την παραγωγή - δημιουργία και τη θέαση - παρατήρηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Βιολογία Γυμνασίου.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

την παραγωγή - δημιουργία και τη θέαση - παρατήρηση Οι Εικαστικές Τέχνες είναι ενσωματωμένες στην καθημερινή μας ζωή και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του τοπικού και παγκόσμιου πολιτισμού. Συνιστούν εκφραστικά μέσα με τα οποία αναπαριστούμε εμπειρίες, ιδέες, συναισθήματα και ταυτόχρονα απαιτούν διανοητικές λειτουργίες όπως αντίληψη, μνήμη και σχηματισμό εννοιών προάγοντας έτσι την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. Μέσα από τις Εικαστικές Τέχνες ο άνθρωπος επικοινωνεί, δημιουργεί και διατηρεί τον πολιτισμό και το περιβάλλον του, και ταυτόχρονα καλλιεργεί το σεβασμό και κατανόηση ανάμεσα στους ανθρώπους. Επιπλέον στο σύγχρονο κόσμο το πεδίο των Εικαστικών Τεχνών παρεμβαίνει στις πρακτικές εφαρμογές της εικόνας (π.χ. φωτογραφία, διαφήμιση, ψηφιακή εικόνα) οι οποίες επιδρούν καθοριστικά στον τρόπο ζωής και σκέψης των ανθρώπων.   Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η μάθηση και διδασκαλία στις Εικαστικές Τέχνες αποτελεί πράξη, βασίζεται στις εμπειρίες, στα ενδιαφέροντα και ικανότητες των παιδιών και θέτει στον πυρήνα του σχεδιασμού και της εφαρμογής των εικαστικών δραστηριοτήτων: την παραγωγή - δημιουργία και τη θέαση - παρατήρηση

Παραγωγή - Δημιουργία και Θέαση - Παρατήρηση Οι δραστηριότητες παραγωγής-δημιουργίας και θέασης-παρατήρησης διδάσκονται με ένα διαπλεκόμενο τρόπο και περιλαμβάνουν ποικίλες διαδικασίες και διδακτικές στρατηγικές. Επιδιώκεται η προσωπική εικαστική έκφραση του παιδιού, η σύνδεσή της με το περιβάλλον και η προσέγγιση της Τέχνης τοπικά και παγκόσμια. Σταδιακά, ενισχύονται οι εικαστικές εμπειρίες, γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες, στοχεύοντας στην ανάπτυξη κριτικά σκεπτόμενων, συνειδητοποιημένων δημιουργών-θεατών, που συμβάλλουν ενεργά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

ΣΤΟΧΟΙ Η δημιουργία ενός Ανθρώπινου και Δημοκρατικού Σχολείου όπου κανένα παιδί δεν αποκλείεται, δεν περιθωριοποιείται, δεν στιγματίζεται, δεν περιφρονείται, και δεν δυστυχεί εξαιτίας κάποιας ιδιαιτερότητας. Ισότιμη συμμετοχή στο δικαίωμα στη μόρφωση από όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας, καταγωγής κλπ.

Η απόκτηση από τους μαθητές ενός συνεκτικού και επαρκούς σώματος γνώσεων διαμέσου της εικαστικής δημιουργίας. Αναγνώριση και χρήση μορφολογικών, νοηματικών και δομικών στοιχείων στην εικαστική δημιουργία Αντίληψη του ρόλου των διαφόρων υλικών και μέσων στη δημιουργική διαδικασία. Παροχή εμπειριών για εικαστική έκφραση, και σύνδεσή τους με το περιβάλλον-αειφορία. Προσέγγιση της εικαστικής δημιουργίας ως κοινωνικού και πολιτισμικού φαινομένου. Την αναγνώριση κορυφαίων έργων τέχνης , σημαντικούς καλλιτέχνες , χαρακτηριστικά ιστορικών περιόδων στην τέχνη και τεχνοτροπίες.

Ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών που διακρίνουν τον Δημοκρατικό Πολίτη Σεβασμός προς τον εαυτό τους και το συνάνθρωπο (το άλλο φύλο, τον άλλο πολιτισμό) Ανακάλυψη της ταυτότητας και την αποδοχή της διαφορετικότητας, μοναδικότητας αλλά και ομοιότητας των ανθρώπων Καλλιέργεια ευαισθησίας και κρίσης για το περιβάλλον και τον πολιτισμό Ομαδικότητα και συμμετοχικότητα για λήψη αποφάσεων και εικαστικών δράσεων Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, αυτοεκτίμησης και προσωπικής άποψης για τις καλλιτεχνικές τους ενέργειες Αντιμετώπιση των μηχανισμών επηρεασμού μέσα από την ερμηνεία και κριτική της εικόνας.

Απόκτηση από τους μαθητές κομβικών ιδιοτήτων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων που απαιτούνται στην κοινωνία του 21ου αιώνα Διερευνούν υλικά και να πειραματίζονται με τη χρήση πολλαπλών μεθόδων - τεχνικών και μέσων Αναπτύσσουν δεξιότητες δημιουργικής έκφρασης και λύσης προβλήματος, συλλέγουν, αναγνωρίζουν, επιλέγουν, περιγράφουν, οργανώνουν, εξερευνούν, δεδομένα από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές Εμπλέκονται σε δημιουργικές διαδικασίες μέσα από το σχεδιασμό, παραγωγή, τροποποίηση και μετασχηματισμό υλικών, αντικειμένων, έργων τέχνης/εικόνων (εστιάζοντας στις εμπειρίες, αισθήσεις, φαντασία, συναισθήματα, ιδέες, μεταφορές και έννοιες) Καλλιεργούν μέσα από την πράξη δεξιότητες παρατήρησης και κριτικής του άμεσου και ευρύτερου περιβάλλοντα χώρου (φυσικού και ανθρωπογενούς) Αποκτούν δεξιότητες παρατήρησης, αναγνώρισης και μελέτης έργων τέχνης/εικόνων και της τοποθέτησης τους στο κοινωνικό, πολιτισμικό και ιστορικό πλαίσιο Διακρίνουν σταδιακά τις σημασίες, σκοπούς και λειτουργίες κάθε εικαστικής δημιουργίας στο σύγχρονο κόσμο . Αναπτύσσουν την αισθητική κρίση, εικαστική έρευνα, δράση και να προωθούν τις ιδέες τους.

Τι αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο Α.Π. Έμφαση στη δημιουργία κριτικά σκεπτόμενων μαθητών Συνδέονται όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις (μαθητοκεντρική διδασκαλία) Δημιουργικές Δράσεις(επί τόπου μελέτες) Δημιουργικές Συνεργασίες (εμπλοκή καλλιτεχνών στην εκπαίδευση) Εισαγωγή της σύγχρονης Τεχνολογίας σα μέσο. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ !!! ΝΕΑ ΒΑΣΗ : ΠΥΡΗΝΑΣ KAI ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

ΝΕΑ ΒΑΣΗ στο νέο Α.Π. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΛΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ .

Τι περιλαμβάνει ο Πυρήνας Περιλαμβάνει τα μορφολογικά στοιχεία (σημείο, γραμμή, σχήμα, όγκος, τόνος, χρώμα, σύνθεση, υφή, θετικός αρνητικός χώρος, διακοσμητικά στοιχεία και μοτίβα/επανάληψη-ρυθμός κλπ ), τα υλικά και τις τεχνικές . Διαθεματικότητα Ερμηνείες και κρίσεις στα μηνύματα του περιβάλλοντος, της κοινωνίας, στις δημιουργίες των μαθητών – κριτική και αυτοκριτική.

Συνδέει την εικαστική δημιουργία με την αειφόρο ανάπτυξη – περιβάλλον (φυσικό και ανθρωπογενές) Ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και σύνδεση των εικαστικών τεχνών με την κοινωνία και τη ζωή και προβαίνοντας σε σκόπιμες εικαστικές παρεμβάσεις εκφράζοντας αμφισβήτηση, προβληματισμό και κρίση. Επιδιώκει την ενεργό συμμετοχή των μαθητών /τριών στη διαμόρφωση του άμεσου περιβάλλοντος με δημιουργικές δράσεις και συνεργασίες με τη διεύθυνση του σχολείου τους και με τις κοινοτικές ή δημοτικές αρχές : -εισηγήσεις στη διεύθυνση του σχολείου τους, στο κοινοτάρχη/δήμαρχο από μαθητές/τριες για εικαστικές παρεμβάσεις σε πάρκα, δρόμους και πλατείες -διοργάνωση εκθέσεων με έργα μαθητών, σε πολιτιστικά ιδρύματα ή αλλού με θεματικές όπως η Λαϊκή Αρχιτεκτονική, ήθη έθιμα, παραδόσεις, το φυσικό περιβάλλον της περιοχής τους κλπ. -Κριτική τοποθέτηση των καθημερινών εμπειριών / ερεθισμάτων μέσα από το μάθημα των Εικαστικών Τεχνών ( βία, παραβατικότητα, ρατσισμός, ρύπανση κλπ) Η προβολή μέσα από το μάθημα των εικαστικών τεχνών του πολιτισμού της περιοχής τους Εικαστικές Δραστηριότητες αξιοποιώντας το ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον ως εκπαιδευτικό εργαλείο και πεδίο έκφρασης και προβληματισμού με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής

Εικαστική Παρέμβαση στο Εθνικό Στάδιο Στίβου από μαθητές και Καθηγητές

Αισθητική αναβάθμιση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου (Γυμνάσιο Κοκκινοτριμιθιάς)

Τρισδιάστατη κατασκευή στο Γυμνάσιο Ακακίου βασισμένη στην τοπική πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής με τα σανιδόσχημα ειδώλια

Αισθητική Αναβάθμιση του σχολικού χώρου στο Γυμνάσιο Κοκκινοτριμιθιάς συνδυάζοντας τον Αρχαιοελληνικό Πολιτισμό με το Σύγχρονο Ευρωπαϊκό

Παράσταση με Ψηφιδωτά στο Λύκειο Αγίου Ιωάννη - Λεμεσός

Έγχρωμο ανάγλυφο σε γύψο στο προχώλ του Γυμνασίου Ζακακίου - Λεμεσός Έγχρωμο ανάγλυφο σε γύψο στο προχώλ του Γυμνασίου Ζακακίου - Λεμεσός

Εικαστική παρέμβαση στο Σχολικό χώρο, Λύκειο Κοκκινοχωρίων

Εικαστική Παρέμβαση στο κτίριο του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού

Έκθεση ζωγραφικής του Λυκείου Αγ Έκθεση ζωγραφικής του Λυκείου Αγ. Φυλάξεως στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Αγ. Φυλάξεως

Λεωφόρος Λεμεσού, Λάρνακα

Η έννοια της ταυτότητας ( ο εαυτός μας, οικογένεια, πολιτισμός, θρησκεία, φύλο, ενδιαφέροντα, εθνικότητα, πολιτότητα, διαφορετικότητα, διαπολιτισμικότητα ) Μελέτη της πολιτιστικής κληρονομιάς και παράδοσης της ελεύθερης και κατεχόμενης Κύπρου Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά

Μπόλιασμα ! Από το Μάρτη σε όλα τα Γυμνάσια, σε όλες τις τάξεις , καλούμαστε να εφαρμόσουμε μία ενότητα μέσα από τις δύο θεματικές (Αειφόρος Ανάπτυξη-Περιβάλλον και Τοπική – Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά) όπως παρουσιάζονται από τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα

Παιδαγωγική Ελευθερία Πολλαπλές πηγές άντλησης Διδακτικού Υλικού (Ίντερνετ, υπάρχοντα βιβλία, ξένες εκδόσεις κλπ) Ελεύθερη Επιλογή Θεματολογίας μέσα από τις δύο θεματικές π.χ. Νεκρή Φύση, Προσωπογραφία, Φιγούρα, Τοπικός πολιτισμός, Εικαστικές παρεμβάσεις στον περιβάλλοντα σχολικό χώρο, Εικαστικές παρεμβάσεις στην κοινότητα, στο Δήμο

Χρήση sketch book ( portfolio) Δημιουργική διαδικασία Χρήση sketch book ( portfolio) Επιλογή θέματος - ανάλυση, συζήτηση Έρευνα, μελέτη του θέματος, καταγραφή στοιχείων και σκέψεων Προσχέδια – χρήση διαφόρων υλικών Επιλογή προσχεδίου- δημιουργία έργου Αξιολόγηση

Λεύκαρα