1 Photo: David Rhea Καλώς ήρθατε στους GUE. Ο oργανισμός GUE Διακριτά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης GUE Κριτήρια αξιολόγησης και πιστοποίησης Εκπαιδευτική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
PADI Πρόγραμμα Tec Rec George Vandoros MSDT #
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ANDI Technical Diving. •Το 1989 η ANDI International λειτουργεί ήδη ένα χρόνο ως : «Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός» «Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Το αναπνευστικό σύστημα Αναπνευστικές χωρητικότητες
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Περί ρυθμιστικών διαλυμάτων
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η Άσκηση ως Θεραπευτική Αγωγή σε Ασθενείς με Καρδιοπάθεια
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Καταδύσεις Οι καταδύσεις στα ελληνικά ύδατα. Μία γενική άποψη του δύτη.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Photo: David Rhea Καλώς ήρθατε στους GUE

Ο oργανισμός GUE Διακριτά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης GUE Κριτήρια αξιολόγησης και πιστοποίησης Εκπαιδευτική Μεθοδολογία Προγράμματα Τεχνικής Κατάδυσης Ερωτήσεις / Συζήτηση Παρουσίαση των GUE Ατζέντα Παρουσίασης

Photo: Steve Auer Σκοπός των GUE © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) Γνωριμία με τους GUE Global Underwater Explorers Ο οργανισμός GUE δημιουργήθηκε για να προάγει την ποιότητα και μία διαφορετική προσέγγιση στην καταδυτική εκπαίδευση. Οι GUE έχοντας δημιουργηθεί από οικολόγους, εξερευνητές και εκπαιδευτές έχουν ως σκοπό να επαναπροσδιορίσουν την υποβρύχια δραστηριότητα σε τρεις επιμέρους τομείς: την εκπαίδευση, την έρευνα και την εξερεύνηση.

14 Γνωριμία με τους GUE Να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της εκπαίδευσης και του πάθους για εξερεύνηση Ιστορικά, η καταδυτική εκπαίδευση υπήρξε εντελώς αποκομμένη από την καταδυτική έρευνα, εξερεύνηση και προστασία του υποθαλάσσιου κόσμου. Επιπλέον, δεν υπήρχε ένα διευρυμένο εκπαιδευτικό υπόβαθρο για τη μακροπρόθεσμη κατανόηση και προστασία των παγκόσμιων υποθαλάσσιων πόρων. Photo: Steve Auer © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) Η εξέλιξη της ιδέας

15 Photo: Steve Auer –Να αναπτύξει διεθνείς πρότυπα και διαδικασίες ικανές να υποστηρίξουν τις πιο απαιτητικές καταδύσεις παγκοσμίως –Να αναπτύξει την πιο απαιτητική και ποιοτική εκπαίδευση παγκοσμίως –Να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο από ικανούς δύτες, εκπαιδευτές και ερευνητές –Να προάγει τη συνεχή εξερεύνηση, έρευνα και προστασία του υποθαλάσσιου περιβάλλοντος Στόχοι των GUE Βραχυπρόθεσμοι & Μακροπρόθεσμοι © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

17 Πρότυπα και Διαδικασίες Υποχρεωτική επαναπιστοποίηση για δύτες και εκπαιδευτές κάθε 3 χρόνια –Για τους εκπαιδευτές: 25 καταδύσεις στο υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησής τους Υποχρεωτικό σχολείο αναβάθμισης για τους εκπαιδευτές GUE –Για τους δύτες: υποχρεωτικά 25 καταδύσεις μεταξύ των σχολείων για απόκτηση επάρκειας Απαγόρευση Καπνίσματος –Η καλή σωματική υγεία και λειτουργία των πνευμόνων είναι σημαντικό στοιχείο για μία ασφαλή κατάδυση –Η βλάβη των πνευμόνων και παρουσία χημικών από το κάπνισμα είναι επιβλαβή προκαλώντας εθισμό και επηρεάζουν την ασφάλεια του δύτη και της ομάδας Διακριτά Χαρακτηριστικά Επισκόπηση των GUE

17 Απαιτήσεις Σωματικής Φυσικής Κατάστασης –Η καλή φυσική κατάσταση είναι τρόπος ζωής και μπορεί να προστατέψει την υγεία ενός δύτη και να ενισχύσει την ασφάλειά του –Η καλή φυσική κατάσταση αποτελεί τη μόνη λογική επιλογή στη διαχείριση του στρες και της αποσυμπίεσης Ποιοτικός έλεγχος στο 100% των αξιολογήσεων από του μαθητές Ο GUE είναι ο πιο πρωτοποριακός οργανισμός εκπαίδευσης βασιζόμενος σε υψηλά αναπτυγμένες μεθόδους διδασκαλίας στο να ενισχύσει τη διαδικασία μάθησης έχοντας ως επίκεντρο πάντα τον μαθητή. Διακριτά Χαρακτηριστικά Επισκόπηση των GUE

10 Κριτήρια Αξιολόγησης © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) Βαθμίδες Αξιολόγησης: Επιτυχών/ούσα Μετεξεταστέος/α Αποτυχών/ούσα Βαθμός 1: Επισφαλής δύτης Βαθμός 2: Δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την απαιτούμενη δεξιότητα/άσκηση ικανοποιητικά. Βαθμός 3: Έχει ολοκληρώσει την άσκηση ικανοποιητικά (πέρασε) όμως, χρειάζεται βελτίωση. Βαθμός 4: Υποδεικνύει πως ο μαθητής έχει ολοκληρώσει την άσκηση καλά. Βαθμός 5: Έχει ολοκληρώσει την άσκηση πολύ καλά.

Πολιτική Πιστοποίησης 8 Επισκόπηση των GUE Πολιτική Πιστοποίησης των GUE Κάθε επίπεδο εκπαίδευσης των GUE έχει συγκεριμένες προϋποθέσεις που οι μαθητές θα πρέπει να πληρούν προκειμένου να πιστοποιηθούν. Οι προϋποθέσεις αυτές περιλαμβάνουν θεωρητική γνώση καθώς και προχωρημένες δεξιότητες και τεχνικές. Οι μαθητές θα πρέπει να εκτελέσουν κάθε δεξιότητα και τεχνική πριν προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο. Ο κάθε μαθητής θα πρέπει να κατανοεί και να αποδέχεται ότι είναι υποχρέωση του εκπαιδευτή να αρνηθεί την πιστοποίησή τους εφόσον δεν πληρεί τις προϋποθέσεις. ”Ο μαθητής πληρώνει για την εκπαίδευση αλλά θα πρέπει να κερδίσει την πιστοποίηση.”

10 Εκπαιδευτική Μεθοδολογία - Πρόοδος βήμα-βήμα - Κάθετη ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων - Δημιουργία μυικής μνήμης μέσω της εκπαίδευσης και της επανάληψης - Εξωμείωση της εκπαίδευσης με την πραγματικότητα στο να ενισχύεται η ασφάλεια και η απόλαυση - Ολιστική προσέγγιση η οποία έχει σχεδιαστεί να υποστηρίζει όλους τους μελλοντικούς στόχους - Πολλαπλές ευκαιρίες μάθησης

40 Αναπτύξη Καταδυτικής Επάρκειας Μια διαδικασία προοδευτικής εκμάθησης, αναπτύσσοντας νέες δεξιότητες βασιζόμενοι στις προηγούμενες Υπάρχει δυσκολία στο να ξεπεραστούν οι κακές συνήθειες Η επανάληψη είναι απαραίτητη για τη σωστή εκτέλεση Μπουσουλώ - Βαδίζω - Τρέχω © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

41 Αναπτύξη Καταδυτικής Επάρκειας Αποτελεσματική ανταπόκριση σε καταστάσεις έντασης Διεύρυνση επίγνωσης Διατήρηση ελέγχου παρά την κλιμάκωση της δυσκολίας Ενίσχυση Βασικών Δεξιοτήτων © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

19 Εκπαίδευση Εξοπλισμός Εμπειρία Άνεση Ικανότητα Αυτοπεποίθηση Η ικανότητα ενός δύτη παίζει αποφασιστικό ρόλο στην επιδίωξη των στόχων του. Αναπτύξη Ικανότητας Ικανότητα © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

18 Κάποιοι καταδύονται επειδή βρίσκουν χαρά στην περιπέτεια; Κάποιοι άλλοι γιατί βρίσκουν χαρά στη χαλάρωση; Κάποιοι άλλοι, ωστόσο, βρίσκουν χαρά στο να εξερευνούν τα όρια των ικανοτήτων τους. Καταδυόμαστε για αναψυχή Γιατί καταδυόμαστε; © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

15 1. Προετοιμασία 2. Ομαδικότητα 3. Υδροδυναμική τοποθέτηση εξοπλισμού 4. Τυποποιημένα μίγματα 5. Ζυγισμένο “στήσιμο” εξοπλισμού 6. Αναγραφή φιαλών 7. Συντηριτικά όρια έκθεσης Πρότυπα Εκπαίδευσης © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

45 Διαμόρφωση Εξοπλισμού Αναπτύχθηκε από πρωτοπόρους εξερευνητές Εξελίχθηκε για να χρησιμοποιείται σε κάθε περιβάλλον Βασικό χαρακτηριστικό σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα GUE Ιστορική αναδρομή © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

46 Διαμόρφωση Εξοπλισμού Μινιμαλισμός και υδροδυναμική Η χρησιμότητα αποτέλεσε τη βασική παράμετρο στην επιλογή του συστήματος και των περιφερειακών μερών Τα βασικά στοιχεία παραμένουν πανομοιότυπα σε κάθε μορφή κατάδυσης Η διαμόρφωση σχεδιάστηκε για να μειώνεται η αντίσταση Επισκόπηση © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

72 Τυποποιημένα Μιγμάτα Η εξοικείωση μειώνει τις πιθανότητες λάθους Η τυποποίηση δημιουργεί αποτελεσματικότητα στη μίξη Συνοχή στο πλάνο κατάδυσης της ομάδας Σχεδιασμός κατάδυσης Γνώριμος χρόνος αποσυμπίεσης Βάθος (Μέτρα)Μίγμα (0 2 /He) 0 – 30Nitrox 32 ή Triox 30/30 0 – 45Trimix 21/35 0 – 6018/45 1 – 7515/55 4 – 9012/ /70 Μίγματα Βυθού GUE © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

72 Τυποποιημένα Μιγμάτα Βάθος (Μέτρα)Μίγμα (0 2 /He)max pO2 6100%1,6 2150%1, /251, /351,40 57+Trimix1,40 Μίγματα αποσυμπίεσης GUE © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

71 Παράμετροι Αερίου Πυκνότητα Αερίου © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) Η πυκνότητα του αερίου είναι ο πρωταρχικός παράγοντας που εμποδίζει το σωστό αερισμό Αναπνέοντας Heliox στα 300m είναι σα να αναπνέει κάποιος αέρα στα 33m Αυξάνει τον κίνδυνο δηλητηρίασης και τοξικότητας από το διοξείδιο του άνθρακα Το CO 2 είναι πολύ ναρκωτικό και αυξάνει το στρες Η πυκνότητα αυξάνεται αναλογικά με την αύξηση της πίεσης Βάθος (m) Αέρας (% × κανονικού) Οξυγόνο-ήλιο (% × κανονικού) Η αντίσταση της ροής του αέρα μέσω των αναπνευστικών οδών αυξάνεται ευθέως ανάλογα με την πυκνότητα του αναπνεύσιμου αερίου. Έτσι, αυτό που μπορεί κάποιος εύκολα να δει είναι πως η αυξημένη πίεση του αέρα αυξάνει το έργο της αναπνοής και ως αποτέλεσμα, μειώνει τη μέγιστη αναπνευστική ικανότητα (την ποσότητα του αερίου που κάποιος μπορεί να αναπνέει κάθε λεπτό.

Πλευστότητα και Ζύγισμα Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια στάση με σχεδόν άδεια φιάλη; Μπορείτε να κολυμπήσετε στην επιφάνεια με χαλασμένο σάκο άνωσης; Σωστά Ζυγισμένo Σύστημα © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) Σωστά ζυγισμένο σύστημα –Το ιδανικό ζύγισμα στη διαμόρφωση εξοπλισμού θα πρέπει να επιτρέπει άνετη ανάδυση στην περίπτωση που υπάρξει αποτυχία του BC στο αρχικό στάδιο της κατάδυσης; Το ίδιο ζύγισμα θα πρέπει να επιτρέπει στο δύτη να μπορεί να πραγματοποιήσει στάση ασφαλείας με σχεδόν άδεια φιάλη.

73 Αναγραφή φιαλών MOD © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1)

16 Βαθμίδες Εκπαίδευσης Photo: Steve Auer Προγράμματα Τεχνικής Κατάδυσης © 2006 Global Underwater Explorers (Version 1) –GUE Fundamentals (rec & tech pass) Τεχνική Κατάδυση –Τεχνικός Δύτης - Επίπεδο 1 –Τεχνικός Δύτης - Επίπεδο 2 –Τεχνικός Δύτης - Επίπεδο 3 –Rebreather

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Διάρκεια (ημέρες) Μεγ. Βάθος (μέτρα) Αριθμός καταδύσεων ΑέριοΠεριεχόμενο Fundamentals4185Nitrox 32%Βασικές δεξιότητες Tech /35, 18/45 50% 30min deco 1 φιάλη deco Tech /45, 50%45min deco bottom + deco stage Tech /5560min deco 2 αέρια deco Tech /6590min deco 3 stage Tech /70 - O2, 50%, 35/25, 21/35 DPV 4 αέρια deco Rebreather5308Nitrox 32% Βασικά στοιχεία

20 Εισαγωγή –Επισκόπηση σχολείου και GUE –Προσδοκίες για εσάς Διαχείριση αερίου –Επισκόπηση Φυσικής –Διαχείριση αερίου –Εφαρμοσμένη επίγνωση κατάστασης Αποσυμπίεση –DCI –Θεωρία Διαλυμένου Αερίου –Μοντέλα Ελέγχου Φυσαλίδων Σταρτηγική Αποσυμπίεσης –Αέρια αποσυμπίεσης –Εφαρμοσμένη επίγνωση κατάστασης –Πρακτική αποσυμπίεση –Ratio Deco (λόγος αποσυμπίεσης) –DecoPlanner θεωρητικά μαθήματα Tech 1

20 Τυποποιημένα Μίγματα –Τοξικότητα οξυγόνου –Νάρκωση και CO2 –Πυκνότητα αερίου –Τυποποιημένα μίγματα –Στρατηγικές διαχείρισης οξυγόνου Σχεδιασμός, εκτέλεση και έκτακτη ανάγκη –Σχεδιασμός κατάδυσης –Απώλεια μίγματος αποσυμπίεσης –DCI –Λιπόθυμος δύτης –Τοξικότητα οξυγόνου Θεωρητικά μαθήματα Tech 1

20 Σχηματισμός ομάδας –Σχηματισμός –Στη διάρκεια καθόδου –Κατά την παραμονή στο βυθό –Στη διάρκεια ανάδυσης –Επίλυση προβλημάτων Επικοινωνία –Σήματα με φακό –Σήματα χεριού –Επικοινωνία μέσω αφής –Ανάπτυξη μίτου Ασκήσεις στην ξηρά Tech 1 Αλλαγή αερίου –Άρμωση φιάλης deco –Τοποθέτηση –Διαδικασία αλλαγής αερίου –Επανατοποθέτηση –Επικοινωνία & σήματα Λειτουργία βαλβίδων –Ανασκόπηση άσκησης βαλβίδων GUE –Ανασκόπηση & λειτουργία βαλβίδων/manifold –Ανασκόπηση σύνηθων βλαβών –Αναγνώριση-επίλυση προβλημάτων Χρήση εφεδρικού εξοπλισμού –Εφεδρικός φακός –Εφεδρική μάσκα Ανασκόπηση –Ανάπτυξη SMB –S-drill

20 Σχηματισμός ομάδας –Σχηματισμός –Στη διάρκεια καθόδου –Κατά την παραμονή στο βυθό –Στη διάρκεια ανάδυσης –Επίλυση προβλημάτων Επικοινωνία –Σήματα με φακό –Σήματα χεριού –Επικοινωνία μέσω αφής –Ανάπτυξη μίτου Ασκήσεις στην ξηρά Tech 1 Αλλαγή αερίου –Άρμωση φιάλης deco –Τοποθέτηση –Διαδικασία αλλαγής αερίου –Επανατοποθέτηση –Επικοινωνία & σήματα Λειτουργία βαλβίδων –Ανασκόπηση άσκησης βαλβίδων GUE –Ανασκόπηση & λειτουργία βαλβίδων/manifold –Ανασκόπηση σύνηθων βλαβών –Αναγνώριση-επίλυση προβλημάτων Χρήση εφεδρικού εξοπλισμού –Εφεδρικός φακός –Εφεδρική μάσκα Ανασκόπηση –Ανάπτυξη SMB –S-drill

Tech 2 © 2006 Global Underwater Explorers. Created by Richard Lundgren 9 Επισκόπηση Σχολείου Στόχοι του σχολείου T2 Βελτιστοποίηση των προσωπικών και ομαδικών δεξιοτήτων Βελτιστοποίηση της επίγνωσης καταστάσεων Ανάπτυξη των τεχνικών διαχείρισης πολλαπλών φιαλών deco & stage Ανάπτυξη του πρωτοκόλλου αποσυμπίεσης και τεχνικών αλλαγής αερίων Ανάπτυξη ικανοτήτων εκπόνησης προχωρημένου πλάνου κατάδυσης και διαχείρισης εκτάκτων αναγκών Μαθησιακοί στόχοι Άνεση Ικανότητα Αυτοπεποίθηση

Tech 2 10 Επισκόπηση Σχολείου Βασικά στοιχεία Trimix 18/45 και υποξικό Trimix 15/55 Αέριο deco Nitrox 50 & 100% οξυγόνο Διπλές φιάλες και φιάλη stage Πρακτική στα Deep Stops Oxygen Window / Επιταχυνόμενο deco PPO 2 < 1.2 βυθό & 1.6 deco Equivalent narcotic depth < 30m Μέγιστο βάθος εκπαίδευσης 75m Δεν περιλαμβάνει: Περιβάλλον οροφής / Διείσδυση Κατάδυση με αέρα DPV/Scooter

Photo: Steve Auer Εκπαιδευτικά Προγράμματα Διάρκεια (ημέρες)Μεγ. Βάθος (μέτρα)Αριθμός καταδύσεωνΑέριοΠεριεχόμενο Fundamentals4185Nitrox 32%Βασικές δεξιότητες Rec Nitrox 32%OW + Nitrox + βασικές ασκήσεις διάσωσης Rec Nitrox 32% & 30/30ομάδα, τεχν. διάσωσης, τεχν. ανάδυσης, πλοήγησης Rec /30, 21/35Διπλές φιάλες φιάλη deco Κατάδυση αναψυχής