ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Β’ Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Όμιλος Αγγλικής γλώσσας για μαθητές πρώιμης παιδικής ηλικίας: μια μελέτη περίπτωσης Αχιλλέας Κωστούλας.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το προφίλ των εκπαιδευτικών του ΠΕΑΠ και.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗ Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, 2 Οκτωβρίου 2010 “Getting Prepared for the New School” Β. Δενδρινού, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας &
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013 ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΑΠ ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Καθηγήτρια Β. Δενδρινού Υπεύθυνη Έργου

3 χρόνια ΠΕΑΠ Tο ΠΕΑΠ ολοκλήρωσε 3 χρόνια εφαρμογής στα σχολεία με ΕΑΕΠ και πλέον: Η Αγγλική διδάσκεται σε περίπου 1300 (12θέσια) σχολεία και η Ελλάδα ανήκει πλέον στο 90% ποσοστό των χωρών-μελών της ΕΕ που προσφέρουν την δυνατότητα εκμάθησης μιας πρώτης ξένης γλώσσας σε μαθητές ηλικίας 7 ετών, με σκοπό να ανταποκριθούμε και στους εξής Ευρωπαϊκούς στόχους: Οι μαθητές που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο να μπορούν να αποκτήσουν επίπεδο γλωσσομάθειας «Ανεξάρτητου Χρήστη» (Β2 ή Β1) στην πρώτη ξένη γλώσσα, η οποία στην συντριπτική πλειοψηφία είναι η Αγγλική, έως την ηλικία των 15 ετών. Μέχρι τα 15 τους οι μαθητές να αποκτήσουν επίπεδο γλωσσομάθειας «Βασικού Χρήστη» (Α1 ή Α2) και σε μια και μια δεύτερη ξένη γλώσσα.

3 χρόνια μελέτης Tο ΠΕΑΠ εξ αρχής έλαβε υπόψη: το προφίλ του εκπαιδευτικού ΠΕΑΠ και τις ανάγκες επιμόρφωσής του τις επικοινωνιακές και γλωσσο-παιδαγωγικές ανάγκες του μαθητή τον γονιό και τις απόψεις του τις συνθήκες της ξενόγλωσσης τάξης σε σχολεία με ΕΑΕΠ τις συνθήκες και τις υποδομές του ελληνικού δημόσιου τους δυνάμει επιμορφωτές τις οικονομικές διαστάσεις και την αποτελεσματικότητα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην Ελλάδα Την σταδιακή εισαγωγή των ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό σκηνικό Σχετικές μελέτες δημοσιεύονται στον τόμο με τίτλο «Τρία Χρόνια ΠΕΑΠ» που θα κυκλοφορήσει σε έντυπη μορφή αλλά θα αναρτηθεί επίσης στην η-πύλη του ΠΕΑΠ.

3 χρόνια πράξης Σχεδιάστηκε Πρόγραμμα Σπουδών ειδικό για μαθητές της πρώιμης παιδικής ηλικίας, με διαφορετικούς παιδαγωγικούς στόχους από το πρόγραμμα ξενόγλωσσου γραμματισμού που ξεκινά από την Γ’ δημοτικού (με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – του γνωστού ΕΠΣ-ΞΓ) Καταρτίστηκαν a-posteriori Αναλυτικά Προγράμματα για την Α’ τη Β’ και τη Γ’ δημοτικού Ολοκληρώθηκε η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τις 3 τάξεις και συγκεκριμένα: 2 εκπαιδευτικά πακέτα για την Α’ και Β΄ δημοτικού, Alpha & Beta English, με καρτέλες και φύλλα εργασίας του μαθητή, ηχητικό υλικό σε CD, και οδηγό του εκπαιδευτικού 2 Magic Books – ένα για προχωρημένους μαθητές και ένα για αρχάριους που συνοδεύεται από βιβλίο εργασίας, βιβλίο του καθηγητή και CD.

3 χρόνια ανατροφοδότησης Η έρευνα (τα αποτελέσματα της οποίας οδήγησαν στην παραγωγή των προϊόντων του ΠΕΑΠ) σχεδιάστηκε ώστε η διαδικασία της αναζήτησης, βάσει επιστημονικών ερωτημάτων, να είναι κυκλική και η φορά της τροφοδότησης με δεδομένα να είναι πότε από τα πάνω-προς-τα -κάτω και πότε από τα κάτω-προς-τα-πάνω. Βασικό ήταν ότι είχε προβλεφτεί εξ αρχής μια συνεχής ανατροφοδότηση, η οποία ήταν εφικτή σε 60-70% των περιπτώσεων. Το βασικότερο ήταν ότι επίσης εξ αρχής συμπεριέλαβε τον εκπαιδευτικό ως «συνοδοιπόρο» και τον σχολικό σύμβουλο ως «συνεργάτη».

3 χρόνια στο διαδίκτυο http://rcel.enl.uoa.gr/peap/ Tο ΠΕΑΠ δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει και να λειτουργήσει τόσο σύντομα όσο λειτούργησε αν δεν αξιοποιούσε τις ΤΠΕ. Η αρχική ιστοσελίδα του προγράμματος που εξελίχθηκε στην ηλεκτρονική πύλη ΠΕΑΠ με σημαντική επισκεψιμότητα δίνει : Ανανεώσιμες πληροφορίες επιστημονικού-εκπαιδευτικού περιεχομένου Το «συμβατικό» εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και πλούσιο έξτρα υλικό σε ψηφιακή μορφή αλλά και on-line ηλεκτρονική μορφή για διαφοροποιημένη διδασκαλία και μάθηση Χώρο για επικοινωνία με εκπαιδευτικούς, γονείς, και άλλους ενδιαφερόμενους Υλικό επιμόρφωσης και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης που συνεχώς εμπλουτίζεται. http://rcel.enl.uoa.gr/peap/

3 χρόνια επιτυχίας Tο ΠΕΑΠ θεωρείται επιτυχημένο πρόγραμμα με βάση τους εξής δείκτες: Βοήθησε να αλλάξει η στάση των εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει στο πλαίσιο του ΠΕΑΠ σε ένα ποσοστό 40% Βοήθησε να αλλάξει η στάση των δασκάλων απέναντι στο πρόγραμμα σε ένα ποσοστό 60% Βοήθησε να αλλάξει η στάση γονιών των μαθητών ΠΕΑΠ σε ποσοστό 75% Έχουμε μαρτυρίες μαθητών οι οποίοι εκφράζουν μεγάλη χαρά από το μάθημα της Αγγλικής Το ΠΕΑΠ βραβεύτηκε με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών 2011, αναγνωρίστηκε ως «Δείγμα καλής πρακτικής» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ άρθρα που αναφέρονται στο ΠΕΑΠ ως εκπαιδευτική καινοτομία και στο συνακόλουθο πρόγραμμα επιμόρφωσης σύντομα θα εμφανιστούν σε διεθνούς κύρους βιβλία και περιοδικά.

3 χρόνια σχεδιασμού της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης Tο ΠΕΑΠ αποτελεί ένα τμήμα του συνολικού πλάνου για την σύγχρονη ξενόγλωσση εκπαίδευση στην Ελλάδα ΠΕΑΠ Πρόγραμμα της Α’ και Β’ δημοτικού για την ανάπτυξη κοινωνικού γραμματισμού μέσω της Αγγλικής Link Σχέδιο για τη Γ’ δημοτικού ως «συνδέσμου» μεταξύ του ΠΕΑΠ και του ΕΠΣ-ΞΓ ΕΠΣ-ΞΓ Το ΕΠΣ-ΞΓ ξεκινά στην Γ’ δημοτικού και ολοκληρώνεται στη Γ Λυκείου http://rcel.enl.uoa.gr/xenesglosses

Το σχέδιο για τις ξένες γλώσσες ΟΡΟΘΕΤΗΣΗ … ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ Α/θμια ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Α’ ξένη γλώσσα Β’ ξένη γλώσσα Α’ δημοτικού & Β΄ δημοτικού Α1- --- Γ’ δημοτικού & Δ’ δημοτικού Α1 Ε’ δημοτικού & ΣΤ’ γυμνασίου (εξετάσεις) Α2 Β/θμια ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Α’ γυμνασίου & Β’ γυμνασίου (εξετάσεις) – Π.Δ. Α2+/Β1- Γ’ γυμνασίου (εξετάσεις) Β1+/Β2- Α2- Α’ λυκείου (εξετάσεις) Β2/Β2+ Β’ λυκείου & Γ’ λυκείου (εξετάσεις) Γ1+/- Α2+

ΠΕΑΠ 2013-14 & beyond… Εξωτερική αξιολόγηση και προβολή του προγράμματος (το ΠΕΑΠ και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης) Η ιστοσελίδα του ΠΕΑΠ και στην Αγγλική Εσωτερική αξιολόγηση ολοκληρωμένου έντυπου εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη νέου για διαφοροποιημένη μάθηση Ολοκλήρωση της παραγωγής του Magic Book 1 (για τους αρχάριους μαθητές) Διά ζώσης σεμινάρια και σεμινάρια τηλεκπαίδευσης σε νέους εκπαιδευτικούς ΠΕΑΠ Ολοκλήρωση ηλεκτρονικού προγράμματος επιμόρφωσης για νέους και έμπειρους εκπαιδευτικούς ΠΕΑΠ Προτάσεις για την βιωσιμότητα του ΠΕΑΠ: συνεργασίες πανεπιστημιακών τμημάτων και εκπαιδευτικών

Εκ μέρους της επιστημονικής ομάδας ΠΕΑΠ ένα θερμό ευχαριστώ για όσες/ους έχουν βοηθήσει στην επιτυχία του ΠΕΑΠ και ιδιαίτερα τους Σχολικούς Συμβούλους-συνεργάτες μας!