Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «ΕΝΕΡΓΟΚΛΑΔΕΥΤΕΣ» ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΓΕΡΑΣ «ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΑΖΑ ΕΛΙΑΣ Εκμετάλλευση για την παραγωγή ενέργειας» Παρουσίαση Προγράμματος.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
Η ασφαλεια στο διαδικτυο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
A Virtual Tour of London
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω να σερφάρω δημιουργικά @ με ασφάλεια. Μαθαίνω να σερφάρω δημιουργικά @ με ασφάλεια. Βαρδαλάχου Ευαγγελία Εκπαιδευτικός Πληροφορικής – MSc “Τ.Π.Ε για την Εκπαίδευση”

Παιδαγωγική μέθοδος Ερευνητική εργασία (Project) Συμβουλευτικός ρόλος εκπαιδευτικού Μικρές ομάδες μαθητών – Συνεργατική μάθηση Εκπαιδευτικό συμβόλαιο Διερευνητική – Βιωματική μάθηση Προγραμματισμός δραστηριοτήτων Οι μαθητές δημιουργούν

Τρόπος εργασίας Κάθε ομάδα αποκτά όνομα, ρόλους και κανόνες Ημερολόγιο ομάδας Ομαδικός φάκελος Δημιουργία εργασιών σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

Δραστηριότητες Δημιουργία gmail από όλους τους μαθητές Ηλεκτρονική επικοινωνία όλων των εμπλεκομένων Ενημέρωση για ασφαλή χρήση του διαδικτύου με αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο Προβολή ταινιών και συζήτηση Δραστηριότητες στο Facebook που αφορούν μέτρα προστασίας Οι μαθητές ενημέρωσαν τμήμα της Β’ Γυμνασίου για την σωστή συμπεριφορά στο Διαδίκτυο.

Δημιουργίες Eργασία στο Google docs για κάθε ομάδα. Ιστολόγιο “Σερφάρω δημιουργικά @ με ασφάλεια” Ιστολόγιο σε ένα ευρύτερο πλαίσιο “Σχολική Βία” on-line ερωτηματολόγιο Δημιουργία ταινίας Δημιουργία ζωγραφιών

Φωτογραφίες μαθητών

Συμπεράσματα Αυτοπεποίθηση Κατανόηση της σωστής χρήσης και των κινδύνων του διαδικτύου μέσα από test γνώσεων σε γραφικό περιβάλλον. Εκμάθηση χειρισμού εργαλείων Web 2.0 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε συνεργατικά ηλεκτρονικά περιβάλλοντα gmail, google drive, chat. Δημιουργία διαδικτυακού περιεχομένου σε Blog και on-line ερωτηματολόγιο Σωστή αναζήτηση πληροφοριών Ανάπτυξη κριτικής σκέψης σε ότι γράφεται στο Διαδίκτυο Συνεργασία, σεβασμός στον συνομιλητή Αλλαγή προσωπικών στοιχείων από το προφίλ τους στο Facebook Ανάπτυξη συνέπειας και υπευθυνότητας Αυτοπεποίθηση

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΥΛΗΣ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Βαρδαλάχου Ευαγγελία – Εκπαιδευτικός Πληροφορικής A/A ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑ 1 ΒΑΡΕΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α1 2 ΒΑΛΕΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 3 ΒΑΛΕΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 4 ΑΛΙΜΠΕΡΤΗ ΜΑΡΚΕΛΛΑ 5 ΒΑΘΡΑΚΟΚΟΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 6 ΙΟΡΔΑΝΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 7 ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 8 ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 9 ΒΛΑΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10 ΑΡΓΚΙΡΑ ΛΕΞΑΝΔΡΟ 11 ΜΑΣΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ A2 12 ΜΠΑΡΔΗ ΑΝΝΑ 13 ΜΠΡΕΜΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 14 ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΠΕΡΑΚΗ ΧΑΡΟΥΛΑ 16 ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 17 ΡΟΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18 ΤΣΙΝΙΚΟΣΜΑΟΓΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ