από την ακαδημαϊκή κοινότητα

Είδη προβλητικών τεχνικών Τεχνικές σύνδεσης Στα υποκείμενα της έρευνας ζητείται να απαντήσουν σε ένα ερέθισμα με το πρώτο πράγμα που τους έρχεται στο μυαλό

Είδη προβλητικών τεχνικών Τεχνικές κατασκευής Παρουσιάζεται στα υποκείμενα της έρευνας μια εικόνα και ζητείται να κατασκευάσουν την δικιά τους εικόνα ή ιστορία

Συχνά από τους ερευνητές της αγοράς ζητείται από τα υποκείμενα της έρευνας να προσωποποιήσουν με λόγια ή εικόνες ένα προϊόν. Τεχνικές Κατασκευής

Είδη προβλητικών τεχνικών Τεχνικές συμπλήρωσης Στα υποκείμενα της έρευνας παρουσιάζεται ένα ατελές ερέθισμα, όπως η αρχή μιας πρότασης, και ζητείται να την συμπληρώσουν ή να συμπληρώσουν τις φούσκες λόγου ή σκέψης σε καρτούν

Θα τα καταφέρω λες με τον υπολογιστή, που είμαι άπειρη ; Μπα, δεν νομίζω να τα καταφέρεις Θα ξεκουμπιστείς ποτέ απ΄αυτό το μηχάνημα, χαζοβιόλα... Θα μείνω όσο μ΄αρέσει, σκύλα ! Τεχνικές συμπλήρωσης

Στο επόμενο μάθημα θα γράψετε τεστ πολλαπλών επιλογών Τεχνικές συμπλήρωσης

Είδη προβλητικών τεχνικών Τεχνικές επιλογής ή κατάταξης Τα υποκείμενα της έρευνας καλούνται να επιλέξουν ένα υλικό από μια λίστα εναλλακτικών εικόνων ή προτάσεων ή να τις κατατάξουν σε μια σειρά, ή να τις ομαδοποιήσουν σε κατηγορίες σύμφωνα με τις ομοιότητες και διαφορές τους

Ωχ, όχι αυτό ξανάρχεται πίσω...!! Τι, πως, γιατί...Τι στο...έκανα και εξαφανίστηκε ; Ουπς Ωχ, όχι τα μισώ αυτά τα πράγματα Νοιώθω σαν ηλίθιος. Τι στο...έκανα τώρα ; Για να δω...ξέρεις δεν είναι και τόσο δύσκολο... Όταν του πάρεις τον αέρα έχει αρκετή πλάκα

Είδη προβλητικών τεχνικών Τεχνικές έκφρασης Τα υποκείμενα της έρευνας χρησιμοποιούν κάποιο ερέθισμα για να κατασκευάσουν κάποια αφηγηματική παραγωγή, όπως ένα μικρό θεατρικό

«Προβλητικές ; » Τεχνικές Έρευνας Η προβολή αναφέρεται στην διαδικασία απόδοσης προσωπικών συναισθημάτων, κινήτρων και συμπεριφοράς στους άλλους

Οφέλη από την χρήση τους Μπορούν να συνδυαστούν με μεγάλο εύρος στρατηγικών έρευνας και εφαρμογών Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Ποιοτικές στρατηγικές έρευνας Ποσοτικές στρατηγικές έρευνας

Οφέλη από την χρήση τους Εμπλέκουν τα υποκείμενα της έρευνας στην διαδικασία Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Δημιουργούν περιέργεια, επειδή είναι διαφορετικά, ασυνήθιστα και ιντριγκαδόρικα

Οφέλη από την χρήση τους Είναι διασκεδαστικές Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Ο θόρυβος και τα γέλια που δημιουργούν διευκολύνουν την αυτοέκφραση και το ξεπέρασμα της αυτολογοκρισίας στις αποκρίσεις

Οφέλη από την χρήση τους Διευκολύνουν το ξεπέρασμα των εμποδίων στις απαντήσεις Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Τα υποκείμενα της έρευνας εκφράζουν γνώμες και συναισθήματα, που η πρόσβαση τους θα ήταν πολύ δύσκολη με το ευθύ ερωτηματολόγιο

Οφέλη από την χρήση τους Παράγουν νέες ιδέες Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Εξ’ αιτίας του διφορούμενου της φύσης τους, οι ερευνώμενοι απαντούν από οποιοδήποτε πλαίσιο αναφοράς θεωρούν σχετικό, αποκαλύπτοντας νέες ιδέες, πράγμα δύσκολο με το ευθύ ερωτηματολόγιο

Μειονεκτήματα Εισάγουν ηθικά θέματα Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Απόκρυψη αληθινού σκοπού Οι ερευνητές αγοράς εστιάζουν στις καταναλωτικές ανάγκες και όχι στα συναισθήματα και τις πραγματικές ανησυχίες των πελατών

Μειονεκτήματα Εγκυρότητα Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Συχνά αντανακλούν απλώς πολιτισμική και κοινωνική ενημερότητα

Μειονεκτήματα Δυσκολία ανάλυσης και ερμηνείας Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Δύο είναι οι κυρίαρχες προσεγγίσεις σήμερα : Η Ανάλυση περιεχομένου Η Ερμηνευτική προσέγγιση

Μειονεκτήματα Δυσκολία στην συλλογή και σχεδιασμό τους Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας Έλλειψη βιβλίων

Πότε πρέπει να τις χρησιμοποιούμε ; Σε μεταβλητές που έχουν θέμα κοινωνικής επίδρασης και όχι σε κοινωνικά ουδέτερες μεταβλητές Προβλητικές Τεχνικές Έρευνας